Puutuuko teillä muilla harrastelija kuntoilijoilla kädet seuraavana päivänä kun vedätte esim leukaa maksimit,etunoja punnerruksia maksimit sekä kolme muuta perus liikettä yhden sarjan.
Koetan venytellä ja ravistella hartioita treenin jälkeen joka ei kestä kuin vartin pari kolme kertaa viikossa.
Puutuvatko kädet treenin jälkeen
12
6659
Vastaukset
- Anaboliaa
Minun kädet eivät puudu treenin jälkeen.
Kannattaa selvittää oireen syy sillä puutuminen kertoo verenkierron riittämättömyydestä lihaksistossa.
Vaihtoehtoja voi olla useita, lihasjännityksestä aina sydänvaivoihin. Jos voit kuitenkin normaalisti hyvin niin tuskinpa kyse on mistään sen vakavammasta vaivasta. - Niskahierontaa
Niskalihasongelmia?
Niskajäykkyyttä?- vcxvcxvcx
ed. kirjoitti:
Jännitysniskassa käden puutumisia
http://www.kivunhoitoklinikka.fi/jaennitysniska.htmlItse veikkaisin myös tätä. Itselläni on olkapää kipeä ja vetää kättä tunnottomaksi. Lienee joku hermo pinteessä olkapäässä tai sitten niska on vain tukossa tai kiertäjäkalvosimessa tulehdusta.
- 68-v
Joskus napakan rinalleveto- tai tempaustreenin jälkeisenä aamuna ovat käsivarret olleet niin tunnottomat, että tunto on täytynyt hakea niitä velttoja rötköjä roikkuen heiluttamalla.
- niskahierontaa
Käsien heilutus ei aina riitä, vaan pitää myös hieroa niskoja
- 68-v
niskahierontaa kirjoitti:
Käsien heilutus ei aina riitä, vaan pitää myös hieroa niskoja
Ei viitsi herättää eukkoa sen vuoksi.
Omat käsivarrethan ovat täysin hervottomat ja ainoa toimenpide johon pystyn, alhaalla tunnottomina roikkuvien kropan avustama heiluttelu, on riittänyt.
Nyt, iltaruskon jätkänä, jäähdyttelyraudoista johtuen, ilmiö on harvinaisempi. - niskahierontaa
68-v kirjoitti:
Ei viitsi herättää eukkoa sen vuoksi.
Omat käsivarrethan ovat täysin hervottomat ja ainoa toimenpide johon pystyn, alhaalla tunnottomina roikkuvien kropan avustama heiluttelu, on riittänyt.
Nyt, iltaruskon jätkänä, jäähdyttelyraudoista johtuen, ilmiö on harvinaisempi.Itselläni on sähkölaitteita, niin ei tarvitse muijaa häiritä
- 68-v
niskahierontaa kirjoitti:
Itselläni on sähkölaitteita, niin ei tarvitse muijaa häiritä
Millä helvetillä ne vekottimet nostaa niskaan täysin tunnottomilla, toimimattomilla käsivarsilla?
Heiluttelulla tarkoitan etukenossa, vartalon huojuttamisella aikaansaatavaa käsivarsien heiluntaa!
Mulla ei oo käsien kans mitään ongelmaa paits se, että kulmasoudussa ranteet ja forkut on aiva hajal. Mut ei kuitenkaa enää seuraavana päivänä
- rasva%vähäinen
Kiitos vastauksista.
Sen verran tarkennan liian epätarkkaa kysymystä että puutuvat osat käsissäni ovat sormen päät,pitkillä pyörä lenkeillä tapahtuu myös sama ilmiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 201026
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759