Keppari tunnit :)

KhtTuulenpuuska

En tiä mihin olisin pistänny tän mut kirjoitan tän nyt tähän.

Tervetuloa Kht Tuulenpuuskaan!!
Meillä pidetään keppihevostunteja tiistaisin. Paikalla pitää olla viimeistään 17.40. Paikalla SAA olla jo 17.00. Jos tulette jo silloin vapaa-aikaa on reilut puoli tuntia :) Tunti alkaa
klo.18.00 ja loppuu 19.00. Tauko on tietenkin 18.25-18.40. Hevosten kuntoon/pois pistämisessä kestää noin 5-10min. Ensimmäisellä kerralla kaikkien pitää olla paikalla jo 17.00, koska esittelemme talli ( tai kotini) tiloissa itsemme. (Meillä ei ole oikeita hevosia.) Vapaa- aikaa jää myös tunnin jälkeen ellette lähde heti ;) Tuntitoivomuksia, että mitä mennään seuraavalla tunnilla (koulu, este, maasto, lännenratsastus) otamme vastaan tunnin jälkeen, kun hoidamme hevosia pois. Poni toivomuksia saa pistää toive laatikkoon jonka näytän, kun tulette. Kaikki 9- 12 vuotiaat ovat tervetulleita!! ^^ Meillä on yli 20 kepparia. Yhden tunnin hinta on 2€. Tunteja pitää Venla eli tallin ja hevosten omistaja (12vuotta) & tietenkin ystäväni Jonna joka on tallillani töissä. Jos jompi kumpi on poissa meistä vain toinen pitää tunnin. Tunnit alkavat kun ryhmä on täynnä. Meillä on myös leirejä kesällä sekä joskus talvella päiväleirejä :)) Kisoja tulee joka kuukausi ainakin yhdet. Pistäkää sähköpostiin myös puhelin numeronne. (en ole mikään pedo -.-) minuun voi luottaa :D Ilmoita tähän ja sähköpostiin jos haluat mukaan meidän ryhmään :)
Venlan sähköposti: [email protected]
Lähetä minulle eli Venlalle sähköpostia mutta jos en vastaa niin tarvittaessa MYÖS Jonnan sähkäriin :)
Jonnan sähköposti: [email protected].
Asumme Vihdissä (huhmarissa) ;) ilmoitamme tarkan osoitteen vasta kun olemme varmoja että olet luotettava meidän ikäisemme ^^ (sis. Sähköpostiin mutta ilmoittakaa myös tähän että MNÄ haluan mukaan xD) Ryhmään mahtuu 5- 6 joten hopi hopi äkkiä ilmoittautumaan!

12

1614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kht Pukkiponi

      Nykyinen tallin nimi on Kht Pukkiponi koska Kht Tuulenpuuska talli oli jo jollakin....

    • KEPPARIT RULES!

      Toivottavasti joku tulis pian.... ja muuten, pidätkö tunteja talvellakin? ja missä?

      (vinkvink Justi, Hepsu, Prinssi)

      // Tunnisatko?

    • Kht Pukkiponi

      Pidän ja ne tunnit on takanurmikko kentällä joka on iso.

    • Uniini

      Mä tahdon mukaan oon 11 v

    • Anonyymi

      Tulisin mielelläni! (Jos äiti suostuu :D) onko teidän tallilla nettisivuja? Itse asun Vihdissä, Hiidenrannassa, oon tälläne 10.v täytän syyskuussa 11.v) heppa ja kepparipöperö tyttö <3 en tiiä onko enää mahollista tulla esim. Irtotunnille kokeilemaan?💕 Mulla on kans omia keppareita..😊 Ja oon luotettava lupaan sen hengelläni❤😂 Jos on teillä nettisivut ni voisin mielelläni tulla just esim irtotunnilla ja multa vois tippua mukaan kaverikin kokeilemaan🤗

      • Anonyymi

        Ups tää oliki aika vanha😂😂 Ette taida enää pitää tunteja? xD


      • Anonyymi

        Pääsitkö tohon tunnille


    • Anonyymi

      Pidätkö vielä tunteja?

    • Anonyymi

      Kuinka kaukana mahtaa olla ku ajattelin että vois kyllä joskus kokeilla

    • Anonyymi

      Aa taitaa olla vanha pidätkö vielä

    • Anonyymi

      Olisi todella kivaa missä se on asun Turussa:)ja oon9v ja mietin että saako ottaa oman kepparin paljonko maksaa mutta toivottavasti vastaat😝

    • Anonyymi

      Milloin pidätte kesäleirin? Voisin harkita tulemista. Olen 12v tyttö. Monenko yön leirin pitäisitte?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe