Aika kiva saada huomiota ja flirttiä nuorilta naisilta ja tytöiltä, mutta...
On alkanut kiinnostaa miksi saan sitä?
Mitä "avuja" minulla on, että saan nauttia nauttia flirtistä?
Olisi aika tökeröä kysyä heiltä/häneltä itseltään, että miksi flirttailet. ;)
Nelikymppinen mies, nuoret naiset ja tytöt.
89
4323
Vastaukset
- m40+
Tökeröä kysellä aiheesta täällä. :D
- ###MODERATOR###
Moikkaaminen ynnä katsominen ei ole flirttaamista, pappa kulta.
- m40+
###MODERATOR### kirjoitti:
Moikkaaminen ynnä katsominen ei ole flirttaamista, pappa kulta.
Kyllä sitä nyt flirtin on tähän ikään mennessä oppinut tunnistamaan.
- totuus naisista
Naiset rakastaa huomiota ja hakee sitä keneltä vain.
- Nuoren lihan ystävä
Olet luultavasti vaan niin charmantti ja hyvännäköinen. Sellaisesta nuori liha kostuu.
- m40+
Niin'mutta jos...
- tuore liha kostuu. Sehän tulee märäksi.
Jos leikkimieltä riittää, niin sehän ei ole paha asia. (joku hymiö)
- Totuutt kehiin vähän
Ensinnäkin nelikymppinen mies on vielä "poikanen".
Sitä voi näyttää nelikymppisenä vielä 25-30 vuotiaalta. Mies parhaassa kukoistuksessaan. Ei sitä erota jos on "hyvin säilynyt".
Hyvännäköiset kasvot ovat kummallekin sukupuolelle suunnaton puoleensa vetävä ominaisuus. Kannattaa olla kiitollinen siitä vanhemmilleen.- m40+
No jaa
- m40+
Eiköhän sitä nyt ainakin yksi jalka ole kohti hautaa menossa.
Sinä nyt et ainakaan ollut naispuolinen kommentoija.
Vaikka eipä silti. Jouduin hauskaan tilanteeseen kolmekymppisenä.
Naisen ikäähän ei saa kysyä. Olettaisin hänen olleen n.65v
Oli tosi kivaa. - m40+
m40+ kirjoitti:
Eiköhän sitä nyt ainakin yksi jalka ole kohti hautaa menossa.
Sinä nyt et ainakaan ollut naispuolinen kommentoija.
Vaikka eipä silti. Jouduin hauskaan tilanteeseen kolmekymppisenä.
Naisen ikäähän ei saa kysyä. Olettaisin hänen olleen n.65v
Oli tosi kivaa.Oli miten oli.
Syke kohoaa, hengitys muuttuu raskaaksi.
- serviisinä
Minä ainakin parikymppisenä olin kovasti noin 35-40 -vuotiaiden miesten perään. Olivat jotenkin niin miehisiä, eikä kädet hikisinä kopeloivia, huohottavia pojanjolppeja.
Olen muuten sitä mieltä, että mies on parhaimman näköinen suunnilleen 40-vuotiaana. Ilme on jotenkin varmempi, tuiketta silmäkulmassa, varmuutta käytöksessä. Ei sitä osaa paremmin selittää.- m40+
Mikä tilanne on nykyään? ;)
- Minä vm.76
Samaa mieltä! Olen pitänyt eniten juuri neljänkympin nurkilla olevista miehistä niin parikymppisenä kuin nytkin.
Se _aito_ itsevarmuus, lämpö, elämänkokemus..
Mutta näille sivuille ei kannata kirjoitella, 17-vuotiaat poikaset käyttelee tuota alaspäin suuntautuvaa peukkua tiuhaan ja heille kaikki yli 30-vuotiaat ovat mummoja ja pappoja (ja sellainen teinihymiö tähän kans)
Nauti huomiosta! - m40+
Minä vm.76 kirjoitti:
Samaa mieltä! Olen pitänyt eniten juuri neljänkympin nurkilla olevista miehistä niin parikymppisenä kuin nytkin.
Se _aito_ itsevarmuus, lämpö, elämänkokemus..
Mutta näille sivuille ei kannata kirjoitella, 17-vuotiaat poikaset käyttelee tuota alaspäin suuntautuvaa peukkua tiuhaan ja heille kaikki yli 30-vuotiaat ovat mummoja ja pappoja (ja sellainen teinihymiö tähän kans)
Nauti huomiosta!Todellakin nautin.
Mutta vajaan kymmenenvuoden kuluttua olen jo viiskymppinen.
Ei se elämä taida siihenkään loppua. ;) - m40+
m40+ kirjoitti:
Todellakin nautin.
Mutta vajaan kymmenenvuoden kuluttua olen jo viiskymppinen.
Ei se elämä taida siihenkään loppua. ;)(Hymiöitä laajalla skaalalla. ;-) )
- serviisinä
m40+ kirjoitti:
Mikä tilanne on nykyään? ;)
Olen kymmenen vuotta vanhempi.
Ovat edelleen yhtä miehekkäitä, nyt en vaan "käy kaupaksi" samalla tavalla kuin parikymppisenä tytönheitukkana. ;)
- M-Fifty
Itse viisikymppinen ja ihmetellyt koko viimeisen vuosikymmenen sitä, että jopa parikymppiset naiset ovat kiinnostuneita. Olen aika kokenut mies naisten suhteen ja väittäisin, että
Nuoret naiset ovat uteliaita. (kokemus, varakkuus)
Kaikenikäiset naiset rakastavat valtapelejä.
Nuoret miehet typeryydellään aiheuttavat sen, että nuori nainen etsii turvaa ja luottamuksellista suhdetta.
Kokeneeseen mieheen tottunut ei halua enää nuoruuden epävarmuutta.
Minulla on ollut oikeastaan kahdenlaisia suhteita nuorten naisten kanssa. Ensiksikin on niitä, joilla on ollut jo aiemmin suhde vanhemman miehen kanssa eivätkä enää nuoria miehiä kaipaa. He ovat tottuneet tiettyyn turvallisuuteen ja tyylikkääseen ehkä vähän kalliimpaan huomioon. Toiseksi on niitä, joiden kanssa vaan joutuu tekemisiin ja hedän uteliaisuutensa herää flirttailun myötä.
On kyllä toki niitäkin, jotka nostavat nenänsä pystyyn heti. Sellaisia, joille olen lähinnä vanhaa tiskirättiä.
Itse viihdyn parhaiten juurikin parikymppisten ja sitten yli 30 vuotiaiden naisten kanssa. Tuossa juuri alle kolmenkympin iässä naiset ovat niin täynnä itseään.- ###MODERATOR###
Pappojen itsetunnon kohottaminen /lanka.
Käy vissiin hyväntekeväisyydestä... - M-Fifty
Käy vissiin hyväntekeväisyydestä...Voit uskoa ihan mitä haluat, mutta vanhta tunnettu sanonta on, ettei totuus pala tulessakaan. Tekisi melkein mieli väittää, että nuorten naisten kiinnostus vanhempiin miehiin on jonkinlainen muotitrendi, joka on voimistunut viimeisen kymmenen vuoden aikana. Mutta se voi olla myös pysyvä trendi, koska suurimmassa osassa maailman kulttureissa suuri ikäero ei ole mitenkiin kummallista. Voi sanoa, että mitä köyhempi maa sitä rationaalisemmin rakkauteen joudutaan suhtautumaan. Meidän rakkausihanteemme kuvastelee turhuuksien markkinoitamme.
Sitä mukaa kun työpaikat pakenevat Suomesta ja tuloerot kasvavat, sitä mukaa ihmiset joutuvat ajattelemaan realistisesti. Haluaako työttömän perheen kouluttamaton tyttö samanlaisen kodin kuin mistä on tullut, kun tarjolla on varakas kierrätysmies?
Kyllä se tosiasia on, että kaikki naiset ovat huoria ja niin kuuluu ollakin. Turvalinen tulevaisuus ja varakas elämä on miehen paras partavesi. - M-Fifty
M-Fifty kirjoitti:
Voit uskoa ihan mitä haluat, mutta vanhta tunnettu sanonta on, ettei totuus pala tulessakaan. Tekisi melkein mieli väittää, että nuorten naisten kiinnostus vanhempiin miehiin on jonkinlainen muotitrendi, joka on voimistunut viimeisen kymmenen vuoden aikana. Mutta se voi olla myös pysyvä trendi, koska suurimmassa osassa maailman kulttureissa suuri ikäero ei ole mitenkiin kummallista. Voi sanoa, että mitä köyhempi maa sitä rationaalisemmin rakkauteen joudutaan suhtautumaan. Meidän rakkausihanteemme kuvastelee turhuuksien markkinoitamme.
Sitä mukaa kun työpaikat pakenevat Suomesta ja tuloerot kasvavat, sitä mukaa ihmiset joutuvat ajattelemaan realistisesti. Haluaako työttömän perheen kouluttamaton tyttö samanlaisen kodin kuin mistä on tullut, kun tarjolla on varakas kierrätysmies?
Kyllä se tosiasia on, että kaikki naiset ovat huoria ja niin kuuluu ollakin. Turvalinen tulevaisuus ja varakas elämä on miehen paras partavesi.Ja "työttömän perheen kouluttamaton tyttö" oli tietenkin karrikointi. Itse asiassa tyypillisimmillään kyse on opiskelijatytöstä pääkaupunkiseudulla. Vuokrakämppiä ei ole juurikaan tarjolla ja vuokrat mahdottomia ... Elämä on kuitenkin pelissä eikä se kokeneempi mies ole välttämättä ruma, haiseva eikä vastenmmielinen - ja kokemuksesta on apua, jos naisen haluaa tehdä onnelliseksi.
Kaksi ihmistä voi viihtyä keskenään ikäerosta riippumatta. - Justjustjust
Käy vissiin hyväntekeväisyydestä...Harmittaako?
- Eikiessus
M-Fifty kirjoitti:
Voit uskoa ihan mitä haluat, mutta vanhta tunnettu sanonta on, ettei totuus pala tulessakaan. Tekisi melkein mieli väittää, että nuorten naisten kiinnostus vanhempiin miehiin on jonkinlainen muotitrendi, joka on voimistunut viimeisen kymmenen vuoden aikana. Mutta se voi olla myös pysyvä trendi, koska suurimmassa osassa maailman kulttureissa suuri ikäero ei ole mitenkiin kummallista. Voi sanoa, että mitä köyhempi maa sitä rationaalisemmin rakkauteen joudutaan suhtautumaan. Meidän rakkausihanteemme kuvastelee turhuuksien markkinoitamme.
Kyllä se tosiasia on, että kaikki naiset ovat huoria ja niin kuuluu ollakin. Turvalinen tulevaisuus ja varakas elämä on miehen paras partavesi.kuule tänä päivänä nämä nuoret itsenäiset naiset arvostavat omaa vapauttaan enemmän kuin minkäännäköistä suhdetta yhteenkään papparaiseen oli sillä rahaa tai ei. Se on se muotitrendi nyt. Se että mimmit saa valita ilman mitään tuomitsemisia tai huonommuuden tunnetta elääkö yksin tai likkakaverin kanssa.
Työttömät lähtee työkkärirahoilla Intiaan ja on onnellisia siellä. Ehkä joku pikkupissis voi tsiikailla ikämiehiä sillä silmällä kun kuvailit mutta jos se tuo papalle onnellisuuden tunteen niin hyvä sitten? Haluaako joku olla rakastettu rahapussin takia vai omana itsenään? Mä luulen että se papparainenkin tykkäisi että siitä tykättäisiin ihan ihmisenä ja nuori normaaliaivoinen nainen nyt ainakin haluaa sitä. Tosi hienolta kuullostaa olla jonkun varakkaan ukon koriste-esine hei??
- Yksiteoria
Teinit ihastuu isähahmoihin se on selvä. Minäkin aikoinani ihastuin aina miesopettajiin. Toinen on se että nuoret naiset haluaa kiusata ja näyttää vanhemmille naisille että sun miehesi haluaisi mut mielummin ja yks syy on myös nuoren naisen oman itsetunnon kohottamisjuttu kun oman ikäiset kundit ei kiinnostu niin koitetaan kiinnostuuko vanhemmat. "Nehän on nuorempien perään". Jos sulla on tytär itselläsi niin jossain kohtaa sen kaverit vilkuttaa sulle silmää ja sun tyttäres saa hirmu naksut siitä. Älä vaan lähde sitten siihen leikkiin mukaan vaan koita tyttäresi takia pitää isällinen ote näihin sen kavereihinkin. Mä toivoisin kaikkien kypsien miesten osaavan suhtautua aikuismaisesti nuorten naisten flirttailuihin eikä seota niistä. Tytöt hakee huomiota. Aikuisilta naisilta (yli 40v) jos saat silmäniskun niin se antaa sulle huomiota sillä ei hae sitä itselleen.
- Kattia kanssa
Olet kyllä ihan väärässä ja täysin uskomusten varassa.
Ei siinä ole mitään luonnotonta että viriili uros on kiinnostunut hedelmällisestä naaraasta. Jos uros olisi kiinnostunut hedelmättömästä naaraasta, se olisi luonnotonta. Näin ollen ei myöskään ole mitenkään luonnotonta, jos nuori nainen haluaa vanhempaa miestä, kunhan tämä on viriili. Ikärasismi suhteissa on lähinnä pohjoiseurooppalainen ilmiö. Suurimmassa osassa maailmaa 20 vuoden ikäero ei le mitään!
Naiset ovat kieltämättä ilkeitä, mutta tuskin nyt kukaan ottaa tehtäväkseen "vanhemmille naisille haluaa näyttää". Ei se ole kenenkään päätarkoitus. Sellainen on aika itsekeskeistä ajattelua vanhemmalta naiselta. Ikäänkuin hän olisi jotenkin elämän pääosassa.
Tämä lauseesi kertoo kaiken: "Mä toivoisin kaikkien kypsien miesten osaavan suhtautua aikuismaisesti nuorten naisten flirttailuihin eikä seota niistä." Viriilin uroksen tehtävät on astua tuollainen kiimainen naisenalku. - YKsteoria
Kattia kanssa kirjoitti:
Olet kyllä ihan väärässä ja täysin uskomusten varassa.
Ei siinä ole mitään luonnotonta että viriili uros on kiinnostunut hedelmällisestä naaraasta. Jos uros olisi kiinnostunut hedelmättömästä naaraasta, se olisi luonnotonta. Näin ollen ei myöskään ole mitenkään luonnotonta, jos nuori nainen haluaa vanhempaa miestä, kunhan tämä on viriili. Ikärasismi suhteissa on lähinnä pohjoiseurooppalainen ilmiö. Suurimmassa osassa maailmaa 20 vuoden ikäero ei le mitään!
Naiset ovat kieltämättä ilkeitä, mutta tuskin nyt kukaan ottaa tehtäväkseen "vanhemmille naisille haluaa näyttää". Ei se ole kenenkään päätarkoitus. Sellainen on aika itsekeskeistä ajattelua vanhemmalta naiselta. Ikäänkuin hän olisi jotenkin elämän pääosassa.
Tämä lauseesi kertoo kaiken: "Mä toivoisin kaikkien kypsien miesten osaavan suhtautua aikuismaisesti nuorten naisten flirttailuihin eikä seota niistä." Viriilin uroksen tehtävät on astua tuollainen kiimainen naisenalku.No tarkoitin sitä että mies ei ottaisi sitä niin tosissaan ja kuvittelisi itsestään liikoja. Toki voi astua ihan miten vaan mutta itsensä tekeminen naurettavaksi on jo toinen asia. Moni ikämies sekoaa ja tekee itsestään naurettavan kuvitellessaan olevansa jotenkin seksuaalisesti himottavia. Tosiasiassa harva yli 40 v mies on vetävän näköinen mutta moni alle 40 v mies on. Ihan sama naisissa mutta naiset ei otakkaan niin tosissaan nuorten miesten vonkaamista mutta voihan sitä seksiä silti siltä ottaa =). Onhan totta että parikymppinen mies ja nelikymppinen nainen kohtaa oikeasti seksuaalisesti mutta muuten ei. Yli 40 v mies ei pärjääkkään ikäistensä naisten kanssa sängyssä vaan halua epävarmemman nuoren naisen jotta voi tuntea itsensä "mieheksi". Saman ikäinen nainen vaatii liikaa ja nuoret miehet taas tykkää siitä.
- D.S.
"Onhan totta että parikymppinen mies ja nelikymppinen nainen kohtaa oikeasti seksuaalisesti mutta muuten ei. Yli 40 v mies ei pärjääkkään ikäistensä naisten kanssa sängyssä vaan halua epävarmemman nuoren naisen jotta voi tuntea itsensä "mieheksi". Saman ikäinen nainen vaatii liikaa ja nuoret miehet taas tykkää siitä."
Tämä on seksitutkimusten mukaan ihan puuta heinää. Suomessa on tehty neljä laajaa seksitutkimusta sitten 1970 ja joka kerta tilastot ovat osoittaneet, että seksuaaliset tarpeet kohtaavat parhaiten, jos mies on 20 vuotta vanhempi kuin nainen ( http://www.otava.fi/kirjat/tieto/2008/fi_FI/halu_ja_intohimo_1/ )
En oikein ymmärrä, mitä tarkoitat väitteelläsi, ettei nelikymppinen mies pärjää nelikymppiselle naiselle. Mahtaisikohan se johtua siitä, että sen tätä uskomusta kantavan naisen habitus on jo sitä luokkaa, ettei viisari värähdä. Parikymmpisellä miehellä ei yleensä kestävyys riitä nelikymppiselle naiselle. Nelikymppinen mies taas voi himmailla ja trimmailla nuoren naisen kanssa vaikka kuinka pitkään - jos se siitä olisi kiinni.
Ja sellainen käsitys, että nainen olisi jotenkin seksuaalisempi nelikymppisenä ei sekään saa tukea oikeilta seksitutkimuksilta. Samoin ns. puumailmiö on osoittautunut deittisaitti tutkimuksissa ihan hölynpölyksi. Trendit on selvät nainen hakee vanhempaa ja mies nuorempaa.
Keski-ikäiset naiset tekevät elämänsä vaikeaksi, kun peilaavat itseään samanikäisiin miehiin. Mies ja nainen ovat erilaisia, kovin erilaisia. Hyväksy se! Naisen hedelmällisyys alkaa ehkä 12-13 vuotiaana ja jatkuu niin, että jo 40-äidillä on 90% todennäköisyydellä ollut keskenmeno ennen onnistunutta synnytystä. Miehillä hedelmällisyys alkaa suunnilleen samaan aikaa tai hieman myöhemmin ja jatkuu niin, että vielä 60-vuotiaillakin vain 20%:lla on andropaussin oireita ( http://www.hus.fi/default.asp?path=1;32;818;1733;3727;13748 )
Uskomukset ovat yksi asia ja tieto on toinen asia. Tavan takaa täällä kerrotaan, että vanha mies tekee viallisia sikiöitä, mutta jos nyt verrataan tuohon naisten keskenmenoprosenttiin 40-vuotiaana sitä, että 60-vuotiaan miehen siittiön geenivirheen todennäköisyys on luokkaa 1:2000–1:5000 ... Nuorella mieheillä 1:8000–1:12 000 .... että sillä lailla. Mikä on olennaista, hä?
Antaa ihmisten itse valita kenen kanssa viihtyy eikä anneta keski-ikäisten lihavoituneiden naisten eikä ahdasmielisten persupissisten päättää sitä!- kypsähedelmä;)
Minä en ole kuin sinun kirjoittamanasi (lukuisia kertoja täällä S24:ssä, huoh...) kuullut tuota että 20 vuotta vanhempi mies olisi seksuaalisesti paras naiselle. Ihan omasta kokemuksesta me naiset tiedämme että se ei mene noin.
Nainen on tosiaan yleensä noin nelikymppisenä kaikkein seksuaalisimmillaan. Voin allekirjoittaa! Seksistä olen aina pitänyt, mutta teininä ja nuorenakin vielä nainen on epävarma eikä uskalla heittäytyä. Elämänkokemus tuo uskallusta ja rohkeutta, tietää mitä tahtoo eikä vain palvele miestä, vaan osaa myös ottaa oman nautintonsa.
Minulla lienee enemmän kokemuksia miesten seksuaalisuudesta kuin sinulla, oletan (tietää en tietysti voi). Tarpeeksi monen eri-ikäisen miehen kanssa olen harrastanut seksiä, ja voin kertoa että alle kolmekymppinen mies on kestävämpi ja jaksavampi kuin vanhempi mies. Nelikymppinen ei enää ole fyysisesti niin jaksava, ihan tutkitusti kovuudessa ja kestossa on jokaisella heikentymistä verrattuna nuoreen orheen.
Sen voin sanoa että vanhempi mies joskus voi ollakin taitavampi hyväilemään naista, herätellä seksuaalisuutta ja tyydyttää muilla keinoin kuin peniksellään seksuaalisuuteen vasta heräilemässä olevaa nuorta naista. Mutta ihan kunnon jyystöpanossa nuori mies- vanhempi nainen -pari lyö laudalta 10-0. Ja sellaista jo nelikymppisenä osaa arvostaa, vaikka se lempeilykin välillä ihan mukavaa on. - YKSteoria
Ihan omasta kokemuksesta ja ystävättärieni myös tiedän että 40 v ja siitä ylöspäin n kymmenen vuotta on seksuaalisuutemme ihan toista luokkaa kuin silloin parikymppisinä. Monet ikäiseni naiset joutuvat elämään melkoisessa puutteessa kotonaan ikäisensä miehen kanssa. Juurikin yksi ystävättäreni itki olkapäätäni vasten miehen kaipuutaan. Kehoitin hommaamaan nuoren rakastajan mutta ystävätär on uskollista sorttia ja päätti kestää vielä. Meikäläiseltä kun poistettiin kohtu (kolme lasta) voin sanoa seksinhimoni siltä seisomalta kasvaneen. Titkimukset voi olla mitä on mutta kokemus puhuu omasta puolestaan. Muistan kyllä ex mieheni himot silloin paruikymppisinä ja oman välinpitämättömyyteni koko asiaan. Lapset menivät kaiken edelle ja se on tosiasia. Ei parikymppisinä kerinnyt miettimään seksijuttuja mutta toki kun halusi miestä miellyttää niin siihen välillä mukaan lähti. Oma nautinto ja orgasmi oli kyllä hakusessa ja hukassa pahasti vaan eipä ole enään. Eron jälkeen minulla oli 7 vuotta nuorempi mies vuoden ajan mutta hänellekkin iski vauvakuume joten vaihdoin takasin ikäiseeni. Välissä oli kuitenkin 10 vuotta nuorempi rakastaja enkä valehtele että sain 7 orkkua peräjälkeen sen hepun kanssa. Ihana muisto nuoresta miehestä.
Tämä nykyinen mies ei kyllä ole samalla aaltopituudella seksissä hänkään kanssani mutta rakkain kuitenkin kaikista. En petä vaan nautin siitä 90 % arkielosta mielummin kuin 10 % seksielosta. - Tädit horisee
YKSteoria kirjoitti:
Ihan omasta kokemuksesta ja ystävättärieni myös tiedän että 40 v ja siitä ylöspäin n kymmenen vuotta on seksuaalisuutemme ihan toista luokkaa kuin silloin parikymppisinä. Monet ikäiseni naiset joutuvat elämään melkoisessa puutteessa kotonaan ikäisensä miehen kanssa. Juurikin yksi ystävättäreni itki olkapäätäni vasten miehen kaipuutaan. Kehoitin hommaamaan nuoren rakastajan mutta ystävätär on uskollista sorttia ja päätti kestää vielä. Meikäläiseltä kun poistettiin kohtu (kolme lasta) voin sanoa seksinhimoni siltä seisomalta kasvaneen. Titkimukset voi olla mitä on mutta kokemus puhuu omasta puolestaan. Muistan kyllä ex mieheni himot silloin paruikymppisinä ja oman välinpitämättömyyteni koko asiaan. Lapset menivät kaiken edelle ja se on tosiasia. Ei parikymppisinä kerinnyt miettimään seksijuttuja mutta toki kun halusi miestä miellyttää niin siihen välillä mukaan lähti. Oma nautinto ja orgasmi oli kyllä hakusessa ja hukassa pahasti vaan eipä ole enään. Eron jälkeen minulla oli 7 vuotta nuorempi mies vuoden ajan mutta hänellekkin iski vauvakuume joten vaihdoin takasin ikäiseeni. Välissä oli kuitenkin 10 vuotta nuorempi rakastaja enkä valehtele että sain 7 orkkua peräjälkeen sen hepun kanssa. Ihana muisto nuoresta miehestä.
Tämä nykyinen mies ei kyllä ole samalla aaltopituudella seksissä hänkään kanssani mutta rakkain kuitenkin kaikista. En petä vaan nautin siitä 90 % arkielosta mielummin kuin 10 % seksielosta.Ei sillä ole väliä, onko joku keski-ikäinen nainen "itsevarma" tai panettaako naista. Ei sellainen kiinnosta miehiä pätkän vertaa, kun tosiasia on se, että 40-v naiset vain ovat rumempia, ryppyisempiä ja roikkuvampia kuin kolmekymppiset, jotka puolestaan ovat rumempia kuin kaksikymppiset. 25 v täytettyään nainen rupsahtaa todella nopeasti ja hänen seksuaalinen käyttöarvonsa laskee olemattomaksi.
- Setä tystny
Tädit horisee kirjoitti:
Ei sillä ole väliä, onko joku keski-ikäinen nainen "itsevarma" tai panettaako naista. Ei sellainen kiinnosta miehiä pätkän vertaa, kun tosiasia on se, että 40-v naiset vain ovat rumempia, ryppyisempiä ja roikkuvampia kuin kolmekymppiset, jotka puolestaan ovat rumempia kuin kaksikymppiset. 25 v täytettyään nainen rupsahtaa todella nopeasti ja hänen seksuaalinen käyttöarvonsa laskee olemattomaksi.
Hyvin kelpasin nuoremmille joista kumpainenkin olisi halunnut vakavampaan suhteeseen kanssani
- .........
Tädit horisee kirjoitti:
Ei sillä ole väliä, onko joku keski-ikäinen nainen "itsevarma" tai panettaako naista. Ei sellainen kiinnosta miehiä pätkän vertaa, kun tosiasia on se, että 40-v naiset vain ovat rumempia, ryppyisempiä ja roikkuvampia kuin kolmekymppiset, jotka puolestaan ovat rumempia kuin kaksikymppiset. 25 v täytettyään nainen rupsahtaa todella nopeasti ja hänen seksuaalinen käyttöarvonsa laskee olemattomaksi.
Hahah, ihmeen katkeraa puhetta. Et ole tainnut saada hetkiin, jos koskaan. ;)Naiset ja miehet vanhenevat, se on totuus. Toiset säilyvät paremmin kuin toiset, mutta kyllä nelikymppinen on vielä ihan pantavan näköinenkin. Nuorelta ei enää näytä mutta seksikkäältä kyllä. Ja ihan yhtä hyvin monikin nuori aikuinen, mies tai nainen, ei todellakaan näytä hyvältä.
Kyllä sinäkin "tädit horisee", voit vielä seksiä saada, vaikka miehesi nuoremman naisen matkaan lähtikin. Vanhemmille naisille riittää paljon nuorempiakin miehiä, jotka arvostavat halukkuutta ja seksikkyyttä. - melkein50vmies
Tädit horisee kirjoitti:
Minun mielestä nainen on kauneimmillaan 30v ja siitä senkuin vain paranee..
- meilläpä ei
Melkoista yleistystä, että "Trendit on selvät nainen hakee vanhempaa ja mies nuorempaa."
Joku hakee, joku ei hae. Itse en 50-v naisena todellakaan hakisi itseäni vanhempaa miestä, eikä mieheni itseään nuorempaa, hän on 33 v. Olemme olleet aviossa reilut 4 vuotta ja koska emme tee lapsia yhdessä, olemme osanneet ottaa ilon irti toisistamme.
Väitän osaavani tuottaa iloa ja nautintoa miehelleni varsinkin ilman lastenhoitomurheita tai paineita vauvoista. Statistiikka on vaikuttavaa, mutta ei päde kaikkiin. Miksi mieheni pitäisi ottaa tilalleni nuori nainen, en ole vielä keksinyt. - n. mkfvsömkffvklml
......... kirjoitti:
Hahah, ihmeen katkeraa puhetta. Et ole tainnut saada hetkiin, jos koskaan. ;)Naiset ja miehet vanhenevat, se on totuus. Toiset säilyvät paremmin kuin toiset, mutta kyllä nelikymppinen on vielä ihan pantavan näköinenkin. Nuorelta ei enää näytä mutta seksikkäältä kyllä. Ja ihan yhtä hyvin monikin nuori aikuinen, mies tai nainen, ei todellakaan näytä hyvältä.
Kyllä sinäkin "tädit horisee", voit vielä seksiä saada, vaikka miehesi nuoremman naisen matkaan lähtikin. Vanhemmille naisille riittää paljon nuorempiakin miehiä, jotka arvostavat halukkuutta ja seksikkyyttä.Ehkä seksuaalisen aktiivisuuden perusteella 40 v mies ja 20 v nainen kohtaavat hyvin, koska vanhentuessaan miehen seksuaalisuus hiipuu ja nuorella naisella se on alhaisimmillaan. Ilo on silti lyhytikäinen, sillä vanhetessaan naisen seksuaalisuus alkaa kasvaa, mutta miehen yhä laskee. Nelikymppisen naisen kannattaisikin sitten jo hakeutua nuoren parikymppisen miehen kanssa kimppaan, sillä heidän seksuaalisuutensa on yhtä vahvaa. Mitä vanhemmaksi nainen tulee, sitä enemmän hän seksiä haluaa, kun testosteronin vaikutus korostuu estrogeenin hiipuessa. Jos ilmiö ei jonkun parisuhteessa näy, se johtuu suhteen muista ongelmista tai ukkoutuneesta miehestä, joka ei enää sytytä kertsksikkiaan, mutta vaihtamalla miestä tuo tulisi esiin kyllä.
- grandpa
Tädit horisee kirjoitti:
Eipä ne 40w miehetkään yleensä mitään hottiksia ole :D
- No ois joo tökeröä
En tiedä sinusta, mutta ainakin itte olen tosi usein ihastunut vanhempiin miehiin ja ihastun edelleen, seuraavista syistä... He ovat jo hieman rauhoittuneet, mutta ne kenestä itse kiinnostun on silti nuorekkaita eli en kaipaa mitään papparaista, mutta aikuisen kyllä. He osaavat jo antaa tilaa. Joka kerran kun jotain viristystä on ollut samanikäisen/nuoremman kanssa ongelmaksi on muodostunut... mustasukkaisuus ja valittaminen ja roikkuminen. Viina ja jatkuva dokaaminen. Pettäminen. Epävarmuus: ensin pitäisi tehdä aloite ja sen jälkeen kaikki aloitteet. Ja seksi, mikä ei ole hääppöistä, missä ei saa neuvoa ja mistä ei saa kuitenkaan kieltäytyä ja mihin ei voi suhtautua koskaan kuin haudan vakavasti ja mielellään suorittaen.
Vanhempien kanssa taas on ollut keskusteluja, tilaa, vapautta, mies on selvinpäin ja harrastaa jo jotain muuta kun kännäämistä, ei ole koko ajan epävarma itsestään, ja seksikin on jo aika luonnollinen asia. Vanhemmat miehet ovat olleet minua kohtaan kiltimpiä, eivät petä, ottavat huomioon ja koskettavat niinkuin olisin aarre eikä niinkuin olisin stressilelu ja pornotyby. Ja tuntuu kuin he jo uskaltaisivat ihastua ja rakastua, miettimättä heti suhteitaan tai että pitäisi olla ottamassa vaimoa kun se kuuluu tähän ikään tms... Nuoremmat tuntuvat ihastuvan enemmän ajatukseen suhteesta tai rakastuvan rakkauteen, hankkivan hyväksyntää tai suorittavan suhdetta. Pahimmillaan tietty suorittavan vanhempiensa suhdetta, missä itse saisi sitten olla perheen äiti.
Sinusta en tiedä, mutta ne miehet mihin ihastun ovat olleet kyllä keskiarvoikäisiään paremmassa kunnossa, vaikka hiukset nyt hieman olisikin harmaantuneet... Siis en katselisi pappaantunutta enkä kaljamahaista, enkä jos vähääkään tulee isällinen olemus mieleen. Siksi ihmettelenkin aina sitä "isä-teoriaa" en tosiaan ole yhdistämässä kaikkia vanhempia vanhemmikseni, vaan minun vanhempani olivat aivan 2 eri ihmistä kuin ketkään muut... No joo, mutta en halua isällistä miestä.
Ei tartte siis yrittää näyttää 20-vuotiaalta, kun se ei onnistu, vaan olla oma itsensä, mies vanhempanakin ja realistisen itsevarma.
Miehet osaa myös alkaa flirttailemaan siinä 4kympin jälkeen vapautuneesti. Aikasemmin pitää aina olla "yrittämässä" jotain, ja taas suoriutumassa. Tai ottamassa luuloja heti, lupaamassa, yrittämässä, temppuilemassa tai torjumassa tai milloin mitäkin. Vanhempien miesten kanssa voi flirttailla ihan huvikseen, heittää läppää huvikseen ja vaikka ihastuttaisiinkin, ei tartte aina olla ottamassa paineita heti siitä.
Unelmien mies olisi 50-vuotiaan aivot, 40-vuotiaan urheilullisen miehen kroppa - ja kokemus, 30-vuotiaan kyky ja 20-vuotiaan innostus.
Sitä en sen siijaan oikeastaan ymmärrä, miksi nuoruus yksin olisi joku juttu, ellei sitten tosiaan ole muuta kuin sinut itsensä kanssa. En mä ainakaan ole sen imarrellumpi 25- kun 45- vuotiaan huomiosta, kyllä mä nään onko se aitoa, ihastusta, vai mitä ja jahtaako tyyppi jokaista hameen helmaa vai ihaileeko se aidosti. Miten se nuoren ihailu ois jotenkin parempi?? Miksi mä määrittelisin itseni yhtään sen enempää toisen kun toisenkaan kautta?- m40+
Tosi mukavaa keskustelun aloittaneena välillä seurata.
- m40+
m40+ kirjoitti:
Tosi mukavaa keskustelun aloittaneena välillä seurata.
Kiva puhdistava riitakin on varmaan helppo järjestää.
Mutta minä en nyt ainakaan jaksa sellaista.
Palataan tyhmiin keskusteluihin myöhemmin. - justihin se ja sama
m40+ kirjoitti:
Kiva puhdistava riitakin on varmaan helppo järjestää.
Mutta minä en nyt ainakaan jaksa sellaista.
Palataan tyhmiin keskusteluihin myöhemmin.No niin. Voiko enää tarkemmin sanoa, että nyt on paska fiilis.
Vitut tästä...
"Aika kiva saada huomiota ja flirttiä nuorilta naisilta ja tytöiltä, mutta...
On alkanut kiinnostaa miksi saan sitä?"
-Ehkä säälistä...?- m40+
Yön yli aamuun kestävät kivat jutut kyllä ovat sen arvoisia, että olen ihan mielelläni säälittävä.
- m40+
m40+ kirjoitti:
Yön yli aamuun kestävät kivat jutut kyllä ovat sen arvoisia, että olen ihan mielelläni säälittävä.
Kivat hetket jotka alkavat joskus kympinuutisten jälkeen, ja loppuvat aamulla 4-6 aikaan...
tyttö herättelee klo: 9-12, että jatkaisimmeko siitä mihin jäimme?
Ihan kivaa saada säälipillua.
Mutta voimia se kyllä kuluttaa.
Ja toistan itseäni. Se on kivaa silti. m40+ kirjoitti:
Kivat hetket jotka alkavat joskus kympinuutisten jälkeen, ja loppuvat aamulla 4-6 aikaan...
tyttö herättelee klo: 9-12, että jatkaisimmeko siitä mihin jäimme?
Ihan kivaa saada säälipillua.
Mutta voimia se kyllä kuluttaa.
Ja toistan itseäni. Se on kivaa silti."Ihan kivaa saada säälipillua."
-Mikäs siinä jos ei arvosta itseään tuon enempää. X)
Omalta kohdaltani (olen 35v) en voisi kuvitellakkaan, että joku 20v pissis kiinnoustuisi musta. Vielä vähemmän voisin kuvitella, että minä kiinnostuisin hänestä. Sääliä ei anneta eikä pyydetä. Sääli on sairautta. ;)
- hihhei
Hmm, ensin puhut vain huomiosta ja flirtistä, kyselet miksi saat sitä nuorilta naisilta, miksi saat "nauttia flirtistä". Sitten jo harrastatkin tauotonta seksiä sellaisten kanssa. Jokin nyt vähän haiskahtaa. ;)
Tämäntyyppiset ketjut ovat kyllä aina niin hupaisia ja piristäviä! - Biologiaa
Nuoria naisia ajaa lisääntymishalu eteenpäin eli lisääntyä pitäisi taloudellisesti vakaan miehen kanssa jotta pesä olisi turvattu. Vanhempi mies myös saattaa olla jo uskollisempi kun rillutteluajat ovat takanapäin? Näin ainakin kuvitellaan. Perinnönjaolla ei kuitenkaan sopisi olla muita jälkeläisiä kuin naisen omia joten paras vaihtoehto olisi plus 40 v ennestään lapseton mies. Yli 40 v naisia taas ajaa eteenpäin nautinnon ja hauskan pitämisen halu ja siksi heille mieluisinta seuraa olisi nuorempi mies. Vanhempi mies pitää siitä että saa olla tarpeellinen ja isällinenkin koska omat menot ei enään ole niin tärkeitä ja siksi moni vanhempi ottaa nuoremman. Oman ikäinen nainen seksuaalisuudessaan on pelottava.
- ..............
Onhan se pelottava, kun ei enää jaksa seistä eikä jaksa paneskella. Just siksi nuorempi mies-vanhempi nainen on pareista seksuaalisin.
- that's right
.............. kirjoitti:
Onhan se pelottava, kun ei enää jaksa seistä eikä jaksa paneskella. Just siksi nuorempi mies-vanhempi nainen on pareista seksuaalisin.
Oon nuori mies ja haluaisin kyllä jonkin verran vanhemman naisen ihan vaan sen takia että ne tietää enemmän seksistä ja osaa paremmin kuin jotkut tytöt. Ja kyllä vaikka 45-v nainen voi olla muuten hyvännäköinen ja fyysisesti hyvässä kunnossa. Haaveilin lukiossa yhdestä juuri sen ikäisestä naisopettajasta. Oli aika hyvät muodot ja todella kaunis...
- nainen 50v.
olisiko 40 miehillä alkanut nuoruuden kaipuu ,kun siinä iässä alkavat vikuilla olkansa yli.Vanha vaimo vaihtoon ja moottoripyörä........????
- Jepssex
Ei voi kuin sääliä noita vanhoja akkoja, jotka kuvittelevat olevansa seksuaalisia.
- VanhaAKKahunnigolla
Ei kannata sääliä ketään jolla on hyvä fiilis ikään katsomatta. Sääli sellaisia jotka ei saa orkkuja ja haluaisi saada sillä niitä on paljon nuoremmissakin. Minä en saanut nuorempana ja kärsin siitä mutta vanhempana onneksi opin jo saamaan. Jos joku vanha akka nauttii seksistä niin sehän on hienoa ei säälittävää!!
- minä vaan
No ketkähän ne nuoret naiset teille on synnyttäneet? Voi hyvä tavaton tuota miesten aivotoimintaa, siellä ei kyllä ole kun se yksi solu ja loput löytyy alempaa ;-) Jos ette teettäisi niitä sukunne jatkajia meillä naisilla niin me emme rupsahtaisi...haloo!
- J*malauta!
Lääkkeet!
- Paljon nähnyt
Jos ei katso maailmaa vain omasta horisontistaan, ymmärtää ettei yhtä totuutta tässäkään ole. Eli kyllä niitäkin muutama harva on, jotka etsivät isä-/äitihahmoa, mutta pääasiassa kiinnostus vanhempaan johtuu muista syistä.
Seksuaalista elämää aloittelevalle voisi olla turvallisempaa tehdä se selkeästi vanhemman kanssa:
- ei tarvitse pelätä että sinun "korkkaamistasi" kehutaan kaveripiireissä,
- kokeneemman kanssa voi häpeämättä ottaa "oppilaan" roolin,
- vanhempi uskaltaa näyttää ja ymmärtää että henkinen puoli on seksissäkin enemmän kuin puolet,
- ehkäisy onnistuu paremmin kuin sähläävän, epävarman, mutta kokenutta esittävän teinin kanssa.
Suhdetta harkitessaan kannattaa silti uhrata pieni ajatus myös sille, että perheestä haaveileva haluaa siinä vaiheessa sitoutua koko elämäksi. Yli kahdenkymmenen vuoden ikäero lisää riskiä suhteen kariutumisesta vanhempana, mutta ei välttämättä aina!
IItseensä pitää luottaa enemmän kuin ympäristön mielipiteisiin.- Tlstksks
" Yli kahdenkymmenen vuoden ikäero lisää riskiä suhteen kariutumisesta vanhempana, mutta ei välttämättä aina!"
Australiasta ja Englannista on tutkimustuloksia, joiden mukaan huomattava ikäero miehn hyväksi lisää parisuhteen kestoennustetta. Tätä selitetään sillä, että suurin syy avioeroihin on miehen uskottomuus, ja kun miehellä on riittävästi ikää, niin juoksutarvetta ei enää ole... - Kaulatonhuovuttaja
Tlstksks kirjoitti:
" Yli kahdenkymmenen vuoden ikäero lisää riskiä suhteen kariutumisesta vanhempana, mutta ei välttämättä aina!"
Australiasta ja Englannista on tutkimustuloksia, joiden mukaan huomattava ikäero miehn hyväksi lisää parisuhteen kestoennustetta. Tätä selitetään sillä, että suurin syy avioeroihin on miehen uskottomuus, ja kun miehellä on riittävästi ikää, niin juoksutarvetta ei enää ole...Juu siks just ton Erkin otinkin kun on niin ruma ja vanha (köyhäkin) ettei kellekkään muulle enää kelpaa. Itse huorasin ympäri kyliä nuorempana ja kohta taas mennään kunhan Ekille vaippa saadaan vaihtoon.
- M50N20
Kaulatonhuovuttaja kirjoitti:
Juu siks just ton Erkin otinkin kun on niin ruma ja vanha (köyhäkin) ettei kellekkään muulle enää kelpaa. Itse huorasin ympäri kyliä nuorempana ja kohta taas mennään kunhan Ekille vaippa saadaan vaihtoon.
Heh heh (tekonaurua) ... ööö ... olipa hauska juttu heh heh, kun naurattaakin.
- mrnesdcs
Se isähahmon etsintä tapahtuu tiedostamattomalla tasolla
- jhtehtg
Ei ne oo tosissaan, vit.uillessaan tekevät sitä
- toinen yli nelikympp
Hieman olen ihmetellyt samaa mitä aloittaja.. Itse 40 mies ja välillä jään miettimään, että miksi tuo (nuori) nainen katsoo minua noin pitkään. En ole heistä kiinnostunut, en seksuaalisesti enkä muutenkaan, ikäiseni seura on parasta minulle. Silti on oikeastaan aika kiva huomata, että saattaisi olla saumaa nuorempienkin kanssa.
- Ei voi ymmärtää
Katsovat ehkä kuitenkin uudennahkeaa Audiasi? Vai liikutko silloin kun naiset 'sinua' katselevat poikasi Artun, 18v, seurassa? Tai he luulevat, että olit se heidän ala-asteen matikanope jolla oli hassu slipoveri?
- .....
Ei voi ymmärtää kirjoitti:
Katsovat ehkä kuitenkin uudennahkeaa Audiasi? Vai liikutko silloin kun naiset 'sinua' katselevat poikasi Artun, 18v, seurassa? Tai he luulevat, että olit se heidän ala-asteen matikanope jolla oli hassu slipoveri?
Jotkut miehet nyt vaan on komeita ja charmikkaita vanhakin, en ymmärrä miksi jotkut haluavat tämän tosiasian ehdoin tahdoin kiistää.
Itse en ole komea, pelkästään vanha. Ei minulle silti ole vaikea hyväksyä, että eräät ikäiseni miehet ovat puoleensavetävän näköisiä myös nuorempien naisten mielestä.
- m42 vee
En oikein näe mitään järkevää syytä, miks joku mua 20v nuorempi kiinnostuisi minusta, vaikka olenkin mielestäni ikäistäni nuoremman näköinen ja aika tiukassa kunnossa. Papparainen kuitenkin ;)
- puoliton
Joskus sille ei voi mitään - 24v, joka on kiinnostunut 42v miehestä.
- Vaarin päiväunet
Papparessu.
- 8+8
Ehheh. Ihan punastuttaa kun tajuan että olen juurikin yksi näistä naisista. Täällä on mainittu hyviä syitä, juurikin se turvallisuus, on jo kokenut kaikenlaista, keskusteleminen onnistuu myös muusta kuin säästä ym. Usein myös vanhemmista löytyy äärettömän hyvännäköisiä miehiä.
Ikäiseni pojat ovat vielä niin keskenkasvuisia ja usein kohtelevat naisia huonosti, että ei kyllä kiinnosta. Ja sen verran itsekunnioitusta omaan etten ala ihan kenen tahansa "korkattavaksi". (Ja kun nykyään täysi-ikäisten neitsyiden naisten olemassaoloon suhtaudutaan niin epäuskoisesti, niin järkyttykää nyt tiedosta että kyllä meitäkin on.)- Aito mies
Hei 8 8,
millaista miestä olet etsimässä? - hfznmhm
Kuin vanha oot? 18? 20? On totta, että sen ikäiset pojat ovat usein ikäisiään tyttöjä pentumaisempia, mut suosittelen sulle kattelemaan jotain about 28v miehiä nelikymppisten sijasta. Sen ikäisillä yleensä on jo tullut järkeä kalloon, ja jos ei ole, niin ei sitä tulekaan.
- Haluu vaarin!
Aito mies kirjoitti:
Hei 8 8,
millaista miestä olet etsimässä?Sellasta kuus-seittemänkypästä jolla on paljon rahaa...Ja korkee verenpaine!
- 8+8
Oon 19 :D Ja miestä en etsi, sellainen joko löytyy jostain tai sitten ei.
- Danskuuuhki
Nin löytyy :)
Itse olin 18w kun tapasin ekan kerran nykyisien mieheni, joka oli silloin 33..
Meidän juttu oli silloin alussa ihan juttelua yms., osittain välimatkan takii (mä hkistä ja mies asui landella 100km).
Sitten panin poikki vähäksi aikaa kun rupesi ahdistaa omat tunteet (mun mielestä liian vakavaksi).
Tavattiin tauon jälkeen uudestaan (Suomen ulkopuolella itse asiassa sattumalta), ja hetken päästä tiesin, että se on mun mieheni!
Nyt viis vuotta myöhemmin ollaan naikussa :D
- 18+4
Oman kokemukseni mukaan ihanteellisinta on, että ikäeroa on 12-18 vuotta miehen eduksi. Silloin ei tarvitse kokea avioeroa, kun mies on jo juoksunsa juossut. On plajon parempi olla se toinen nainen kuin se ensimmäinen.
- htbgvrfced
No, mikä ettei jos iät ovat 50 ja 68, mut 20 ja 38... huh huh...
- Iso-Jormakko
htbgvrfced kirjoitti:
No, mikä ettei jos iät ovat 50 ja 68, mut 20 ja 38... huh huh...
Mitäs kummallista tuossa on? Minulla oli muutama vuosi sitten erittäin antoisa suhde 19-vuotiaaseen tyttöön itse ollessani 46-vuotias. Olisi voinut jatkuakin, jos muut ihmiset eivät olisi ahdasmielisyyttään ja suvaitsemattomuuttaan ilmaisseet niin selvästi.
Ihmisten pitäisi saada valita parinsa itse, oman päänsä mukaan muiden arvostelematta. Keneltä se on pois jos kaksi ihmistä viihtyy keskenään? - bhjfckoe
Iso-Jormakko kirjoitti:
Mitäs kummallista tuossa on? Minulla oli muutama vuosi sitten erittäin antoisa suhde 19-vuotiaaseen tyttöön itse ollessani 46-vuotias. Olisi voinut jatkuakin, jos muut ihmiset eivät olisi ahdasmielisyyttään ja suvaitsemattomuuttaan ilmaisseet niin selvästi.
Ihmisten pitäisi saada valita parinsa itse, oman päänsä mukaan muiden arvostelematta. Keneltä se on pois jos kaksi ihmistä viihtyy keskenään?19 ja 46! No ihan et olisi voinut olla sen ukki, mut ei paljoa puutu, peukkua ylös!
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Mutta silloin nainen ei ole välttämättä juoksujansa juossut ja vanhempi mies jää ennen pitkää kuin nalli kalliolle. Omanikäistä suosittelen, suurin osa onnellisista suhteista on sellaisia, ihan jo siksikin että ollaan samassa elämänvaiheessa ja ne juoksut tai juoksemattomuudet koettuna.
- pheriphery
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Mutta silloin nainen ei ole välttämättä juoksujansa juossut ja vanhempi mies jää ennen pitkää kuin nalli kalliolle. Omanikäistä suosittelen, suurin osa onnellisista suhteista on sellaisia, ihan jo siksikin että ollaan samassa elämänvaiheessa ja ne juoksut tai juoksemattomuudet koettuna.
Itse ollut nyt yli 13 vuotta parisuhteessa itseäni 15 vuotta vanhemman naisen kanssa, josta naimisissa yli 10 vuotta. Olemme onnellisia ja rakastamme toisiamme. Pitäiskös mun nyt alkaa juoksemaan niitä juoksujani?
- jnhbvgf
pheriphery kirjoitti:
Itse ollut nyt yli 13 vuotta parisuhteessa itseäni 15 vuotta vanhemman naisen kanssa, josta naimisissa yli 10 vuotta. Olemme onnellisia ja rakastamme toisiamme. Pitäiskös mun nyt alkaa juoksemaan niitä juoksujani?
Iät?
- pheriphery
jnhbvgf kirjoitti:
Iät?
39 ja 54
- inhorealisti..
Jos 20v nainen ja 40v mies ovat suhteessa, niin kyllähän se on niin, et jos kyseesä ei ole rahaan ja valtaan perustuva kuvio, niin joko nainen on poikkeuksellisen kypsä ikäiseseen, tai mies poikkeuksellisen lapsellinen. Jälkimmäinen lienee tavalliseempaa.
- Kielletty pysäköinti
Suomi on kateuden kehto ja luvattu maa. Suvaitsemattomuus ja ahdasmielisyys kukoistavat täällä. Leima otsaan, jos vähänkin uskaltaa.
- mmymmr
asiaa!r
- puolimatkassa
Meillä (23&43) minä ehkä vähän ikäistäni kypsempi ( ei kiinnosta mitkään baarijuoksut jne) ja mies leikkimielinen, mutta ei lapsellinen. Mielestäni ollaan samalla aaltopituudella. Rahalla ja vallalla ei mitään tekemistä suhteessa, vaikka mä opiskelen ja mies töissä. Ei se mitenkään erikoinen kuvio musta ole. Mies ei mua elätä kumminkaan. Molemmat ollaan kilttejä ja valmiita joustamaan. Yhdessä 1,5 vuotta - vasta, mutta kaikki näyttänyt tähän asti hyvältä.
- inhorealisti..
puolimatkassa kirjoitti:
Meillä (23&43) minä ehkä vähän ikäistäni kypsempi ( ei kiinnosta mitkään baarijuoksut jne) ja mies leikkimielinen, mutta ei lapsellinen. Mielestäni ollaan samalla aaltopituudella. Rahalla ja vallalla ei mitään tekemistä suhteessa, vaikka mä opiskelen ja mies töissä. Ei se mitenkään erikoinen kuvio musta ole. Mies ei mua elätä kumminkaan. Molemmat ollaan kilttejä ja valmiita joustamaan. Yhdessä 1,5 vuotta - vasta, mutta kaikki näyttänyt tähän asti hyvältä.
Eihän siinä mitään, kyllä joillakin voi toimia, onhan siitä esimerkkejä julkisuuden henkilöistäkin. Itselläni on vain hyvin toisenlaisia kokemuksia huomattavasti nuoremmista naisista. Joitakin vuosia sitten, kun oli 38v, minulla oli deittiprofiili, ja tuli tavattua monenikäisiä naisia. Pari nuorinta oli n. 20-vuotiaita, ja täytyy kyllä sanoa, että mitään yhteistä ei löytynyt missään suhteessa, ei edes seksin saralla, mut toki noi ovat yksittäistapauksia, että ei voi yleistää.
- Ottakaa nuorempi
Minua ei nuorempana kiinnostanut niin baarijuoksut mutta sitten kun lapset kasvoi aikuiseksi olisi jo kiinnostanut. Mies joka on melkein ikäiseni vaan vanheni niin paljon että ei jaksa lähteä? Siitä kiinnostaa sohvalla kököttäminen ja tietokone. Minä haluaisin tanssimaan ja villimpää seksiä. Nyt todella toivoisi että mies olisi nuorempi vähän enemmän kuin sen yhden vuoden. Yksin käyn kuntosalilla ja naisystävien kanssa ulkona. Mies ei jaksa. Ikää on siis minulla 48 ja mitat ihan samat kuin 20 veenä. En ole silti puuma =)
- ikäistäänvanhempi
Laita musat soimaan ja tanssi, sillähän se selviää kiinnostaako sitä enemmän se kone vai mikä. ;) Tai käperryt siihen sohvalle sen kainaloon ja otat siltä sitä villimpää seksiä. Arvosta sitä miestä mikä sulla on, ei kai se turhaan siellä kotona "venaile".
- ja jatkuu
40 . Olet varmasti itsevarma, kokenut, asiallinen ja kuuma. Siksi himottava. Nuorista pojista ei ole mihinkään, niin se vaan menee. Joillekkin naisille se raha on tärkein, ampua pitäis sellaset lortot. :D Sisin on se tärkein, nauti siitä mitä saat äläkä mieti miksi. Arvosta itseäs, olet varmasti kultaa!
- eeeeeeeeeeeeee
mä oon aivan varma et joku vitun ruma fabu on tehny tän ketjun :D ja taidan olla oikeessa.
- Olet flirtille avoin
Flirttailun ja kiinnostuksen kohteeksi kelpaa: flirttaileva ja kiinnostunut!!!
Iällä, ulkonäöllä tms. ei ole mitään merkitystäs. Flirtti on oman markkina-arvon testaamista ja sitä ei voi käyttää ihmiseen, joka ei ota sitä vastaan, eikä ole siitä kiinnostunut. Kokeile joskus. Menet paikkoihin, joissa sinua kohtaan yleensä osoitetaan kiinnostusta ja sinulle flirttaillaan. Mutta mene tälläkertaa siten, että ajattele ahdistuvasi tai inhoavasi kontakteja!!!! Mieti kuvitteellinen tilanne, että olet koko viikon tehnyt töitä ihmisten parissa asiakaspalvelussa ja nyt haluat vain rentoutua yksin tai omalla porukalla, etkä tavata KETÄÄN UUTTA IHMISTÄ!!! Haluat ehkä keskittyä olut tuoppiisi tai kaverisi juttuun lätkämatsista.
Jos joku tulee norkumaan viereen, niin osoita, ettet ole lainkaan kiinnostunut. Ei katsekontaktia. Eikä muutenkaan harhailevaa, etsivää ja flirttiin valmista käytöstä!!!! Se on siinä!!
Silloin sinusta ei kiinnostuta!
ja homma toimii samalla tavalla toisinpäin. Kun osoitat elekielelläsi ja katseillasi, että olet haluaks kontaktiin, niin kas!! Olet flirttimagneetti!! Ja kiinnostuksen kohde.- hngbfvsadcs
Iällä, ulkonäöllä tms. ei ole mitään merkitystä
just, kuinka moni on samaa mieltä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202273Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3041234- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642