eläinlääkäri ja hinnat Tornio/Keminmaa alueelta

Hinnat hukassa

Eli olen tutustunut elinlääkäri palveluihin netissä, muttei löytynyt esim hintoja millekkään toimenpiteelle. Paljonko maksaa tällä alueella leikkauttaa tyttökissa, siis sterilointi? Luin jostain että 60-150€ välillä, osaako joku auttaa paremmalla tiedolla? Ja ketä lääkäriä suosittelette? Aikoinaan koiraa käytin aina useiden vuosien ajan Heiskasen Onnilla Keminmaassa, muihin ell tällä alueella ei ole kokemusta.

12

4942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zalando

Paras Onni Heiskanen Keminmaa

• Kisuliinit

Leikkautin omat poikakissat (2 kpl) Kemintien eläinlääkärillä (Torniossa) alkukesästä. Hinta noin 80€/per nuppi. Tyttökissa maksaa tuplasti koska toimenpide on suurempi.
      Soita eläinlääkäriasemille ja kysy tarkkaa hintaa. Näin saat parhaiten vertailupohjaa!
      Sehän on kuitenkin vain kertamaksu vaikka iso menoerä kerralla onkin! Kannattaa myös miettiä kannattaako ajaa pidemmälle eläinlääkäriin jos pelkästään hinnasta on kysymys. Itse olen tosi tyytyväinen Kemintien eläinlääkäriasemaan! Käynyt omieni kanssa monta kertaa.

• lops

parwari kemintiellä kallein ja huono palvelu, mene keminmaahan , raha aina mielessä kemintien eläinlääkärillä, ilmaseksi ei saa edes neuvoja. käytin koiraa ultrassa ko. eläinlääkärissä meni noin 5 minuuttia ja maksoi 52e, hirvee hinta kun vertaa kissan leikkaamiseen.

• palvelua piisaa

Kyllä Parwarilta ja henkilökunnalta neuvoja on saanut ilmaiseksi eikä palvelussa ole mitään moittimista.

Hinnoista en tiedä kun en viitsi alkaa soitteleen ympäriinsä. Ei ainakaan vielä oo konkurssi tullut.

• kissanleik

n. 90 € makso narttukissan leikkaus kemintiellä.

• Kisuliinit

Tottakai eläinlääkärienkin on ajateltava rahaa - ei ne klinikat pysy pystyssä pelkällä pyhällä hengellä. Eikä Kemintien eläinlääkäriasema ole minusta ollut kyllä sen kalliimpi kuin muutkaan. Olen nimittäin soitellut etukäteen ja kysynyt hinnat.

• Hurtta Lasaretti

kemintiellä olen käyttänyt eikä minusta mitään moittimista palvelussa.

Eläinlääkäri ehkä hieman totinen (hymytön?) mutta osaa hommansa ja paskaako muulla on väliä?

• kiitos

Niin Parvaari todella rahan ahne, ei ymmärrä ainakaan koirien päälle mitään, onkin semmonen kissalääkäri, mies samaa kaliiperia, pelkää koiria

• Keminmaahan

Kyllä Parwar kallis on, se on nähty moneen kertaan, vaikka harvemmin siellä käynkin. Heiskanen Keminmaassa hoitaa perus rutiinihommat aivan OK, mutta lähimmät ammattitaitoiset ELL taitavat nykyisin löytyä Oulusta. Tervolaan en suosittele rokotusta vaativamman asian takia menemään. Jokainen kerta, kun siellä olen käynyt, niin on ollut kyllä huti reissu. Eiköhän Onni Keminmaassa leikkautuksen hoitele ihan hyvin ja kohtuu hintaan.

• töttöröö

Itse käytin koiraani parwarilla 14 vuotta. Aina saatiin vaivat hoidettua ja sain hyvää palvelua. Parwari ohjasi myös Ouluun Akuuttiin kun ei itse pystynyt vaativaa leikkausta tekemään. Itse en lähtisi hakemaan halvinta mahdollista lekuria vaan sellaista joka osaa asiansa.

• hinnat hukassa

kiitos kaikille vinkeistä =) soittelin paikat läpi, hinnat ovat samaa luokkaa joka paikassa 95-100 € katsomatta onko lääkäri missä, nyt vain päätän kenelle lääkärille kissani vien =)

• Hamsterfield

Miten tällaiset pienemmät jyrsijät hoidetaan tuolla kemintiellä? Pitäisi hamsterin kanssa päästä jossain käymään kasvainta näytättämässä. Onko kunnan eläinlääkäri ihan ok?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      186
      6691
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      153
      1915
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1638
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1350
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      51
      1123
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      1011
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      982
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      917
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      249
      908
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      869
    Aihe