Olen lueskellut näitä kirjoituksia täällä ... Enkä ymmärrä miksi niin monet nuoret ulkomaalaiset miehet ovat vanhempien suomalaisten naisten kanssa. Nauttiiko nämä vanhemmat suomalaisnaiset että voivat kontrolloida nuorempaa miestä rahalla. Suomessa moni tyttö haluaa ulkomaalaisen miehen . En ole kateellinen, mutta en vaan ymmärrä tälläistä . Näissä jutuissa on kauneus kaukana.
Mikä se juttu on ?
Vanhemmat naiset ulkomaalaisten poikien kanssa
70
3382
Vastaukset
- yoi
Mikäs se juttu on, että nuori thaimaalainen haluaa naimisiin vanhan suomalaisen miehen kanssa? Ei oikein meinaa ymmärtää. Eiole kovin kaunista katottavaa.
- Lisääntyminen,.
On se juttu ja se on ihan normaalia.
- 25
Lisääntyminen,. kirjoitti:
Joo... Lisääntyminen on hyvä asia ja nimenomaan normaalia , mutta kuinka moni viitäkymppiä lähentelevällä naisella on valmiuksia jälkikasvun lisääntymiseen. Mielestäni se on jälkikasvun lisääntymisen rajoittamista.
Kun kaukainen veri yhdistyy syntyy todella kauniita , terveitä ja älykkäitä lapsia. Lapset ovat usein hyvinkin suvaitsevaisia avoimia monille eri kulttuureille. Osaavat puhua vähintään kahta eri kieltä. Monia positiivisia asioita monikulttuurisissa suhteissa. Mielestäni lapset jotka syntyy näistä suhteista on se maailman ihanin asia. - idt iuet
Lisääntyminen,. kirjoitti:
Lisääntyminen on normaalia ihan normaaleissa suhteissa, mutta normaalia ei ole vanha mies ja nuori nainen ja varsinkin kun nuori nainen on haettu köyhistä maista.
- jköladfsäpra
25 kirjoitti:
Joo... Lisääntyminen on hyvä asia ja nimenomaan normaalia , mutta kuinka moni viitäkymppiä lähentelevällä naisella on valmiuksia jälkikasvun lisääntymiseen. Mielestäni se on jälkikasvun lisääntymisen rajoittamista.
Kun kaukainen veri yhdistyy syntyy todella kauniita , terveitä ja älykkäitä lapsia. Lapset ovat usein hyvinkin suvaitsevaisia avoimia monille eri kulttuureille. Osaavat puhua vähintään kahta eri kieltä. Monia positiivisia asioita monikulttuurisissa suhteissa. Mielestäni lapset jotka syntyy näistä suhteista on se maailman ihanin asia.Minkähän takia se on sitten niin kauhean paha jos suomalaisella äijällä on venäläinen vaimo.
- tukiperhe
Juu, täällä meilläkin päin näkee useasti nuoren pakolaispojan kauppakeskuksessa vanhemman naisen kanssa. Ostelevat taloustavaroita tai vaatetta, harvemmin ruokaa.
Paheksuisinko? No en. Miksi minun pitäisi paheksua sosiaalityöntekijää/vapaaehtoistyöntekijää, joka auttaa maahantulleita, kielitaidottomia nuorukaisia oman kodin hankinnoissa.
Aina se ei ole sitä mitä silmä näkee. - aputapi
poijat tahtoo oleskeluluvan ja ovat epätoivoisia, "vähän" vanhempikin käy.
- Terve järki
Nimenomaan näin!
Käyttäkää naiset järkeänne, älkääkä retkahtako näihin siipeilijöihin.
Kun he saavat Suomeen oleskeluluvan, te jäätte kuin nalli kalliolle, koska olette täyttäneet tehtävänne ja teistä ei ole heille enää mitään hyötyä.
Seksiseuraa saa vähemmälläkin. - tottataas
Naimisiin suoraan kun ollaan vasta vastaanotto keskuksessa,haetaan nainen hesassaZetoris ja hupsista vanhempi nainen havis ja äkkiä naimisiin koska niin neuvoo tietävät vastaanotto keskuksessa ja oleskelulupa lohkeaa,surullista mutta niin totta....sitten voi hakea elämää....
- pensselitäti
Mikäkö juttu?
Esimerkiksi raha, seksi - tai rakkaus. Nehän tätä maailmaa pyörittävät. - vanhempi ja nätti
Onpa sinulla omituinen ongelma, miksi nuorempi ulkomaalainen mies voisi myös olla rakastunut vanhempaan naiseen? Miksi pitää olla samanikäinen? Mielestäsi vanhempi nainen ei voi olla kaunisko? Kun sanot että kauneus on näissä jutuissa kaukana. Minulla on 12v nuorempi ulkkismies ja olemme olleet yhdessä jo 5 vuotta, en ole maksellut hänelle mitään vaan hän käy töissä ja kaikki menot puolitamme. Miksi ihmeessä maksaisin kustannuksia jollekin toiselle? Mieheni ei häpeä olla seurassani julkisesti. Ja miksi kontrolloisin häntä? Ei ole koskaan ollut tarvetta kontrolliin. Mieheni halusi alunperin vanhemman naisen kuin itse on, koska ei halua naisen liitelevän baareissa ja juovan kaljaa. Vietämme koti-iltoja ja jos käymme ulkona, käymme yhdessä. Miehelläni on hyvät oltavat, mutta niin on myös minulla.
- ???
Luin joitain näitä kirjoituksia täällä kuinka yleistä on että vanhemmat naiset ottaa nuoren ulkomaalaisen miehen elätettäväksi. Tälläiset hyötysuhteet, naiselle seksi ja miehelle rahallinen hyöty. Näistä suhteista kauneus kaukana. En kyllä ole samaa mieltä että nuoret tytöt juoksee vain baareissa ja juo kaljaa. Harvat muslimien tyttöystävät juoksentelevat baareissa juomassa kaljaa. Kyllä useat haluaa löytää sen rakkauden ja perustaa perheen. Ulkomaalaiselle miehelle perhe on hyvin tärkeä. Jos miehellä ei ole lapsia ja naisystävä on lähellä viitäkymppiä , ei silloin lapsia varmasti enää niin helposti saada. Tälläisillä suhteilla ei ole tulevaisuutta.
- mustavalkoista
Elämä ei ole aina niin yksinkertaista. Miten kukaan ulkopuolinen voi tietää, millä suhteella on tulevaisuutta ja millä ei. Ja kuka haluaa lapsia ja kuka ei. Kun minä, joka olen suhteessa, en edes tiedä. En tiedä itsekään, haluaisinko enää lapsia. Miesystäväni ei näytä haluavan lapsia. En tiedä, mikä on suhteemme tulevaisuus. Parhaassa tapauksessa loppuelämä. Huonommassa tapauksessa hän löytää huomenna toisen, naisen tai miehen. Kun minä, joka olen suhteessa, en ole vielä ihan perillä miesystäväni seksuaalisesta suuntautumisestakaan. Miten sitten kukaan ulkopuolinen voisi arvioida suhdettamme? Enkä vielä, vaikka olemme pitkään olleet yhdessä, ole ihan selvillä, miten traumatisoitunut miesystäväni on. Kyllä hänellä jotain mielenterveyspulmia on, mutta niiden syvyyttä en tiedä. Ja tottahan se vaikuttaa siihen, miten mieskin näkee elämän ja mitä hän kestää ja kykeneekö perheenisäksi. Ja moni on traumatisoitunut. Aikoinaan seurustelin ulkomaalaisen miehen kanssa, joka oli niin traumatisoitunut, että ei kyennyt edes ajattelemaan asuvansa kenenkään kanssa eikä päästävänsä ketään lähellensä...ja pitkät terapiat oli kumminkin käynyt läpi. Eli ei se ole aina niin, että vaimo ja lapset ja eletään loppuelämä onnellisina pikkuvaimon rinnalla. Kun se mieli ei traumatisoituneena aina kestä kaikkea...
- vanhempi ja nätti
Ilmeisesti sinä tiedät miten suhteet tulevat menestymään oli sitten lapsia tai ei? Miehelläni on 2 lasta aiemmasta suhteesta ja hän ei enää halua lapsia vaikka pystyisin niitä vielä saamaan. Nämä keskustelut käytiin ennen naimisiinmenoa haluammeko lapsia vaiko emme. Takaako nuoruus sen, että nainen tulee 100% varmuudella raskaaksi? En usko. Moni kärsii lapsettomuudestakin, ikään katsomatta. Anna kaikkien kukkien kukkia, kyllä sinullekin riittää ulkomaalaisia miehiä, emme me vanhemmat niitä kaikkia sentään vie. Anna miesten itse valita haluavatko nuoremman vaiko vanhemman, tai samanikäisensä naisen.
- Maailma on karu
No kai sinäkin silti ymmärrät, että usein noissa suhteissa on kyse jostain iihan muusta kuin rakkaudesta? Oma suhteesi voi olla hyvä, mutta usein sillä nuorella miehellä on ihan muut motiivit.
Jostain syystä vaan naiset kuvittevat, että heitä huomattavasti nuorempi ulkkispuoliso ei hakisi samanlaista hyötyä kuin miesten huomattavasti nuoremmat ulkkispuolisot. Usein on kyllä kyse ihan samanlaisesta jutusta. - karuttaa
Maailma on karu kirjoitti:
No kai sinäkin silti ymmärrät, että usein noissa suhteissa on kyse jostain iihan muusta kuin rakkaudesta? Oma suhteesi voi olla hyvä, mutta usein sillä nuorella miehellä on ihan muut motiivit.
Jostain syystä vaan naiset kuvittevat, että heitä huomattavasti nuorempi ulkkispuoliso ei hakisi samanlaista hyötyä kuin miesten huomattavasti nuoremmat ulkkispuolisot. Usein on kyllä kyse ihan samanlaisesta jutusta.Maailma on aika karu. Parisuhteet ovat monesti hyötysuhteita. Kun suomalainen parikymppinen nainen ottaa nelikymppisen miehen, niin kyllä siitäkin voi olla tosi rakkaus kaukana. Peliä. Mutta se on elämää. Kauniit rakkaustarinat ovat joidenkin onnekkaiden osana.
- pensselitäti
karuttaa kirjoitti:
Maailma on aika karu. Parisuhteet ovat monesti hyötysuhteita. Kun suomalainen parikymppinen nainen ottaa nelikymppisen miehen, niin kyllä siitäkin voi olla tosi rakkaus kaukana. Peliä. Mutta se on elämää. Kauniit rakkaustarinat ovat joidenkin onnekkaiden osana.
Mielestäni se, että parisuhde on samalla hyötysuhde, on pelkästään hyvä asia, mikäli molemmat osapuolet ovat tietoisia siitä. Olisihan ikävää olla parisuhteessa, joka olisi itselle haitaksi. En usko, että sellainen suhde voi kestää pitkään.
Romanttinen rakkaus, saati seksuaalinen kiinnostus, vaihtavat helposti kohdettaan. Pitkä suhde vaatii tuekseen joko hyötynäkökohtia, vahvat yhteiset näkemykset ja tavoitteet tai molemminpuolisen syvällisen sitoutumisen. - Anonyymi
karuttaa kirjoitti:
Maailma on aika karu. Parisuhteet ovat monesti hyötysuhteita. Kun suomalainen parikymppinen nainen ottaa nelikymppisen miehen, niin kyllä siitäkin voi olla tosi rakkaus kaukana. Peliä. Mutta se on elämää. Kauniit rakkaustarinat ovat joidenkin onnekkaiden osana.
Tiedän sata varmasti että thainaisia miehet Suomessa kohtelevat kaltoin,samoin venäläisiä. Miten se näkyy, se näkyy ja tuntuu selvästi naisten turvakodeissa. Siellä asuu jatkuvasti thainaisia, venäläisiä, arabikultuurin naisia ja romaninaisia, joita miehensä on pahoinpidellyt, tulevat sinne peloissaan, silmä mustana, lapset itkevät ja ovat pelästyneitä. Suomi mies oli heittänyt eräänkin raskaana olevan thainaisen lumihankeen ilman kenkiä. Tuli peloissaan turvakotien, mies oli matkustanut talveksi Thaimaahan hakemaan uutta naista. Näiden kanssa olevat vanhemmat miehet kovasti ottavat viinaa ja muutakin. Väkivalta on hyvin, hyvin yleistä, ja mukana on thainaisen lapsi tai lapset, mutta nämä miehet ovat eronneet suomalaisesta vaimosta. Viina heitä keinuttaa, mistään ei tule mitään. Ja ulkomaalaiset naiset hylätään, ovat maassa ilman kielitaitoa, ilman rahaa jne. Missä on Suomi miehen vastuu, ei yhtään missään.
- ???
Sinä vanhempi ja nätti ... En ole milläänlailla tarkoittanut sinun hen.kohtasta suhdetta . Olen melko selvästi kirjoittanut näistä hyötysuhteista . Ajattelen vain , että nuoret ulkomaalaiset joilla ei ole lapsia , varmasti haluavat lapsia. Jos ei vanhemmat naiset niitä voi enää saada niin suurella todennäköisyydellä suhde ei kestä kovin kauan. En voi tietää kenenkään tulevaisuutta, mutta voin ajatella realistisesti. Koetko kirjoitukseni hyökkäystenä kun kirjoitat " eikö vanhempi nainen voi olla mielestäsi kaunis ", " onpa sinulla omituinen ongelma" ja " nuoret tytöt liitää baareissa juomassa kaljaa" .
Ei ole mitään omituista ongelmaa, mutta minulla oma mielipide . - hmphhhh
Kovasti vaivaa, kun vanhemmat naiset ottavat ulkomaalaisen miehen elätiksi tai niin ainakin halutaan nähdä. Kukaan ei mieti, kuinka moni suomalaisen suhde perustuu hyötyyn eikä rakkauteen.
Oma ulkomaalainen mieheni ei anna minun maksaa, vaikka se tekisi minun elämäni helpommaksi myös.- Raha ja rakkaus
Yllätys yllätys) Oma kotimainenkaan mieheni ei halua minun maksavan koskaan mitään, koska hänen mielestään perheen elatus on miehen vastuulla.
Ja minullehan se sopii erinomaisesti, oma palkkani menee kokonaisuudessa sijoituksiin.
- Hmmm hmmm
Kyllä se mietityttää kun ulkomaalaiset nuoret komeat pojat toimivat aivan päinvastaisesti Suomessa kuin omassa maassaan. Ei omassa maassaan valitse vanhempaa naista itselleen , vaan nuoremman.
Mietin vaan myös mikä on se hyöty suomalaiselle vanhemmalle naiselle näissä suhteissa. Onko mahdollisesti vanhenemisen pelko. Tunteeko vanhempi nainen itsensä nuoremmaksi nuoremman miehen kanssa. Ulkomaalainen kyöhistä oloista usein hakee parempaa elämää rahallisesti länsimaista. Suomisuhteissa ei ole samaa asetelmaa.- Elämää vuokralähiöss
"Suomisuhteissa ei ole samaa asetelmaa."
Vai niin. Joskus minusta kyllä tuntuu, että monella naisella on elämän hallinta pienilläkin tuloilla parempi kuin miehillä ja asumisasiat esimerkiksi kunnossa. Siihen on miehen kiva tulla edulliseksi vuokralaiseksi vai avoliitoksikohan sitä kutsutaan.
- tällalailla
ulkomaalaisten "poikien" kanssa...tietääkseni sellanen parikymppinen saatikka kolmekymppinen on jo mies, eikä poika...
- Ikäero ei este
Minä olen 51-vuotias suomalainen nainen ja minulla on nyt aikaa nauttia elämästä kun lapset ovat aikuisia ja olen juuri eroamassa kulissiliitostani. Olen tutustunut eräässä paikassa netin kautta 30-vuotiaaseen mieheen joka on tumma mutta ei tummaihoinen. Tällä miehellä on ollut rankka elämä tähän asti. Olemme ihastuneita toisiimme ja aikomus olisi viettää yhteistä aikaa yhdessä johon kuuluisi hyvä seksi (jota ilman olen jäänyt) ja se että välitämme toisistamme paljon. En kuitenkaan halua sitoa miestä , jos hän haluaa nuorempia naisia niin siitä vaan, kunhan joskus muistaa minuakin. Meillä molemmilla on oikeus nyt nauttia elämästä ja se riittää molemmille. Kaksi ihmistä jotka ovat kärsineet molemmat tahoillaan, ovat löytäneet toisensa. Mitä niin pahaa tässä voi olla? Onhan puumanaiset monelle suomalaisellekin miehelle niin mieluisia, mitä eroa siinä on jos mies onkin tumma ja vähän kauempaa ? Sama kateus , oli nainen sitten nuori tai vanhempi. Lisäksi voin vielä sanoa että minä en ole rikas, en edes hyvin toimeentuleva vaan pikemminkin köyhä. En siis aio kustantaa miehen elämää, ei ole varaa.
- .........
No miksi sen miehen täytyy olla tumma ja ulkomaalainen ? En voi käsittää teitä, kun olette olleet suunnilleen koko ikänne valkoihoisen miehen kanssa.
Onko nyt niin, että ainostaan tumma ulkomaalainen mies voi säväyttää teidät vaikka olette olleet suhteessa suomalaisen miehen kanssa ?
Suomessa on paljon valkoisia nuoria miehiä, joille kelpaisi ihan heittämällä juuri tuollainen viiskymppinen mutta kyseiset naiset eivät ole kovin kiinnostuneita ajatuksesta, jos poika on suomalainen. - elämästä nauttiva
sama homma täällä,olen saman ikäinen ja samalla tavalla löysin netistä....mistäpäin löytämäsi mies on,jos saan kysyä.......on aika nauttia elämästä....
- mies32
......... kirjoitti:
No miksi sen miehen täytyy olla tumma ja ulkomaalainen ? En voi käsittää teitä, kun olette olleet suunnilleen koko ikänne valkoihoisen miehen kanssa.
Onko nyt niin, että ainostaan tumma ulkomaalainen mies voi säväyttää teidät vaikka olette olleet suhteessa suomalaisen miehen kanssa ?
Suomessa on paljon valkoisia nuoria miehiä, joille kelpaisi ihan heittämällä juuri tuollainen viiskymppinen mutta kyseiset naiset eivät ole kovin kiinnostuneita ajatuksesta, jos poika on suomalainen.Niinhän se nimenomaan on, että kun on koko ikänsä katsellut samanlaisia kalpeanaamoja kuin itsekin on, niin se tummempi harvinaisuus säväyttää.
Jos taas olisi koko ikänsä katsellut tummia, voisi vaalea ihastuttaa ja etelän mailla niin käykin. - mies32
Mitä tarkoittaa tumma, mutta ei tummaihoinen? Musta tukka, mutta kalpea naama? Kuin suomalainen tummatukka?
- CMZYGL
Täällä joku kommentoi, että nuoret ulkomaalaiset miehet eivät kotimaassaan naisi vanhempaa naista. Tunnen pariskunnan Ghanasta, mies on 30v ja nainen 50v ja he ovat naimisissa onnellisesti. Miehellä on aiemmasta liitosta poika, joten lisää lapsia mies ei halua. Joten ei voi yleistää kaikkea. Juttelin asiasta mieheni kanssa, joka on itseäni nuorempi, hän sanoi että se riippuu ihan miehestä, jotkut tykkää nuoremmista tai samanikäisitä, jotkut vanhemmista. Että näin. Olen ollut mieheni kanssa 4v naimisissa eikä hän ole kertaakaan pyytänyt minua maksamaan mitään menoja vaan maksamme kaikki menot puoliksi koska molemmat ovat töissä.
- Ikäero ei este
Ai miksi sen täytyy olla tumma ja ulkomaalainen eikä suomalainen ? Siksi että se on aina ollut mieltymykseni. Jo ennen suomalaista aviomiestäni. Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä. En kuitenkaan ole mieltynyt koskaan tummaihoisiin miehiin vai miksi heitä nykyään saa kutsua.
- 234234
"Ai miksi sen täytyy olla tumma ja ulkomaalainen eikä suomalainen ? Siksi että se on aina ollut mieltymykseni. "
Mieltymys tummuuteen kyllä on helppo käsittää. Toiset tykkää blondeista, toiset bruneteista jne. Mutta tuota ulkomaalaisuus-kohtaa on vähän vaikeampi ymmärtää. Onko se muka ihmisen ominaisuus? Ei se ainakaan ole ruumiillinen ominaisuus ihmisessä. Jos se on henkinen ominaisuus, niin mitä siihen "ulkomaalaisuuteen" kuuluu?
- no niinpä?
Eikö riitä että ihmiset itse tietävät miksi ovat suhteessa. Ja jos kummatkin osapuolet ovat tyytyväisiä niin .....mikä ongelma?
Aivan sama minkä värinen tai ikäinen on.
Kaikki ei edes halua naimisiin tai lapsia ja joka maassa on niinsanottuja àvoimia suhteita`ihan väristä riippumatta.
Jos ihminen on tyytyväinen itse niin hyvä niin..- mies32
Eiväthän he aina tiedä.
Vanhempi nainen voi kuvitella olevansa suhteessa rakkauden takia, mutta hänen tietämättään nuori kehitysmaantuontihedelmä voi olla suhteessa rahan ja oleskeluluvan takia.
- Mutta jos
Voihan se olla että jotkut katsovat vielä ruusun punaisten lasien takaa mutta
jos nyt haluaa nähdä niin onhan sellaiset tyypit tunnistettavissa.
Mutta jos molemmat pitää hauskaa ja molemmin puolinen hyöty niin
keneltä pois?
Jos Miehet käyttää suoraa rahaa niin ymmärrän kyllä naisena että
naiset hoitaa homman niin että ostaa hyödykkeitä/maksaa kuluja
tosin itsensä pettämistä se on....ihan sama asia.
Mutta jos Miehiä ei siitä moralisoida niin mitäpä sitä naisiakaan.
Ei ne kaikki Miehetkään suomessa saa..- ----
"Mutta jos Miehiä ei siitä moralisoida niin mitäpä sitä naisiakaan."
Eikö miehiä moralisoida? Missä maailmassa sinä elät? Ainoat, jotka eivät moralisoi prostituoituja käyttäviä miehiä, ovat prostituoituja käyttävät miehet.
- mariammm
Mitä tästä viestiketjusta tulee mieleen? Eli jos nuorempi mies on vanhemman naisen kanssa suhteessa niin se on hyvinkin ilmeisesti aina hyväksikäyttösuhde, Eli toisin sanoen, nuorempi mies ei voi oikeasti rakastaa vanhempaa naista kuin hän itse on? Jos on saman ikäinen nainen niin siinä suhteessa on rakkautta, niinkö? Siinä suhteessa ei käytetä ketään hyväksi? Siinä ei ole kysymys oleskeluluvasta?
- equw
Ei ole uskottavaa, että nuori mies rakastuisi lähes neljäkymmentä vuotta vanhempaan naiseen, ei todellakaan.
- suosii suomalaista
Aloitukseen, "vanhemmat naiset" ei saa ikäisiään suomimiehiä, koska miehet katselevat vain (jopa) kymmeniä vuosia itseään nuorempia. Ulkolaisille näyttää kelpaavan vanhempikin suominainen. Johtuuko rahasta vai rakkaudesta, on toinen juttu, itselläni ei ole kokemusta ulkolaisista.
Ajauduttiin suomisinkkunaiset 45v-47v. sinkkuristeilyllekin, jossa ikäjakauma oli laaja. Ravintolan lähipöydässä oli iso iäkkäämpi miesseurue (60-70v.) ja puolivitsinä supisimme; Toivottavasti noi papat ei iske tähän pöytään...
No ei tosiaan iskenyt silmiään meihin, vaan tyttöseurueeseen, joiden keski-ikä oli siellä 20-24v. :) saatiin siis keski-ikäiset olla rauhassa!
Se risteily siis sinkkuiltiin mennen tullen keskenämme. - Tarkoittiko
aloittaja, ettei hänellä ole varaa johonkin ulkkismieheen, joka on kaupallisesti lahjakas? Ja kyllä, joitain naisia viehättää (kiihottaa) valta jota rahalla saa. Sen takia he ei tasavertaisessa suhteessa onnistukkaan. Toivottavasti sinullekin oma tai jaettu ulkkis löytyy. Onko löytynyt jo?
- PixA
equw, ei kai täällä sentään ole kyse neljänkymmenen vuoden ikäerosta? Mun mies on 12 vuotta nuorempi ja ollaan oltu naimisissa 5,5 vuotta...kaipa se olisi jo häippässyt jos käyttäisi hyväkseen, me käydään molemmat töissä ja vietetään normaalia perhe-elämää. Tuskin viestin aloittaja tarkoittaa 25v miestä ja 65v naista....
- Ikäero ei este
Onko täällä kukaan kuullut koskaan Puuma-naisista ??? Jostain syystä monet nuoremmat miehet haluavat vanhemman naisen ja nämä jotkut vanhemmat naiset haluavat nuoremman miehen. Jos tämä tapahtuu kotimaassa niin siitäkin jaksetaan pitää meteliä, saatika jos tämä nuorempi mies on ulkomaalainen.
MInä olen Puuma. Mutta en ole niin kiinnostunut kotimaisista kuin ulkomaalaisista.
Jo nuorena harrastin ulkomaalaisia. Sitten avioiduin kuitenkin kotimaisen kanssa kun ei ollut rohkeutta mennä avioon ulkomaille tumman miehen kanssa.
Nyt kun tämä auvoinen avioliittoni päättyy tämän Suomipojan kanssa niin aion kuunnella itseäni ja hankkia itselleni tumman ja tulisen ulkomaan pojan rakastajaksi. Tämä on jo toteutumassa :) Ja nyt haluan vielä kerran korostaa muutamaa asiaa: a) en kuvittele olevani ainoa nainen hänelle b) hän saa tulla tänne ihan minkäsyyn vuoksi tahansa c) ketään en pysty vähävaraisena elättämään ja mieskin tietää sen . Hän joko on minun kanssani tai sitten ei. Toivottavasti edes hetken aikaa. Jos hän lähtee niin sitten lähtee, niinhän kuka tahansa voi tehdä, oli sitten minkämaalainen ihminen tahansa. Ei skandinaavit sen kummoisempia ole kuin nuo tummemmat miehet. Tällaiseen keskusteluun on mielestäni vain ja ainoastaan yksi syy: vaaleat sinisilmät ovat katkeria siitä että joihinkin naisiin vetoaa nuo tummat miehet enemmän kuin kotimaiset. Lopettaisitte jo ja antaisitte olla.- .........
Ei joihinkin, vaan kaikkiin naisiin vetoaa tummat miehet enemmän.
Tajuatko sinä pienillä aivoillasi yhtään, että kuinka vakavasta ongelmasta tässä on kysymys ?
Saanko muuten arvata vielä, että olet blondi ? - 3+6
"Mutta en ole niin kiinnostunut kotimaisista kuin ulkomaalaisista.
Jo nuorena harrastin ulkomaalaisia. "
Mitä on tämä kiinnostava ulkomaalaisuus? Onko se norjalaisuutta, liettualaisuutta tai ehkä luxemburgilaisuutta? Ehkä pohjois-korealaisuutta? - surullista
"Tällaiseen keskusteluun on mielestäni vain ja ainoastaan yksi syy: vaaleat sinisilmät ovat katkeria siitä että joihinkin naisiin vetoaa nuo tummat miehet enemmän kuin kotimaiset. "
"Ei skandinaavit sen kummoisempia ole kuin nuo tummemmat miehet. "
Onko tumma mielestäsi yhtä kuin ulkomaalainen?? Elätkö ihan tätä aikaa?
Mitä keskustelun syyhyn tulee, niin luulisin syyn löytyvän suurimmaksi osaksi siitä, että tällaisissa hyvin kyynisiltä kuulostavissa hyväksikäyttösuhteissa harva näkee mitään kaunista tai kunnioitettavaa. Tuskinpa keskustelu saisi samanlaisia sävyjä, jos et puhuisi "pojan" "hankkimisesta", vaan tasavertaisen, todellisen ihmissuhteen etsimisestä vaikkapa ikäisesi ihmisen kanssa. Väristä viis. - mies32
......... kirjoitti:
Ei joihinkin, vaan kaikkiin naisiin vetoaa tummat miehet enemmän.
Tajuatko sinä pienillä aivoillasi yhtään, että kuinka vakavasta ongelmasta tässä on kysymys ?
Saanko muuten arvata vielä, että olet blondi ?Ei se mikään ongelma ole niin kauan kun ihmiset pariutuvat samaa tahtia kuin aina ennenkin. Taitaa tahti nykyisin olla vaan kovempi, kun niille, joille eivät ennen kelvanneet suomalaiset, on nyt tarjolla laajempi valikoima.
Tälläinen maailman muutos jää ongelmaksi sille marginaaliryhmälle, joka ei saa haluamaansa, eikä tajua muuttaa kriteereitään, eikä lähteä etsimään haluamaansa kotikyläänsä kauempaa.
Suurin osa suomalaismiehistä kuitenkin saa edelleen suomalaisnaisen, vaikka se suomalaisnainenkin olisi halutessaan saanut tumman miehen. Ne suomalaismiehet, jotka eivät saa suomalaisnaista, voivat lähteä makunsa mukaan hakemaan blondia Venäjältä. tummaa E-Amerikasta, Afrikasta tai Aasiasta.
Vihoviimeisiksi häviäjiksi voivat jäädä Aasian miehet, joilta suomalaiset reppanat vievät naiset, mutta jotka itse eivät ole yleisesti ottaen kovassa huudossa suomalaisnaisten keskuudessa, eivätkä he itse edes omaa mahdollisuuksia lähteä kotimaastaan vieraiden hedelmien perään. Mutta sinua tuskin tämä aasialaismiesten tragedia kiinnosti?
- Niin se vaan on!
Rahan takia ne nuoret ulkomaalaiset pojat on vanhojen lihavien ämmien kanssa! Puumat ja niiden toyboyt asia erikseen. Nämä kehitysmaista tulevat tekevät mitä vain päästäkseen tänne.
- PixA
Rahan takiako? Mulla ei ole yhtään ylimääräistä rahaa, mun mies tienaa itse rahansa ja jaetaan kaikki kulut keskenämme. Taidat olla kateellinen kun et ole saanut itsellesi ihanaa ulkomaalaista nuorta miestä.
- Gambiaan äkkiä?
Kaikki kolme siskosta ovat yli kuusikymppisiä ja heillä on yhteinen heikkous – alle kolmekymppiset gambialaisnuorukaiset.
“Sitä saa huomiota osakseen, seksiä ja elämänsä seikkailun kaupan päälle”, kertoo Sinikka, 67.
Thaimaassa näkee vanhempia pottunokkamiehiä kävelemässä käsi kädessä nuorempien thai-naisten kanssa. Gambiassa asiat ovat päälaellaan. Siellä valkonaamaiset vanhat naiset kulkevat kylki kyljessä vetreitten gambialaisnuorukaisten kanssa.
Seksiseuraa ja rakkautta kaipaavat naiset voisivat ikänsä puolesta olla kumppaneittensa mummoja. Nyt täytyy olla erittäin tarkkana, että tätä ei sotketa kammottavaan seksikauppaan, vaan kyse on tietenkin ihanista lomaromansseista. Samaa mieltä ovat kolme suomenruotsalaista sisarustakin. Sinikka, Milla ja Pipo eivät koe ostavansa seksiä.
Norrtäljestä kauas Afrikkaan matkustanut Sinikka tekee selväksi, että hän ei ole vain hurvittelemassa Gambiassa, vaan etsimässä miestä, jonka kanssa voisi avioitua ja asua yhdessä. Yrityksen puutteesta Sinikkaa ei ainakaan voi syyttää.
Ensimmäinen gambialaismieheni muutti kanssani Ruotsiin. Oltuamme kaksi vuotta yhdessä – ja miehen saatua oleskeluvan – hän jätti minut. Samaa virhettä en aio toistaa.
Ruotsin tv:ssä tänään esitettävässä dokumentissa Sinikka siskoineen reissaa Gambiaan. He menevät valmistelemaan Sinikan häitä Baban, 29, kanssa. Kyseessä on Sinikan toinen suhde mustan urhon kanssa, mutta hääsuunnitelmat menevät mönkään. Kun Sinikka paljastaa, että hän ei halua asua Ruotsissa, Baba ja tämän sukulaiset suuttuvat, koska Baba ei pääsisikään asumaan rikkaaseen kaukomaahan.
Yrittänyttä ei kuitenkaan laiteta ja kolmas kerta toden sanoo. 67-vuotispäivänään Sinikka meni vihille Jayan, 24, kanssa.
“Minä en löytänyt Jayaa, vaan hän löysi minut. Nyt olemme naimisissa ja suunnittelemme häämatkaamme. Hän välittää minusta hyvin pajon ja huolehtii minusta. Hän aina varmistaa, että muistan insuliinini, jota tarvitsen diabetekseni takia. Jaya kokkaa minulle ja meidän on oikein hyvä olla yhdessä”, Sinikka kertoo.
Siskoista keskimmäinen, Milla, 62, on naimisissa gambialaisen Laminin, 28, kanssa. He asuvat oman asunnon puuttumisen vuoksi vuokralla Gambiassa. Pikkusisko Pipolla, 60, on kiihkeä seurustelusuhde Laminin, 26, kanssa.
Milla myi asuntonsa, jotta pystyi muuttamaan rakkaansa luo.
“En ole miettinyt kuinka tämä on mahdollista. Tiedän ainoastaan, että olemme onnellisia yhdessä. Alusta lähtien on ollut selvää, että olemme yhdessä ikuisesti. Kaikki on tapahtunut niin helposti”, hehkuttaa Milla.
Milla maksaa asunnon vuokran ja kaiken muunkin, mutta hän ei koe ostaneensa Laminia.
“Minähän elän hänen kanssaan yhdessä, joten en ole ostanut häntä. Seksielämä on kauhean tärkeää. Ilman sitä ei voi mennä naimisiin”, Milla kertoo.
Iällä ei tietenkään ole merkitystä.
“Ikäasia ei ole tärkeä, toisin kuin rakkaus, kunnioitus, myötätunto ja keskinäinen luottamus. Näin se vain on, kun rakkaus kasvaa päivä päivältä”, vakuuttelee Lamin.
Lapsuudenystävä Hilkka on vieraillut Gambiassa ja havainnut sisarusten romanssien olevan hyödyksi molemmille osapuolille.
“Tytöt saavat seksiä ja pojat rahaa. Tämä on kultainen maa meille rakastajaa vailla oleville vanhoille harpuille”, Hilkka valistaa.
Jotkut kuitenkin ovat Hilkkaa ennakkoluuloisempia. Sukulaisilla ja siskosten aikuisilla lapsilla on ollut vaikeuksia ymmärtää tilannetta ja ajatukseen tottuminen on vaatinut heiltä aikaa.
Sinikka ei voi alkuunkaan ymmärtää niitä, jotka väittävät hänen ja siskojen hyväksikäyttävän köyhiä gambialaisia.
“Se on aivan pötypuhetta. He eivät ehkä vielä ymmärrä, että me emme tee mitään rikollista. Kukaan täällä ei kummeksu meitä tai sano mitään ilkeää. Kaikkien vanhempien ruotsalaisnaisten pitäisi tulla tänne hurvittelemaan”, Sinikka sanoo.
Kotonaan Ruotsissa Sinikka oli usein yksinäinen eikä käynyt oikeastaan koskaan ulkona. Kukaan ei välittänyt hänestä. Nyt tilanne on päinvastainen. Täällä kaikki katsovat minua ja kehuvat kauniiksi.
Sinikka on lähtenyt Gambiaan jäädäkseen. Hän kokee ihmisten olevan avoimia ja iloisia. Sinikasta on mukavaa, että tanssi on itsestään selvä osa arkipäivää. Lisäksi hän pitää lämmöstä, merestä sekä mango- ja banaanipuista puutarhassa.
“Minä olen nyt paratiisissa”, Sinikka tuumaa.
Onnelliseltahan Sinikka vaikuttaa nuoren miehensä kanssa:
http://www.myspace.com/video/97651231/xmas-greeting-first-trial/101303069
Vai mitä? - 24
Kyllä tuntuisi aika pahalta nähdä oma äiti 15 vuotta nuoremman miehen kanssa. Ei kiva.
- saparolikka
Miltäköhän tuntuisi nähdä isoäitinsä 40 vuotta nuoremman miehen kanssa, voin sanoa, että kerran nähnyt, ja se yksi kertakin oli liikaa.
- Nuori orhisi
Ja nuori poika voi panna sua viagran voimalla ja kunnon liukunesteet ennen hommia pesään sisään. Miehen vekotin on niin herkkä peli et jos on vähänkään kurppasempi ja riippulihainen plösö mamma pökittävänä, niin ilman viagran apua ei homma luonnistu, kuin harvoilta.
- pensselitäti
Älä sinä puutu äitisi yksityisasioihin.
Mitä tuumisit, jos äitisi kertoisi, että hänestä tuntuu pahalta nähdä sinut kumppanisi kanssa?
Sanoohan jo vanha sananlasku, että älä opeta isääsi (saati äitiäsi) n..maan. - saparolikka
pensselitäti kirjoitti:
Älä sinä puutu äitisi yksityisasioihin.
Mitä tuumisit, jos äitisi kertoisi, että hänestä tuntuu pahalta nähdä sinut kumppanisi kanssa?
Sanoohan jo vanha sananlasku, että älä opeta isääsi (saati äitiäsi) n..maan.Isoäitini omat lapset ovat pistäneet välit poikki äitiinsä, ja minä en myöskään halua katsella sitä paria, mies komentaa isoäitiä koko ajan passaamaan, ei ota töitä vastaan, mikään työ ei kelpaa kouluttamattomalle poitsulle. Sohvalla köllii telkkarin ääressä tai on facebookissa vaimo numero ykkosen kanssa, että tällaista.
Antaa isoäidin elää omissa oloissaan ja maksella jopa toisen vaimon elämää siellä Afrikassa, mies vaatii rahaa isoäidiltä, ja mummeli antaa. - 8768621
saparolikka kirjoitti:
Isoäitini omat lapset ovat pistäneet välit poikki äitiinsä, ja minä en myöskään halua katsella sitä paria, mies komentaa isoäitiä koko ajan passaamaan, ei ota töitä vastaan, mikään työ ei kelpaa kouluttamattomalle poitsulle. Sohvalla köllii telkkarin ääressä tai on facebookissa vaimo numero ykkosen kanssa, että tällaista.
Antaa isoäidin elää omissa oloissaan ja maksella jopa toisen vaimon elämää siellä Afrikassa, mies vaatii rahaa isoäidiltä, ja mummeli antaa.Jonkinlainen interventio olisi varmaan tuossa tapauksessa paikallaan. Kai nyt äidistä ja isoäidistä sen verran pitää välittää ja huolta kantaa.
- saparolikka
8768621 kirjoitti:
Jonkinlainen interventio olisi varmaan tuossa tapauksessa paikallaan. Kai nyt äidistä ja isoäidistä sen verran pitää välittää ja huolta kantaa.
On yritetty välittää ja kannetaan huolta, ainakin minä, edelleen, mutta kun siellä vierailukin on ahdistavaa miehen kyräilyn takia. Ei ole mies viitsinyt suomea opetella, kun koki sen liian vaikeaksi ja kun ei ymmärrä mitä puhumme niin epäilee koko ajan, että hänestä puhutaan pahaa.
Puhuvat keskenään tankero englantia, ja tulee sanomista usein, kun eivät ymmärrä kunnolla kumpikaan, mitä toinen tarkoittaa.
Ei jaksa moista touhua katsella. - 1232132
saparolikka kirjoitti:
On yritetty välittää ja kannetaan huolta, ainakin minä, edelleen, mutta kun siellä vierailukin on ahdistavaa miehen kyräilyn takia. Ei ole mies viitsinyt suomea opetella, kun koki sen liian vaikeaksi ja kun ei ymmärrä mitä puhumme niin epäilee koko ajan, että hänestä puhutaan pahaa.
Puhuvat keskenään tankero englantia, ja tulee sanomista usein, kun eivät ymmärrä kunnolla kumpikaan, mitä toinen tarkoittaa.
Ei jaksa moista touhua katsella.Eikö olisi mahdollista puhua isoäidin kanssa ilman miestä? Luulisi hänenkin ymmärtävän huolenne, kun selitätte asian nätisti ja kerrotte miltä tilanne teistä tuntuu.
- saparolikka
1232132 kirjoitti:
Eikö olisi mahdollista puhua isoäidin kanssa ilman miestä? Luulisi hänenkin ymmärtävän huolenne, kun selitätte asian nätisti ja kerrotte miltä tilanne teistä tuntuu.
Ei ole mahdollista keskustella isoäidin kanssa kahden kesken, kun hän sanoo, että ei halua tehdä mieheltään mitään salaa, ja mies ei pidä siitä, että isoäiti tapaisi sukulaisiaan ilman häntä.
Mummille mies on se tärkein, näin hän on meille kertonut. - ........
saparolikka kirjoitti:
Ei ole mahdollista keskustella isoäidin kanssa kahden kesken, kun hän sanoo, että ei halua tehdä mieheltään mitään salaa, ja mies ei pidä siitä, että isoäiti tapaisi sukulaisiaan ilman häntä.
Mummille mies on se tärkein, näin hän on meille kertonut.Musta mies on naisille aina tärkein juttu elämässä.
- Oletko vajokki
Nuori orhisi kirjoitti:
Ja nuori poika voi panna sua viagran voimalla ja kunnon liukunesteet ennen hommia pesään sisään. Miehen vekotin on niin herkkä peli et jos on vähänkään kurppasempi ja riippulihainen plösö mamma pökittävänä, niin ilman viagran apua ei homma luonnistu, kuin harvoilta.
Nyt sulla meni uurot ja vellit sekaisin. SE oli VANHAT MIEHET jotka Viagraa käyttää jopa nuoria hässiessään.Kun ei muuten seiso.
- carlgustavi
sosiaali tantat käyttää poikasia hyväksi
- Hyvin yksinkertaista
Asialle loytyy hyvin yksinkertainen selitys :
Nuoret miehet ei etsi nuorta naista, koska
- nuorilla naisilla ei ole varaa elattaa heita, ja aivojakaan ei ole liikaa
- vanhempi nainen on usein joko vanhapiika tai sitten eronnut, ja jos on tyoelamassa, niin rahaa on maksaa miehenkin kulut
Very simple!- massia kehiin
Juuri näin on, ainakin monet gambialaiset nuoret miehet ovat itse kertoneet juuri lähes samoilla sanoilla kuin sinäkin.
- Anonyymi
Ihan vaan se , ettei vanhat ukot ole yhtään millään tavoin seksuaalisesti haluttavia!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634591KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643522Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?642893- 1492841
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492684- 241923
- 241801
- 301656
- 1741630
- 421342