Moido Nääs Kävin Aamulenkillä Ja Äsken Tulin Iltalenkiltä Koko Hervanta Ympäri..Banane Metalik (Sex,Blood And Gore,n,Roll) Maskit Päällä Nähty Livenä Ja Tarvii Myöntää,Että Livenäkin On Meinaan Rankan Puoleinen Esitys Jää Mieleen Ja Kyllä Nämäkin Psychobilly Miehet Taitaa Sen Soittamisen Taidon,Silloin Tällöin On CD.Streoissa..No Eipä Muuta,Kun Huomenna On Jo Lokakuu. Joulu Aatto Lähestyy Ainoastaan Kiltit Ihmiset Saa Lahjoja,Kuten Marko Ja Synttärit.. Sama 5-Vuotta Tampere Asuminen.Hyvät Iltaman Jatkot..T.Marko
Banane Metalik Soittaa Rajua Psychobilly Musaa
Mr.Twist.Rockabilly
0
97
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2942983Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1181784
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661337
- 651337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223