Objektiivisuosituksia aloittelijalle

Hyviä neuvoja

21

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parempia varoituksia

      Pimeä zoom on pimeä zoom myös aloittelijoille!

      • Aloittelija minäkin

        Olen aloittelija. Silti en ole osannut pitää Nikkor-zoomieni vaatimatonta valovoimaa (10–24 mm: f/3.5–4.5 ja 18–200 mm: f/3.5–5.6) suurenakaan ongelmana. Nämäkin maksoivat minulle ihan tarpeeksi.

        No, olen minä ostanut sen ”pakollisen” 35-millisen f/1.8 primenkin hämärähommiin. Ynnä tehokkaanpuoleisen erillissalaman (Nissin Di 866 Mk II). Ja on minulla kolmi- ja yksijalkaiset jalustatkin...

        Ken Rockwellin tuoreita subjektiivisia Nikon-objektiivisuosituksia (syyskuu 2012):

        http://www.kenrockwell.com/nikon/dx-dream-team.htm


      • Samaa mieltä kanssas
        Aloittelija minäkin kirjoitti:

        Olen aloittelija. Silti en ole osannut pitää Nikkor-zoomieni vaatimatonta valovoimaa (10–24 mm: f/3.5–4.5 ja 18–200 mm: f/3.5–5.6) suurenakaan ongelmana. Nämäkin maksoivat minulle ihan tarpeeksi.

        No, olen minä ostanut sen ”pakollisen” 35-millisen f/1.8 primenkin hämärähommiin. Ynnä tehokkaanpuoleisen erillissalaman (Nissin Di 866 Mk II). Ja on minulla kolmi- ja yksijalkaiset jalustatkin...

        Ken Rockwellin tuoreita subjektiivisia Nikon-objektiivisuosituksia (syyskuu 2012):

        http://www.kenrockwell.com/nikon/dx-dream-team.htm

        Jännää että ammattilaisten suosittelemia putkia pidetään "taviksien" mielestä surkeina. Johtuuko se siitä että nämä "tavikset" ovat "speksimasturboijia" jotka tuijottavat pelkästään speksjeä paperilla vai mistä on kyse?!


      • ....
        Samaa mieltä kanssas kirjoitti:

        Jännää että ammattilaisten suosittelemia putkia pidetään "taviksien" mielestä surkeina. Johtuuko se siitä että nämä "tavikset" ovat "speksimasturboijia" jotka tuijottavat pelkästään speksjeä paperilla vai mistä on kyse?!