Kreationistien huoneentaulu

Apo-Calypso

16

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Makes perfect sense...

      • buahhahhaaaaa

        If you think that's the whole story , think again!


      • Apo-Calypso
        buahhahhaaaaa kirjoitti:

        If you think that's the whole story , think again!

        Jep, huoneentaulun listalta puuttuu suuri joukko muita luonnontieteitä joista kretaleet eivät myöskään ymmärrä.


      • Sepä Se

        Evoveli apo todistaa väkevästi ja muut ryhmäevot toistelevat aamenta perässä. Voiko tämän parempaa todistetta evoluutiosta ollakaan? Hallelujaa..


      • Sepä Se kirjoitti:

        Evoveli apo todistaa väkevästi ja muut ryhmäevot toistelevat aamenta perässä. Voiko tämän parempaa todistetta evoluutiosta ollakaan? Hallelujaa..

        "Evoveli apo todistaa väkevästi ja muut ryhmäevot toistelevat aamenta perässä. Voiko tämän parempaa todistetta evoluutiosta ollakaan? Hallelujaa.. "

        Se ei ollut evoluution todiste, se oli todiste siitä, että ainoastaan ihmiset, jotka eivät mistään mitään ymmärrä, kiistävät evoluution ja evoluutioteorian. Ja yksi parhaista esimerkeistä olet sinä itse, eihän sinulle ole vielä selvää, että kiertääkö Maa Aurinko vai toisinpäin, kun tiedeyhteisö ratkaisi tämän pulman jo 1500-luvulla.


    • hv

      Onha se mukava että palstalla on Apo joka tietää että avaruus on täynnä ufoalieneja ja että tissit ovatkin oikeasti vain hikirauhasia. Heh heh.

      Tämmöisen tiedon saa kun ymmärtää ihan kaiken joka tieteealalta.

      Valitettavasti en ole tiedossa vielä ihan noin pitkällä. Kateeksi käypi, sillä olisihan se kiva kuvitella....ei kun uskoa, että jossain tähtein tuolla puolen toisen kodon saamme, ehkä jokskus.

      Pitääpäs tästä lähteä imppaamaan aivopierukaasua, ehkä se siitä alkaa valjeta todellisuus minullekin.

    • uskottavuus 0

      Abiogenesis on nyt siis muuttunut hatarasta hypoteesista tieteelliseksi teoriaksi, jota tukee kymmenet tuhannet vertaisarvioidut tieteelliset julkaisut? Buahahahaha.

      • Apo-Calypso

        Jeps, huoneentaulu oli "hieman" epätarkka: scholar.google.com -> "Origin of life" .> Scholar
        About 3,380,000 results (0.25 sec)

        Eikö tunnukin hölmöltä olla hölmö?


      • Hmmmm!
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Jeps, huoneentaulu oli "hieman" epätarkka: scholar.google.com -> "Origin of life" .> Scholar
        About 3,380,000 results (0.25 sec)

        Eikö tunnukin hölmöltä olla hölmö?

        Kerroppa miltä sen pitäisi tuntua niin vastataan sitten....


      • Hmmmm! kirjoitti:

        Kerroppa miltä sen pitäisi tuntua niin vastataan sitten....

        Mitäs sulta sitten kysyttiin?


      • älä valehtele
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Jeps, huoneentaulu oli "hieman" epätarkka: scholar.google.com -> "Origin of life" .> Scholar
        About 3,380,000 results (0.25 sec)

        Eikö tunnukin hölmöltä olla hölmö?

        Eli abiogenesis on nyt tieteellinen teoria, jota tukee kymmenet tuhannet vertaisarvioidut tieteelliset julkaisut?

        Voitko kertoa, mitä abiogenesis tarkkaan ottaen kuvaa, miten elämä siis tarkalleen ottaen syntyi? Voitko myös antaa teorian päätodisteet?


      • buahhahhaaaaa
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Mitäs sulta sitten kysyttiin?

        Miten voi jotain sanoa asiasta jota ei ole itse kokenut?
        Eikö ole silloin kysytä niiltä joilla on eniten asiasta omakohtaista kokemusta?
        Senhän sanoo maatiaisjärkikin?
        Ehkä cityihmisillä tämäkin on toisin?
        Siitä yritämme nyt saada selkoa ja tietenkin niiltä, joilla on havaintoja.
        Näinhän tiede etenee.


      • buahhahhaaaaa kirjoitti:

        Miten voi jotain sanoa asiasta jota ei ole itse kokenut?
        Eikö ole silloin kysytä niiltä joilla on eniten asiasta omakohtaista kokemusta?
        Senhän sanoo maatiaisjärkikin?
        Ehkä cityihmisillä tämäkin on toisin?
        Siitä yritämme nyt saada selkoa ja tietenkin niiltä, joilla on havaintoja.
        Näinhän tiede etenee.

        >Miten voi jotain sanoa asiasta jota ei ole itse kokenut?

        No siten voi. Historiantutkimuksessa toimitaan pääsääntöisesti juuri niin. Etkö tiennyt?

        Historia on hieno harrastus.


    • Sepä Se

      "biologiasta "

      Valehtelija. Mutta kai sinun pitää itsellesi tuollaisia valheita sepittää, muutenhan et kykenisi uskomaan ristiriidassa ja valheessa kiinni olevaan teoriaan.

      Apo on ainakin tässä selvästi noudattanut evojen ylintä opetusta, eli valehtelu/mustamaalaus kunniaan.

    • karvainen apina

      Tässä kuvassa tuleekin hyvin esille kuinka evoteoria ja alkuräjähdysteoria ovat samalla viivalla abiogeneesihypoteesin kanssa. Huru-ukkojen aivopieruja, joille ei ole ainuttakaan tieteellisesti pätevää todistetta. On ainoastaan pubin nurkkapöydässä pyöriteltyjä sadunomaisia tarinoita kuinka kaikki olisi voinut käydä.

      Kreationistit ovat tieteen todellisia ystäviä, siis sen todellisen spekulaatiovapaan tieteen. Tästä on hyvä jatkaa.

    • "Tässä kuvassa tuleekin hyvin esille kuinka evoteoria ja alkuräjähdysteoria ovat samalla viivalla abiogeneesihypoteesin kanssa. Huru-ukkojen aivopieruja, joille ei ole ainuttakaan tieteellisesti pätevää todistetta. On ainoastaan pubin nurkkapöydässä pyöriteltyjä sadunomaisia tarinoita kuinka kaikki olisi voinut käydä.

      Kreationistit ovat tieteen todellisia ystäviä, siis sen todellisen spekulaatiovapaan tieteen. Tästä on hyvä jatkaa."

      Jatkapa kertomalla kuinka "ajattelit" kvasin lailla, vaikkapa että jos maa on kiekko ... ., niin tästä seuraisi, että jokaiselle havaitsijalle valon nopeus olisi yhtä suuri?

      Todellisen tieteen ystävänä sinun on varmastikin helppo perustella väitteesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      671
      5144
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      142
      3968
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3770
    4. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      18
      3332
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3131
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2534
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2401
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2340
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2187
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      51
      2184
    Aihe