Kuinka se nyt asia oikeastaan on?
Leipomon törkimys sai törkeästä kirjanpitorikoksesta 2,6 v ehdotonta vankeutta. Rovasti Korteniemi puolestaan sai 8 kk ehdollista. Toisin sanoen ei kerrassaan mitään.
"Hän on ollut kykenemätön hoitamaan kirjanpitoa sairautensa ja vaikean elämäntilanteensa vuoksi. Korteniemellä on ollut häpeän tunnetta ja masennusta."
Saipas rovasti todella mahtavan sairausajan palkan, 121 000 euroa, sillä uutisoinnissa ei edes korvauksista mainittu mitään. Todennäköisesti niitä ei määrätty!!! Lapin Lapsille kerätyt rahat jäivät ilmeisesti omiin liiveihin.
(Tämä kun on vaan hänen yhden yrityksen sairausajan palkka).
TÖRKEÄ KIRJANPITORIKOS
7
587
Vastaukset
- kokemusta on
Sehän on tunnetusti niin että laki on sama kaikille, tuomiot vaan vaihtelee.
- tavallaan selän taak
Se ei siltikään oikeuta meitä toimimaan epärehellisesti, vaikka itse seurakuntamme korkein edustaja tai joku muu johon olemme luottaneet. olisi saannut maallisen tuomion mistä tahansa rikkomuksesta.Mielellämme näytämme sormea ja kuvittelemme olevamme turvassa /piilossa omien valheidemme kanssa,kun saamme toisten miellenkiinnon mahdollisimman kauas itsestämme.
- Sama laki kaikille
Peritään pentiltä rahat pois.
- rötösherrajahtiin
Juuri niin. Rahat sinne mihin ne on valheellisesti kerätty, eli Lapin Lapsille.
Tänään joku kirjoitti lapinkansan tekstareissa miten rötöstelevästä papista laitetaan kuvia lehtiin, muttei lapsenraiskaajista tms.
Olen ihmetellyt samaa. Kyllä kaikista rötöstelijöistä pitäisi ehdottomasti olla kuvat lehtien etusivuilla että kanssaihmiset osaisivat kiertää mokomat kaukaa.
- hmhmnghhrtf
Korteniemi oli keskustalainen?
- vftr
Niin oli ja on tiettävästi vieläki.
- juridiikkaa
Mistä saa ehdotonta vankeutta kun törkeästä rikoksesta saa vain muutaman kuukauden ehdollista???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762