Kertokaas hyviä vinkkejä mitä kannattaisi aamulla syödä, että saisi nälän pysymään mahdollisimman kauan poissa. Ongelmanani on, että en pysty syömään aamuisin kovin kummoisia, kun tahtoo että rupeaa yököttämään :P mutta pakko syödä jotain klo 6 aikaan kun sitten on töihin meno ja töissä ei ole mahdollisuutta ruokailla kuin vasta joskus klo 10-11 välillä.
Tähän asti olen yrittänyt syödä Karppisen sämpylää, mutta tuntuu että jää pyörimään suuhun. Munakkaasta en pidä, enkä mistään lämpimästä niin aamuisin.
Miten smoothiet, tai jotkin jauheet? Kertokaas vinkkejä, ja asiallisia sellaisia kiitos! :)
Ravitsevia aamupala vaihtoehtoja
krppi
2
590
Vastaukset
- Amatöörikokki
Itse juon aamulla smoothien johon laitan puolikkaan banaanin, puolikkaan avokadon puol punttii tummaa salaattia, pari sitruunaviipaletta ja 2 dl itse keräämiäni mustikoita ja vähän vettä. Kun otan mustikat suoraan jäisinä pakkasesta, niin pirtelöstä tulee ihanan kylmä ja raikas. nam.
- Aamuateria
Kunnon aamupala,ravitseva sellainen on esim. puuroa,leipää leikkeleiden ja
kasvisten kera ja tuoremehua tai hedelmää sisältävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249