Eli mulla ei juuri koskaan mitään hienhaju ongelmaa mutta nyt kun lyhensin mun kainolokarvoja noin 3cm:stä 1:een niin haju on vaan kasvanu. Ennen pystyin oleen vaikka muutaman päivän ilman pesua(hiuksetkaan ei rasvotu). Ei siinä auta kuin pestä useammin ja käyttää deodoranttia. Sitä vaan mietin kun kaikkialla julistetaan että jos ei karvoja niin vähemmän hajua, mutta kai se on totta jos posliiniksi vetää, mutta mä varmaan kasvatan takas ihan vaan sen vuoksi että on helpompaa.
hiki lisäänty karv. lyhentäessä
zokratez
2
128
Vastaukset
- Syy muualla
Eiköhän tuohon hienhajuun vaikuta jokin muu kuin karvoitus tai sen puute. Kainalot ovat kyllä märemmät jos ne ovat karvaiset, mutta jos pesee ahkerasti haju pysyy kurissa.
- Perustaidot
Duoda, pesu vähintään kerta päivään...
Antiperspirantti dödö toimii varmemmin ilman karvoja...
Ja hienhaju voi olla pinttynyt myös vaatteisiin, vaikka miten pesisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561288
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1571232Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601115Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu541093Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1031087Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä56873Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56853Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32782
- 51777