Adventtikirkon opetus on kaikista

Raamatullisinta.

Se on kristinuskon opetusta puhtaimmillaan!

Esimerkiksi nämä ovat Raamatun ihmisille antamia opetuksia:

" Synnin palkka on kuolema,"mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Jeesuksessa Kristuksessa, niille jotka uskovat hänen nimeensä.

" H e l v e t t i on toinen kuolema."

Syntien sovitus hevetin tulijärvessä, tapahtuu Jumalan oikeudenmukaisuuden mukaan niile, jotka tuomitaan toiseen kuolemaan = " Ja heidät tuomitiin kukin tekojensa mukaan."

"Sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."

Siis niitä, jotka eivät ottaneet vastaan Jumalan antamaa uutta mahdollisuutta, eivätkä uskoneet Jumalan Poikaan Jeesukseen Kristukseen.

49

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oi, voi

Opetus on Raamatullisin, mutta opetuksen noudattaminen on epäraamatullisin.

" Sillä, se , joka tietää mitä on tehtävä, mutta ei tee, se tekee syntiä"

Mitä hän, Vaimo ei tee? Vaimo ei poista epäjumalankuvia...Turun Beetelissä on vieläkin sellainen

Vaimo ei poista veljensä kättä, vaimon rintain välistä...vaimo ei poista kahden samaa sukupuolta olevan suhdetta keskuudestaan..

Vaimo ei poista keskuudestaan pastoria, joka pitää veljensä vaimoa!

Paljon on poistettavaa,..ennenkuin opetus saa kiinni kilparadalla juoksijan

• Voi, voille!

Tee ensin puhdistus omassa mielessäsi benkku, ennenkuin alat toisia haukkua. Te näette rikan toisten silmässä, mutta ette halkoakaan omassanne.

• jotain mätää on ja p
        Voi, voille! kirjoitti:

Tee ensin puhdistus omassa mielessäsi benkku, ennenkuin alat toisia haukkua. Te näette rikan toisten silmässä, mutta ette halkoakaan omassanne.

Tarkoitatko että lain noudattamisen voi jättää tekemättä benkun vuoksi?
        Miten hyvin on niiden asiat joilla on toisen vaimon ottanut opettajanaan?
        Mikset ole näistä huolissasi?
        Voiko saatasilla huulilla julistaa totuuden puhtautta?

• Onko Jumalasi laupia
        Voi, voille! kirjoitti:

EN tiedä mistä minua moittia yrität , mutta tuo kirjoittaja on mielestäni oikeassa.

Olet ovela. " yrität sanoa: " Poista benkku jeesus kuvat omasta huushollistasi, ja sitten vasta vaadi Turun Beetelistä.

Tarkoitat siis vain väittää, että minulla olisi epäjumalia, käsin tehtyä jumalan kuvaa...vaikka tiedät että Jumala ja minä pidämme niitä iljetyksinä.

Tällä välipuheella saat ihmiset luulemaan että minulla on joku Jumalan lain vastainen teko meneillään, ja tälläisella välipuheella saat pidettyä Turun Beetelin epäjumalan kuvan paikallaan. Sain tietää että ulkolaisia ryhmiä oli siellä käynyt, ja hekin olivat kauhistelleet, kuinka Jumalan kansa , nyk. Babylon on voinut vajota epäjumalan palvelukseen! Samoin kauhistusta asiasta on tuntenut muuan Kuopiosta Harvaluotoon muuttanut adventisti..

Kyllä minä voin poistaa isonkin roskan silmistäni, jos se on tarpeen että heitätte epäjumalan kuvan tuleen.

Mutta eikö olekin niin että p...kele sai teidät tekemään jonkun sopimuksen museoviraston tms. kanssa, epäjumalankuvan säilyttämisestä..hmm jonakin historiallisena monumenttina..ja sillä välisopimuksella löitte Jumalaa korvalle,..ja siunasitte oman sopimuksenne.

Ja kuitenkin tiesit että kirjoitin pastori T H kirjeen, jossa ilmoitin että eräs adventtikirkko palaa poroksi 3 viikon päästä, ellei pastori poista tai poistata samanlaista jeesuskuvaa kirkosta.

Tiedät itsekin, että epäjumalnkuvaa ei poistettu, ja kirkko paloi tarkalleen silloin kuin sen määräsin palavaksi..kun aika oli täyttynyt MTV 3 uutiset sapatti aamuna sen kertoivat ..että " L-kirkko paloi poroksi viime yönä"

Menin sabatti Jumalan palvelukseen ja kerroin kaikille siellä, että olin kirjoittanut kirjeen asiasta. Monet ovat soittaneet ja kysyneet, onko kirje ja muu totta,..niin, minkäs teet..totta, mikä totta.

Ja nyt te sanotte: " Okei, uhmaapas Beetelin kirkkoa Turun keskustassa, kuuleeko Jumala sinua toistamiseen"!!

Kuules nyt, sinun on aika tietää että " Herra Jumala on ylhäällä taivaassa ja alhaalla maanpäällä, eikä muuta Jumalaa ole"!! 5 Moos 4: 39

Paina tämä asia mieleesi ja sydämeesi ja noudata hänen säädöksiänsä,ja käskyjänsä, äläkä jonkun jumalattoman museoviraston toivomuksia!

Vai haluatko lyödä kanssani Turu Beetelistä Jumalan edessä kanssani vetoa, tapahtuuko se, jonka haluat minun sanovan kenties?? Riittääkö aivokapasiteetissasi rohkeus sellaiseen? Mutta jos tahdotte käydä kanssani.."henkien kanssa" sotaa, niin ilmoita asiasta ensin seurakunnalle,..sillä et saa kirkkoa koskevia tapahtumia päättää yksin!!

Ilmoita uhmasi milloin tahdot, ja tuo seurakuntasi vastaus..niin minä levitän sen Herran Jumalani eteen!
        Mene sitten kerrostaloosi ja katsele sieltä miten kirkon käy: Vai olisiko parempi että otat yhteyttä niihin, joiden epäjumala on, ja pyytäisit viemään sen saattojoukon kera ja laulaen minun kansani Jumalan palveluspaikasta mennessään.

Voittehan sanoa: " Olemme jo väsyksiin asti saaneet vastaanottaa Jumalan siunauksia jeesus kuvan takia!!

" Kirottu olkoon jumalan kuvan maalari ja se, joka salaa sen pystyttää" Jumala

Kysyittekö rukouksessa tai muutoin Herran profeetalta neuvoa, että saako sellaisen iljetyksen Beeteliin pystyttää???

Aivan!! Niinpä helvetin lapset eivät kysyneet Jumalalta, Isältään lupaa tähänkään projektiin! Teitte senkin omin avuin!

" Kaiken minkä Herra on puhunut, ME teemme" Just, teitte siis epäjumalan kuvan huoneeseen asumaan! terv oikea benedi

• pyh!
        Onko Jumalasi laupia kirjoitti:

EN tiedä mistä minua moittia yrität , mutta tuo kirjoittaja on mielestäni oikeassa.

Olet ovela. " yrität sanoa: " Poista benkku jeesus kuvat omasta huushollistasi, ja sitten vasta vaadi Turun Beetelistä.

Tarkoitat siis vain väittää, että minulla olisi epäjumalia, käsin tehtyä jumalan kuvaa...vaikka tiedät että Jumala ja minä pidämme niitä iljetyksinä.

Tällä välipuheella saat ihmiset luulemaan että minulla on joku Jumalan lain vastainen teko meneillään, ja tälläisella välipuheella saat pidettyä Turun Beetelin epäjumalan kuvan paikallaan. Sain tietää että ulkolaisia ryhmiä oli siellä käynyt, ja hekin olivat kauhistelleet, kuinka Jumalan kansa , nyk. Babylon on voinut vajota epäjumalan palvelukseen! Samoin kauhistusta asiasta on tuntenut muuan Kuopiosta Harvaluotoon muuttanut adventisti..

Kyllä minä voin poistaa isonkin roskan silmistäni, jos se on tarpeen että heitätte epäjumalan kuvan tuleen.

Mutta eikö olekin niin että p...kele sai teidät tekemään jonkun sopimuksen museoviraston tms. kanssa, epäjumalankuvan säilyttämisestä..hmm jonakin historiallisena monumenttina..ja sillä välisopimuksella löitte Jumalaa korvalle,..ja siunasitte oman sopimuksenne.

Ja kuitenkin tiesit että kirjoitin pastori T H kirjeen, jossa ilmoitin että eräs adventtikirkko palaa poroksi 3 viikon päästä, ellei pastori poista tai poistata samanlaista jeesuskuvaa kirkosta.

Tiedät itsekin, että epäjumalnkuvaa ei poistettu, ja kirkko paloi tarkalleen silloin kuin sen määräsin palavaksi..kun aika oli täyttynyt MTV 3 uutiset sapatti aamuna sen kertoivat ..että " L-kirkko paloi poroksi viime yönä"

Menin sabatti Jumalan palvelukseen ja kerroin kaikille siellä, että olin kirjoittanut kirjeen asiasta. Monet ovat soittaneet ja kysyneet, onko kirje ja muu totta,..niin, minkäs teet..totta, mikä totta.

Ja nyt te sanotte: " Okei, uhmaapas Beetelin kirkkoa Turun keskustassa, kuuleeko Jumala sinua toistamiseen"!!

Kuules nyt, sinun on aika tietää että " Herra Jumala on ylhäällä taivaassa ja alhaalla maanpäällä, eikä muuta Jumalaa ole"!! 5 Moos 4: 39

Paina tämä asia mieleesi ja sydämeesi ja noudata hänen säädöksiänsä,ja käskyjänsä, äläkä jonkun jumalattoman museoviraston toivomuksia!

Vai haluatko lyödä kanssani Turu Beetelistä Jumalan edessä kanssani vetoa, tapahtuuko se, jonka haluat minun sanovan kenties?? Riittääkö aivokapasiteetissasi rohkeus sellaiseen? Mutta jos tahdotte käydä kanssani.."henkien kanssa" sotaa, niin ilmoita asiasta ensin seurakunnalle,..sillä et saa kirkkoa koskevia tapahtumia päättää yksin!!

Ilmoita uhmasi milloin tahdot, ja tuo seurakuntasi vastaus..niin minä levitän sen Herran Jumalani eteen!
        Mene sitten kerrostaloosi ja katsele sieltä miten kirkon käy: Vai olisiko parempi että otat yhteyttä niihin, joiden epäjumala on, ja pyytäisit viemään sen saattojoukon kera ja laulaen minun kansani Jumalan palveluspaikasta mennessään.

Voittehan sanoa: " Olemme jo väsyksiin asti saaneet vastaanottaa Jumalan siunauksia jeesus kuvan takia!!

Kysyittekö rukouksessa tai muutoin Herran profeetalta neuvoa, että saako sellaisen iljetyksen Beeteliin pystyttää???

Aivan!! Niinpä helvetin lapset eivät kysyneet Jumalalta, Isältään lupaa tähänkään projektiin! Teitte senkin omin avuin!

" Kaiken minkä Herra on puhunut, ME teemme" Just, teitte siis epäjumalan kuvan huoneeseen asumaan! terv oikea benedi

Jeesusta ihmisenä esittävä kuva ei ole mikään jumalankuva, jota palvotaan. Järki hoi, benkku!

• syylllinen olen
        jotain mätää on ja p kirjoitti:

Tarkoitatko että lain noudattamisen voi jättää tekemättä benkun vuoksi?
        Miten hyvin on niiden asiat joilla on toisen vaimon ottanut opettajanaan?
        Mikset ole näistä huolissasi?
        Voiko saatasilla huulilla julistaa totuuden puhtautta?

"jotain mättää on ja p":le

Näe sinäkin oma saastaisuutesi ja nöyrry Jumalasi edessä.

Se joka arvostelee ja syyttää kokoajan toisia on itse syylltnen kaikkeen mistä hän toisia syyttää.

• Jumalan kuva
        Onko Jumalasi laupia kirjoitti:

Sinä vain täällä toisia kiroat ja oot itse pyhä olevinasi. Etkö tied, että me olemme kaikki pois poikenneita ja Jumalan kirkkautta vailla. Sinun syntisi on tuo järjetön viha jota kannat sisimmässäsi sitä miestä kohtaan, joka vei sinulta Sirkkasi.

Nöyrry, pyydä anteeksi vihaasi ja rukoile vihamiestesi puolesta sydämestäsi, niin saat rauhan sielullesi ja sydämesi avartuu rakastamaan lähimäisiäsi.

Mitä Jumalan kuviin tulee, niin en ole nähnyt vielä yhtään Jumalan kuvaa, koska häntä ei kukaan voisi kukaan ihminen maalata. Jumala asuu kirkkaudessa eikä yksikään ihminen ole häntä nähnyt. Ihminen kuolisi silmänräpäyksessä nähtyään Jumalan kirkkauden.

Jeesus on eriasia, hän syntyi veljeksemme ja Lunastajaksemme, hänet me voimme nähdä sellaisena kuin taiteilijat ovat hänet alusta alkaen kuvanneet.
        Ei kukaan silti tehdä kuvia Jmalakseen, niin että nitä palvoisi ja kumartaisi.

• ei oo totta
        pyh! kirjoitti:

Jeesusta ihmisenä esittävä kuva ei ole mikään jumalankuva, jota palvotaan. Järki hoi, benkku!

Jos adventistit, osa heistä eivät ole epäjumalanpalvelijoita, niin miksi osa tuli huutamaan ja kertomaan että tein syntiä kun poistin vieraita jumalia roskikseen.

Huomaat pyh, ettäepäjumalilla on aina palvelijansa,jotka ryömivät koloistaan, kun joku koskee ja alkaa rikkoa heidän jumalaansa!

Miksi ette anna tilaa jumalanne vihalle, kun itse vihastutte siitä että häpäisen, pilkkaan ja tuhoan käsintehtyjä jumalianne.?

Te kaikki voitte n'hdä että pyh valehtelee teille, otaksuessaan ettei hän ja muutpalvele epäjumalia.

Repikääpä Beetelin jumalaa niin kyllä sen jumaöan palvelijoita riittääpörräämässäympärillä ja huutamassa: "Mitä teitkään jumalankuvallemme,voi meitä,olemme kadotetut,joku rikkoi jumalankuvamme"terv. benkku...ja nyt ei kun miinusta pukkaa...sillä te ette alistu Jumalan sanan alle:" Poistakaa vieraat jumalatkeskuudestanne"--Emme poista, te onttopäät sanotte!

• joonaikoihinletty
        syylllinen olen kirjoitti:

Se joka arvostelee ja syyttää kokoajan toisia on itse syylltnen kaikkeen mistä hän toisia syyttää.

Joten opettakoot avionrikkojat omiaan edelleenkin?
        Siihen et ole vastannut.
        Sensijaan heittelet herjoja jotka näistä epäkohdista huomauttaa.
        Sama ote on kirkkosi virheisiin.
        Olkoot vaan kirkko vääräoppinen sillä eihän kirkoilla voikaan olla vastuuta kun se ei ole persoona jota voisi rangasta.
        1.Timoteuksen kirje:
        3:2 Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, yhden vaimon mies, raitis, maltillinen, säädyllinen, vieraanvarainen, taitava opettamaan,
        3:12 Seurakuntapalvelija olkoon yhden vaimon mies, lapsensa ja kotinsa hyvin hallitseva.

Tiituksen kirje:
        1:6 jos missä olisi joku nuhteeton, yhden vaimon mies, jonka lapset ovat uskovia, eivät irstaudesta syytettyjä eivätkä niskoittelevia.

Adventismissa ei oteta mitään muuta tosissaan kuin adventismin.

• penkku
        Jumalan kuva kirjoitti:

Sinä vain täällä toisia kiroat ja oot itse pyhä olevinasi. Etkö tied, että me olemme kaikki pois poikenneita ja Jumalan kirkkautta vailla. Sinun syntisi on tuo järjetön viha jota kannat sisimmässäsi sitä miestä kohtaan, joka vei sinulta Sirkkasi.

Nöyrry, pyydä anteeksi vihaasi ja rukoile vihamiestesi puolesta sydämestäsi, niin saat rauhan sielullesi ja sydämesi avartuu rakastamaan lähimäisiäsi.

Mitä Jumalan kuviin tulee, niin en ole nähnyt vielä yhtään Jumalan kuvaa, koska häntä ei kukaan voisi kukaan ihminen maalata. Jumala asuu kirkkaudessa eikä yksikään ihminen ole häntä nähnyt. Ihminen kuolisi silmänräpäyksessä nähtyään Jumalan kirkkauden.

Jeesus on eriasia, hän syntyi veljeksemme ja Lunastajaksemme, hänet me voimme nähdä sellaisena kuin taiteilijat ovat hänet alusta alkaen kuvanneet.

5.Mooseksen kirja:
        5:8 Älä tee itsellesi jumalankuvaa, älä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.

TOINEN KÄSKY!

• Lopeta syytämästä
        penkku kirjoitti:

5.Mooseksen kirja:
        5:8 Älä tee itsellesi jumalankuvaa, älä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.

TOINEN KÄSKY!

muita penkku ja katso itse peiliin. Jos olet täysin synnitön ,niin silloin voit vasta toisia kivittää.

" älä mitään kuvaa," älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla. Oletko ottanut pyytämästäsi kalasta penkku joskus kuvan?

Sinä aina jätät tuon pois, että älä tee mitään kuvaa, miksi? Onko sinulla esimerkiksi poikasi tai tyttäresi kuva kirjahyllyssä "epäjumalana?"

Sinä poimit vain sen mikä sinua miellyttää.

Jeesuksen kuva ei ole epäjumalan kuva yhtään enempää kuin vaikkapa omien lastesi valokuvat tai suojelusenkeli taulu lapsen sängyn päädyssä. Eikä kukaan palvo niitä kuvia, vaan elävää Lunastajaa, joka on taivaassa ja siellä rukoilee puolestamme. Miksi sallit syytäjähengen käyttää sinua, käänny Jeesuksen puoleen.

• pyh!
        ei oo totta kirjoitti:

Jos adventistit, osa heistä eivät ole epäjumalanpalvelijoita, niin miksi osa tuli huutamaan ja kertomaan että tein syntiä kun poistin vieraita jumalia roskikseen.

Huomaat pyh, ettäepäjumalilla on aina palvelijansa,jotka ryömivät koloistaan, kun joku koskee ja alkaa rikkoa heidän jumalaansa!

Miksi ette anna tilaa jumalanne vihalle, kun itse vihastutte siitä että häpäisen, pilkkaan ja tuhoan käsintehtyjä jumalianne.?

Te kaikki voitte n'hdä että pyh valehtelee teille, otaksuessaan ettei hän ja muutpalvele epäjumalia.

Repikääpä Beetelin jumalaa niin kyllä sen jumaöan palvelijoita riittääpörräämässäympärillä ja huutamassa: "Mitä teitkään jumalankuvallemme,voi meitä,olemme kadotetut,joku rikkoi jumalankuvamme"terv. benkku...ja nyt ei kun miinusta pukkaa...sillä te ette alistu Jumalan sanan alle:" Poistakaa vieraat jumalatkeskuudestanne"--Emme poista, te onttopäät sanotte!

Sekositko?

• pyh!
        penkku kirjoitti:

5.Mooseksen kirja:

TOINEN KÄSKY!

Ei se noin mene. Jätit osan lainaamatta.

2. Moos. 20:4-6 "Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä, mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä, äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla. Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua.  6Mutta polvesta polveen minä osoitan armoni niille tuhansille, jotka rakastavat minua ja noudattavat minun käskyjäni."

5. Moos. 5:8-10 "Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä, mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä, äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla. Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua. Mutta polvesta polveen minä osoitan armoni niille tuhansille, jotka rakastavat minua ja noudattavat minun käskyjäni."

Kuinka monen olet nähnyt kumartaen rukoilevan kuvaa, joka esittää Jeesusta ihmisenä? Et varmasti yhtä ainoaa.

• miukumaukumurmur
        pyh! kirjoitti:

Ei se noin mene. Jätit osan lainaamatta.

2. Moos. 20:4-6 "Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä, mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä, äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla. Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua.  6Mutta polvesta polveen minä osoitan armoni niille tuhansille, jotka rakastavat minua ja noudattavat minun käskyjäni."

5. Moos. 5:8-10 "Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä, mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä, äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla. Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua. Mutta polvesta polveen minä osoitan armoni niille tuhansille, jotka rakastavat minua ja noudattavat minun käskyjäni."

Kuinka monen olet nähnyt kumartaen rukoilevan kuvaa, joka esittää Jeesusta ihmisenä? Et varmasti yhtä ainoaa.

Se vain on nyt niin, ettei ne kuvat esitä Jeesusta vaan fiktiota Jeesuksesta.
        Ei kukaan ole päässyt Jeesusta kuvaamaan.
        Ja etkö pidäkään Jeesusta Jumalana?
        Ei käskyssä tarkoiteta pelkästään epäjumalankuvia!
        SE tarkoittaa ettei mitään saa palvoa jos siitä on tehty kuva.

• <pysy asiassa>

?? Turun ?? mutta nyt ei ole kysymys Turun Beetelistää.. vaan 16 miljoonan adventistin raamatuintulkinnasta.

• pyh!
        miukumaukumurmur kirjoitti:

Se vain on nyt niin, ettei ne kuvat esitä Jeesusta vaan fiktiota Jeesuksesta.
        Ei kukaan ole päässyt Jeesusta kuvaamaan.
        Ja etkö pidäkään Jeesusta Jumalana?
        Ei käskyssä tarkoiteta pelkästään epäjumalankuvia!
        SE tarkoittaa ettei mitään saa palvoa jos siitä on tehty kuva.

No näytä minulle se henkilö, joka palvoo näitä Jeesusta esittäviä kuvia.

• epäusko?
        pyh! kirjoitti:

Sekositko?

Katsokaas, kumpi sekosi, pyh vai benedi?

Benedi sanoo: " Minä olen adventisti, ja minä pelkään Herraa taivaan Jumalaa, joka on tehnyt meren ja kuivan maan!!

" Jeesusta ihmisenä esittävä kuva ei ole mikään jumalan kuva, jota palvotaan" Pyh onnistui tuottamaan tällaista Jumalasta lähtenyttä viisautta??

Pyh ei kuitenkaan ole ensimmäisten joukossa sanomassa: " Ne, jotka kunnioittavat vääriä jumalia, hylkäävät armonantajansa" Joona 2: 9

Turun Beetelissä on kuva jeesuksesta ihmisenä, joka on seinällä kunnioittamistarkoituksessa,..ohjeissa on kerrottu ettei sen päälle saa sylkeä..eikö niin?
        Ja sitten , miksi pyh opettaa että Jeeus on edelleen ihminen, ja työskentelee kaikkeinpyhimmässä taivaassa.
        Saako Jumalan kuvasta, joka on jeesus tehdä piirroksia ja maalauksia, koska on kirjoitettu: " Kirottu olkoon jumalan kuvan maalari, ja se joka sen salaa pystyttää"

Kuka on Jumalan kuva? Vastaus: " Jeesus on sen näkymättömän Jumalan kuva"

Ja käskyt nimenomaan sanoo epä pyh lle ettei Jumalan kuvasta, Jeesuksesta saa tehdä kuvaa..eikä palvella niitä.

Pyh on kertonut palvelevansa Jumalan kuvaa, Jeesusta joka hetki..niin, miksi hän sitten kuitenkin..kun käsintehty jumalankuva (jeesuskuva) putoaa kirkon seinältä lattialle, niin miksi hän menee pyydettäessä nostamaan sitä seinälle takaisin!?

Kuka muu niin tekee kuin epäjumalanpalvelija? Jos jumala putoaa seinältä, niin kiivetköön itse takaisin.. mitä järkeä on palvella eli auttaa kuolleita jumalia!!

Miksi Jeesus sitten kertoo Miika 1: 7 " Kaikki sen jumalankuvat särjetään, kaikki sen portonpalkat poltetaan tulessa, ja kaikki sen epäjumalankuvat minä hävitän, sillä portonpalkoista se on ne koonnut, ja portonpalkoiksi pitää niitten jälleen tuleman."

Varamme ja aikamme kuuluvat Yljälle, Jeesukselle, joilla tehdään kuvia adventtikirkon seinille...Jeesuksella on vaimo..oma seurakuntansa maanpäällä..jota vastaan lohikäärme käy sotaa... osa seurakuntalaisista on portonjäseniä, Jumalalle uskottomia..ostavat Jumalalle kuuluvilla rahoilla epäjumalankuvia.. ja saattavat kaikkien seurakuntalaisten päät vaaraan Jumalan edessä!

Onko mukamas väärin voivotella tämän takia?

" Älä tuo portonpalkkaa äläkä koiranpalkkaa Herran, sinun Jumalasi huoneeseen lupauksen suoritukseksi, sillä molemmat ovat kauhistus Herralle, sinun Jumalallesi" 5 Moos 23: 18

Ollessamme työssä Herran elovainiolla, niin sillä palkalla, minkä Herra työstämme antaa, ei saa ostaa eikä hankkia epäjumalankuvia..koska elämämme, ja varamme kuuluvat Herralle..ja nyt kun ne kuuluvat maan kauppiaille, joilta epäjumalan kuvia ostetaan ja hankitaan, ehkä, jopa kymmenysvaroista.. niin ne varat ovat portonpalkkaa..sillä Jumalan vaimo muuttuu hetkessä portoksi, kun se ei rakasta Ylkää, miestään.. vaan kääntyy huoruudessa maan kuningaitten ja kauppiaitten ja epäjumalnkuvien tekijöitten puoleen!!

Me vaellamme uskossa emmekä näkemisessä..Mutta pyh kaltaiset sanovat: " Emme tiedä mitä on tapahtunut Jeesukselle, kun Hän viipyy.. tehkäämme jumalia jotka ohjaavat meitä , koska Isämme on varmaan kuollut.. .ja niin adventtiseurakunta päätti niin tehdä, koska Ylkä viipyi... terv. benedi

• Voi, tätä kansaa
        Lopeta syytämästä kirjoitti:

muita penkku ja katso itse peiliin. Jos olet täysin synnitön ,niin silloin voit vasta toisia kivittää.

" älä mitään kuvaa," älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla. Oletko ottanut pyytämästäsi kalasta penkku joskus kuvan?

Sinä aina jätät tuon pois, että älä tee mitään kuvaa, miksi? Onko sinulla esimerkiksi poikasi tai tyttäresi kuva kirjahyllyssä "epäjumalana?"

Jeesuksen kuva ei ole epäjumalan kuva yhtään enempää kuin vaikkapa omien lastesi valokuvat tai suojelusenkeli taulu lapsen sängyn päädyssä. Eikä kukaan palvo niitä kuvia, vaan elävää Lunastajaa, joka on taivaassa ja siellä rukoilee puolestamme. Miksi sallit syytäjähengen käyttää sinua, käänny Jeesuksen puoleen.

" lopeta omatuntomme häiritseminen".." Ei kukaan palvo niitä kuvia, vaan elävää Lunastajaa"

Jos elävää Lunastajaa palvoisit, niin tekisit näin: " Älää tee jumalan kuvaa ( eli kuvaa jeesuksesta)..sillä Hän Jeesus on sen näkymättömän Jumalan kuva"

Jeesuksen Isä on Henki, hänelleä ei ole lihoja eikä luita..mutta Jumalan kuvalla, Jeesuksella on lihakset ja luut.. niin kappas!

Jotku adventistit ajattelevat: " No nyt teit virheen Henki, kun synnytit Pojalle lihakset ja luut...myös nenäluun.. joten nytpä osaamme tehdä itsellemme jumalan kuvan, eli kuvan jeesuksesta, jolla on nenä!"

Saako vain Herra varoittaa synnistä koska hän on synnitön? .. " Niin Herra sanoi Kainille: " Mitä olet tehnyt"? 1 Moos 4: 10

Benediltä on kielletty sanomasta adventtiseurakunnalle: " Mitäs olet tehnyt"...Koska seurakunta unohti kertoa seurakuntalaisille, että :" Älkää vastatko Benedille mitään, mitä hän kysyy".. niin jotkut vastasivat: " Teimme jumalankuvan huoneeseen asumaan, so. Beetelissä Turun adventtikirkossa"!

Mutta Beeteliläiset eivät käsitä että sanoisivat: " Syyllisyytemme on suurempi, kuin että sen kantaa voisin"

Kuka kantaa Beeteliläisten ja adventtikirkon synnin? " Mutta Sodoman kansa oli kovin pahaa ja syntistä Herran edessä" 1 Moos 13: 13

Ja kun Herran kansa, adventti kansa menee Herran eteen, esim. Beeteliin, niin onko tämä kansa syytön Herran edessä?
        Sillä heidän Herransa sanoo: " Jos tahdot päästä elämään sisälle pidä käskyt"

Miksi Beetelissä ei ole asennettu epäjumalan kuvan viereeen samankokoista taulua Jumalan käskyistä??
        Silloinhan harmaahapsetkin näkisivät lukea, Jumalan käskyt, ja näkisivät mitä on tehtävä.. ja kysyisivät pastoriltaan: " Syyllisyytemme on suurempi kuin kantaa jaksamme, kuka pelastaa meidät tästä kuoleman ruumiista, me tunnemme että olemme kuolleita vaikka elämme"

Pastori tietenkin sanoo: " Rauha, rauha ei mitään hätää, ..tämä kuva esittää Jeesusta ihmisenä,..ja me kumarramme ja palvomme elävää Jumalaa...ehkä olette uskoneet profeetta benedin petollisia näkyjä?

Ei tämä sana tarkoita Beetelin jumalaa " He ovat asettaneet iljetyksensä temppeliin, joka on otettu ( Turun Beetelin siunauksen yhteydessä) minun nimiini, ja saastuttaneet sen" Jeremia 32: 34

Onko Jumala jumalaton? Ja antaako hän jumalattomia neuvoja? Meidän Jumalalla on Isä Jumala, joka on Henki, Hän antaa Jumallalle Hän antaa Jumalallisia neuvoja, ja niistä Pyhä Henki ottaa ja antaa meille!
        Siksi on kirjoitettu: " Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa
        eikä astu syntisten teitä eikä istu (Beetelissä) jossa pilkkaajat istuvat Ps 1: 1

Seurakunnankaitsijan tulee olla yhden vaimon mies...eikä hän saa antaa neuvoa: " " Pidä muita jumalia Herran sinun Jumalasi rinnalla".. Ja jos adventtikansa sanoo seurakunnankaitsijalle: " Nouse, tee meille Jumala, joka käy meidän edellämme, ja johon voimme katseemme kiinnittää, sillä me emme tiedä mitä on tapahtunut ylösnouseelle Jumalalle, miehelle, joka johdatti meidät tähän adventtikirkkoon, ja Hänen lapseuteensa!

Ja adventtikirkon pastori teki niinkuin niskurikansa vaati, ja sanoi: " Taulut ovat Jumalan tekemät, ja kirjoitus on Jumalan kirjoitusta, joka on tauluihin kaiverrettu" Niinkö?

Ja benedi sanoo tälle seurakunnan kaitsijalle, joka kaitsee Jeesuksen lampaita näin: " Mitä pahaa tahi hyvää tämä adventtikansa on tehnyt sinulle, kun olet saattanut heidät näin suureen syntiin"?

Ja seurakunnan kaitsijako sanoo benedille: " " Älköön herrani viha syttykö; sinä tiedät että tämä adventtikansa on paha. " Hehän sanoivat minulle: " Tee meille jumala, joka käy tai seisoo silmäimme edessä. sillä emme tiedä mitä on tapahtunut Jeesukselle joka ristiinnaulittiin kuoli ja haudattiin, ja joka johdatti meidät tähän Jumalan huoneeseen"

Niinpä sain tehtyä sopimuksen jumalan kuvasta, väärän profeetan ja museoviraston kanssa, ja nyt heillä on jumala!

Mitä tähän voi sanoa? Kun Benedi näki että kansa oli kurittomuuden bvallassa, ja koska seurakunnan kaitsija oli päästänyt heidät kurittomuuden valtaan , ja hankkinut keinoillaan jumalan kuvan, iljetyksen, huoneeseen asumaan, vahingoniloksi kaikille niille, jotka ovat tämän kansan vihollisia!

Mitään muuta mahdollisuutta ei ole, kuin jonkun Herran oman on mentävä Beetelin kirkon portaille sapattina klo 10..ja vähän sen jälkeen, ja huudettava pasuunan tavoin: " Joka on Herran oma, se tulkoon minun luokseni"

Silloin paljastuu se, kuinka moni luopuu jumalankuvasta, ja lähtee ulos, kaikki ne, jotka ovat Herran kansaa!! terv. benedi

• .
        pyh! kirjoitti:

Sinä!
        Ja niistä ollaan valmiita maksamaankin.
        Katolisuutta ja ikonien palvontaanne.
        Mitä tekevät saarnamiesten kuvanne käytävien vierustoilla kuin presidentit konsanaan?
        Tai EGWn kuva alttaritaulunanne?
        Jo on aikoihin eletty.
        Tai illuminaattien symboolit kunniapaikoilla kirkoissanne?
        Eikö ne ole vaatimassa kunnioitusta jota ei saa häpästä?

• me ne, tekel ufarsin
        pyh! kirjoitti:

Helppoa kuin heinänteko! " Näytä minulle se henkilö, joka palvoo näitä jeesusta esittäviä kuvia" kertoi pyh

E ollut kauaa sitten televisiossa kun heinävedellä luostarissa syttyi tuli palo. Televisiossa ja lehdissäkin on todisteena kirjoitukset ja kuvat, kuinka epäjumalan kuvien palvelijat kantoivat turvaan jeesus kuvia ja marian kuvia.

Kuka tällaiseen hengenvaaraan antautuu muut kuin kuvien kumartajat ja palvelijat??

Ainoastaan todellinen epäjumalanpalvelija antautuu näin suureen hengenvaaraan , käsin tehdyn ja kuolleitten jumalien puolesta.

Jos kyse on todellisesta Jumalasta, niin osaahan hän kävellä tulesta itse ulos.. kuten Danielin kolmen toverien tapauksessa.

Tämä todiste menee oikeudessa läpi, ja myös Korkeimmassa oikeudessa Jumalan tykönä osoitukseksi siitä että epäjumalilla on palvelijansa... ja jos ei olisi, niin pyh pitäisi suunsa kiinni, eikä antautuisi puolustamaan vääriä jumalaia benediä vastaan!

Se, vain osoittaa että pyh on julki jumalaton ja epäjumalten palvelija, koska hän tulee esiin, kun jeesus kuvia pilkataan, syljetään, niitä poltetaan ja käytetään kynnysmattona....Kyllä epäjumalille löytyy palvojansa ja kumartajansa ja puolesta puhujansa!

Minä palvon ja puolustan elvävää Jumalaa, ja kun pyydän että " Salli L-kirkko palaa epäjumalien tähden tästä päivästä 3 viikon päästä, niin hän sen teki!!

Me olemme Jumalan työtovereita ja viljelysmaa.. ja minulla on valtaa, kun pyydän sitä työnantajaltani. Minä vain varon, " Älkää kostako, antakaa tilaa Jumalan vihalle"... siksi en tehnyt mitään polttotoimia itse, koska Herra Jumala on suuri terv. benedi

• myllynkivi herää
        Jumalan kuva kirjoitti:

Jumalan kuva? Itsestäsikö sinä niin sanot, vai ovatko jotkut muut sinulle epäjumalankuvista sanoneet etteivät kumarra ja palvo tekemiänne jeesus kuvia?

Sinä todistat vain omasta puolestasi, et toisten ja sinunkaan todistus ei kestä Raamatun todistusta.

Kirjoita julkisesti näin: " Minä en kunnioita käsin tehtyjä jumalan kuvia"

Joona 2: 9.. koska olet ketku, et kiusallasikaan niin kirjoita!
        Eihän sinun tarvitse kumartaa ja palvella niitä, sillä riittää tämä: " ..Ja niin te vihoititte minut kättenne töillä, omaksi onnettomuudeksenne" Jer 25: 7

Voit heittää vanhan laulusi roskiin.. riittä kun joku on kättensä töillä sen esille pistänyt,..niin onnettomuus on tulossa, kuten tuli Lieksan kirkolle..saman asian takia. Sanoin , ja jätin dokumentin, ja tapahtui niin!

Kysyppäs Jeesukseltasi, jos hän nyt sinulle vastaa: " Mikä on sinun tulemuksesi ja maailmanlopun merkki"??

Koska et tunne raamattua, niin kerron , mitä Jeesus sanoi: " Tämä paha ja avionrikkoja sukukunta tavoittelee merkkiä...Aivan, koska et ymmärrä kirjoituksia luulet että Jeesus puhui tuon ajan sukukunnalle...höpö, höpö

Jeesus vastasi kysymykseen suoraan, kertoen. .. kun tulee sellainen sukupolvi, joka on avionrikkoja sukukunta ja sukupolvi.. niin silloin hän tulee takaisin ja maailmanloppu tulee.

Eli osasitpas viitata Sirkkaan, ja Pekka Tähteen.. ja lisää loputkin jonon jatkoksi.. eli: " Te odotatte ja joudutatte Jeesuksen tulemista, sillä että yhä useampi avionrikkoja saa paikan adventtikirkon puhujapöntössä!

Aviorikkoja ei ole koskaan vaimon mies, vaan joku ulkopuolinen mies tai nainen, joka rikkoo toisen avioliiton... ja seurakunta jouduttaa Jeesuksen paluuta vahvistamalla pahaintekijäin käsiä.. hyväksymällä synnin ja tuomion!

Mutta , rauha, rauha ei mitään hätää.. sillä hätänne päivänä ne jumalat, jotka olette itsellenne tehneet..nouskoot ne ja pelastakoot sinut ja toiset hätänne päivänä.. sillä yhtä monta kuin sinulla on seurakuntia, on sinulla jumalia,..adventtikirkko!

Mutta miksi jumaliesi joukko on passikuvissaan erinäköistä joukkoa?? Kuinka sinulla on monen näköistä jumalaa?

Epäonneksenne, tai onneksenne, miten sen nyt ottaa, teillä on paimenet oman sydämenne mukaan, ja he kaitsevat teitä oman ymmärryksensä ja taitonsa mukaan!

Ilmankos Raamattu sanoo: " Minun kansani on hullu; eivät he tunne minua,
        he ovat tyhmiä lapsia, eivätkä ymmärtäväisiä;
        he ovat viisaita tekemään pahaa, mutta tehdä hyvää he eivät taida" Jer 4: 22

Te olette outoja, ja puhutte outoja.. te sanotte: " Se, ja se on katkera, kun joku adventisti on tehnyt sille vääryyttä"

Eli te kehtaatte vielä sanoa: " Hähää, koska me rikoimme Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon, niin saimme sen ja sen veljen katkeraksi.. ja nyt tämä veli on mielestämme syntinen, koska hän on katkera meille"??

On , on tämä kansa on hullu! Se päättä tehdä pahaa ,ja tukee pahantekijöitä, että siitä tulisi hyvää!

Pyhä Henki sopivasti sanookin: " He ovat hyvinruokittuja, äleitä oriita;
        he hirnuvat kukin lähimmäisensä vaimoa." Jer 5: 8

..eikö minun sieluni kostaisi tämänkaltaiselle kansalle? jae 9 Ja te sanotte: " Benedi on oikeassa, näin on käynyt .. mutta " Ei meitä kohtaa onnettomuus, emme tule näkemään miekkaa, emmekkä nälkää"..koska olemme lakia noudattava adventtikansa ..jae 12

Ja kuitenkin enkeli heitti teidät kansojen mereen, kuin suuren myllynkiven..jonka piti jauhaa elämän leipää maailmalle.. teidät heitettiin takaisin " kansojen mereen! Ilm 18: 21

• Oi, oi, benkulle.

pistä Oi, voi kirjoittaja nimesi benkku ... kirjan loppuun. Tuttu on teksti..

Hyvä on Beetelin kuva, hyvä on luterilaisen kirkkomme alttarireliefi.

Se julistaa Raamattua.. Kuva kertoo MINULLE paljon.

Siinä on risti, ristillä se raamatullinen sanoma kuollut Vapahtaja, ennen ylösnousua ja tämä enkeli, ts. Jumalan lähettilään läsnäolo.

Eli älä ole pikkusieluinen kuvan kertomukseen ja sen tapaan todistaa.

Sitä en ymmärrä, kun olet Beetelin kuvan juoksuhautaan jäänyt ihmisen sanoin sotimaan taiteen todistusvoimaan.

Etkö ymmärrä? etkö ymmärrä, oletko sokea???

se on viesti, kuten suun sanoma, se tuodaan vain kuvan muodossa ja MINÄ sen ymmärrän, en siksi että kumarran seinäkuvaa vaan sen sanoman sisältöön.

Onko teksti kirjaimina erilainen todistus, kuin se, mikä sanottaa taiteilija asiasta.

Lopputulos on sama, YMMÄRRÄ TÄMÄ, LOPPUTULOS ON.... ON .... ON.... SAMA.

ts. voit lopettaa turhan oman lihasi maanläheisyyden, joka ei ymmärrä kuvan tekemisen jumalaksi tahi kuvan sanoittaman todistuksen erosta.

Olet fariseus ja kirjanoppinut, jolla ei ole HENKEÄ, ymmärtää asiaa.

Puhut vain hegessäsi ja lain HENGELLISYYS puuttuu sanoistasi, tuon Beetelin juoksuhautakuva taistossasi..

Menikö nyt perille?

• Te kuurot!

Heh, on helppo heitellä miinuksia, kun ei tartte perustella Raamatulla, ja eikä tahdota tuoda esiin vääryyden viettelyksiä!

Ajatelkapaa adventtikirkon hölmöyksiä... esim, jos joku veli tai sisar tekee syntiä, eikä hän luovu siitä, niin adventtikirkko erottaa hänet syntinsä takia joksikin ajaksi... ja kun tämä henkilö Jumalaa uhmaten ei sittenkään poista syntiään rintainsa ja jalkojensa välistä..niin seurakunta ottaa hänet uutena jäsenenä takaisin seurakuntaan.

Tämä Jumalaa pilkkaamaan ryhtynyt seurakunta, luulee että Jumala on unohtanut jonkun henkilön sosiaalitunnukset, ei muista mukamas henkilön nimeä, osoitetta ja puhelinnumeroa.

" Kuka on niin sokea, ellei minun palvelijani....kuka niin sokea kuin minun palkkalaiseni, ( pastorin palkka)..kuka niin sokea kuin Herran palvelija (eli seurakuntalaiset) Jesaja 42: 19 - 19

• pyh!
        . kirjoitti:

Sinä!
        Ja niistä ollaan valmiita maksamaankin.
        Katolisuutta ja ikonien palvontaanne.
        Mitä tekevät saarnamiesten kuvanne käytävien vierustoilla kuin presidentit konsanaan?
        Tai EGWn kuva alttaritaulunanne?
        Jo on aikoihin eletty.
        Tai illuminaattien symboolit kunniapaikoilla kirkoissanne?
        Eikö ne ole vaatimassa kunnioitusta jota ei saa häpästä?

No nyt sekosit. Minä kun en kuvia palvo.

• pyh!
        me ne, tekel ufarsin kirjoitti:

Helppoa kuin heinänteko! " Näytä minulle se henkilö, joka palvoo näitä jeesusta esittäviä kuvia" kertoi pyh

E ollut kauaa sitten televisiossa kun heinävedellä luostarissa syttyi tuli palo. Televisiossa ja lehdissäkin on todisteena kirjoitukset ja kuvat, kuinka epäjumalan kuvien palvelijat kantoivat turvaan jeesus kuvia ja marian kuvia.

Kuka tällaiseen hengenvaaraan antautuu muut kuin kuvien kumartajat ja palvelijat??

Ainoastaan todellinen epäjumalanpalvelija antautuu näin suureen hengenvaaraan , käsin tehdyn ja kuolleitten jumalien puolesta.

Jos kyse on todellisesta Jumalasta, niin osaahan hän kävellä tulesta itse ulos.. kuten Danielin kolmen toverien tapauksessa.

Tämä todiste menee oikeudessa läpi, ja myös Korkeimmassa oikeudessa Jumalan tykönä osoitukseksi siitä että epäjumalilla on palvelijansa... ja jos ei olisi, niin pyh pitäisi suunsa kiinni, eikä antautuisi puolustamaan vääriä jumalaia benediä vastaan!

Se, vain osoittaa että pyh on julki jumalaton ja epäjumalten palvelija, koska hän tulee esiin, kun jeesus kuvia pilkataan, syljetään, niitä poltetaan ja käytetään kynnysmattona....Kyllä epäjumalille löytyy palvojansa ja kumartajansa ja puolesta puhujansa!

Minä palvon ja puolustan elvävää Jumalaa, ja kun pyydän että " Salli L-kirkko palaa epäjumalien tähden tästä päivästä 3 viikon päästä, niin hän sen teki!!

Me olemme Jumalan työtovereita ja viljelysmaa.. ja minulla on valtaa, kun pyydän sitä työnantajaltani. Minä vain varon, " Älkää kostako, antakaa tilaa Jumalan vihalle"... siksi en tehnyt mitään polttotoimia itse, koska Herra Jumala on suuri terv. benedi

Mitä ihmettä sinä höpäjät?????????

• tiedon jyvät
        syylllinen olen kirjoitti:

Faktaa on että jokainen on syyllinen Jumalan edessä.. mutta kristitty elää Jumalan kirkkauden kiitokseksi.. saamansa armon kautta.

"Autuas se mies, jolle Herra ei lu hänen pahoja tekojaan"

Kannattaa opiskella, että milloin Herra lukee ne syyksi ja milloin ei terv. B

• voi aikoja ja tapoja
        pyh! kirjoitti:

Järki hoi pyh. Voisitko sitten piirtää Jumalan kuvan Jeesuksesta, silloin kun hän oli Henki!

Viisautesi kertoi, ettei Jeesusta ihmisenä esittävä kuva ole mikään jumalankuva!!

Miksi sitten sanot ? " Ja sana tuli ihmiseksi, ja sana oli Jumala!???

Minkälaiseksi Jeesuksen olisi pitänyt tulla, ettei hänestä saa kuvaa tehdä??,

Jos Hän olisi tullut Henkenä , niin kuinka maalaat Hänestä kuvan, kun hengellä ei ole lihaksia eikä luustoa?

Onko joitakin muitakin olomuotoja, siis Jeesuksella kuin olla Henkenä, Isänsä Jumalan tykönä, tahi olla ihmisenä, omaten lihakset ja luut?

Heti kun Jeesuksella sinun Jumalallasi on lihakset ja luut.. sinä juokset kirjakauppaan ostamaan maalia ja siveltimen.?!!

Just, kylläpä olet nero!! Silloin kun hän on Henki, noidut mielessäsi kun et voi maalata Jumalasta kuvaa!

Ja nytkään et häntä näe, ja häpäiset häntä, maalaamalla rosvon näköisen miehen. Ihmekös tuo, kun kokoonnutte sabattisin ryövärien luolassa!

Vai antoiko joku luvan ryöstää seurakunnan jäsniltä vaimoja??

• oi voi
        Lopeta syytämästä kirjoitti:

Jopa oli idearikasta: " Jos olet täysin synnitön, vasta sitten voit toisia kivittää"??

Kivittäminen on poliisiasia, mutta tarkoitit: " vasta sitten voit ottaa asian käsiteltäväksi seurakunnassa, tai ilmoittaa siitä seurakunnan vanhimille"

Just,.. jopas olikin älynväläys.

Ilmankos seurakunta on täynnä syntisiä, jotka eivät ole hyljänneet niitä, ilman armoa olevia!

" Joka syntinsä tunnustaa ja hylkää, se saa armon! Armossa ollessaan kristitty tuottaa kiitosta Jumalalle, eikä belsebuupille ..t. B

• pyh!
        voi aikoja ja tapoja kirjoitti:

Järki hoi pyh. Voisitko sitten piirtää Jumalan kuvan Jeesuksesta, silloin kun hän oli Henki!

Viisautesi kertoi, ettei Jeesusta ihmisenä esittävä kuva ole mikään jumalankuva!!

Miksi sitten sanot ? " Ja sana tuli ihmiseksi, ja sana oli Jumala!???

Minkälaiseksi Jeesuksen olisi pitänyt tulla, ettei hänestä saa kuvaa tehdä??,

Jos Hän olisi tullut Henkenä , niin kuinka maalaat Hänestä kuvan, kun hengellä ei ole lihaksia eikä luustoa?

Onko joitakin muitakin olomuotoja, siis Jeesuksella kuin olla Henkenä, Isänsä Jumalan tykönä, tahi olla ihmisenä, omaten lihakset ja luut?

Heti kun Jeesuksella sinun Jumalallasi on lihakset ja luut.. sinä juokset kirjakauppaan ostamaan maalia ja siveltimen.?!!

Just, kylläpä olet nero!! Silloin kun hän on Henki, noidut mielessäsi kun et voi maalata Jumalasta kuvaa!

Ja nytkään et häntä näe, ja häpäiset häntä, maalaamalla rosvon näköisen miehen. Ihmekös tuo, kun kokoonnutte sabattisin ryövärien luolassa!

Vai antoiko joku luvan ryöstää seurakunnan jäsniltä vaimoja??

Sekositko sinäkin???

Sehän on niinpäin, että "Sana oli Jumala ja tuli lihaksi".

Mun pointti on se, että te höpötätte väärin perustein, että Jeesusta ihmisenä esittävä kuva olisi epäjumala, jota palvotaan. Kukaan ei palvo yhtä ainoaa kuvaa. Ja kuka väitti, että minä muka mitään maalaisin??? ihme sekoilua teillä taas.

Kuka se väittää, että seurakunnan jäseneltä voi ryöstää vaimon? benkku ei kerro koko totuutta. Itse on syypää avioeroonsa. Tiiän kuka se on. Katkeruus sitä vain vaivaa.

• pyh!
        Voi, tätä kansaa kirjoitti:

" lopeta omatuntomme häiritseminen".." Ei kukaan palvo niitä kuvia, vaan elävää Lunastajaa"

Jos elävää Lunastajaa palvoisit, niin tekisit näin: " Älää tee jumalan kuvaa ( eli kuvaa jeesuksesta)..sillä Hän Jeesus on sen näkymättömän Jumalan kuva"

Jeesuksen Isä on Henki, hänelleä ei ole lihoja eikä luita..mutta Jumalan kuvalla, Jeesuksella on lihakset ja luut.. niin kappas!

Jotku adventistit ajattelevat: " No nyt teit virheen Henki, kun synnytit Pojalle lihakset ja luut...myös nenäluun.. joten nytpä osaamme tehdä itsellemme jumalan kuvan, eli kuvan jeesuksesta, jolla on nenä!"

Saako vain Herra varoittaa synnistä koska hän on synnitön? .. " Niin Herra sanoi Kainille: " Mitä olet tehnyt"? 1 Moos 4: 10

Benediltä on kielletty sanomasta adventtiseurakunnalle: " Mitäs olet tehnyt"...Koska seurakunta unohti kertoa seurakuntalaisille, että :" Älkää vastatko Benedille mitään, mitä hän kysyy".. niin jotkut vastasivat: " Teimme jumalankuvan huoneeseen asumaan, so. Beetelissä Turun adventtikirkossa"!

Mutta Beeteliläiset eivät käsitä että sanoisivat: " Syyllisyytemme on suurempi, kuin että sen kantaa voisin"

Kuka kantaa Beeteliläisten ja adventtikirkon synnin? " Mutta Sodoman kansa oli kovin pahaa ja syntistä Herran edessä" 1 Moos 13: 13

Ja kun Herran kansa, adventti kansa menee Herran eteen, esim. Beeteliin, niin onko tämä kansa syytön Herran edessä?
        Sillä heidän Herransa sanoo: " Jos tahdot päästä elämään sisälle pidä käskyt"

Miksi Beetelissä ei ole asennettu epäjumalan kuvan viereeen samankokoista taulua Jumalan käskyistä??
        Silloinhan harmaahapsetkin näkisivät lukea, Jumalan käskyt, ja näkisivät mitä on tehtävä.. ja kysyisivät pastoriltaan: " Syyllisyytemme on suurempi kuin kantaa jaksamme, kuka pelastaa meidät tästä kuoleman ruumiista, me tunnemme että olemme kuolleita vaikka elämme"

Pastori tietenkin sanoo: " Rauha, rauha ei mitään hätää, ..tämä kuva esittää Jeesusta ihmisenä,..ja me kumarramme ja palvomme elävää Jumalaa...ehkä olette uskoneet profeetta benedin petollisia näkyjä?

Ei tämä sana tarkoita Beetelin jumalaa " He ovat asettaneet iljetyksensä temppeliin, joka on otettu ( Turun Beetelin siunauksen yhteydessä) minun nimiini, ja saastuttaneet sen" Jeremia 32: 34

Onko Jumala jumalaton? Ja antaako hän jumalattomia neuvoja? Meidän Jumalalla on Isä Jumala, joka on Henki, Hän antaa Jumallalle Hän antaa Jumalallisia neuvoja, ja niistä Pyhä Henki ottaa ja antaa meille!
        Siksi on kirjoitettu: " Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa
        eikä astu syntisten teitä eikä istu (Beetelissä) jossa pilkkaajat istuvat Ps 1: 1

Seurakunnankaitsijan tulee olla yhden vaimon mies...eikä hän saa antaa neuvoa: " " Pidä muita jumalia Herran sinun Jumalasi rinnalla".. Ja jos adventtikansa sanoo seurakunnankaitsijalle: " Nouse, tee meille Jumala, joka käy meidän edellämme, ja johon voimme katseemme kiinnittää, sillä me emme tiedä mitä on tapahtunut ylösnouseelle Jumalalle, miehelle, joka johdatti meidät tähän adventtikirkkoon, ja Hänen lapseuteensa!

Ja adventtikirkon pastori teki niinkuin niskurikansa vaati, ja sanoi: " Taulut ovat Jumalan tekemät, ja kirjoitus on Jumalan kirjoitusta, joka on tauluihin kaiverrettu" Niinkö?

Ja benedi sanoo tälle seurakunnan kaitsijalle, joka kaitsee Jeesuksen lampaita näin: " Mitä pahaa tahi hyvää tämä adventtikansa on tehnyt sinulle, kun olet saattanut heidät näin suureen syntiin"?

Ja seurakunnan kaitsijako sanoo benedille: " " Älköön herrani viha syttykö; sinä tiedät että tämä adventtikansa on paha. " Hehän sanoivat minulle: " Tee meille jumala, joka käy tai seisoo silmäimme edessä. sillä emme tiedä mitä on tapahtunut Jeesukselle joka ristiinnaulittiin kuoli ja haudattiin, ja joka johdatti meidät tähän Jumalan huoneeseen"

Niinpä sain tehtyä sopimuksen jumalan kuvasta, väärän profeetan ja museoviraston kanssa, ja nyt heillä on jumala!

Mitä tähän voi sanoa? Kun Benedi näki että kansa oli kurittomuuden bvallassa, ja koska seurakunnan kaitsija oli päästänyt heidät kurittomuuden valtaan , ja hankkinut keinoillaan jumalan kuvan, iljetyksen, huoneeseen asumaan, vahingoniloksi kaikille niille, jotka ovat tämän kansan vihollisia!

Mitään muuta mahdollisuutta ei ole, kuin jonkun Herran oman on mentävä Beetelin kirkon portaille sapattina klo 10..ja vähän sen jälkeen, ja huudettava pasuunan tavoin: " Joka on Herran oma, se tulkoon minun luokseni"

Silloin paljastuu se, kuinka moni luopuu jumalankuvasta, ja lähtee ulos, kaikki ne, jotka ovat Herran kansaa!! terv. benedi

jahas, tulihan se sieltä. Eli sinäkin olet oikeasti näitä adventtikirkon vastustajia, jotka haluavat tuhota kirkon. Ja vain oman syntisi takia. Voi voi.

• ptäh???
        pyh! kirjoitti:

Sekositko sinäkin???

Sehän on niinpäin, että "Sana oli Jumala ja tuli lihaksi".

Mun pointti on se, että te höpötätte väärin perustein, että Jeesusta ihmisenä esittävä kuva olisi epäjumala, jota palvotaan. Kukaan ei palvo yhtä ainoaa kuvaa. Ja kuka väitti, että minä muka mitään maalaisin??? ihme sekoilua teillä taas.

Kuka se väittää, että seurakunnan jäseneltä voi ryöstää vaimon? benkku ei kerro koko totuutta. Itse on syypää avioeroonsa. Tiiän kuka se on. Katkeruus sitä vain vaivaa.

Kuvan tekeminenkin oli kiellettyä.
        Älä TEE MITÄÄN KUVAA...

Mikä tuossa on epäselvää?
        Onhan adventismissa huonommillakin perusteilla laittettu oppeja pystyyn ilman puolta sanaa.

• muori maalta

Ei taida Museoviraso antaa ottaa pois kuvaa, jos sitä tarkoitat...

• Kristuksessa

Näin on!

Adventistit eivät kuulu siihen "käärmeen valhe seurakuntaan", vaan ovat eroittautuneet "suuresta Babylooniasta!"

Jumala sulki ihmiseltä syntiinlankeemuksessa tien elämä puulle, mutta antoi uuden mahdollisuuden Jeesukseessa. Jos joku uskoo, että Jeesus on Kristus, niin hän pelastuu. Ilman Jeesusta ei yhdelläkään olisi mitään mahdollisuutta iankaikkiseen elämään.

Synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Hänen Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa.

• tee parannus

Kristuksessa? Miksi sanot että Babylon on " SUURI"..et tainnut käsittää että sen Kuningas on Jumala!

Ja silloin se merkitsee, että kyse on " Suuresta Kaupungista"..eli Jumalan seurakunta, jota Raamattu kutsuu kaupungiksi.. koska siellä asuu Kuningas, siis Hän Jumala Suuri...Suuri Jumala!

Tässähän se lukee selvästi: " Voi kuinka onkaan portoksi tullut uskollinen kaupunki!
        Se oli täynnä oikeutta, siellä asui vanhurskaus, mutta nyt murhamiehet" Jes 1: 21

Turha edes räpäyttää silmää muulle ajatukselle, etteikö Jumalalla ole mukamas suurta kaupunkia maan päällä??

Onhan saata..na lla kin valtaistuimensa maan päällä " Minä tiedän, missä sinä asut, siellä. missä pon s-tanan valtaistuin"

Itse kuitenkin opetat että " Ei loista sinussa ENÄÄ (aiemmin loisti) lampun valo ( Lamppu on Karitsa) Ilm 18: 23..ei kuulla sinussa enää HUUTOA yljälle..Eiköhän juuri kolmen enkelin sanomassa HUUDETA : " Tule Herra Jeesus"

Ja juuri sitähän suuren kaupungin asukkaat ovat huutaneet jo vuosisadan " Jeesus tulee"!! Yljälle tämä huuto on tarkoitettu: " Jeesus tule pian".. koska alkuajan suuren kaupungin asukkaat, halusivat kokea sen autuaallisen toivon täyttymyksen, mutta Jeesus ei ole tullut... " eikä huutoa morsiamelle" = " Ole valmis minä tulen pian"!!

Ylkä ei huuda, enää morsiamelle.. koska Hän näkee ettei morsian odota enää häntä.
        Morsian odottaa kauppoja, ja hekumaa ..jae 23

siksi Jumalankansa heitettin mereen " kuin suuri myllynkivi".. eikä sitä löydetä Ilm. 18: 21
        Miksi ei enää löydetä? No, siksi koska tässä on kyseessä lopputapahtumat, jolloin Pyhä Henki on lähtenyt maan päältä.. eikä vedä enää parannukseen entisiä kaupungin asukkaita!

Miksi Babylon on Jumalan kansa?.. se, joka piti Jeesuksen käskyt ja uskon?

No, kuten jae 21 " heitti sen mereen kuin suuren myllynkiven"

Mistäkö on kyse? Siitä tietenkin että Yljän käsky kuului: " Antakaa te heidän syödä"...Syödä ei voi jos ei tee leipää, ja leipää tehdään jauhoista, eli yksittäisistä jyvistä, joita " kylväjä meni kylvämään"..ja kun sato kypsyy.. joku korsi , eli uskova tekee sata jyvää joku 60 tä ja joku 30 tä.. ja jyvistä tehdään ljauhoja myllynkivellä, eli uskovien aivoilla eli sydämellä... mutta koska heidän ajatuksensa olivat tuohon aikaan jae 21 , ainoastaan pahat, ..eikä viljaa jauhettu... koska Jumalan sana on hyvää...niin lopulta koko SUURI Myllynkivi, eli Jumalan seurakunta... adventtiseurakunta, heitettiin takaisin kansojen mereen!

Tehän suurin osa olette entisiä luterilaisia, vapaakirkkolaisia, helluntalaisia, jne...eli teidät on löydetty " kansojen merestä"... ja nyt teidät lähiaikoina heitetään sinne takaisin .. " eikä teitä enää löydetä"

Ei pidä olla tyhmä neitsyt, vaan viisas. " Nuhtelepa tyhmää saat kirouksia paljon, mutta nuhtelepa viisasta hän sinua kiittää"!!

Minä saan kirjoituksistani kirouksia,..mutta on joitakin viisaita, jotka kiittävät minua siitä, että herätin heidät nukkumasta.

Jeesukseltahan kysyttiin: " Mikä on sinun tulemuksesi merkki" ..Sabattiko se on?..eheeiii.. vaan tämä " Tämä avionrikkoja sukukunta tavoittelee merkkiä" piste!

Eli kun Jumalan kansa tulee aikaan, jolloin Jumalan kansa, vaimo muuntuu portoksi, ja kansa ryhtyy rakastamaan hekumaa enemmän kuin Jumalaa, ja kun avionrikkojat valtaavat seurakunnat ( Avionrikkoja ei ole mies, jolla on toinen nainen, vaan hän on perheen ulkupuolinen mies, tai nainen, joka rikkoo perheen avion.. himoitsemalla lähimmäisensä aviopuolisoa!

Silloin Jeesus tulee, kun avionrikkoja sukukuntaa on lähes koko Jumalan seurakunta eli vaimo...portto terv. benedi

• ## Adventtikirkon opetus on kaikista Raamatullisinta.
      Se on kristinuskon opetusta puhtaimmillaan! ##

Voip olla. Ainakin on monipuolista, kun terveyskasvatuskin siinä korostuu sekä kouluopetuksen kristillinen tausta. Mutta aloittaja tekee hallaa adventismille, kun korottaa sen yläpuolelle muiden. Ainakin oman uskottavuutensa aloitusnikkari menettää tyystin.

Mielestäni Kai_A:n tyyli esittää asioita on paremmin eduksi adventismille. Asiallisuus ja asiantuntemus seikkaperäisen esityksen myötä saa lukijan myönteiseksi.

## H e l v e t t i on toinen kuolema ## (Kirj. joku kuolemaa pelkäävä nimetön)

Tuollaisenkin irtolauseen viskoja tekee vahinkoa adventtiliikkeelle, vaikka kuvittelee jelppivänsä. Mutta ihailen Aimo Helmisen viisautta, kun hän eräässä radio Dei adventtiohjelmassa sanoi: " H e l v e t t i on kuuma paikka".
      Ei kinasteluja hellvetin pituudesta, syvyydestä tahi leveydestä. Vaan semmoinen selkeä toteamus, että kannattaa tehdä kaikkensa, ettei sieltä kerran itseään löydä.

Mielestäni adventisteista kiinnostuneiden kannattaa tutustua varsinkin raamattutunteihin (sapattikoulu) jumalanpalvelusten edellä, niistä voi hankkia vihkosen jo edeltä tutustuakseen, neljännesvuosi yksissä kansissa.

Antti

• Näinkö on?

Voi Antti parka. Ei tässä ole kysymys pinnojen hakemisesta vaan siitä mitä Raamattu opettaa meille. Että aletaan muovaamaan Raamatun ilmoitusta sen mukaan että ollaanko suosiossa tai ei on noin 101% harhaoppia. Ikävä kuulla että Adventtikirkossa on pastori joka edustaa jonkinlaista kompromissia Raamatun ja ???? välillä. Todella surullista, jos se on niinkuin sanot..

• Raamatullisinta

Antille:

****" H e l v e t t i on kuuma paikka". ***

Tottakai se on, sillä se on kadotus! Se on tuhon eikä iankaikkisen elämän paikka.

Kaikki jotka sinne joutuvat palavat kuin oljenkorret, täysin ja kokonaan: "Niin ettei heistä jää juurta, eikä oksaa." Ja heidän muistonsakin on iäksi mennyt, heitä ei ole olemassakaan enää missään, ei edes Jumalan muistissa.

Jeesus ei herätä enää toisesta kuolemasta, sillä ei ole enää ylösnousemusta toisesta kuolemasta. Jotka syntyvät yhdesti, niin he kuolevat kahdesti. Mutta ne jotka syntyvät kahdesti (=uudestisyntymä) kuolevat vain kerran.

Vaan he pysyvät kuolleina, ilman minkäänlaista elämää, iankaikkisesti.

"Kuolleet eivät tiedä mitään", kun Jumala on vetänyt antamansa hengen pois. niin pelastumattomat kuolevat TOISEN ja lopullisen kuoleman. Ilman eläväksi tekevää henkeä ei voi kukaan elää eikä olla tietoisessa tilassa.

Elämämme on lahjaa Luojalta ja kun sen menetämme, emme itsessä'mme voi enää elää vaan kuolemme. Mutta Jumala on armossaan ja viisaudessaan antanut meille uskoville uuden mahdollisuuden saada elämämme takaisin uskosta Kristukseen Jeesukseen kautta.

• unohdettuja ovat
        Raamatullisinta kirjoitti:

Antille:

****" H e l v e t t i on kuuma paikka". ***

Tottakai se on, sillä se on kadotus! Se on tuhon eikä iankaikkisen elämän paikka.

Kaikki jotka sinne joutuvat palavat kuin oljenkorret, täysin ja kokonaan: "Niin ettei heistä jää juurta, eikä oksaa." Ja heidän muistonsakin on iäksi mennyt, heitä ei ole olemassakaan enää missään, ei edes Jumalan muistissa.

Jeesus ei herätä enää toisesta kuolemasta, sillä ei ole enää ylösnousemusta toisesta kuolemasta. Jotka syntyvät yhdesti, niin he kuolevat kahdesti. Mutta ne jotka syntyvät kahdesti (=uudestisyntymä) kuolevat vain kerran.

Vaan he pysyvät kuolleina, ilman minkäänlaista elämää, iankaikkisesti.

"Kuolleet eivät tiedä mitään", kun Jumala on vetänyt antamansa hengen pois. niin pelastumattomat kuolevat TOISEN ja lopullisen kuoleman. Ilman eläväksi tekevää henkeä ei voi kukaan elää eikä olla tietoisessa tilassa.

Elämämme on lahjaa Luojalta ja kun sen menetämme, emme itsessä'mme voi enää elää vaan kuolemme. Mutta Jumala on armossaan ja viisaudessaan antanut meille uskoville uuden mahdollisuuden saada elämämme takaisin uskosta Kristukseen Jeesukseen kautta.

Totta, kuolleet eivät tiedä mitään.

Saarn. 9:5 Sillä elävät tietävät, että heidän on kuoltava, mutta kuolleet eivät tiedä mitään, eikä heillä ole paikkaa, vaan heidän muistonsa on unhotettu.

• Jeesuksessa elävä:

>>>eikä heillä ole paikkaa, vaan heidän muistonsa on unhotettu.

• nmvb

Miksi kukaan erinomaisesti Raamattua tunteva viisas ei hyväksy adventismianne?

• pyh!

Hyväksyy monikin. SINÄ vain urputat.

• pyh! kirjoitti:

## Todella surullista, jos se on niinkuin sanot.. ##

Et kertonut mitä asiaa tarkoitit, mutta oeltan, että sinua närästää adventistien usko ns. kolmen enkelin sanomaan ihan kolmatta enkeliäkin myöden. (3. enkku puhiuu helvetistä). Adv. opinkohdista nääs löytyy virallinen viittaus tähänkin:

Ilm. 14:9
        Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
        10
        niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
        11
        Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.

Adventismissa jopa korostetaan tuota ns. kolmen enkelin sanomaa, mutta moni muu kirkko on hissukseen sen asian kanssa.

Antti

• Raamattullinen

Päinvastoin! Se joka tuntee Raamatun, hyväksyy adventistien opetuksen oikeaksi, koska se perustuu nimenomaan Raamattuun.

• mnvb
        Raamattullinen kirjoitti:

Päinvastoin! Se joka tuntee Raamatun, hyväksyy adventistien opetuksen oikeaksi, koska se perustuu nimenomaan Raamattuun.

Tulee adventistien opettamaksi, hihihihihihiiiii!

1.Johanneksen kirje:
        2:27 Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.

Joku mättää!
        Raamattu ja adventismi eivät sovi yhteen.
        Eihän meidän ole kehoitettu pysymään adventismissa!

• soo soo
        mnvb kirjoitti:

1.Johanneksen kirje:
        2:27 Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.

Joku mättää!

Jokainen joka uskoo että helvetti on ikuinen piina on harhaoppinen.

• pyh!
        mnvb kirjoitti:

1.Johanneksen kirje:

Joku mättää!

Joo, sinä mätät valheillasi.

• tärkeä tieto
        mnvb kirjoitti:

1.Johanneksen kirje:

Joku mättää!

Niin... " Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä"!! Jeesus

• Uskon ystävältä
        mnvb kirjoitti:

1.Johanneksen kirje:

Joku mättää!

adventisteille:

"Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä."

1. Johan. kirj. 2: 27

• ptäh?
        pyh! kirjoitti:

Mutta miksei koskaan adventisteissa yhdisty Raamatun tuntemus ja viisauseikä sanan ymmärtämisen taito se jää epäselväksi yhäkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      561
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      500
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe