Eli mulla ei juuri koskaan mitään hienhaju ongelmaa mutta nyt kun lyhensin mun kainolokarvoja noin 3cm:stä 1:een niin haju on vaan kasvanu. Ennen pystyin oleen vaikka muutaman päivän ilman pesua(hiuksetkaan ei rasvotu). Ei siinä auta kuin pestä useammin ja käyttää deodoranttia. Sitä vaan mietin kun kaikkialla julistetaan että jos ei karvoja niin vähemmän hajua, mutta kai se on totta jos posliiniksi vetää, mutta mä varmaan kasvatan takas ihan vaan sen vuoksi että on helpompaa.
hiki lisäänty karv. lyhentäessä
zokratez
2
112
Vastaukset
- Syy muualla
Eiköhän tuohon hienhajuun vaikuta jokin muu kuin karvoitus tai sen puute. Kainalot ovat kyllä märemmät jos ne ovat karvaiset, mutta jos pesee ahkerasti haju pysyy kurissa.
- Perustaidot
Duoda, pesu vähintään kerta päivään...
Antiperspirantti dödö toimii varmemmin ilman karvoja...
Ja hienhaju voi olla pinttynyt myös vaatteisiin, vaikka miten pesisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273523- 412359
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352188Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71947Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381399
- 1271262
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451165- 131149