Olen määräaikaisessa työsuhteessa, jossa aluksi työ oli kokoaikaista, mutta jossa nyt syksyllä työ muuttuu ennen päättymistään osa-aikaiseksi. Missä vaiheessa voin ilmoittautua työttömäksi työnhakijaksi Työkkäriin? Onko esim. osa-aikatyössä jokin tietty viikkotuntiraja minkä perusteella voin olla työttömänä työnhakijana, vaikkakin olen töissä?
Koska voin ilmoittautua työttömäksi työnhakijaksi?
14-5+9
5
234
Vastaukset
- jo myöhäistä
jo tänään, huomenna voi olla
- nosto
nosto
- nosto
nostetta
- Voi hyvänen aika
Ootko koskaan kuullut www.mol.fi -sivuista?
- ei työkkäriin ilmoittauduta työttömäksi, vaan työnhakijaksi
- ilmoittaudu vaikka heti www.mol.fi --> ilmoittaudu työnhakijaksi
- kuka vaan voi olla työnhakijana, myös työssäoleva
- jos työsi muuttuu osa-aikaiseksi, ilmoita siitä, työkkäri tutkii, sulla saattaa olla mahdollisuus soviteltuun korvaukseen.
- Jos työ loppuu kokonaan ennen kuin uutta löytyy, muutut työttömäksi työnhakijaksi- Voi hyvänen aika
Jos oli provo, niin ei se mitään. Ehkä joku oikeasti tietämätön löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613141Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa962119- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122