Kännykkä ratsastustunnilla?

nelli16

Mitä mieltä olette, onko jotenkin haitaksi jos pitää suljettua kännykkää takin taskussa ratsastustunnilla? Meidän tallilla on viimeaikoina varasteltu arvotavaroita ja en siksi haluaisi jättää kännykkää talliin, mutta tarvitsen sitä tunnin jälkeen, jotta voin sopia kyydit.. Missä te, joilla ei ole autoa tai lukittua säilytystilaa tallilla pidätte arvotavaroitanne ratsastustunnin ajan?

10

1486

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lottis123

No yleensä meidän tallilla on niin paljon porukkaa kattomassa että ne vahtii mun tavaroita. Mutta ei varmaan kannata pitää takin taskussa tunnilla jos se rupeekin jostain syystä soimaan tai jos sä tiput niin se saattaa mennä rikki.

• laura

olin yhteydessä keiramon talliin ja nainen vastasi.kamalan epäystävällistä asiakaspalvelua.en uskalla enää mennä tuonne. en suosittele muillekkaan!

• _katherine_

Hyvin voi takintaskussa pitää, jos pidät äänettömällä. Tietysti aina on riski, että kännykkä hajoaa jos tiput.

• minäwaa

Minä pidän taskussa mutta on tietysti se riski että jos tiput se hajoaa.

• -

Voithan toki varmaan antaa puhelimen myös ratsastuksenopettajallesi tunnin ajaksi..

• mooro

Oikeasti tallila varastetaan? Siellä tallilla missä käyn voi suurinpiirtein pitää puhelinta koko päivän keskellä pöytää eikä kukaan sitä varasta! Oon aina kuvitellut että hevosihmiset ei varasta ja niin täällä ainakin käyttäydytään!

• _katherine_

Valitettavasti varsinkin isoilla talleilla varkaudet on ihan tavallisia. Pienellä tallilla, jossa liikkuu vain tuttuja ihmisiä, voi toki kännykkänsä esillekin jättää, mutta isoilla talleilla ei todellakaan kannata. Varsinkin ratsastuskouluissa kuka tahansa voi tulla käymään tallissa.

• ,kryz

Mä käyn semmosella kivalla pikkutalilla jossa käy kivoja ihmisiä jne. rats.opekin on tosi mukava ja kiltti. Mä pidän puhelinta yleensä taskussa äänettömällä. Ooon jättäny jjoskus puhelimen ihan hepan harjasankoonki tai sitte kameran.

• Fujitsu8

Itse jätän reppuun/tallille puhelimen tunninajaksi, mutta on se joskus ollut mukanakin tunneilla. Ei oo kyllä pudotessa mennyt risaksi, mutta vaara on aina.

• Anonyymi

Jos oon yhdellä pikkutallilla, niin laitan kassiin ja vien välikköön. Rats.koulussa sitten vien mun kassin tallihuoneeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2368
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      152
      1603
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      131
      1588
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      64
      1277
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      1277
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      12
      1144
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      243
      1043
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      156
      936
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      58
      859
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      849
    Aihe