Puutuuko teillä muilla harrastelija kuntoilijoilla kädet seuraavana päivänä kun vedätte esim leukaa maksimit,etunoja punnerruksia maksimit sekä kolme muuta perus liikettä yhden sarjan.
Koetan venytellä ja ravistella hartioita treenin jälkeen joka ei kestä kuin vartin pari kolme kertaa viikossa.
Puutuvatko kädet treenin jälkeen
12
6865
Vastaukset
- Anaboliaa
Minun kädet eivät puudu treenin jälkeen.
Kannattaa selvittää oireen syy sillä puutuminen kertoo verenkierron riittämättömyydestä lihaksistossa.
Vaihtoehtoja voi olla useita, lihasjännityksestä aina sydänvaivoihin. Jos voit kuitenkin normaalisti hyvin niin tuskinpa kyse on mistään sen vakavammasta vaivasta. - Niskahierontaa
Niskalihasongelmia?
Niskajäykkyyttä?- vcxvcxvcx
ed. kirjoitti:
Jännitysniskassa käden puutumisia
http://www.kivunhoitoklinikka.fi/jaennitysniska.htmlItse veikkaisin myös tätä. Itselläni on olkapää kipeä ja vetää kättä tunnottomaksi. Lienee joku hermo pinteessä olkapäässä tai sitten niska on vain tukossa tai kiertäjäkalvosimessa tulehdusta.
- 68-v
Joskus napakan rinalleveto- tai tempaustreenin jälkeisenä aamuna ovat käsivarret olleet niin tunnottomat, että tunto on täytynyt hakea niitä velttoja rötköjä roikkuen heiluttamalla.
- niskahierontaa
Käsien heilutus ei aina riitä, vaan pitää myös hieroa niskoja
- 68-v
niskahierontaa kirjoitti:
Käsien heilutus ei aina riitä, vaan pitää myös hieroa niskoja
Ei viitsi herättää eukkoa sen vuoksi.
Omat käsivarrethan ovat täysin hervottomat ja ainoa toimenpide johon pystyn, alhaalla tunnottomina roikkuvien kropan avustama heiluttelu, on riittänyt.
Nyt, iltaruskon jätkänä, jäähdyttelyraudoista johtuen, ilmiö on harvinaisempi. - niskahierontaa
68-v kirjoitti:
Ei viitsi herättää eukkoa sen vuoksi.
Omat käsivarrethan ovat täysin hervottomat ja ainoa toimenpide johon pystyn, alhaalla tunnottomina roikkuvien kropan avustama heiluttelu, on riittänyt.
Nyt, iltaruskon jätkänä, jäähdyttelyraudoista johtuen, ilmiö on harvinaisempi.Itselläni on sähkölaitteita, niin ei tarvitse muijaa häiritä
- 68-v
niskahierontaa kirjoitti:
Itselläni on sähkölaitteita, niin ei tarvitse muijaa häiritä
Millä helvetillä ne vekottimet nostaa niskaan täysin tunnottomilla, toimimattomilla käsivarsilla?
Heiluttelulla tarkoitan etukenossa, vartalon huojuttamisella aikaansaatavaa käsivarsien heiluntaa!
Mulla ei oo käsien kans mitään ongelmaa paits se, että kulmasoudussa ranteet ja forkut on aiva hajal. Mut ei kuitenkaa enää seuraavana päivänä
- rasva%vähäinen
Kiitos vastauksista.
Sen verran tarkennan liian epätarkkaa kysymystä että puutuvat osat käsissäni ovat sormen päät,pitkillä pyörä lenkeillä tapahtuu myös sama ilmiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078