Sairauspäivän ennustajat .

seppokaja

Nyt kun puhutaan palkattomista sairauspäivistä , niin yksi juttu elävästä elämästä .Tapasin vihaisen myymäläpäällikön , paikkakunnalle oli tulossa festarit , myyjä toisensa jälkeen kävi pyytämässä palkatonta vapaapäivää ,joita myönnettiinkin määrättyyn pisteen saakka , mutta eihän kaikkia voinut samana päivånå lomallekaan päästää . Ensimmäinen kieltävän vastauksen saanut totesi " no minä ainakin olen sairaana sen päivän " . Myymäläpäällikkö mietti " kyllä minä sen ymmärrän että sairastutaan , mutta mistä ne tietävät päivän 2 kuukautta etukäteen "...

4

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nukution

minäkin ilmoitin heti uuteen työhön mennessäni että sillä-ja-sillä-päivämäärällä tulen olemaan sairauslomalla.... vähän suu auki jäi tuotantopäällikkö. Mutta sitten selitin että niinä päivinä joudun menemään määrättyyn toimenpiteeseen ja siitä tulee 2 pv. saitsua... eli ilmoitin sen jo heti vaikka toimenpiteeseen oli aikaa yli 2kk, tiesin ajan kuitenkin jo silloin, miksi sitä peittelemään....

• Kertomassani tapauksessa ei kummallekaan osapuolelle jäänyt epäseväksi ,että festareille mennään joka tapauksessa ..

• nukution

ei yli 50 akka millään festareilla ole käynyt ikinä.... sitä paitsi oli keskussairaalan lääkärin kirjoittama todistus ko. päiviltä... kuin myös aina 2 v. välein toistuen siitä eteenpäin.... nekin ilmoitin aina etukäteen.

• totuus on tämä

noissa tapauksissa palkaton sairauspäivä olisi ihan jees,m utta niistä kärsii myös ne jotka ovat just sen sairauden takia pois.....

tosin, vaikka olisi ekapäivä palkaton itse olisin silti pois sairaana, koska terveydellään ei kannata leikkiä. Rahalla sitä ei ostettua enää sitten saa, kun terveys on mennyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      64
      2129
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1442
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1265
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1248
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1125
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      946
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      919
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      67
      900
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      78
      842
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      9
      822
    Aihe