Pariisin piiras

gegehgeghe

Onko kukaan nähnyt näitä enää myytävän? Miksiköhän lähti pois kaupoista? Ne oli hyviä.. Yksi ainoista valmisruoista mistä pidin erityisesti.. : DD

33

4109

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vatsa kurnii

      En ole nähnyt! Oli todella herkkua! Vatsa kurnii jo pelkästä ajatuksesta! Itseäkin harmittaa vietävästi. Kun olisi tiennyt että lopettavat niin olisin ostanut pakkasen täyteen noita!
      Laittakaa viestiä Portille että aloittavat valmistuksen jälleen!

      • 17+12

        Eilen iltalehden sivulla oli hoviruo'an mainos banneri jossa kyseisen oloisia piiraota. Täytys löytää kaupasta jotta pääsee testaa :)


      • piirakkamies j
        17+12 kirjoitti:

        Eilen iltalehden sivulla oli hoviruo'an mainos banneri jossa kyseisen oloisia piiraota. Täytys löytää kaupasta jotta pääsee testaa :)

        Kävin hoviruoan sivuilla. Maut olivat lohi, kinkku ja broileri. Harmi kun ei ollut jauhelihaa kuten pariisinpiiraassa oli. Täytyy maistaa kuitenkin. Täytyy laittaa hovruoalle viestiä että alkavat valmistaa pariisinpiiraitakin kun portti ei sitä kerran tee!!!


    • matti_mattinen

      Nyt näyttää hoviruoan sivuilla olevan myös jauhelihapiiras! nyt ostoksille, lurps :P

    • hape76

      HoviRuoka Jauhelihapiiras 130g. Täytyy mennä heti hakemaan. Toivon mukaan on yhtä hyvää kun portin pariisinpiiras!

    • namnamnamnamia

      Ne oli nameja!!!!!
      Nyr alkoi himottamman ne voi kökkö minkä teit!!

    • Mmm1

      Hitsi mäkin muistan ne tästä on varmaan yli 25 vuotta ainaski....mutta ne oli teininä mun herkkuuu...

    • enemmän eineksiä

      Ei näitä kai myydä missään, kun ei ole näkynyt edes suurimpien ketjujen eineshyllyissä. Saman valmistajan lihapiirakoita olis kyllä tarjolla.

    • gegehgeghe

      Kiitos tiedosta! Olin jo aivan unohtanut tämän keskustelun ja tulin katsomaan että olisiko "kohtalontovereita". T'äytyy mennä katsomaan HoviRuoka-sivuilta. : )

      • työmies te

        Eikö tuota pariisinpiirasta tosiaankaan kukaan tajua valmistaa. Oli kyllä mahtavia eväitä töihin.


      • mesimarja88
        työmies te kirjoitti:

        Eikö tuota pariisinpiirasta tosiaankaan kukaan tajua valmistaa. Oli kyllä mahtavia eväitä töihin.

        Niin oli! Huippuhyvää!


      • pariisinpiiras

        Voi perhana. Nuo olivat minunkin lempiherkkua. Pariisinpiiras oli kylmänä aivan sairaan hyvää!!! Herää portti ja valmista näitä herkkuja taas! Ostan heti pakkaden täyteen!


      • fdkljgljglfdjl

      • retkeilijä358

        Olin jo unohtanut tämän taivaallisen herkun. Oli mukava eväs kun lähti retkeilemään.


      • hiihtäjää

        Olisiko kellään reseptiä pariisinpiiraaseen? Miksiköhän portti ei valmista enää noita? En voi ymmmärtää.


      • kummelihummeli

        Itse olen yrittänyt leipoa noita. En vain saa yhtä hyviä tehtyä. Kunpa portti alkaisi valmistamaan noita pariisinpiiraita uudestaan!!!


      • eliteman

        Nämä olivat sellaisessa folioastiassa muovipussin sisällä. Tajusin juuri minkä takia on tuntunut että elämästäni puuttuu jotain. Pariisinpiiraita ei ole näkynyt kaupoissa varmaan kymmeneen vuoteen. Eikä sen takia lautasellanikaan. Kunpa nyt vain jostain saisi noita. Uskomatonta että noita ei enää saa mistään!!!


      • roopetäällä

        Pariisinpiiras ei näköjään palaa kauppoihin vaikka kuinka toivois. Upea tuote. Harmi että valmistaja ei tajua sitä.


      • piirashullu

        Täällä on emännän kanssa kaivattu myös pariisinpiiraita. Oli hyvä eväs rannalle ja päivävaelluksille. Ketuttaa niin vietävästi että ei enää saa mistään. :(


    • Steinbec

      Nämä olivat kyllä todella hyviä. En vaan tajua, miksi ei valmistajille raha kelpaa.
      Itse kaadoin kuuman piiraan päälle aina tölkillisen papuja tomaattikastikkeessa, nam.
      Valmistaja, ole hyvä ja osallistu keskusteluun, vaadimme selitystä.
      Nämä haluttais takas todella laajalla rintamalla.

    • taivashanhi

      Minäkin kaipaan Pariisinpiiraita!!!

    • Takas

      Minä kaipaan myös. Päälle pussillinen sekavihanneksia pakkasesta ja mikroon. Herrrrkullista.

    • Anonyymi

      Käsittämätöntä että noita ei saa enää kaupasta. Olivat herkullisia!!!

    • Anonyymi

      Itse unelmoin että pariisi piiraat tulisivat vielä kauppoihin!

    • Anonyymi

      Tää on jotain käsittämätöntä. Asiakkaat haluavat ostaa tuotetta mutta valmistaja ei halua myydä.
      Meillä lapset tykkäsivät noista enemmän kuin pizzoista tai hampurilaisista. Nyt jo aikuisia ja muistavat edelleen pariisinpiiraat.

    • Anonyymi

      Se oli kylläkin Kiovan kana.

    • Anonyymi

      Voi hemmetti vieköön. Etsin pariisinpiiras reseptejä ja törmäsin tähän ketjuun. En näköjään ole ainoa joka kaipaa noita portin pariisinpiiraita. Itse ostin noita viikottain. Oli nopea ja mainio eväs. Yhtä hyvää niin kylmänä kuin lämpimänä. Toivon todella että joku näitä keksisi valmistaa. Toki tuo alkuperäinen resepti olisi parasta!!!

    • Anonyymi

      Portti tuskin lukee jotain suomi24 keskustelua, olisi parempi jos laittaisitte toiveen suoraan portin asiakaspalveluun, vastaavat sieltä aivan varmasti, ainakin mulle on aina vastattu jos olen jotain kysynyt.
      Jos nyt sitten tapahtuisi, että nuo piiraat tulisivat uudelleen tuotantoon, väitän että koko olisi paljon pienempi ja hinta taas korkeampi, tämähän trendi kaikilla tuotantolaitoksilla on jos ne laittavat tuotteen uusjakoon, vertaa vaikka esim. merkkarit.
      Olihan ne siis syötäviä, oliko siellä sellainen kanapiiras, vai oliko se jonkun muun, se oli ihan maukas.

      • Anonyymi

        Paree joo on lähettää ee mailia suoraan. Muistan kans nuo Portin piiraat. Jopa kasvispiirsas oli suht hyvä. Harvalle valmis ruualle antaisin KOHTALAINEN leiman. Mut näille antaisin sen heti ensimmäisten joukossa.


    • Anonyymi

      Ihan vieras minulle tuo tässä mainittu piiras/piirakka, kun en eineksiä juurikaan osta.

    • Anonyymi

      On tääkin persuksista. Jotain ihmeen kumilättyjä kyllä myydään mutta huipputuote kuten Pariisinpiiras on kiven alla. En hemmetti käsitä!!!

    • Anonyymi

      Oli kai Saarioisten tuote 80-luvun alkupuolelta lähtien. Heillä oli myös englannin piiras.

      • Anonyymi

        Ei ollut. Portti näitä valmisti. Itse söin näitä silloin tällöin ja järkytys oli kova kun valmistus loppui. No olen tottunut elämään jo ilman näitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe