että näin
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012091816092068_uu.shtml
ateismille kolahdus
13
92
Vastaukset
## Ajankohtainen
Heinäluoma muistelee lukeneensa paljonkin Raamattua nuorena poikana.
- Aloitin aikoinaan Raamatun lukemisen Vanhan testamentin puolelta, se kuului ensimmäisten kouluvuosien lukemistoon aina koulun jälkeen. ##
## Heinäluoman mukaan aika ei ole ajanut Raamatun ohi.
- Raamatusta löytyvillä vertauksilla on tänäkin päivänä käyttöä, ja olen ottanut vapaudekseni sirotella näitä viisauksia tuonne valtiopäivien avajaispuheisiin sillä toiveella, että joku niistä ottaisi tärpin. ##
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012091816092068_uu.shtml
http://web.eduskunta.fi/Resource.phx/pubman/templates/1.htx?id=5154
http://www.kaleva.fi/juttutupa/politiikka/kansanedustajille-raamatut/2070678- lkmkop
Suomen sosiaalidem on lähtöisin työväenliikkeestä mutta Ruotsissa sos.dem. on lähtöisin Vapaakirkkolaisista.
- pyh!
Eivät uskalla bushmannit ja muut hörhöt kirjoittaa mitään. Siinä se taas nähtiin se ateismin puhjennut kupla.
>>> Eivät uskalla bushmannit ja muut hörhöt kirjoittaa mitään. Siinä se taas nähtiin se ateismin puhjennut kupla.
Raamattu on suurta roskaa. Eipä ihme, että se lahjoitettiin tyhjäpäisille kansanedustajillemme!!! :-D
T: Iloinen nauraja- jahha!
iloinen_nauraja kirjoitti:
>>> Eivät uskalla bushmannit ja muut hörhöt kirjoittaa mitään. Siinä se taas nähtiin se ateismin puhjennut kupla.
Raamattu on suurta roskaa. Eipä ihme, että se lahjoitettiin tyhjäpäisille kansanedustajillemme!!! :-D
T: Iloinen naurajaJo yksi tunnustautui hörhöksi.
Missäs loput hörhöt piilottelee? - hörhötin
jahha! kirjoitti:
Jo yksi tunnustautui hörhöksi.
Missäs loput hörhöt piilottelee?Ettäkö missä hörhöt piilottelee? Kotona olen ihan rehellisesti.
Toivotaan nyt kuitenkin että Jumala lopettaisi ikuisen kuurupiilo leikkinsä,
mikäli on niin hirmuisen todellinen.
Kertokaa kun saatte näköyhteyden jumalolioonne,jookosta? - roskaista puheenolle
iloinen_nauraja kirjoitti:
T: Iloinen naurajaNiinpä, iloiselle naurajalle Sana on suurta roskaa, mutta Jumalan omille ei.
Sana kuitenkin tuomitsee molemmat, suunsa tunnustuksen mukaisesti.
Joka tunnustaa minut (Jeesuksen) ihmisten edessä, hänet minä tunnustan Isäni edessä.
ja päinvastoin. ..
Isän kodissa on monta asuinsijaa, eli Jeesus valmistaa sijan omilleen.
On valtaisaa jo nyt, kun Jeesus on sydämen Herra, tässä ja nyt ja Henki tunnustaa minun henkeni kanssa, että HÄn elää.
Mutta tämä on valinta. Naurajan valinta ja Elämän valinta, koska HÄnellä on Iankaikkisen elämän sanat.
Täällä olemme matkalla. Vanha virsi sanoittaa, käyn kohti kuolemaa... Sitä ei voi nauraja kiistää. Joka viikonloppu on merkintä lehdessä, kuinka jononpää lähestyy ja naurajan nimikin ehkä, jos omaiset maksaa ilmoituksen on siinä, jossa jononpää on tullut kohdalle.
Täällä käymme päämäärätietoista matkaa, valintojemme mukaisesti.
Jollekin ikuinen elämä on roskaa.
......
Raamattu kertoo helmistä ja sioista. Siat tallovat helmet jalkoihinsa ja ovat saastaisia. Sika on kaikkiruokainen, syö sisälleen kaiken, kuin vertauksessa, ihminen syö maailmassa kaiken saastan ja saastuu, sekä talloo helmet jalkoihinsa.
Se on sitä päämäärää.. ja päämäärällä on oma kohteensa. - näkönsä saanut
hörhötin kirjoitti:
Ettäkö missä hörhöt piilottelee? Kotona olen ihan rehellisesti.
Toivotaan nyt kuitenkin että Jumala lopettaisi ikuisen kuurupiilo leikkinsä,
mikäli on niin hirmuisen todellinen.
Kertokaa kun saatte näköyhteyden jumalolioonne,jookosta?Eihän Jumala piilossa ole. Sinä vain olet sokea. Rukoile, että hän avaisi sinun silmäsi näkemään hänet.
- hörhötin
roskaista puheenolle kirjoitti:
Niinpä, iloiselle naurajalle Sana on suurta roskaa, mutta Jumalan omille ei.
Sana kuitenkin tuomitsee molemmat, suunsa tunnustuksen mukaisesti.
Joka tunnustaa minut (Jeesuksen) ihmisten edessä, hänet minä tunnustan Isäni edessä.
ja päinvastoin. ..
Isän kodissa on monta asuinsijaa, eli Jeesus valmistaa sijan omilleen.
On valtaisaa jo nyt, kun Jeesus on sydämen Herra, tässä ja nyt ja Henki tunnustaa minun henkeni kanssa, että HÄn elää.
Mutta tämä on valinta. Naurajan valinta ja Elämän valinta, koska HÄnellä on Iankaikkisen elämän sanat.
Täällä olemme matkalla. Vanha virsi sanoittaa, käyn kohti kuolemaa... Sitä ei voi nauraja kiistää. Joka viikonloppu on merkintä lehdessä, kuinka jononpää lähestyy ja naurajan nimikin ehkä, jos omaiset maksaa ilmoituksen on siinä, jossa jononpää on tullut kohdalle.
Täällä käymme päämäärätietoista matkaa, valintojemme mukaisesti.
Jollekin ikuinen elämä on roskaa.
......
Raamattu kertoo helmistä ja sioista. Siat tallovat helmet jalkoihinsa ja ovat saastaisia. Sika on kaikkiruokainen, syö sisälleen kaiken, kuin vertauksessa, ihminen syö maailmassa kaiken saastan ja saastuu, sekä talloo helmet jalkoihinsa.
Se on sitä päämäärää.. ja päämäärällä on oma kohteensa.näkönsä saanut nim. En ole sokea,todellisuudessa näköni on erinomainen,
ammattini (lentäjä) edellyttää.
Miksi sinä valehtelet nähneesi Jumalan? Tiedätkö missä kirjassa kerrotaan
ettei kukaan ole nähnyt Jumalaa?
Mutta ei se mitään, olisitko niin ystävällinen ja ottaisit Jumalasta valokuvan
kun seuraavan kerran olet häneen näköyhteydessä?
Kaikkea todellista pystytään nykytekniikan avulla dokumentoimaan,eikö? - rihveli
hörhötin kirjoitti:
näkönsä saanut nim. En ole sokea,todellisuudessa näköni on erinomainen,
ammattini (lentäjä) edellyttää.
Miksi sinä valehtelet nähneesi Jumalan? Tiedätkö missä kirjassa kerrotaan
ettei kukaan ole nähnyt Jumalaa?
Mutta ei se mitään, olisitko niin ystävällinen ja ottaisit Jumalasta valokuvan
kun seuraavan kerran olet häneen näköyhteydessä?
Kaikkea todellista pystytään nykytekniikan avulla dokumentoimaan,eikö?hörhötin, Et nyt alkaisi kinaamaan näiden luulevaisten kanssa, katsos kun
niitä täytyy ymmärtää etteivät masentuisi.
Eikä ne mitään valokuvia rupea Jumalasta ottamaan,tyhjästä on paha nyhjästä.
Onhan heillä tukenaan se mitä Nikean kirkolliskokous päätti oikeasta ja
virallisesta Paavalaisesta opista. - näkönsä saanut
rihveli kirjoitti:
hörhötin, Et nyt alkaisi kinaamaan näiden luulevaisten kanssa, katsos kun
niitä täytyy ymmärtää etteivät masentuisi.
Eikä ne mitään valokuvia rupea Jumalasta ottamaan,tyhjästä on paha nyhjästä.
Onhan heillä tukenaan se mitä Nikean kirkolliskokous päätti oikeasta ja
virallisesta Paavalaisesta opista.Siinä toinen sokea taluttaa toista sokeaa ja molemmat putoavat kuoppaan.
- odotellaan
eräs taiteilija olkoon vaikka Tcoumak.. maalaili ja mittaili...Mitä teet, katselija kysyi?
Maalailen ja mittailen Jumalan kuvaa..tcoumak vastasi. Kuinka voit maalata Jumalan kuvan, kun kukaan ei ole koskaan häntä nähnyt--katselija ihmetteli
No, " sittenpähän näkevät Siikasalmessa taiteilijana työskentelevä Tscoumak vastasi!
Mitäpä siihen voi sanoa!..Odotellaan kun jumalan kuva valmistuu.- se valmistui jo
"Ja Jumala loi ihmisen kuvakseen, Jumalan kuvaksi hän hänet loi..."
Varokaa palvomasta Jumalan kuvaa, ihmistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492