Hei,
menen suoraan asiaan, eli:
Mitä juomia paaston aikana saa nauttia? Vain vettä, vai sallitaanko esim. kahvi, tee ja maito?
-vastauksia odotellen-
-Paastoamisen vasta aloittanut-
2
142
Vastaukset
- Paastoaja
Itse olen Vogelin mehupaastolla, jossa juodaan luomumehuja.
Tässä linkki päiväohjelmaan: www.vogel.fi/kuurit/Paasto/paivaohjelma.php
Sivustolta löytyy muutenkin hirveästi tietota paastosta.
Noin yleisesti jos miettii mitä saa juoda paaston aikana, perustuen siihen että paastolla on tarkoitus puhdistaa kehoa, ei saisi juoda mitään mihin on lisätty mitään aineita. Eli ei siis maitoa, ei kahvia, ja teestäkin vain yrttiteet. Luomua! Voi myös itse tehdä mehuja hedelmistä ja vihanneksista. Päivän kaloriraja on kuulemma hyvä pitää alle 500kcal, jotta ketoosi-tila pääsee valloilleen.
Vettä täytyy juoda paljon, 2-3litraa/päivä.
Juominen helpottaa kuulemma paasto-oireita, kuten myös suolihuuhtelu.
Minulla ensimmäinen päivä paastoa meneillään (4n päivän valmistautumisen jälkeen) ja itse en ole kokenut vielä pahempia oireita, ja huuhtelukin jää huomiselle kun unohdin vaseliinin ostaa.
Jos tässä oli jotain epäselvää vielä, niin katso tuolta vogelin sivuilta lisäinfoa. Sivun ylälaidassa on myös linkki "Neuvonta" jonka alta paljastuu "Kysy meiltä" josta voit lähettää paastoon liittyviä kysymyksiä Vogelille.
Onnistunutta paastoa! - salander-monroe
Kiitos paljon hyvistä vastauksista! Ja hyviä paastoja sinullekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192572Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262414Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592003Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3391399- 601093
- 2591039
- 541027
- 146933
- 45918