Mitä mieltä olette, onko jotenkin haitaksi jos pitää suljettua kännykkää takin taskussa ratsastustunnilla? Meidän tallilla on viimeaikoina varasteltu arvotavaroita ja en siksi haluaisi jättää kännykkää talliin, mutta tarvitsen sitä tunnin jälkeen, jotta voin sopia kyydit.. Missä te, joilla ei ole autoa tai lukittua säilytystilaa tallilla pidätte arvotavaroitanne ratsastustunnin ajan?
Kännykkä ratsastustunnilla?
10
1454
Vastaukset
- Lottis123
No yleensä meidän tallilla on niin paljon porukkaa kattomassa että ne vahtii mun tavaroita. Mutta ei varmaan kannata pitää takin taskussa tunnilla jos se rupeekin jostain syystä soimaan tai jos sä tiput niin se saattaa mennä rikki.
- laura
olin yhteydessä keiramon talliin ja nainen vastasi.kamalan epäystävällistä asiakaspalvelua.en uskalla enää mennä tuonne. en suosittele muillekkaan!
- _katherine_
Hyvin voi takintaskussa pitää, jos pidät äänettömällä. Tietysti aina on riski, että kännykkä hajoaa jos tiput.
- minäwaa
Minä pidän taskussa mutta on tietysti se riski että jos tiput se hajoaa.
- -
Voithan toki varmaan antaa puhelimen myös ratsastuksenopettajallesi tunnin ajaksi..
- mooro
Oikeasti tallila varastetaan? Siellä tallilla missä käyn voi suurinpiirtein pitää puhelinta koko päivän keskellä pöytää eikä kukaan sitä varasta! Oon aina kuvitellut että hevosihmiset ei varasta ja niin täällä ainakin käyttäydytään!
- _katherine_
Valitettavasti varsinkin isoilla talleilla varkaudet on ihan tavallisia. Pienellä tallilla, jossa liikkuu vain tuttuja ihmisiä, voi toki kännykkänsä esillekin jättää, mutta isoilla talleilla ei todellakaan kannata. Varsinkin ratsastuskouluissa kuka tahansa voi tulla käymään tallissa.
- ,kryz
Mä käyn semmosella kivalla pikkutalilla jossa käy kivoja ihmisiä jne. rats.opekin on tosi mukava ja kiltti. Mä pidän puhelinta yleensä taskussa äänettömällä. Ooon jättäny jjoskus puhelimen ihan hepan harjasankoonki tai sitte kameran.
- Fujitsu8
Itse jätän reppuun/tallille puhelimen tunninajaksi, mutta on se joskus ollut mukanakin tunneilla. Ei oo kyllä pudotessa mennyt risaksi, mutta vaara on aina.
- Anonyymi
Jos oon yhdellä pikkutallilla, niin laitan kassiin ja vien välikköön. Rats.koulussa sitten vien mun kassin tallihuoneeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268