Mitä yhteistä?

Niin?

Toljake ja laskin..väärin?

20

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakin muutama kirjain, muuten en kyl tiiä, ei o tavattu viä.

    • Ainakin ..

      laskin..väärin oli niin neiti, niin neiti. Siis onko se mies, vai meseileekö jaana tietämättään naisen kanssa....

      Ja toljake.. no, vässyköitähän he ovat.

      • Tuota et ehkä haluisi sanoa kasvotusten. :)


      • mutta se on
        voopotin kirjoitti:

        Tuota et ehkä haluisi sanoa kasvotusten. :)

        totuus. Imelä jätkä, ainakin palstajuttujensa perusteella.


      • >>>>
        voopotin kirjoitti:

        Tuota et ehkä haluisi sanoa kasvotusten. :)

        Mä ainakin voisin. Olisitko kateellinen jos olisin nähnyt läaskinväärinin kasvotusten?


      • mutta se on kirjoitti:

        totuus. Imelä jätkä, ainakin palstajuttujensa perusteella.

        Palsta ei olekkaan kaikki. :)


      • >>>> kirjoitti:

        Mä ainakin voisin. Olisitko kateellinen jos olisin nähnyt läaskinväärinin kasvotusten?

        Tuskin sanoisit taino ainakin sen jälkeen miettisit, että kannattikohan sittenkään sanoa, muutama hampi harvempana.

        En olis, koska mä nään hänet nytkin. :)


      • >>><
        voopotin kirjoitti:

        Tuskin sanoisit taino ainakin sen jälkeen miettisit, että kannattikohan sittenkään sanoa, muutama hampi harvempana.

        En olis, koska mä nään hänet nytkin. :)

        Mitä vittua? Onko miehesi väkivaltarikollinen? Entä jos olen nainen, vetää turpaan silti.? On teillä siellä ghettossa raaka peli.


      • hihi..
        >>>< kirjoitti:

        Mitä vittua? Onko miehesi väkivaltarikollinen? Entä jos olen nainen, vetää turpaan silti.? On teillä siellä ghettossa raaka peli.

        Mesessä vain uhoaa ja pullistelee jaanalle: MÄÄ VOITAN KAIKKI XD


      • xD
        hihi.. kirjoitti:

        Mesessä vain uhoaa ja pullistelee jaanalle: MÄÄ VOITAN KAIKKI XD

        Kuinka nuori tämä laskin väärin oikein on? 20? 15v. käytöstä xD


      • >>>< kirjoitti:

        Mitä vittua? Onko miehesi väkivaltarikollinen? Entä jos olen nainen, vetää turpaan silti.? On teillä siellä ghettossa raaka peli.

        No jos sä olet nainen niin mävedän sen puolesta sua kuonoon. Ei tartte syytellä ukkoa. :)

        Ei meillä ole raaka peli, mutta suurisuut saa suun kavennuksen.


    • Kimmo

      murrin ja voopojaanan yhteisen etämiehen yleisimmin käyttämät nikit.

    • Noh ovat samaa sukupuolta ainaskin eli miehiä. :)

      • Äärettömän huojentava tieto, ain ei voi olla varma itestäänkään, semminki ku palstalla väitetään äämäks :)


      • Toljake kirjoitti:

        Äärettömän huojentava tieto, ain ei voi olla varma itestäänkään, semminki ku palstalla väitetään äämäks :)

        Eikö ookkin. :D

        Palstalla saa ihan uusia ulottuvuuksia, sellaisikin joista ei koskaan itse edes osannut villeissä unelmissaankaan haaveilla.


    • etämiehiä?

      Yhteistä on voopotin

    • Näin tulin ja laskin....väärin tietenkin. Toljake osaa tulla oikein, mutta laskee väärin, ei kun nyt mä menin sekaisin itsekin.

      • mese s-etämies

        laskin..väärin tulee vain mesessä


    • Jos laskee väärin niin silloin voidaan helposti kutsua toljakkeeksi.

      • Tää oli sentäs hauska, näihin puskiin verrattuna. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe