Toljake ja laskin..väärin?
Mitä yhteistä?
20
64
Vastaukset
Ainakin muutama kirjain, muuten en kyl tiiä, ei o tavattu viä.
- Ainakin ..
laskin..väärin oli niin neiti, niin neiti. Siis onko se mies, vai meseileekö jaana tietämättään naisen kanssa....
Ja toljake.. no, vässyköitähän he ovat.- mutta se on
voopotin kirjoitti:
Tuota et ehkä haluisi sanoa kasvotusten. :)
totuus. Imelä jätkä, ainakin palstajuttujensa perusteella.
- >>>>
voopotin kirjoitti:
Tuota et ehkä haluisi sanoa kasvotusten. :)
Mä ainakin voisin. Olisitko kateellinen jos olisin nähnyt läaskinväärinin kasvotusten?
mutta se on kirjoitti:
totuus. Imelä jätkä, ainakin palstajuttujensa perusteella.
Palsta ei olekkaan kaikki. :)
>>>> kirjoitti:
Mä ainakin voisin. Olisitko kateellinen jos olisin nähnyt läaskinväärinin kasvotusten?
Tuskin sanoisit taino ainakin sen jälkeen miettisit, että kannattikohan sittenkään sanoa, muutama hampi harvempana.
En olis, koska mä nään hänet nytkin. :)- >>><
voopotin kirjoitti:
Tuskin sanoisit taino ainakin sen jälkeen miettisit, että kannattikohan sittenkään sanoa, muutama hampi harvempana.
En olis, koska mä nään hänet nytkin. :)Mitä vittua? Onko miehesi väkivaltarikollinen? Entä jos olen nainen, vetää turpaan silti.? On teillä siellä ghettossa raaka peli.
- hihi..
>>>< kirjoitti:
Mitä vittua? Onko miehesi väkivaltarikollinen? Entä jos olen nainen, vetää turpaan silti.? On teillä siellä ghettossa raaka peli.
Mesessä vain uhoaa ja pullistelee jaanalle: MÄÄ VOITAN KAIKKI XD
- xD
hihi.. kirjoitti:
Mesessä vain uhoaa ja pullistelee jaanalle: MÄÄ VOITAN KAIKKI XD
Kuinka nuori tämä laskin väärin oikein on? 20? 15v. käytöstä xD
>>>< kirjoitti:
Mitä vittua? Onko miehesi väkivaltarikollinen? Entä jos olen nainen, vetää turpaan silti.? On teillä siellä ghettossa raaka peli.
No jos sä olet nainen niin mävedän sen puolesta sua kuonoon. Ei tartte syytellä ukkoa. :)
Ei meillä ole raaka peli, mutta suurisuut saa suun kavennuksen.
- Kimmo
murrin ja voopojaanan yhteisen etämiehen yleisimmin käyttämät nikit.
Noh ovat samaa sukupuolta ainaskin eli miehiä. :)
Äärettömän huojentava tieto, ain ei voi olla varma itestäänkään, semminki ku palstalla väitetään äämäks :)
Toljake kirjoitti:
Äärettömän huojentava tieto, ain ei voi olla varma itestäänkään, semminki ku palstalla väitetään äämäks :)
Eikö ookkin. :D
Palstalla saa ihan uusia ulottuvuuksia, sellaisikin joista ei koskaan itse edes osannut villeissä unelmissaankaan haaveilla.
- etämiehiä?
Yhteistä on voopotin
Näin tulin ja laskin....väärin tietenkin. Toljake osaa tulla oikein, mutta laskee väärin, ei kun nyt mä menin sekaisin itsekin.
- mese s-etämies
laskin..väärin tulee vain mesessä
Jos laskee väärin niin silloin voidaan helposti kutsua toljakkeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381