Pystyykö kukaan nainen tajuamaan että miehen profiiliin ei tule 4 viikossa yhtään viestiä? Ei yhtään arvostelua, eikä yhtään mitään muutakaan.
Tai siihen että mies laittaa 10 copypaste "moi mitä kuuluu"-viestiä eri naisille, kun ei jaksa paneutua moneen profiiliin, kun ei tiedä saako vastausta.
Olettaako naiset että miehellä ei ole mitään muuta tekemistä kuin kirjoitella pitkiä kosintaviestejä joillekin tuntemattomille naisille, jotka eivät tee itse mitään sen eteen että löytäisivät itselleen seuraa?
En ole katkera, ihmettelen vaan :-)
Pystyykö nainen asettumaan miehen asemaan?
33
473
Vastaukset
- r67jh56
Tuskin niiden viestien tarvii olla aloitustasi pidempiä, ja olihan sinulla aikaa väsätä sekin.
Jos ei nettideittailu nappaa niin lopeta se.
Naisen ei tarvitse tehdä mitään live-elämässäkään kuin olla näytillä, joten miksi netissä pitäisi.
valivalivali - vaikea rasti
"Olettaako naiset että miehellä ei ole mitään muuta tekemistä kuin kirjoitella pitkiä kosintaviestejä joillekin tuntemattomille naisille, jotka eivät tee itse mitään sen eteen että löytäisivät itselleen seuraa?"
Ikävä kyllä olettavat. Naisilla on yhä ihme olettamus, että miesten pitää tehdä aloite ja he vaan valitsevat niistä sen parhaan. Näin se toki joillakin menee, mutta valtaosalla ei. Maailma ei ole enää prinssien ja prinsessojen valtakunta.
Omat kokemukseni ovat hyvin samansuuntaiset, vaikka itse olen saanut yhteydenottoja myös naisilta. On turhauttavaa kirjoitella, kun ei vaivauduta edes vastaamaan, että "kiitos ei". Aika nopeasti Siperia opetta ja copy-paste alkaa laulamaan.
Nyt olenkin ryhtynyt laittamaan vain lyhyen moi-viestin ja siihen selityksen juuri tästä asiasta. Oletan, että fiksu nainen osaa sen lukea ja ymmärtää ettei kyse ole henkilökohtaisesta asiasta, vaan yleisesta turhautumisesta tähän nettideittailuun.
Koko systeemin perusongelma on se, että pääkriteerit, millä kumppania valitaan (miehille ukonäkö, naisille tunteet) eivät juurikaan näy todellisina nettiprofiilin kautta. En oikein usko, että yksikään profiili kolahtaa yhdellekään ihmiselle ja moni on jo väsynyt käymään treffeilläkin.- onewaytick3t
"Naisilla on yhä ihme olettamus, että miesten pitää tehdä aloite ja he vaan valitsevat niistä sen parhaan."
Olen nainen, enkä tuollaista oleta. Aloitteita miehiltä tulee nettideiteissä kuitenkin niin paljon, ettei itse edes ehdi tehdä aloitteita. Täytyisi varmaan sitten istua 24/7 koneen ääressä ;). Toki voisi ignoorata kaikki tulleet viestit ja siirtyä tekemään suoraan aloitteita, jolloin joku pääsisi valittamaan, ettei naiset vastaa tms.
Itse siis yritän vastata asiallisiin yhteydenottoihin edes sen kiitos ei:n verran. Onhan sekin turhauttavaa kirjoitella niitä tyypeille, joiden omiin kriteereihin en edes mene ja silti he ovat sen copypasteviestinsä minulle lähettäneet.
En silti ala yleistämään, koska nettideiteissä on ihmisiä juuri niin laaja kirjo kuin meitä ihmisiä on muutenkin olemassa.
Ei kai siinä montaa minuutti mene, että väkertää viestin, jossa ilmaisee kiinnostuksensa naiseen ja poimii pari yhteistä juttua profiilista. Ei mitään kirjeitä kannata ekaksi lähetellä.
- ap
Rehellisesti sanottuna en ole tuntenut yhteenkään profiiliin mielenkiintoa, oli profiilissa kuva tai ei. No ainoastaan jonkun ulkonäkö saattaa herättää vähän innostusta.
Naisten profiili viestit on enennänkin tyhjää löpinää, en mä ainakaan niistä teksteistä syty.
Eli yhtä hyvin voin laittaa 10 tyypille sen copy pasteviestin, kun naisten profiilitkin on lähes kaikki copypaste profiileita.
Livenä se selviää kenen kanssa synkkaa, ja vielä muutaman tapaamisen jälkeen, ei ennen sitä. En mä pysty ihastumaan jossain ekoilla treffeillä muutenkaan. - ap
ap kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna en ole tuntenut yhteenkään profiiliin mielenkiintoa, oli profiilissa kuva tai ei. No ainoastaan jonkun ulkonäkö saattaa herättää vähän innostusta.
Naisten profiili viestit on enennänkin tyhjää löpinää, en mä ainakaan niistä teksteistä syty.
Eli yhtä hyvin voin laittaa 10 tyypille sen copy pasteviestin, kun naisten profiilitkin on lähes kaikki copypaste profiileita.
Livenä se selviää kenen kanssa synkkaa, ja vielä muutaman tapaamisen jälkeen, ei ennen sitä. En mä pysty ihastumaan jossain ekoilla treffeillä muutenkaan.Lisään vielä sen verran että siksi myös niiden pitkien viestien kirjoittelu on vaikeaa tuntemattomalle, kun ei vaan sytytä, niin menee väkisin vääntämiseksi.
- ap
Ensimmäisen naisen vastausta tähän aloitukseen odotellessa...
- Ei täällä enää.
Tässä se kaivattu naisen vastaus.
Pystyn hyvin samaistumaan aloittajan tilanteeseen. Nimittäin itse, kun yritin aikoinaan hakea miestä Suomi24:stä, saattoi mennä viikkoja ilman yhtäkään viestiä (kyllä, myös naisille tapahtuu tätä), ja sitten kun joku yhteydenotto tuli, se oli juuri noita säälittäviä "moi" -viestejä. En suinkaan odottanut kosintaviestejä tai prinssiä saapuvaksi kultaisella viestillään, mutta ei se asiallisen, pidemmän, kivan oman esittelyviestin copy-pasteaminen vie yhtään sen kauempaa kuin "moi, mitä kuuluu" -viestin copy-pasteaminenkaan. Älkää jaksako edes selittää muuta.
Yksillekään treffeille en tätä kautta päätynyt. Miestarjonta oli Suomi24:ssä ihan käsittämättömän heikko, mutta onneksi löysin mieheni sitten ihan muualta. Sääliksi käy niitä, joiden pitää täällä vielä roikkua. Suosittelisin kaikille muillekin siirtymistä live-hakuihin. Jos täältä ei tärppää, niin turha tänne on jäädä itkemään, vaihtakaa maisemaa. Omasta puolestani koko Suomi24-treffipalstan saisi poistaa, niin huono kokemus siitä jäi. Keskustelupalstoilla saatan joskus käväistä.
Tyhjän saa pyytämättäkin.
PS. Noin yleisesti toteaisin tästä netistä vallitsevasta käsittämättömän negatiivisesta asenteesta, että omasta mielestäni se on äärimmäisen luotaantyöntävä piirre ihmisessä. Itse en nettimiehille kelvannut, mutta onneksi livessä sentään kävi parempi flaksi. Ei täällä enää. kirjoitti:
Pystyn hyvin samaistumaan aloittajan tilanteeseen. Nimittäin itse, kun yritin aikoinaan hakea miestä Suomi24:stä, saattoi mennä viikkoja ilman yhtäkään viestiä (kyllä, myös naisille tapahtuu tätä), ja sitten kun joku yhteydenotto tuli, se oli juuri noita säälittäviä "moi" -viestejä. En suinkaan odottanut kosintaviestejä tai prinssiä saapuvaksi kultaisella viestillään, mutta ei se asiallisen, pidemmän, kivan oman esittelyviestin copy-pasteaminen vie yhtään sen kauempaa kuin "moi, mitä kuuluu" -viestin copy-pasteaminenkaan. Älkää jaksako edes selittää muuta.
Yksillekään treffeille en tätä kautta päätynyt. Miestarjonta oli Suomi24:ssä ihan käsittämättömän heikko, mutta onneksi löysin mieheni sitten ihan muualta. Sääliksi käy niitä, joiden pitää täällä vielä roikkua. Suosittelisin kaikille muillekin siirtymistä live-hakuihin. Jos täältä ei tärppää, niin turha tänne on jäädä itkemään, vaihtakaa maisemaa. Omasta puolestani koko Suomi24-treffipalstan saisi poistaa, niin huono kokemus siitä jäi. Keskustelupalstoilla saatan joskus käväistä.
PS. Noin yleisesti toteaisin tästä netistä vallitsevasta käsittämättömän negatiivisesta asenteesta, että omasta mielestäni se on äärimmäisen luotaantyöntävä piirre ihmisessä. Itse en nettimiehille kelvannut, mutta onneksi livessä sentään kävi parempi flaksi."Suosittelisin kaikille muillekin siirtymistä live-hakuihin."
Oletko ajatellut, että ihmiset ovat täällä, koska muualta(kaan) ei löydy tai jopa ettei muuta paikkaa hakea edes ole? Eivät nämä pariutumiset tapahdu itsestään ja toivon, että jos vastaat tähän viestiin, niin siinä ei puhuta arkielämän tilanteissa kumppanin iskemistä. :D- >>>>
Ei täällä enää. kirjoitti:
PS. Noin yleisesti toteaisin tästä netistä vallitsevasta käsittämättömän negatiivisesta asenteesta, että omasta mielestäni se on äärimmäisen luotaantyöntävä piirre ihmisessä. Itse en nettimiehille kelvannut, mutta onneksi livessä sentään kävi parempi flaksi.Hölöpölö, täälähä sä tekstaat 24/vrk kaikille eri palstoille ittes kans.
- heippatihei
Enpähän suosittele kelleskään nettideittailua. Kokeilin vuodenverran ja joo, kyllä
kävin treffeillä, mutta mitä niistä tyhjistä kahvittelutuokioista sitten jäi käteen,
no ei mitään,,eivät johtaneet mihinkään suuntaan, paitsi kotiakohti.
Sinänsä mukava joskus lukaista näitä toisten juttuja, että miten muilla pyyhkii.
Jaa onhan mullakin noita miehiä. Nyt menen nukkumatin luo ja huomenna
kenties unijukan.
Pitkää pinnaa vaan niille, jotka jaksaa luottaa tähän touhuun.- fggfhhfg
Oisitte menneet kaljalle. Kuka vittu on ikipäivänä keksinet ahdistavat kahvittelu-treffit? Sama kuin työntäisi neuloja varpaisiin.
Älkää helvetissä menkö ikinä kahville. Ei miehet osaa olla luontevia jossain kahvilassa. Virhe naiset pyytää mies kahville. - -M-
fggfhhfg kirjoitti:
Oisitte menneet kaljalle. Kuka vittu on ikipäivänä keksinet ahdistavat kahvittelu-treffit? Sama kuin työntäisi neuloja varpaisiin.
Älkää helvetissä menkö ikinä kahville. Ei miehet osaa olla luontevia jossain kahvilassa. Virhe naiset pyytää mies kahville.Tuo on ihan totta. Kun nainenkin ottaa muutaman viinilasillisen ja siideriä päälle, niin kummasti alkaa löytymään sitä "kemiaa" vähän tavallisemmankin miehen kanssa. Sitten pari terävää päälle, niin suhde on jo ihan parhaimmillaan.
- niinnoniinpä
-M- kirjoitti:
Tuo on ihan totta. Kun nainenkin ottaa muutaman viinilasillisen ja siideriä päälle, niin kummasti alkaa löytymään sitä "kemiaa" vähän tavallisemmankin miehen kanssa. Sitten pari terävää päälle, niin suhde on jo ihan parhaimmillaan.
Tuota kemiaa saattaa sitten löytyä vähän liikaakin, kun siinä muutamassa kaljassa
kaikki tuntuu paremmalta, kuin onkaan. Kannatan kyllä omastapuolestani käymään ekatreffeillä ilman kemiallista rohkaisua.
Jääkös se yksiin kaljoihin, sillä helposti tulee ne toiset, kolmannet, neljännet jed.
ns. yhdet. - ei noin
niinnoniinpä kirjoitti:
Tuota kemiaa saattaa sitten löytyä vähän liikaakin, kun siinä muutamassa kaljassa
kaikki tuntuu paremmalta, kuin onkaan. Kannatan kyllä omastapuolestani käymään ekatreffeillä ilman kemiallista rohkaisua.
Jääkös se yksiin kaljoihin, sillä helposti tulee ne toiset, kolmannet, neljännet jed.
ns. yhdet.Kaljalle pyytäminen ensitreffeillä antaa ainakin mulle erittäin huonon vaikutuksen. Itse käytän alkoholia ainoastaan silloin kuin työ sitä vaatii (skumppalasi 3-4 kertaa vuodessa) ja olen maininnut asiasta myös profiilissani. Miehet jotka juovat viikottain eivät ole minun kohderyhmäni. Jos kahvittelu tuntuu kovin pelottavalta, niin on muitakin vaihtoehtoja kuin ehdottaa lähipubia.
Ja AP:lle. En osaa asettua asemaasi. Minulle ainakin tulee useita viestejä viikossa jotka ovat pidempiä kuin moi, mitä kuuluu. Profiilini on kuvallinen ja huolella täytetty sisältäen monta kohtaa johon mies voi tarttua kiinni ja kysyä viestissään. Näinollen kaikki ne viestit jotka ovat selvää massapostitusta deletoidaan ilman vastausta. Jos mies ei viitsi nähdä vaivaa, miksi minun pitäisi? - d23d2d23d23d23
ei noin kirjoitti:
Kaljalle pyytäminen ensitreffeillä antaa ainakin mulle erittäin huonon vaikutuksen. Itse käytän alkoholia ainoastaan silloin kuin työ sitä vaatii (skumppalasi 3-4 kertaa vuodessa) ja olen maininnut asiasta myös profiilissani. Miehet jotka juovat viikottain eivät ole minun kohderyhmäni. Jos kahvittelu tuntuu kovin pelottavalta, niin on muitakin vaihtoehtoja kuin ehdottaa lähipubia.
Ja AP:lle. En osaa asettua asemaasi. Minulle ainakin tulee useita viestejä viikossa jotka ovat pidempiä kuin moi, mitä kuuluu. Profiilini on kuvallinen ja huolella täytetty sisältäen monta kohtaa johon mies voi tarttua kiinni ja kysyä viestissään. Näinollen kaikki ne viestit jotka ovat selvää massapostitusta deletoidaan ilman vastausta. Jos mies ei viitsi nähdä vaivaa, miksi minun pitäisi?Olet vastenmielinen nirppis!
ei noin kirjoitti:
Kaljalle pyytäminen ensitreffeillä antaa ainakin mulle erittäin huonon vaikutuksen. Itse käytän alkoholia ainoastaan silloin kuin työ sitä vaatii (skumppalasi 3-4 kertaa vuodessa) ja olen maininnut asiasta myös profiilissani. Miehet jotka juovat viikottain eivät ole minun kohderyhmäni. Jos kahvittelu tuntuu kovin pelottavalta, niin on muitakin vaihtoehtoja kuin ehdottaa lähipubia.
Ja AP:lle. En osaa asettua asemaasi. Minulle ainakin tulee useita viestejä viikossa jotka ovat pidempiä kuin moi, mitä kuuluu. Profiilini on kuvallinen ja huolella täytetty sisältäen monta kohtaa johon mies voi tarttua kiinni ja kysyä viestissään. Näinollen kaikki ne viestit jotka ovat selvää massapostitusta deletoidaan ilman vastausta. Jos mies ei viitsi nähdä vaivaa, miksi minun pitäisi?Kahvista on olemassa myös sellaisia näkemyksiä että sitä ei kannattaisi juoda:
Coffee promotes cortisol production and weight gain:
http://www.naturalnews.com/034674_coffee_cortisol_weight_gain.html
Tutkimukset liitteenä.
"Coffee possesses extremely harmful qualities, scientists say"
http://english.pravda.ru/health/22-12-2005/9428-coffee-0/
The reason being, eli syynä on se, että kahvi nostattaa kortisolipitoisuuksia elimistössä, mikä heikentää mm. immuunipuolustusta.- ei noin
d23d2d23d23d23 kirjoitti:
Olet vastenmielinen nirppis!
Aivan varmasti olen sellaisen miehen mielestä, joka makaa sohvalla kaljapullo kädessä ja odottaa saavansa naisen moi, mitä kuuluu-viestillä.
- ap
ei noin kirjoitti:
Aivan varmasti olen sellaisen miehen mielestä, joka makaa sohvalla kaljapullo kädessä ja odottaa saavansa naisen moi, mitä kuuluu-viestillä.
Miten niin "saavansa naisen"?
- ap
ei noin kirjoitti:
Ja AP:lle. En osaa asettua asemaasi. Minulle ainakin tulee useita viestejä viikossa jotka ovat pidempiä kuin moi, mitä kuuluu. Profiilini on kuvallinen ja huolella täytetty sisältäen monta kohtaa johon mies voi tarttua kiinni ja kysyä viestissään. Näinollen kaikki ne viestit jotka ovat selvää massapostitusta deletoidaan ilman vastausta. Jos mies ei viitsi nähdä vaivaa, miksi minun pitäisi?Sulle tulee useita asiallisia viestejä viikossa, mutta silti olet vielä deitissä?
Miks sä sit vielä etsit netissä seuraa jos kerran sitä on noin paljon tarjolla? - vaikea rasti
ei noin kirjoitti:
Ja AP:lle. En osaa asettua asemaasi. Minulle ainakin tulee useita viestejä viikossa jotka ovat pidempiä kuin moi, mitä kuuluu. Profiilini on kuvallinen ja huolella täytetty sisältäen monta kohtaa johon mies voi tarttua kiinni ja kysyä viestissään. Näinollen kaikki ne viestit jotka ovat selvää massapostitusta deletoidaan ilman vastausta. Jos mies ei viitsi nähdä vaivaa, miksi minun pitäisi?" Näinollen kaikki ne viestit jotka ovat selvää massapostitusta deletoidaan ilman vastausta. Jos mies ei viitsi nähdä vaivaa, miksi minun pitäisi? "
Ja just tästä syystä koko homma menee pieleen. Miehet massapostittaa siksi, että ensimmäisiin tunteella kirjoittetuihin 50 viestiin ei kukaan jaksanut vastata, naiset deletoi ne vain ajattelematta edes kiittää yhteydenotoista. Siihenkin voisi olla itsellä valmis copy-paste viesti, jos tuntuu niin vaivalloiselta.
Netissä tuntuu katoavan tyystin ymmärrys, että sen viestin taustalla on toinen ihminen. Tämä töykeys on toki molemminpuolista. Tässä systeemissä pitäisi olla joku mekanismi, joka pakottaa vastaamaan, jos joku on vaivautunut viestin lähettämään.
Ehkä kannattaisi jatkossa hieman miettiä, miksi joku massapostittaa ja siihen keskittymisen sijaan miettiä, olisiko ko. miehen kanssa jäänyt juttusille, jos olisi jossain livenä kohdannut. - Profiiliton nainen
vaikea rasti kirjoitti:
" Näinollen kaikki ne viestit jotka ovat selvää massapostitusta deletoidaan ilman vastausta. Jos mies ei viitsi nähdä vaivaa, miksi minun pitäisi? "
Ja just tästä syystä koko homma menee pieleen. Miehet massapostittaa siksi, että ensimmäisiin tunteella kirjoittetuihin 50 viestiin ei kukaan jaksanut vastata, naiset deletoi ne vain ajattelematta edes kiittää yhteydenotoista. Siihenkin voisi olla itsellä valmis copy-paste viesti, jos tuntuu niin vaivalloiselta.
Netissä tuntuu katoavan tyystin ymmärrys, että sen viestin taustalla on toinen ihminen. Tämä töykeys on toki molemminpuolista. Tässä systeemissä pitäisi olla joku mekanismi, joka pakottaa vastaamaan, jos joku on vaivautunut viestin lähettämään.
Ehkä kannattaisi jatkossa hieman miettiä, miksi joku massapostittaa ja siihen keskittymisen sijaan miettiä, olisiko ko. miehen kanssa jäänyt juttusille, jos olisi jossain livenä kohdannut.Jatkuvasti syytetään naisia siitä, etteivät he vastaa. Olen nainen ja oma kokemukseni on, että vain joka viides mies vastasi minun aloitusviesteihini. Viestini olivat kohdennettu juuri ao. henkilölle, esim. viittasin johonkin kiinnostavaan asiaan miehen profiilissa. Sellaisia viestejä olisin itsekin toivonut.
Monesti kävi myös niin, että viestittelin mielenkiintoisen miehen kanssa muutaman viestin verran ja sitten mies katosi ilman selitystä. Vähän kuin mies livenä yhtäkkiä kesken keskustelun kääntäisin selkänsä ja häipyisi. Eikö netissä ole normaaleja käytöstapoja? - vaikea rasti
Profiiliton nainen kirjoitti:
Jatkuvasti syytetään naisia siitä, etteivät he vastaa. Olen nainen ja oma kokemukseni on, että vain joka viides mies vastasi minun aloitusviesteihini. Viestini olivat kohdennettu juuri ao. henkilölle, esim. viittasin johonkin kiinnostavaan asiaan miehen profiilissa. Sellaisia viestejä olisin itsekin toivonut.
Monesti kävi myös niin, että viestittelin mielenkiintoisen miehen kanssa muutaman viestin verran ja sitten mies katosi ilman selitystä. Vähän kuin mies livenä yhtäkkiä kesken keskustelun kääntäisin selkänsä ja häipyisi. Eikö netissä ole normaaleja käytöstapoja?"Eikö netissä ole normaaleja käytöstapoja? "
Ei ikävä kyllä ole. Täällä puhuvat varsin usein ihmisen pimeät puolet, kun juuri mistään ei tarvitse oikeasti vastata.
Yksi hyvä keino on suhteellisen alussa vaihtaa omaan sähköpostiin ja jatkaa jutustelua omilla nimillään. Mikään tae huijaamattomuudelle se ei ole, mutta parantaa kyllä keskustelun ja tutustumisen tasoa.
Vastaamattomuus ei ole sukupuolikysmys, ja vain itselleen tekee halla, kun ajattelee, että naiset sitä ja miehet tätä. Yksilöitä ollaan lopulta kaikki. - 20+5
Profiiliton nainen kirjoitti:
Jatkuvasti syytetään naisia siitä, etteivät he vastaa. Olen nainen ja oma kokemukseni on, että vain joka viides mies vastasi minun aloitusviesteihini. Viestini olivat kohdennettu juuri ao. henkilölle, esim. viittasin johonkin kiinnostavaan asiaan miehen profiilissa. Sellaisia viestejä olisin itsekin toivonut.
Monesti kävi myös niin, että viestittelin mielenkiintoisen miehen kanssa muutaman viestin verran ja sitten mies katosi ilman selitystä. Vähän kuin mies livenä yhtäkkiä kesken keskustelun kääntäisin selkänsä ja häipyisi. Eikö netissä ole normaaleja käytöstapoja?"Sellaisia viestejä olisin itsekin toivonut."
Yksi iso ongelma nettitreffeissä on varmasti se, että toivotaan liikaa toiselta heti alkuun. On esim. määritelty jo valmiiksi päässä millainen se toisen lähettämä aloitusviesti pitää olla, mitä toisen profiilissa pitäisi lukea jne. Tässä kohtaa vaan mennään jo monissa tapauksissa pahasti metsään. Ihmissuhde syntyy yleensä sattumanvaraisten spontaanien tutustumisten kautta. Tutustuminen voi lähteä käyntiin vaikka kaupan kassajonossa toisen kysyessä paljonko kello on, mikä on verrattavissa johonkin lyhyehköön yhteydenottoon netissä. Varmasti siellä kassajonossakin voisi toisen ottavan puheeksi jotain muuta, mutta harvempi taitaa asiaa siinä kohtaa miettiä. Ihan samoin nettideitissä ei pitäisi miettiä, että onko toisen yhteydenotto juuri sellainen kuin kovasti toivoisi. Suhtautumisen pitäisi olla enemmän se, että joku henkilö on nyt mitä ilmeisimmin kiinnostunut viestimään kanssasi ja tutustumaan kun on kerran yhteyttä ottanut. Vaikka viesti ei olisikaan pitkä, niin jos profiilissa on ok juttuja eikä se viestikään kuitenkaan ole mikään törkyviesti, niin siihen vastaamalla voi lähteä vaikka minkälainen juttelu ja sitä myöten tutustuminen käyntiin. Moni tuntuu kuitenkin olevan nettideitissä valitettavan laskelmoivia ja tästä touhusta puuttuu monesti spontaanisuus ja itsensä likoon laittaminen.
Pystyn tajuamaan, mainiosti. Ei minullekaan tullut viestejä. Eikä vastauksia minun viesteihini. Vaikka lähestyin viestillä vain miehiä, joiden kriteereihin mahduin. Ulkomaanmatkalta ihan livenä löytyi ihminen, jonka kanssa olen nyt jatkanut yhteydenpitoa, profiilini poistin jo ennen kesälomia.
- jjjjyyyy
ap: onko sinulla kuva profiilissasi? Arvaankin että ei. Sama on aika monella, jos ei ole kuvaa, ei tule vastauksia. Kun laitat kuvasi, asiat alkaa toimia. Ja mieti hartaasti millaisen kuvan. Elä seiso kuvassa maha pullottaen kädet sivuilla. Korosta hyviä piirteitäsi, piilota huonot. Jos sinulla on akne, muokkaa kuvaa mustavalkeaksi, jne. Jos olet kaju, pistä lippis päähän. Älä retkota sohvalla viinapullo vieressä. Älä pistä verkkareita. Pistä kraka kaulaan ja puku päälle.
- -_- ?
Oletko tosissasi noiden piilojuttujen suhteen, sillä tuo lippalakki ei ainakaan
toimi, olipa sitten minkäikäinen tahansa. Yhtä tyrmäävä ajatus, kuin olla ilman
paitaa.
Kuvattomien takana on yhtälailla varteenotettavia ihmisiä, minä ainakin (itsellä
kuva) en sen kuvattomuuden takia kierrä ketään ja olenkin tavannut muutaman,
tosin lähettäneet sen pyytämättä. - Ei ei ei ei ei ei ei
Väärin.
Minulla oli profiili ennen kuvaa ja vastauksia tuli kohtuu hyvin ja omiin viesteihin vastattiin myös hyvin. Täysi hiljaisuus kuitenkin sen jälkeen, kun lähetin kuvan.
Nyt on profiilissa kuva ja kukaan ei heitä viestiä, eikä omiin viesteihin vastata.
Että näin.
- nou shit
Pystyy koska vastaava kokemus tällä naisellakin. Eikä tuo 4 viikkoa ole mikään maksimi todellakaan. On saitteja joilla ei kuukausiin tapahdu yhtään mitään.
(Ikuisille ränkyttäjille jotka sanovat "ota itse yhteyttä miehiin" totean että tuli aikoinaan otettua, kukaan ei vastannut, EN TODELLAKAAN HÄIRITSE ENÄÄ KENENKÄÄN MIEHEN RAUHAA!!!)On saitteja, joilla ei tapahdu vuosiin mitään, tai oikeastaan ikuisuuksiin. Mun kohdalla kaikki saitit kuuluu niihin.
- ärrrrssyyntynyt
Monella miehellä on, otarohkeastiyhteyttä, lintattuna profiilin loppuun. Sitten kun otat yhteyttä, mies ei viitsi vastata tai alkaa skitsoamaan ja salailemaan asioita. Yksi jopa viestitteli, että; sun täytyy olla epätoivonen kun naisena joudut ottaa mieheen yhteyttä...??? Kun lähetin yhdelle pyydettäessä kuvani, sain pas..alastin niskaani, että oon lähettäny vanhan kuvan, tää oli tässä, he..tin hu...avalehtelija??? No, ihan viikon vanha kuva taisi olla... luulenpa että olin ensimmäinen oikea nainen/ihminen ja miehellä tuli jännäkakka housuun...
Mitä tää on? Mä ajattelin sillon kun profiilin vielä omistin, että otan yhteyttä sellaisiin miehiin, jotka tuon fraasin on profiiliinsa laittaneet ja sillä tavoin löydän itseäni kiinnostavat profiilit ja mies saa päättää kiinnostanko minä. HA, pieleen meni sekin...
Missähän se miesten tasa-arvoajatus on.. - noinhan se o
No ei kuule tule naisilekkaan =D
Jaa sen naisten saama maili määrä kolmella ja
olet heti lähempänä totuutta =D
Kyllä ne olettavat..varsinkin kun lukee että
Moi!
Kirjoita ja ota selvää...
Eikä mitään muuta =D En minäkään siitä katkera ole.
Huvittaa myös tuo . - jhkhjkjkjhkhjk
Nostan tän kun tästä on aina puhetta palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433443- 362064
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301779- 161547
- 231518
- 101420
- 241397
- 141247
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781175- 221122