Täydellinen meikki 6-11 vuotiaille!

blaaaaargh!

niin siis 6-11 vuotiaiden EI PIDÄ HERRANJUMALA MISSÄÄN NIMESSÄ EDES HARKITA MEIKKAAMISTA. kyllä, teistä tuntuu varmasti siltä että meikkaaminen olis jotaki siistiä ja mahtavaa ja ehk tyyliin jotain mikä kuuluu tohon ikään, mutta voi EI. EI EI EI. AAAA. miks te pilaatte teidän mahtavat kasvonpiirteet ja ihon sillä paskalla? uskokaa, olkaa kilttejä ja USKOKAA kun sanon tämän: KAIKKIEN (tai ainakin kaikkien normaalien ihmisten) mielestä meikki ton ikäsen naamalla näyttää järkyttävältä, ja ne ainoostaan päätyy miettimään mikä ihme teidän vanhempia vaivaa, ja kun sanon KAIKKI, niin tarkotan KAIKKIA, joka ikinen yläkouluikänen, lukioikänen, aikuinen ja mummeli ajattelee näin, ja jos ei ajattele niin niiden päässä on jotakin vakavasti vikana. jos nyt tuntuu siltä että pää räjähtää jos ei saa meikata, niin sillon kai voi ehkä käyttää vähän jotain huulikiillon tapasta, mutta ei muuta, olkaa kilttejä. teidän iässä se iho on (suurimmalla osalla) sen alhasen hormonituotannon takia kaunis ja heleä ku vauvan peppu, joten älkää laittako sitä puuteria tai meikkivoidetta joka saa teidän ihon näyttämään vanhalta matolta. luonnollisuus on kauneutta!

jos jollekkin tuli nyt tästä jotenkin paha mieli niin syvimmät anteeksipyynnöt, tahoin vaan avata silmänne totuudelle.

T: tyttö 16v.

43

3576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mammapa

      Huh! Mä jo pelästyin, että joku on kehitelly tänne meikin alakouluikäiselle :D

    • 11wee ruuduntakana.

      Meidän koululaiset, 2-luokkalaiset käyttävät puuteria ja muita meikkejä. ((Jotka näkyvät noin 7metrin päähän!!)) Se on järkyttävän näköistä. Vaikka olenkin 11vuotias (vasta) Ymmärrän, että meikkaaminen on ISOMMILLE... Meidän luokalla on tyttöjoukkio jotka ''hengaavat'' keskustassa ja käyttävät meikkiä ja juovat energia juomia. Itse en tee niin. He eivät ota minua ja 3 kaveriani mukaan jollemme käytä meikkiä ja muuta. Puhuin ruokalassa että energiajuomat pilaavat kehon ja meikistä tulee finnejä ja naamasta tulee kuin naamaani olisi heitetty hiekkaa. (Annettu ''hiekkapesu''). No ''tyttöjoukkiolaiset'' katsoivat minua oudosti, kuin olisin kaatunut mutalammikkoon. He sanoivat minua oudoksi ja sanoivat minulle joka päivä 2viikon ajan : Ei energia juoma ole myrkkyä!! Meikki ei tee minulle finnejä jos käytän finnivoidetta!! Ja haukkuivat minua ja puhuivat seläntakana. Nykyään Olen 3 kaverini kanssa koulun pihalla odotellen sitä aikaa kun energiajuomia ei anneta alle 14 vuotiaille. Se kuullostaa typerältä mutta Ne ovat myrkkyjä! En halua nyt syytellä ketään mutta haloo ihmiset!! Eivät kivikauden ihmiset tarvinneet meikkejä tai energiajuomaa!! Ne ovat IHAN TURHIA!!! YÖK YÖK ja Yök!!! Pilatkaa ihan rauhassa kauniin itsenne meikeillä. Lupaan etten itse tee sitä virhettä. Siinä nuoren ihmisen mielipide meikeistä ja energiajuomista. Tyhmä saa olla muttei ihan idiootti. :D

    • Neropatti15vuotta

      Tässä on 6-12 vuotiaille sopiva meikki!
      •kasvorasva
      •huulirasva

      Hyvää päivän jatkoa ja onnea meikkiin! :--)

      X0X0: Neropatti15vuotta

      • girl:D

        Minusta 6-11vuotiaiden ei kannata meikata.. Itse olen 12 ja aloitin meikkaamisen 6lk:lla. Aamulla pesenkasvoni ja laitan ripsaria ja huulirasvaa. Joskus saatan laittaa jtn valkosta luomivärii esim.valkonen. En käytä puuteria eikä kannataakkaan. Minusta on kyllä jokaise oma asia miloin meikkaamisen aloittaa. :)


      • ssssssssssssssssssss
        girl:D kirjoitti:

        Minusta 6-11vuotiaiden ei kannata meikata.. Itse olen 12 ja aloitin meikkaamisen 6lk:lla. Aamulla pesenkasvoni ja laitan ripsaria ja huulirasvaa. Joskus saatan laittaa jtn valkosta luomivärii esim.valkonen. En käytä puuteria eikä kannataakkaan. Minusta on kyllä jokaise oma asia miloin meikkaamisen aloittaa. :)

        "Joskus saatan laittaa jtn valkosta luomivärii esim.valkonen" ;D sori! oli pakko koska tylsyys


      • :'DDD
        girl:D kirjoitti:

        Minusta 6-11vuotiaiden ei kannata meikata.. Itse olen 12 ja aloitin meikkaamisen 6lk:lla. Aamulla pesenkasvoni ja laitan ripsaria ja huulirasvaa. Joskus saatan laittaa jtn valkosta luomivärii esim.valkonen. En käytä puuteria eikä kannataakkaan. Minusta on kyllä jokaise oma asia miloin meikkaamisen aloittaa. :)

        Reps xDD


      • Anonyymi
        girl:D kirjoitti:

        Minusta 6-11vuotiaiden ei kannata meikata.. Itse olen 12 ja aloitin meikkaamisen 6lk:lla. Aamulla pesenkasvoni ja laitan ripsaria ja huulirasvaa. Joskus saatan laittaa jtn valkosta luomivärii esim.valkonen. En käytä puuteria eikä kannataakkaan. Minusta on kyllä jokaise oma asia miloin meikkaamisen aloittaa. :)

        11v ja 12 v ovat melkein saman ikäisiä.


    • 12+2

      Mikään asia ei ole 12-vuotiaan oma asia.
      Tästä tilanteesta käytetään termiä "lapsi".

    • tyttö 6lk

      koulussamme 2lk laiset käyttävät ripsaria että onnea heillekkin sitten vaan miten äiti edes antaa ostaa heille ripsarin. sain ekan ripsarini 5lk ja olen käyttänyt vain muutamana päivänä discossa, koulukuvauksessa ja ihan normina päivänä. tyttö 6lk.

    • Damn..

      Ei sulla ole mitään oikeutta tulla tänne sanomaan , kuinka vanhojen pit meikata! Jokasen oma asia.

    • Lukiolaistyttö

      Mun mielestä on pelkästään surullista, että nykyään jo näinkin nuorena tunnetaan tarvetta meikata, vaikka tossa iässä ei pitäs olla tietoakaan mistään ulkonäköpaineista.

      • Anonyymi

        Muula on hirveet ulkonäköpaineet ja oon 12v. lol mul alko olla ulkonäköpaineita ku olin noin 10v. mulla oli finnejä ekaa kertaa 8v. jtn. ja en saa meikkaa, jos saisin laittaisin välillä ripsarii ja kulmakynää (koska mulla on ihan geeneissä, et ei oo lähes yhtään kulmakarvoja) -> (molemmilla vanhemilla on lähes olemattomat :D)


    • 18+20

      Ite täytin joulukuussa 12. Joka ikinen meikkaa meiän luokalta, mutta en minä. (Noh, pojat ei meikkaa...). En tajua mitä "hienoa" on sotke naamaa jollain ripsivärillä tai jollain. Itse oon kaverin kanssa ollu niitten kotona ja meikattu, ja sit pelleillään sen pikkusiskolle yms... (älkää dissatko, mut ainaki se pikkusisko nauro :D) Mut sit pesin heti pois. Oon kutosella, ja mun mielestä meikata ehtii myöhemminki. Joo, mua on kiusattu ja oudoksuttu kun en meikkaa, ja meiän luokan "jengi" jonka tyypit on "niin coolei" ihan niinku olis jotain 16 vuotiaita. Kun ne on kysyny et miks en meikkaa, niin vastasin vaan että miks pitäis. En ees omista muuta kun huulikiiltoa (jota en käytä) ja yks vanha kuivunu ripsiväripurkki jonka kaveri unohti meille, eikä jaksanu hakee takas :D Joo, laitan hiukset ennen kouluun lähtöä, mut en kovin tarkasti. Yleensä kietasen vaan hiukset taakse korkeelle ponnarile, en sit sen enempää. Oon musaluokalla, ja meiän konserttiluokka jonka kaa tehään jotain tylsii konserttei on 4 lk :D Voin kertoa et mä oikeesti pidättelin naurua kun yks niistä käveli ohi, sillä oli keltanen jumpsuit, ja ripsiväriä ja sinistä luomiväriä naamassaan. Sit ne käyttää mahavöitä ja kerran bongasin ne Hesburgerin pöydän ääressä, ja kaikilla oli nahkalaukut ja luomiväriä :D (olin ite hakemassa kaverin kaa pirtelöö) Silloin en voinu enää pidätellä ja nauroin x) En toki kuitenkaa iha päin naamaa vaan käännyin kattomaan pois päin.
      En näe mitään järkeä meikkaamisesta ala-asteella ://

    • esddfjgk

      meikkaamine kannattaa aloittaa vasta sitten, kun osaa meikata Järkyttävää kattoo ku jotku 5lk meikkaa meijjä koulus ja eivät osaa meikata! ihan mustat silmät, paksut tummat epämuodostunett,muodottomaks piiretyt kulmakarvat ja ymsyms. ite oon 7lk meikkaan joka päivä. ut naamani ei näytä kuitenkaan nii hirveält kui pennuil.. ELI ALKAKAA MEIKKAA VASTA SITTEN KUN OSAATTE MEIKATA! harjotelkaa kotona, niin mäki tein pienenä, nykyää sukulaiset pyyteleeki meikkaa joskus.

      • 8+3

        Oot säkin vielä aika pentu, ei pahalla.


      • huoh..

        pentu


      • Anonyymi

        No siis esim 5lk voi laittaa ripsarii ja huulikiiltoo ja sen laista pientä.


    • chineseee

      Mulla oli noin pari kuukauuta sitte semmone kauhee pakkeli vaihe käytin meikkiä iholla silmisssä ja huulilla ihan jumalattomasti!!
      Nykyään luonnollisuus on mun juttu. En meikkaa paljoo yhtään.
      Hauskaa on kyl kattoo ku mmun ex paraskaveri ( kiusas mua nii ei tod oo enää ees mikää kaveri) nii nii se nykyää meikkaa ihan liiikaa sit se on kauhee teinilissuihkupissis ja nauran sille! Ite en oo mikää pissis XD
      Ja tota se käyttää liian tummaa meikkivoidetta, oranssi naama
      Sitte ripsarilla kauheen pitkät ja tonkot hämähäkinjalat sitte vielä mustaa neste eyelineriä koko luomelle ja tulipunasta huulipunaa XD
      Mut parasta oli ku se katto mua sillei omahyväsesti ja itserakkaasti ja ilmmeesä näki et se luuli et oom kateellinen XD ajattelin et hyi vittu

      • huooooh

        Toi : "Minusta 6-11vuotiaiden ei kannata meikata.. Itse olen 12 ja aloitin meikkaamisen 6lk:lla." ¨.............Ei huoh :D. 10-, 11-, ja 12-v on ihan. sama. asia. Kaikki on viel pikkulapsii, eläkää sen asian kanssa. Mietitte nyt ehk et jou oon iha sika vanha 12 v madafakas mut sitku ootte pari vuot vanhempii, ni toivotte et koko ala-astet ei ois tapahtunukkaa ja häpeette silmät päästänne ku olitte nii noloi. Voi teitä pieniä (:


    • jetsulleeeen

      Meilläkin koulussa muutama 4-luokkalainen tyttö meikkaa kouluun. He meikkaavat kevyesti, mutta siitä huolimatta mielestäni tuo ei sen ikäisille vielä sovi. Myös hiusväriä osa oppilaista laittaa. Mikseivät lapset ole lapsia, kun heillä siihen mahdollisuus vielä on? Tuon ikäiset lapset omistavat puhtaan ihon, miksi pilata se jollain meikeillä.

      • NOT so perfect....

        Yks tyyppi nelosel meiän koulus värjäs tukkansa punaseks.....


      • Anonyymi
        NOT so perfect.... kirjoitti:

        Yks tyyppi nelosel meiän koulus värjäs tukkansa punaseks.....

        mitä pahaa siinä on että värjää hiuksia?
        (Ei pahalla) mut en vaa tajua et mitä pahaa siin on...


    • 14+11=?

      Ite oon 11v. Ja en meikkaa kouluun..ehkä joskus (ehkä 3kk) laitan jotai mutsilt kössittyy peitepuikkoo punottaviin kohtiin mut en muuten. Tietty aina välil täytyy kokeilla jotai ripsarii ja silleen.. Mut en ikimaailmassa meikkais vielä kouluun! Yleensä vaan discoon harjottelun vuoksi..

    • metoyou91

      Hahaha voin kertoa että minä joskus vuonna 1999-2001 kun olin ala-asteella ja silloin jo ekalla luokalla kaverin kanssa sotkettiin kunnolla poskipunaa (pellepallot) sitten luomivärejä, huulikiiltoa ja varmaan vielä ripsiväriäkin naamaan! kyllä jälkeenpäin kaduttaa, harmittaa, hävettää ja naurattaa, en pysty edes katsomaan niitä luokkakuvia kun olen yksinkertaisesti vain niin pellen näköinen sotkumeikeissäni! Jos saisin sanoa nyt, nuorelle minälle jotain niin sanoisin että älä hemmetissä koske meikkeihin vielä moniin vuosiin!

      • Emotyttö_01

        Mulla on akne, ja kaikki haukkuvat mua finninaamaks ja vaikka miksi. Siks alitan sitä meikkipuikkoa vaikka olenkin vasta 11 vuotias.

        Eli meikkaan kuin joudun pilkan kohteeksi.


      • Moimitäkuuluujoutsijou
        Emotyttö_01 kirjoitti:

        Mulla on akne, ja kaikki haukkuvat mua finninaamaks ja vaikka miksi. Siks alitan sitä meikkipuikkoa vaikka olenkin vasta 11 vuotias.

        Eli meikkaan kuin joudun pilkan kohteeksi.

        Olen hieman samanlainen kuin tuo Emotyttö. Käytän peitepuikoa silmien alueille, koska minulla on todella tummat silmän aluset(kiitoksia vanhemmille, kun saavat aina hyvän idean ruveta riitelemään illalla-.-) ja käytän ripsiväriä. Terv: 11v tyttö:3


      • Anonyymi
        Emotyttö_01 kirjoitti:

        Mulla on akne, ja kaikki haukkuvat mua finninaamaks ja vaikka miksi. Siks alitan sitä meikkipuikkoa vaikka olenkin vasta 11 vuotias.

        Eli meikkaan kuin joudun pilkan kohteeksi.

        Mullakin on akne onneks mua ei kiusata


    • hehhehh

      oon 14 ja saan ruveta meikkaamaan rippijuhlan jälkeen!! oon tosi ilonen:)) se rippijuhla on siis nytte kesällä oon oottanu kauan:) (ja ollu monta vuotta "se joka ei meikkaa")

    • Amislainen

      Meidän ala-asteella ei edes saanut meikata, pitäis olla sellanen sääntö kaikilla ala-asteilla.

    • 13-14 - vuotias (:

      Itse olen nyt 13-14 - vuotias
      Ja koulumeikkini vähän vaihtelee. Mutta mua on kehuttu ihan hyväksi meikkaajaksi.
      Itse aloitin meikkaamisen kouluun kun olin 12 - vuotias eli 6lk alussa.
      Mutta se meikki oli sellaista risiväriä ja puuteri meininiä.
      Nykyään laitan eyelineriä ja ripsiväriä ja muita sellaisia.
      En todellakaan suosittele meikkiä 5 - 10 - vuotiaille.

    • 7lk vasta meikkiä!

      Oon kans samaa mieltä että ala-astelaisten ei kuulu meikata!!!
      Itse aloitin meikkaamisen kun siirryin yläasteelle:)
      Enkä edes vetänyt ihan överiksi, käytin "vain" ripsiväriä ja se oli mielestäni tosi hienoa!
      Kahdeksannella luokalla aloin käyttää myös luomiväriä, huulikiiltoa, poskipunaa, puuteria, meikkivoidetta ja kajaalia. On suorastaan naurettavan näköistä kun pikku-tytöt käyttävät kilomäärin meikkiä:D

    • Talkkiii

      Mä oon sitä mieltä,että jos meikkaaminen kiinnostaa, eikä meikkaa sen takia että näyttäis jotenkin kauniimmalta. Jos on tosi tummat silmäputtit niin niihin voi laitta hitusen peiteväriä tai banaanipuuteria, mutta ei enempää. Ite oon 11 vuotias enkö todellakaan meikkaa kouluun, mutta rakastan meikkaamista ja maskeerausta , joten koulun jälkeen iltapäivällä mä vaan tykkään meikata vaikka koko naaman. Mut ei ikinä kouluun, koska mä en tarvii. Siks mä meikkaan, koska mä nautin siitä. Ja kuitenkin pitää olla ainakin 10 vuotias vaikka meikkaiskin vaan sen takii että siitä nauttii. Ja jos meikkaa niin peskää AINA JOKA ILTA kaikki meikit pois!! Ja jis on kuiva iho niin koskeusvoidetta hitusen. Mutta älkää alkako nuorena meikkaa! Mä haluisin lopettaa mut oon ihan koukussa siihe :D oonki käyttäny siihe jo aika paljon rahaa! Mutta esimerkiks jos haluaa tehdä naamasta vaan mattasen ettei se kiillä, niin käyttäkää talkkia, ja häivyttäkää se puuterisiveltimellä. Se ei kuluta eikä rasita naamaa, ja on halpaa :).

    • Meikitnaamaspikkupissis

      Aiotko siis kertoo ennen täydellisen meikin 6-11 vuotiaille vai et?! Mun mp on että jos haluu vaikka 8 v. Tuhota omat kasvonsa lopullisesti ja saamaan kunnon valit siitä niin ole hyvä vain! Osta mitä tahansa meikkejä ja sudi niitä läpi naaman niin etköhän näytä kauniilta.. Ainiin ja älä sit pese niit illalla pois niihuomen oot tosi kaunis👍🏻✌🏻️

    • voihhhh

      Oon 11- vuotias tyttö, Meidän koulun 5 luokkalaiset tytöt ovat "niin cooleja" kun laittaa naamat täyteen meikkivoidetta, puuteria, peitepuikkoa, punasta huulipunaa, kajaalii, luomivärii, ripsivärii, värjää hiukset ja ne haiseekin jollekkin kulahtaneelle hajuvedelle. Sekä ne käyttää semmosii nahkakasseja ja korollisii kenkii. Yks on vielä meidän vanha luokkalainen! Ennen tätä ns keskustelua, aattelin et meikit ei oo mikään kuolema mutta jos haluu meikata nii oottaa kolmisen vuotta. Kyllähä niitä meikkivideoita on kiva kattoa sieltä youtubesta. Mutta itse laitan naamaan illoin ja aamuin seemosta rasvaa (koska mulla on allergia joka tuottaa ihottumaa kasvoille ja mun kasvot kuivuu tosi helposti) Sekä jos muistan laitan jotain huulirasvaa/baby lipsiä. Harjaan hiukset ja mä oon done. Jos oot just semmonen tyttö joka meikkaa ja lukee tätä keskusteluu vaa huviksee. Otappa joku pussi ja laita ne sun meikit sinne, sit ota se pussi neljän vuoden päästä takasin ja ala meikkaa. Turha lapsen käyttää rahaa meikkeihin jotka on vanhemmille ihmisille. Mulla ei oo mitään oikeutta käskeä teitä tekemään tuota mutta jos järkeä löytyy niin parasta olisi edes koittaa.

    • kukkuu326674372818

      Itse olen 11 ja meikkaan joka päivä. En meikkaa siksi, että haluan näyttää muiden silmissä hyvältä,vaan siksi että pidän siitä. Arkimeikkiini kuuluu : kevyt meikkivoide,väritön puuteri,teen kulmat,ripset ja luomiin jotain. Itse en löydä mitään syytä miksi ei saisi meikata

      • Jokuvaaxddd

        Itellä sama. 12v oon ja just 5lk lopettamas. (Oon alkuvuodenlapsi) jokainen meikkaa paljo meikkaa.


    • Meikitönjoogi

      Kouluikäistenkin pitäisi tavoitelle vähän korkeampia päämääriä. Esimerkkinä joogit jotka elävät satoja vuosia ja jotka aloittavat jo nuorena joogailun. Länsimaissa ja nykyisin Idässäkin korkeammat tavoitteet on laiminlyöty pahasti, joskin joogataankin, mutta vain omaksi iloksi ja kun sekin nyt sattuu olemaan muotia. Ihmisestä voisi tulla jotain paljon suurempaa kuin meikkaava, juova, sekstaileva eksynyt laumaeläin, http://beforeitsnews.com/spirit/2017/05/yogis-who-lived-for-centuries-2509271.html

    • Anonyymi

      Hei, kaikki jotka tätä mun mainiota ns "keskestelua lukee ni ite oon 11v ja en meikkaa yhtään. Omistan pari huulikiilto jne. Ja oikeesti tytöt niinku mä nii ei kannata ruveta pilaamaan omaa naamaansa jollain epäonnistuneella kajaalilla ja liian tummalla meikkivoiteella. Joo tiiän tiiän, itekin mä haluaisin ees kokeilla/tai ees omistaa tyyliin jotain väritöntä puuterii/ruskeeta ripsarii. Mut ei OIKEESTI KANNNATA!!!! Sit ku mä alan meikkaa (aattelin et alkaisin niinku 13-14) ni ostan sellasii luonnonmukasii meikki joita EI OO TESTATTU eläimille!!! Oikeesti ihan hirveetä ajatella et joku kani raasu saa kärsii siitä et ite näyttäisin jotenki "nätiltä". Onneks meiän luokalla kukaan ei meikkaa! 😇

      Tällä mun mielipiteellä ei ollu tarkoitus loukata ketään. Ja yks juttu viel, alkakaa meikkaa koton ja opettelee (voitte vaik kysyy teidän äideiltä jotain neuvoo). Sit ku mielestänne meikkaatte hienosti nii sitte kannattaa näyttäytyy siel koulus/diskos/kaupungil. Ja tadaa!! Kannatti harjoitella. Ps. Mitä mä oon sanomaan miten pitää harjotella😂

    • Anonyymi

      EI 🚫 PIDÄ

    • Anonyymi

      Meikkaamiselle ei oo ikärajaa... Kukaan ei voi puuttua siihen, että jotkut meikkaa niin nuorena. Ite oon 10-13 ( en haluu kertoa omaa ikää tarkkaan) mut en meikkaa, kaikki saa päättää meikkaako vai eikö meikkaa, ja jos meikkaa nii sille ei ole ikärajaa. Ja kukaan ei siihen voi puuttua. Vaikka se ei olekaan hyväksi iholle, mutta jokaisen oma päätös se on...

    • Anonyymi

      Ite täytän 11.v ja en käytä ees meikkiä omasta mielestä paljon koska yleensä taivutan ripset ja laitan ripsaria ps en käytä muuta


      Tyttö oulusta

    • Anonyymi

      Voiko 11v käyttää ripsareita

    • Anonyymi

      kaikilla on omat mielipiteet ja kaikki on erilaisia! Hyvä huomio mutta nää asiat pitäisi vanhempien tietää kiitos!

      T: Mirjami Taskinen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe