Hakekaa kumppani ihan oikeasta elämästä!

Ei koskaan enää !!!

Ihan vakavasti sanon älkää alkako suhteisiin nettijuttujen kanssa.
Itse olen ollut ensin 4 vuotta netissä tapaamani miehen kanssa joista 3,5 vuotta avoliitossa joka osottautui lopulta alkoholin suurkuluttajaksi ja netti riippuvaiseksi ja lopulta oli väkivaltainenkin. Sai lopulta siitä tuomionkin kun kävi kimppuuni! Eroon tuosta luuserista en meinannut päästä ollenkaan.

Toisen netissä tapaamani miehen kanssa ollaan nyt oltu viisi vuotta jopa naimisissa. Ja kyllä kaduttaa että menin tähänkin halpaan. Kaikki se mitä mies lupaili ja sepusteli ennen avioliittoa on ollut täyttä kukkua. Nyt ollaan sitten velkahelvetissä ja kiikissä.
Mies ei juuri juo eikä ole väkivaltainenkaan fyysisesti mutta henkinen puoli onkin sitten toinen juttu. Koskaan tiukan paikankaan tullen hän ei minua ole tukenut tai puolustanut ei ex-muijaansakaan (lastensa äitiä) vastaan joka levitteli minusta aika hurjia juttuja. Vaikka hänen ja ekan exänsä erosta siinä vaiheessa kun me aloimme olla oli jo n. 7 vuotta! Ja tuossa välissähän hänellä oli jo toinen jonka takia avioliittonsa loppui Mies ei tee muuta taloudellisen tilanteen eteen kun käy työssä.Minä hoidan laskut ja velkojille itkemisen. Jatkuvasti tuo ylittää tilinsä ja minä muutaman satasen korvauksistani joudun sitte paikkomaan hänen tilin ylityksiään. Kotona harvoin tarttuu imuriin tms. istuu vapaillaan kaiket päivät autotallissa.Missään ei käydä yhdessä eikä tehdä mitään yhdessä. Minä olen hänelle pelkkä kotiorja. Seksistä ei viitsi edes puhua. Ja mitä puhumista olisikaan eihän sitä ole!

Itse olen aikaisemman aviomieheni tavannut ihan livessä ja yhdessä oltiin liki 20 vuotta ja se päättyi vasta hänen kuolemaansa. Vaikka kaikissa liitoissa on omat vaikeutensa ei siinä liitossa ollut kyllä näitä ongelmia. Olen nyt kahden pitkähkön vakavan suhteen jälkeen näihin netissä tapaamiini miehiin tullut siihen tulokseen että netissä roikkuu henkisesti jotenkin rikki menneet miehet (miksei naisetkin) jotka eivät normaalilla tavalla kykene luomaan suhteita enää. Empatia kykyä ei ole ja toinen ihminen on vaan jotain joka omistetaan kuin tavara!

20

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minn85.

      Ai kamala, tarvii varmaan ottaa ero miehestä ja alkaa yh:ks. Netissä kun tavattiin,m tarkemmin viel täällä Suomi24 treffeillä.

      Yhdessä ollaan oltu 5v, niistä 3v naimisissa ja saman katonkin alla jo 4,5v. Ja esikoinen syntyy joulukuussa.

      Kyl nyt harmittaa, etten sun juttuas lukenu aikasemmin, ni oisin nämäki kaikki voinu välttää!

      • En minäkään!

        No ainahan voit vettuilla sille joka kokee suhteensa omalla tavallaan.Onhan ikävää kun kaikki eivät ajattele kuten sinä Minna85
        Eihän aloituksessa puhuttukaan että KAIKKI nettisuhteet epäonnistuu puhuttiin siitä että jos ihmiselle käy huono tzägä kaksi kertaa peräkkäin ymmärrän täysin ettei halua kokea enää samaa.
        Ja samaa voisin muuten sanoa.Pelkkiä kyvyttömiä oikeaan elämään olevia luusereita minäkin olen netin kautta tavannut joten en minäkään todella edes aijo yrittää enää!

        Miksi muuten nimimerkki Minna85 vaikutat niin katkeralle?


      • Huooooh.
        En minäkään! kirjoitti:

        No ainahan voit vettuilla sille joka kokee suhteensa omalla tavallaan.Onhan ikävää kun kaikki eivät ajattele kuten sinä Minna85
        Eihän aloituksessa puhuttukaan että KAIKKI nettisuhteet epäonnistuu puhuttiin siitä että jos ihmiselle käy huono tzägä kaksi kertaa peräkkäin ymmärrän täysin ettei halua kokea enää samaa.
        Ja samaa voisin muuten sanoa.Pelkkiä kyvyttömiä oikeaan elämään olevia luusereita minäkin olen netin kautta tavannut joten en minäkään todella edes aijo yrittää enää!

        Miksi muuten nimimerkki Minna85 vaikutat niin katkeralle?

        Ihanaa, kun katkeruus ja sarkasmi sekoitetaan niin mukavasti. Oliko siis aloituskin sarkastinen? No sitten!

        Ja se on Minn85, ei MinnA85.


      • Mies pohjolasta
        Huooooh. kirjoitti:

        Ihanaa, kun katkeruus ja sarkasmi sekoitetaan niin mukavasti. Oliko siis aloituskin sarkastinen? No sitten!

        Ja se on Minn85, ei MinnA85.

        Huoooooooh kyllä taisi aloituksen juttu iskeä kipeästi joihinkin arkaan paikkaan kun alettiin heti miinustamaan ja "sarkastisesti" kommentoimaan :)))))))

        Kyllähän se nyt on vaan niin että silkkaa huonon itsetunnon tuomaa veetuilua tuo minn85 juttu ja sinunkin juttusi (lienet juuri tuo minn85) olivat!

        Eikö tällä palstalla saa sanoa tai kertoa jos on onnistunut törmäämään tapauksiin jotka puhuvat toista ja tekvät sitten ihan muuta ja joilla tuntuu olevan niin pahat tunnevammat edellisistä suhteistaan etteivät osaa elää normaalia parisuhdetta ilman ylilyöntejä siinä?

        Hyväksyttekö naisenhakkaajan vai? Minä en ainakaan hyväksy. Hyväksyttekö sen ettei toinen osalistu arkeen vaan jättää sen toisen kontolle? Minä en ainakaan hyväksy!
        Hyväksyttekö sen että se kumppani ei puolusta uutta armastaan entisten törkeiltä syytöksiltä? Minä en aiankaan hyväksy!

        Aloittajalla on käynyt pahemman luokan huono tuuri ja vielä kaksi kertaa perätysten.Ymmärrän kyllä sen katkeruuden kun huomaa joutuneensa kusetetuksi.


      • ................
        Mies pohjolasta kirjoitti:

        Huoooooooh kyllä taisi aloituksen juttu iskeä kipeästi joihinkin arkaan paikkaan kun alettiin heti miinustamaan ja "sarkastisesti" kommentoimaan :)))))))

        Kyllähän se nyt on vaan niin että silkkaa huonon itsetunnon tuomaa veetuilua tuo minn85 juttu ja sinunkin juttusi (lienet juuri tuo minn85) olivat!

        Eikö tällä palstalla saa sanoa tai kertoa jos on onnistunut törmäämään tapauksiin jotka puhuvat toista ja tekvät sitten ihan muuta ja joilla tuntuu olevan niin pahat tunnevammat edellisistä suhteistaan etteivät osaa elää normaalia parisuhdetta ilman ylilyöntejä siinä?

        Hyväksyttekö naisenhakkaajan vai? Minä en ainakaan hyväksy. Hyväksyttekö sen ettei toinen osalistu arkeen vaan jättää sen toisen kontolle? Minä en ainakaan hyväksy!
        Hyväksyttekö sen että se kumppani ei puolusta uutta armastaan entisten törkeiltä syytöksiltä? Minä en aiankaan hyväksy!

        Aloittajalla on käynyt pahemman luokan huono tuuri ja vielä kaksi kertaa perätysten.Ymmärrän kyllä sen katkeruuden kun huomaa joutuneensa kusetetuksi.

        Varmaan harmittaa, haukkuu vain väärää puuta. Hyväksikäyttäjiin voi törmätä missä vain ja lienee hyvä kysymys, miten alkuperäinen on antanut asioiden mennä noin pitkälle välittämättä. Ei pidä sitoutua liikaa ennen kuin on nähnyt millainen todellisuudessa on ja tämä pätee aivan yhtälailla niin live- kuin nettituttavuuksiin. Parempi siis ravata kahden asunnon väliä kuin muuttaa heti yhteen, saati mennä naimisiin. Samanlaisia tarinoita on ollut maailma täynnä jo ennen kuin nettiä oli olemassakaan.


      • narsistit näyttelevä
        ................ kirjoitti:

        Varmaan harmittaa, haukkuu vain väärää puuta. Hyväksikäyttäjiin voi törmätä missä vain ja lienee hyvä kysymys, miten alkuperäinen on antanut asioiden mennä noin pitkälle välittämättä. Ei pidä sitoutua liikaa ennen kuin on nähnyt millainen todellisuudessa on ja tämä pätee aivan yhtälailla niin live- kuin nettituttavuuksiin. Parempi siis ravata kahden asunnon väliä kuin muuttaa heti yhteen, saati mennä naimisiin. Samanlaisia tarinoita on ollut maailma täynnä jo ennen kuin nettiä oli olemassakaan.

        Minun exäni muuttui ihan toiseksi, kun lapsemme syntyi. Ei noista tiedä kun monesti vasta sitten, kun on vaikeampi perääntyä.

        Uhri ei ole koskaan syyllinen toisen huonoon käytökseen. Ei koskaan!


      • ....................
        narsistit näyttelevä kirjoitti:

        Minun exäni muuttui ihan toiseksi, kun lapsemme syntyi. Ei noista tiedä kun monesti vasta sitten, kun on vaikeampi perääntyä.

        Uhri ei ole koskaan syyllinen toisen huonoon käytökseen. Ei koskaan!

        Luonnollisesti suuret muutokset elämässä voivat tuoda uusia, jopa itselle tuntemattomia puolia esiin. Mutta ei silti kannata suostua kynnysmatoksi vain sen vuoksi, että muka rakastaa ja kasvattaa vain omaa katkeruuttaan. Tai alkaa yleistämään ja jakamaan neuvoja yksittäistapausten perusteella. Rakastaminen ja toiseen luottaminen on aina riski, sillä mitä kautta toisen tapaa ei ole mitään tekemistä tekemistä tämän universaalin totuuden kanssa.


      • Juu joo
        En minäkään! kirjoitti:

        No ainahan voit vettuilla sille joka kokee suhteensa omalla tavallaan.Onhan ikävää kun kaikki eivät ajattele kuten sinä Minna85
        Eihän aloituksessa puhuttukaan että KAIKKI nettisuhteet epäonnistuu puhuttiin siitä että jos ihmiselle käy huono tzägä kaksi kertaa peräkkäin ymmärrän täysin ettei halua kokea enää samaa.
        Ja samaa voisin muuten sanoa.Pelkkiä kyvyttömiä oikeaan elämään olevia luusereita minäkin olen netin kautta tavannut joten en minäkään todella edes aijo yrittää enää!

        Miksi muuten nimimerkki Minna85 vaikutat niin katkeralle?

        Luetun ymmärtäminen ei taida olla sun vahvin puolesi. Mutta vittuilussa ja katkeruudessa olet sentään aika lahjakas.


      • Juu joo
        Juu joo kirjoitti:

        Luetun ymmärtäminen ei taida olla sun vahvin puolesi. Mutta vittuilussa ja katkeruudessa olet sentään aika lahjakas.

        Ja se meni nimimerkille "En minäkään"!


      • Huooooh. kirjoitti:

        Ihanaa, kun katkeruus ja sarkasmi sekoitetaan niin mukavasti. Oliko siis aloituskin sarkastinen? No sitten!

        Ja se on Minn85, ei MinnA85.

        Oot asialeidi Minn85. ;)


      • Mies pohjolasta kirjoitti:

        Huoooooooh kyllä taisi aloituksen juttu iskeä kipeästi joihinkin arkaan paikkaan kun alettiin heti miinustamaan ja "sarkastisesti" kommentoimaan :)))))))

        Kyllähän se nyt on vaan niin että silkkaa huonon itsetunnon tuomaa veetuilua tuo minn85 juttu ja sinunkin juttusi (lienet juuri tuo minn85) olivat!

        Eikö tällä palstalla saa sanoa tai kertoa jos on onnistunut törmäämään tapauksiin jotka puhuvat toista ja tekvät sitten ihan muuta ja joilla tuntuu olevan niin pahat tunnevammat edellisistä suhteistaan etteivät osaa elää normaalia parisuhdetta ilman ylilyöntejä siinä?

        Hyväksyttekö naisenhakkaajan vai? Minä en ainakaan hyväksy. Hyväksyttekö sen ettei toinen osalistu arkeen vaan jättää sen toisen kontolle? Minä en ainakaan hyväksy!
        Hyväksyttekö sen että se kumppani ei puolusta uutta armastaan entisten törkeiltä syytöksiltä? Minä en aiankaan hyväksy!

        Aloittajalla on käynyt pahemman luokan huono tuuri ja vielä kaksi kertaa perätysten.Ymmärrän kyllä sen katkeruuden kun huomaa joutuneensa kusetetuksi.

        Se osuu sellaiseen arkaan paikkaan aivoissa, joissa syntyy usein ajatuksia "voi vittu, että on tyhmä ihminen" -> "pakko nähä lisää kuinkahan vitun tyhmä se on"

        Olette siis vain ajankulua, kun odottelee ruuan kypsymistä.


      • Mies pohjolasta kirjoitti:

        Huoooooooh kyllä taisi aloituksen juttu iskeä kipeästi joihinkin arkaan paikkaan kun alettiin heti miinustamaan ja "sarkastisesti" kommentoimaan :)))))))

        Kyllähän se nyt on vaan niin että silkkaa huonon itsetunnon tuomaa veetuilua tuo minn85 juttu ja sinunkin juttusi (lienet juuri tuo minn85) olivat!

        Eikö tällä palstalla saa sanoa tai kertoa jos on onnistunut törmäämään tapauksiin jotka puhuvat toista ja tekvät sitten ihan muuta ja joilla tuntuu olevan niin pahat tunnevammat edellisistä suhteistaan etteivät osaa elää normaalia parisuhdetta ilman ylilyöntejä siinä?

        Hyväksyttekö naisenhakkaajan vai? Minä en ainakaan hyväksy. Hyväksyttekö sen ettei toinen osalistu arkeen vaan jättää sen toisen kontolle? Minä en ainakaan hyväksy!
        Hyväksyttekö sen että se kumppani ei puolusta uutta armastaan entisten törkeiltä syytöksiltä? Minä en aiankaan hyväksy!

        Aloittajalla on käynyt pahemman luokan huono tuuri ja vielä kaksi kertaa perätysten.Ymmärrän kyllä sen katkeruuden kun huomaa joutuneensa kusetetuksi.

        Yleistäminen ilman tilastollista faktaa asian tukena on vain tunneperäistä avautumista, jolle saa vittuilla mielin määrin takaisin, koska keskustelun aloittaja kulutti elämästämme 30sekuntia asiasisällöttämän tekstinsä lukemiseen.


      • edellinen..
        .................... kirjoitti:

        Luonnollisesti suuret muutokset elämässä voivat tuoda uusia, jopa itselle tuntemattomia puolia esiin. Mutta ei silti kannata suostua kynnysmatoksi vain sen vuoksi, että muka rakastaa ja kasvattaa vain omaa katkeruuttaan. Tai alkaa yleistämään ja jakamaan neuvoja yksittäistapausten perusteella. Rakastaminen ja toiseen luottaminen on aina riski, sillä mitä kautta toisen tapaa ei ole mitään tekemistä tekemistä tämän universaalin totuuden kanssa.

        Syyllistäminen on turhaa. Ehkei muut, kuin väärinkohtelun uhrit voivat ymmärtää, ettei aina ole mahdollisuutta lopettaa sairasta suhdetta silloin kuin haluaisi.

        Vertaistuki ja omien elämänkokemusten esiintuominenko on "neuvojen jakamista ja yleistämistä" :D


    • tapahtui munkassa

      Huonoja kokemuksia täälläkin. Tutustuin ihan kunnolliselta vaikuttavaan mieheen. Mitä sitten kuitenkin paljastui? Eronneena itsensä esitellyt mies osoittautui kolmen pojan isäksi ja (ehkä tossun alla olevaksi) aviomieheksi, joka ei suin surminkaan aikonut erota. Voi sitä venkoilua, kun asia paljastui ja pakotin miehen kertomaan, miten asiat oikein ovat. Ei häneltä oikein mitään herunut, vain että oli pikkukriisi avioliitossa!!! Näin ne miehet ratkovat aviokriisejä, ei muuta kuin valheellinen profiili nettiin.

    • Kuuma sinkku

      Noita avioliittokriisissa eläviä ukkoja on pilvin pimein! Kuinkahan monen "onnellisen" aviovaimon mies itkee täälläkin treffisivulla kylmää suhdettaan vaimon tietämättä mitään mistää kriisistä? Ja sit on niitä "luotettavia" ja "hyviä" miehiä jotka haluaa vaan hyvää seksiä vaimon selän takana.Mutta onneksi ovat luotettavia ja hyviä sängyssä,sehän se riittää:D

      • kuminatonttu

        Minulle kanssa vastasi superkunnolliselta vaikuttanut mies nettideittisivustolla. Osoittautui sitten naimisissa olevaksi. Sitä ennen onnettomuus ehti tapahtua. Tämä mies ei ollut luotettava edes sängyssä: sain armottoman alapäätulehduksen. Sitten parit gynereissut ja lääkkeet. Kalliiksi tuli ukkomiehen syli. Siis en minäkään tiennyt, että ukkomiehestä kyse. Kyllä naisten pitää olla tarkkoina. Ensin salapoliisityötä ukon taustan selvittämiseksi.


    • hyi hyi

      Suomessa netti varmaan saa suosiota parinhaussa siksikin, kun täällä ihmiset eivät juttele toisilleen live-elämässä normaaleissa kohtaamisissa. Tuijotetaan vaan. Sitten on pakko mennä nettiin etsimään ja siellä tosiaan temmeltävät kaikki patologiset valehtelijatkin. Minullakin tosi ikäviä kokemuksia. Miehet kehtaavat olla todella röyhkeitä. Suomi24 voisi laittaa jonnekin hyvin näkyville jotkin nettideittaamisen eettiset ohjeet, joissa kerrottaisiin rehellisyyden merkityksestä. Se olisi suomi24-sivuston eettinen ohjesääntö. Onhan firmoilla yleensä jo sellaiset. Ihmissuhteilla pelleily ei ole mikään pikku juttu. Huijattu ihminen voi masentua täysin.

      • Kyllä se on enemmän mukavuustekijä, kirjoitetulla tekstillä voi ilmaista joitain itselle vaikeita asioita siten, ettei toinen ymmärrä niitä vahingossakaan väärin.

        Livenä keskustelu voi mennä todella oudoksi, kun ei voi tyhjästä luoda sitä tilaa, että hetki annas kun mietin rauhassa, käyn tuolla metsässä hetken kävelemässä ja mietin asiaa.

        Hetkinen! Tästä lähtien teen noin aina.


    • ei siellä ole mitään

      Olkaa todella varovaisia tuolla deittisivustoilla! Olen törmännyt siellä todella sairaisiin ihmisiin lähinnä siis miehiin! On totta että suurin osa siellä on henkisesti sairaita, katkeroituneita, alkoholisteja, varattuja, seksin vonkaajia lähinnä nuoria miehiä jotka lähettävät alapäästään kuvia!! Seurustelin yhden kanssa noin vuoden ja kamala kiire oli naimisiin, alko oli hänellä vahvasti mukana, ihmetttelin aina kuin ei voinnut oikein syödä mitään..seuraava tyyppi oli täysin rahaton työtön pummi peitti sen jonkinaikaa..olen sieltä ollut pois jo vuoden ,,laitoin huvikseni profiilin ja kuvankin siihen niin samat tyypit pyörii siellä vuodesta toiseen
      Tapasin ihan livenä nykyisen miehen, oli tosi varattu mutta nyt työstää eroaan.

    • Ei vaan aloittaja tuntee vetoa paskanpuhujiin, eikä osaa valita oikein.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2909
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2194
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1042
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe