Millainen kuva Betel-Turku?

kyseliä

Ei löytynyt kuvaa adventtikirkon Betelin sivuilta. Jossain kerrottiin, että lasimaalaus.

Tämäkö on se Jeesus kuva, vähän huonosti näkyy:

http://www.google.fi/imgres?q=betel kirkko turku&um=1&hl=fi&sa=N&biw=1152&bih=665&tbm=isch&tbnid=Unin5o5jeJ0CYM:&imgrefurl=http://salo.adventist.fi/katseltavaa&docid=i_2dOo6wyn5TCM&imgurl=http://salo.adventist.fi/site_data/19/assets/0001/2276/kaste3_medium.jpg&w=250&h=188&ei=no1dUL3sAaHl4QTExYDQDg&zoom=1&iact=hc&vpx=740&vpy=374&dur=2844&hovh=150&hovw=200&tx=108&ty=172&sig=116166962076604313233&page=2&tbnh=138&tbnw=184&start=17&ndsp=21&ved=1t:429,r:19,s:17,i:188

6

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus .. maalaus

benkkuko se kyselee taas kuvista?

• Tiämpä vain ; )

Jeesus ..maalaus

Ei ole penkku, vaan näyttäisi olevan "nöyrä kulkia."
        Mistäkö tiän?

• Adv. ulkokultaisuus

Hyvä esimerkki siitä, kuinka adventismi "maalaa" väärää kuvaa Jeesuksesta.
      Adventistien mielestä mikään 10-käskyn laista ei ole enää voimassa, ainoastaan sapattikäsky, jota sitäkään adventistit eivät noudat niin, kuin 10-käskyn laissa on kirjoitettu.

• kuvakertomaa.

Nol, siinäpä sinulla työmaata alkaa maalata oikeata kuvaa Jeesuksesta, että saamme kuvan mikä on hyvä.

ts. Sijais- uhri ei riitä sinulle, ei Getsemane todistus.

Tästä sinulle aikoinaan kirjoitin, erilaisista todistuksista, mutta ei mennyt perille.

Anti olla sitten.

Mutta kuvakertoma on itselleni paljon puhuvampi, kuin jonkun suuselitys.

• Joku marmattaaj sai nasevan vastauksen:
      # Nol, siinäpä sinulla työmaata alkaa maalata oikeata kuvaa Jeesuksesta,
      että saamme kuvan mikä on hyvä. #

## sapattikäsky, jota sitäkään adventistit eivät noudat niin,
      kuin 10-käskyn laissa on kirjoitettu. ##

No miten se muka on 10-käskyn laissa selvitetty, se OIKEA VIETTÄMINEN?
      "Muista pyhittää lepopäivä.# (2.Ms.20:8).

VAi tarkoitatko, että adventistien pitäisi valvoa, ettei KUKAAN kaupungissa sapattina oleilea tee silloin mitään bisnestä tahi huoltotyötä ja vain välttämättömät kotityöt?

" Silloin et saa tehdä mitään työtä, et sinä eikä sinun poikasi eikä tyttäresi, orjasi eikä orjattaresi, ei juhtasi eikä YKSIKÄÄN muukalainen, joka asuu KAUPUNGISSASI. "

Meillä Suomessa kirkko ja valtio ovat senverran erillään toisistaan, että valtio hoitaa nuo työmarkkina-asiat ja kirkko hengelliset. Israelissa muinoin kirkko ja valtio tarkoitti yhtä ja samaa yhteisöä.

### maalata oikeata kuvaa Jeesuksesta ###

Tässä oikeaa kuvaa Jeesuksesta . . .

Matt. 11:29
      Ottakaa minun ikeeni harteillenne ja katsokaa minua:
      minä olen sydämeltäni lempeä ja nöyrä. Näin teidän sielunne löytää levon.

Jes. 57:16
      Sillä en minä iankaiken riitele enkä vihastu ainiaaksi; muutoin henki nääntyisi minun kasvojeni edessä, ne sielut, jotka minä tehnyt olen.

OIKEA KUVA JEESUKSESTA : NÖYRÄ AUTTAJA !!!

Jes. 57:15
      Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki, että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi.

Jes. 66:2
      Minun käteni on kaikki nämä tehnyt, ja niin ovat kaikki nämä syntyneet, sanoo Herra. Mutta minä katson sen puoleen, joka on nöyrä, jolla on särjetty henki ja arka tunto minun sanani edessä.

Sak. 9:9
      Iloitse suuresti, tytär Siion, riemuitse, tytär Jerusalem, sillä sinun kuninkaasi tulee sinulle! Vanhurskas ja auttaja hän on, on nöyrä ja ratsastaa aasilla, aasintamman varsalla.

Antti

• Kumartakaa Luojaa

Jumala heristää epäjumalan maalareille ja niiden kunnioittajille ja palvojille samaa sormeaa, jolla hän lakinsa kirjoitti!
      2 Moos 31: 18

Lakia ei tulla kumoamaan, sittenkään vaikka löytäisitte maailman parhaimman taiteilijan maalaam Jumalan kuvan .." Jeesus on sen näkymättömän Jumalan kuva" Raamattu

Laki pysyy aina Psalmi 111: 7, 8..mutta epäjumalat katoavat kaikki tyynni.

" Jumalat jotka eivät ole tehneet taivasta ja maata. ne katoavat maanpäältä ja taivaan alta" Jer. 10: 11

" ..Ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on" Joh 1: 3

Jos Beeteliläisille sanotaan: " Poistakaa vieraat jumalat, joita teillä on keskuudessanne, ja muuttakaa sydämenne 1 Moos 35: 2...Niin he vastaavat:

" Se on turhaa! Sillä me vaellamme omien neuvojemme mukaan, ja teemme kukin oman pahan sydämensä paatumuksen mukaan" Jer 18: 12

Benedin tai kenenkään on turha sanoa heille: " Kääntykää siis kukin pahalta tieltänne ja parantakaa vaelluksenne ja tekonne"

Niin ei mene kauan eräs pyh, pyh ihminen sanoo: " Pidä benedi turpas kiinni, jeesus kuva ei lähde Beetelistä muutoin kuin kuolleen ruumiini yli"....

Jeesus siksi sanoikin: " Antakaa kuolleitten haudata kuolleensa, mutta tule sinä ( kuka oletkin) ja seuraa Herraa Jeesusta... sillä pyh on jo kuollut synnillisiin ajatuksiinsa, vaikka sanoo elävänsä!

Herran sanan mukaan Turun Betel on Herran edessä kuin Sodoma ja sen kaupungin asukkaat kuin Gomorra. (Puhun Jumalan kaupungista, en Turun kaupungista?

Beetelin esimerkistä on levinnyt jumalattomuus koko maahan...jopa Siikasalmessa on epäjumalien kuvien maalari ..Tcoumack.. hän pyysi bonsoroimaan epäjumalten kuvien maalausta..se työ sopii paremmin Jari Keroselle kuin minulle.

Minä en vahvista pahaintekijäin käsiä! Adventtiseurakunnassa on niitä, jotka ottavat sanan omalta kieleltään, ja sanovat " se on Herran sana"!!..Mutta siinä joukossa on vielä uskollisia, jotka eivät ole notkistaneet polviaan epäjumalten edessä!

He seisovat rukouksen ajan, jos Herran huoneessa on epäjumalia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      561
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      500
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe