ds craze arvostelu!

mudvayn

Okkei kaikki naiset ja miehet. Olen siis 18v opiskelija ja vihdoinkin sain käsiini driven sports craze treeniboosterin! Täytyy sanoa että on helvetin tehokas ja toimii.

En huomannut mitään noin puoleen tuntiin, mutta sen jälkeen tuntui että ei jaksa odottaa sarjojen välisiä taukoja kun energiaa riitti vaikka muille jakaa! Lisäksi tuli parannettua kaikkia tuloksia ja rauta tuntui kevyeltä!

Sivuvaikutuksista en tosin tiedä, mutta jos alkaa jotain tulee niin kyllä mä tuon lopetan, ei se niin tärkeää ole :)

10

911

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoBull

Treeniboosterit tomivat yleensä hyvin tasan kerran. Sen jälkeen keho tottuu nopeasti siiheen ja sitten niistä ei ole enää kovin paljon hyötyä.

• shitler

Bullin kanssa samaa mieltä..
      Itekkin tota crazea ostin aikoinaan ja ensimmäiset käyttökerrat olivat kuin olisi saanut adrenaliini-piikistä persauksille, kroppa suorastaan tärisi innosta ja sarjojen välillä lepääminen ei tullut kuuloonkaan ja rauta nousi nousemistaan..

• sadasdasdasdasdas333

mulla toimii kyllä edelleen vaikka purkillinen jo takana..mut ei sitä joka päivä voi vetää vaan pari kolme kertaa viikossa max. ja silloin ihan eläin treenit

muina päivinä energiajuomaa ja proteiinia ja ruokaa ja normireenit

• --..--

Noi treenibuusterit on yleensä vaan täynnä kofeiinia ja siks tulee hirveet pärinät.
      Halvemmalla saat kyllä saman vaikutuksen, mutta elimistölle tollaiset kovat kofeiini piikit on aika rankkoja.

• Eke6

Crazessa on vähemmän kofeiinia kun kupillisessa kahvia, eli vaikutus tuskin johtuu siitä.
        Itselläni on 6 purkki menossa ja yhä toimii.

• poopoilija

Aika pelkistetty "arvostelu", mutta pointti tuli selväks. Craze toimii. Ekojen kertojen jälkeen ei tosin huomaa enää sitä tolkutonta fokusta, mutta aine edelleen toimii. Parhaiten eron huomaa kun ei käytä ainetta, ei vaan jaksa niin hyvin.

• ????!!?!!!!!'mn

Mikä tuossa craze:ssa on toimiva(t) aineet?

• rdthgb

Spiidi toimii vielä paremmin! Oli kuulkaa niin päräyttävät treenit, että!

• .........

Mm. Pakkotoistossa on ollut keskustelua siitä, että osa Crazen käyttäjistä on havainnut psyykkisiä sivuvaikutuksia, mm. ahdistusta ja masennusta. Onpa taas tosi helvetin tervettä meininkiä.

• jjjjjjjjjhhh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7505
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4555
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3302
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2362
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe