Kivesten poisto

viileä analyysi

Olen melko varmasti poistattamassa kivekseni. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä asiasta? Paljonko maksaa? Missä voidaan suorittaa? Täytyykö se käydä teettämässä ulkomailla?

Ilmeisesti se ei ole mikään iso operaatio kuitenkaan. Paikallispuudutus riittää.

Minulla ei siis ole mitään lääketieteellistä tarvetta niiden poistamiselle. Sain tämän ajatuksen, kun luin Helsingin Sanomista, että eunukit (henkilöt, joilta kivekset poistettu) elävät selvästi keskimääräistä pidempään. Lisäksi hyötynä on seksihalujen loppuminen. Tarkemmin aihetta tutkittuani olen tullut siihen käsitykseen, että testosteroni on myrkkyä, jota ei tarvitse mihinkään, jollei halua hankkia jälkeläisiä.

121

11469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gtu

      Ei hullumpi idea lainkaan. Minkäkin olen miettinytkivesten poistattamista, sillä seksuaaliset halut ovat varsinainen riesa varsinkin kun niitä ei pääse toteuttamaan. Mielummin ilman haluja puuhailen sitä mitä nyttenkin kuin jatkuvasti päällä pillun puutteessa kärvistellen. Niinhän se taitaa olla, että joillekkin miehille kivekset ovat täysin turhat kaspuistukset ja kyrpäkin vain kusemista varten.

      • Anonyymi

        Kemiallinen kastraatio tulisi suorittaa useimmille miehille. Sen saa sitten purettuakin, jos käytös osoittaa paranemisen merkkejä pitkäaikaisseurannassa.


      • Anonyymi

        Mulla olis vesuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla olis vesuri.

        Terävät fiskarsin sakset ja näps


    • siitä vaan

      Loppu tuloksena on lauhkea lammas.

      • Fewmfmeefefwefwef

        Sehän on lähinnä hyvä asia. Agressiiviset ja kilpailuhenkiset ovat tehneet tästä planeetasta melkoisen helvetin.


      • Viisi pistettä
        Fewmfmeefefwefwef kirjoitti:

        Sehän on lähinnä hyvä asia. Agressiiviset ja kilpailuhenkiset ovat tehneet tästä planeetasta melkoisen helvetin.

        Aggressiiviset ja kilpailuhenkiset ovat vieneet tätä maailmaa eteenpäin. Ne lauhkeat lampaat asuisivat edelleen puissa.


      • Tulin mieleen
        Viisi pistettä kirjoitti:

        Aggressiiviset ja kilpailuhenkiset ovat vieneet tätä maailmaa eteenpäin. Ne lauhkeat lampaat asuisivat edelleen puissa.

        Mitä on eteenpäin vieminen? Sitä että louhitaan maasta kaikki metallit ja muu arvokas ja kerskakulutetaan? Ja porataan öljyt maasta ja tuprutellaan taivaan tuuliin hengitysilmaa pilaamaan? Sodat ja ympäristökatastrofit? Millä tavalla ihminen on vienyt maailmaa eteenpäin, kun 100 vuoden päästä täällä riehuu super myrskyt ja vedenpaisumukset ilmastonmuutoksen seurauksena. Ihminen on se sama, joka se oli luolamies aikaankin.


    • .....

      En ole koskaan kuullut että ainakaan suomessa tehtäisiin mitään tuollaisia kivesten poistoleikkauksia, eikä varmaan edes yksityisen puolen lääkärit suostu niitä tekemään edes maksustakaan.

      Etuna olisi tosiaan se että eläisi selvästi vanhemmaksi, luin juuri jokin aika sitten hesarista itsekin tuon jutun. Mutta varmasti haittavaikutuksia löytyisi myös monia. Kuten esim. rintojen kasvu, äänen muuttuminen ym. naismaisia piirteitä, kun kroppa alkaakin muuttumaan naismaiseksi.

      Vaikka et haluaisikaan hankkia lapsia, niin oletko ajatellut yhtään sitä että, mitäs jos satutkin tapaamaan joskus jonkun naisen? Sitten voisi harmittaa kovasti se kun et voisikaan harrastaa seksiä.

      • viileä analyysi

        Miksi ei muka yksityisellä tehtäisi? Ja jos ei muu onnistu, niin ei kun jonnekin Afrikkaan dollarien kanssa. Ja tässä on kyseessä niin helppo toimenpide, että ehkä sen voisi suorittaa jopa itse?

        Naismaiset piirteet ovat nimenomaan tavoittelun arvoisia, koska naiset elävät pidempään ja ovat vähemmän hyökkääviä ja äkkipikaisia.

        En usko, että vaikka tapaisin jonkun ihanan naisen, joka pitäisi minusta, että minua harmittaisi se, että en kykene seksuaalisiin tekoihin. Miksi? Yksinkertaisesti sellaista ei kaipaa, jota ei kaipaa. Kivesten poiston jälkeen seksuaaliset asiat olisivat aivan yhdentekeviä minulle.


      • mies32
        viileä analyysi kirjoitti:

        Miksi ei muka yksityisellä tehtäisi? Ja jos ei muu onnistu, niin ei kun jonnekin Afrikkaan dollarien kanssa. Ja tässä on kyseessä niin helppo toimenpide, että ehkä sen voisi suorittaa jopa itse?

        Naismaiset piirteet ovat nimenomaan tavoittelun arvoisia, koska naiset elävät pidempään ja ovat vähemmän hyökkääviä ja äkkipikaisia.

        En usko, että vaikka tapaisin jonkun ihanan naisen, joka pitäisi minusta, että minua harmittaisi se, että en kykene seksuaalisiin tekoihin. Miksi? Yksinkertaisesti sellaista ei kaipaa, jota ei kaipaa. Kivesten poiston jälkeen seksuaaliset asiat olisivat aivan yhdentekeviä minulle.

        Aikuisiällä kastroitu koirakin voi edelleen kiivetä toisten koirien selkään nylkyttämään. Eli älä ole varma, että halusi katoavat.


      • koirista..
        mies32 kirjoitti:

        Aikuisiällä kastroitu koirakin voi edelleen kiivetä toisten koirien selkään nylkyttämään. Eli älä ole varma, että halusi katoavat.

        Naaraatkin nousevat toistensa selkään, se on ihan tavallista. Tarkoittaa kuulemma pomotusta.


      • älä luule
        koirista.. kirjoitti:

        Naaraatkin nousevat toistensa selkään, se on ihan tavallista. Tarkoittaa kuulemma pomotusta.

        Koira laittaa tassunsa toisen koiran lavan päälle pomottaessa. Ei nouse takaa pukille.


      • Hämärän rajoilta
        mies32 kirjoitti:

        Aikuisiällä kastroitu koirakin voi edelleen kiivetä toisten koirien selkään nylkyttämään. Eli älä ole varma, että halusi katoavat.

        Tuo olisikin aika paha: halut jäisivät mutta keino päästä niistä (edes omin käsin) olisi mennyt. Siinä sitä sitten kuivanylkytettäisiin tyynyä niin kuin koirat konsanaan, ja tuossa tilanteessa eunukin tyyni, seestynyt ja pitkän elämän takaava ilme olisi luultavasti kuvan mukainen: http://dolan.naurunappula.com/screen/a0/55/a055e59f698597e3/0/505873.jpg


      • Anonyymi

        Kyllä tehdään suomessa ja jokaisessa keskusairaalatasoisessa sairaalassa. Muta tuo vapaehtoisuus on taas eri asia suostuuko lääkärit siihen


      • Anonyymi
        älä luule kirjoitti:

        Koira laittaa tassunsa toisen koiran lavan päälle pomottaessa. Ei nouse takaa pukille.

        Kyllä koirat dominanssi astuu toisiaan. Eikä siinä ole mitään seksuaalista. Tarkoitus näyttää ”alemmalle” asemansa.


      • Anonyymi
        viileä analyysi kirjoitti:

        Miksi ei muka yksityisellä tehtäisi? Ja jos ei muu onnistu, niin ei kun jonnekin Afrikkaan dollarien kanssa. Ja tässä on kyseessä niin helppo toimenpide, että ehkä sen voisi suorittaa jopa itse?

        Naismaiset piirteet ovat nimenomaan tavoittelun arvoisia, koska naiset elävät pidempään ja ovat vähemmän hyökkääviä ja äkkipikaisia.

        En usko, että vaikka tapaisin jonkun ihanan naisen, joka pitäisi minusta, että minua harmittaisi se, että en kykene seksuaalisiin tekoihin. Miksi? Yksinkertaisesti sellaista ei kaipaa, jota ei kaipaa. Kivesten poiston jälkeen seksuaaliset asiat olisivat aivan yhdentekeviä minulle.

        Ei ole helppo toimenpide multa otettiin toinenkives selkäydinpuudutuksessa puolivälissä piti nukuttaa kun ei kives puutunut


    • mies32

      Hieno kosto naisille, jotka poistattavat tissinsä!

    • hieno juttu...

      Mä luulen, että eunukismista tulee iso juttu vielä tulevaisuudessa. Esim. sivistysvaltioissa sinkkuna elävien miesten määrä lisääntyy radikaalisti. Ei sellainen yhteiskunta ole kestävä, vaan johtaa hirmutekoihin ja rappioon. Tätä todistavat Breivikit, lapsikaappaukset, kouluammuskelut. Ei miesten pää kestä ilman naista.

      Ratkaisu on eunukismi. Miehistä tulee hyväluontoisia ja lauhkeita, eikä heitä kiinnosta naiset ja seksi enää tippaakaan. Aggressiivisuus häviää. Eunukit voivat myös edetä paraatipaikoille yhteiskunnassa, koska heidän asemansa ei ole uhka kenellekään. Kautta aikojen eunukit ovat olleet hyvissä piireissä ja korkeissa viroissa. Lisäksi kiitoksena on pitkä elämä.

      • niin on..

        Sonneja ja karjuja on kastroitu kautta aikojen samasta syystä (jotta niistä tulee lauhkeita). Tuo erottelu voitaisiin tehdä jo armeija-aikoihin koska viimeistään silloin tiedetään kenestä ei ole mieheksi.

        Kaikin puoli hyvä ratkaisu.


      • kuinkas sitten
        niin on.. kirjoitti:

        Sonneja ja karjuja on kastroitu kautta aikojen samasta syystä (jotta niistä tulee lauhkeita). Tuo erottelu voitaisiin tehdä jo armeija-aikoihin koska viimeistään silloin tiedetään kenestä ei ole mieheksi.

        Kaikin puoli hyvä ratkaisu.

        Millä perusteella tuollainen erottelu sitten tehtäisiin, että ketkä saavat pitää pallinsa ja ketkä eivät? Ei oikein kuulosta 2000-luvun sivistysvaltion meiningiltä että ihmisiä alettaisiin leikkelemään jonkun viranomaisten käskystä.

        Armeijaiässä sitä "miehet" tai enemmänkin pojat ovat vielä niin nuoria ettei siinä iässä voi kenestäkään ja kenenkään tulevaisuudesta mitään tietää saati sitten ennustaa.


      • kuinkas sitten

        En tiedä oletko tosissasi näiden juttujesi kanssa, vai oliko vain pelkkää huumoria:) Mutta onko tuollainen pakkosterilisaatio sitten sun mielestäsi nykyaikaisen sivistysvaltion meininkiä? Eikös tuollaiset pelkästään miehiin kohdistuvat pakkosterilisaatiot ole enemmänkin juuri sitä feminismiä ja feministisen yhteiskunnan tunnusmerkkejä?

        Miksei myös sinkkunaisiin voisi samalla kohdistaa jotain vastaavia toimenpiteitä?

        Mutta jos nyt oikeasti tosissaan tästä asiasta puhutaan, niin ensimmäinen vaikeus siinä kastrointihommassa olisi se kun olisi mahdotonta tietää, että keitä miehiä kuuluisi tai saisi alkaa kastroimaan, sillä aina kuitenkin kaikilla miehillä on mahdollisuus saada naisia ja/tai päästä siihen parisuhteeseen myös vanhemmalla iällä.

        Ei kai sitä mikään estä jos naisasialuuserit ja kumppanit päättäisivät yhtäkkiä mennä vaikka yli neljäkymppisinä Tallinnassa maksullisiin naisiin:)

        Eli siinä mielessä on siis turha alkaa luokittelemaan miehiä jo heti parikymppisinä näihin ATM ja YTM-luokkiin kun niihin on aina mahdollisuus saada muutoksia, jotka ovat myös hyvin paljon itsestään kiinni.


      • niin on.
        kuinkas sitten kirjoitti:

        Millä perusteella tuollainen erottelu sitten tehtäisiin, että ketkä saavat pitää pallinsa ja ketkä eivät? Ei oikein kuulosta 2000-luvun sivistysvaltion meiningiltä että ihmisiä alettaisiin leikkelemään jonkun viranomaisten käskystä.

        Armeijaiässä sitä "miehet" tai enemmänkin pojat ovat vielä niin nuoria ettei siinä iässä voi kenestäkään ja kenenkään tulevaisuudesta mitään tietää saati sitten ennustaa.

        Hyvä tiedottaminen, faktojen totuuden mukainen kertominen ja kenties vaikka pieni palkitseminen voisivat toimia ensimmäisenä "erottelu" perusteena. Ja voisihan tuo kastrointi kuulua perusterveydenhuoltoon, joten myöhemmällä iällä asian havaitseminen ei olisi ongelma. Annettaisiin mahdollisuus niille jotka vapaaehtoisesti asian haluaisiavat näin hoitaa.


      • kuinkas sitten
        niin on. kirjoitti:

        Hyvä tiedottaminen, faktojen totuuden mukainen kertominen ja kenties vaikka pieni palkitseminen voisivat toimia ensimmäisenä "erottelu" perusteena. Ja voisihan tuo kastrointi kuulua perusterveydenhuoltoon, joten myöhemmällä iällä asian havaitseminen ei olisi ongelma. Annettaisiin mahdollisuus niille jotka vapaaehtoisesti asian haluaisiavat näin hoitaa.

        Kovinkaan moni mies ei varmaan kokisi tuota asiaa minkäänlaisena "perusterveydenhuoltona", jonka he haluaisivat itselleen tehtävän. Vai olisitko sinä itse valmis tuollaiseen operaatioon, jos et niin mikset?

        Tuossa alempana eräs kirjoittaja kertoikin jos siitä millaisia haittavaikutuksia tämä operaatio tekisi miehelle, kun kropassa ei olisi enää mieshormonia.


      • mies32
        kuinkas sitten kirjoitti:

        Kovinkaan moni mies ei varmaan kokisi tuota asiaa minkäänlaisena "perusterveydenhuoltona", jonka he haluaisivat itselleen tehtävän. Vai olisitko sinä itse valmis tuollaiseen operaatioon, jos et niin mikset?

        Tuossa alempana eräs kirjoittaja kertoikin jos siitä millaisia haittavaikutuksia tämä operaatio tekisi miehelle, kun kropassa ei olisi enää mieshormonia.

        Onko sinun älykkyysosamäärääsi ikinä mitattu? Mitenköhän sukupuolihormonit ovat siihen vaikuttaneet?


      • mies32
        kuinkas sitten kirjoitti:

        En tiedä oletko tosissasi näiden juttujesi kanssa, vai oliko vain pelkkää huumoria:) Mutta onko tuollainen pakkosterilisaatio sitten sun mielestäsi nykyaikaisen sivistysvaltion meininkiä? Eikös tuollaiset pelkästään miehiin kohdistuvat pakkosterilisaatiot ole enemmänkin juuri sitä feminismiä ja feministisen yhteiskunnan tunnusmerkkejä?

        Miksei myös sinkkunaisiin voisi samalla kohdistaa jotain vastaavia toimenpiteitä?

        Mutta jos nyt oikeasti tosissaan tästä asiasta puhutaan, niin ensimmäinen vaikeus siinä kastrointihommassa olisi se kun olisi mahdotonta tietää, että keitä miehiä kuuluisi tai saisi alkaa kastroimaan, sillä aina kuitenkin kaikilla miehillä on mahdollisuus saada naisia ja/tai päästä siihen parisuhteeseen myös vanhemmalla iällä.

        Ei kai sitä mikään estä jos naisasialuuserit ja kumppanit päättäisivät yhtäkkiä mennä vaikka yli neljäkymppisinä Tallinnassa maksullisiin naisiin:)

        Eli siinä mielessä on siis turha alkaa luokittelemaan miehiä jo heti parikymppisinä näihin ATM ja YTM-luokkiin kun niihin on aina mahdollisuus saada muutoksia, jotka ovat myös hyvin paljon itsestään kiinni.

        Minä taas en tiedä oletko sinä tosissasi noiden juttujesi kanssa vai vitsailetko vain?

        Tuossa onkin hyvä idea: pakkosterilointia miehille ja naisille. Vielä ennen leikkauspöytää tarjottaisiin steriloitavalle miehelle steriloitavaa naista kumppaniksi viimeisenä tilaisuutena. Jos ei kelpaisi, niin nips-naps pallit veks.
        Tosin jos nuoria miehiä on enemmän kuin nuoria naisia, niin kaikille miehille ei olisi mahdollisuutta tarjota steriloitavaa naista.


      • 7+9
        kuinkas sitten kirjoitti:

        En tiedä oletko tosissasi näiden juttujesi kanssa, vai oliko vain pelkkää huumoria:) Mutta onko tuollainen pakkosterilisaatio sitten sun mielestäsi nykyaikaisen sivistysvaltion meininkiä? Eikös tuollaiset pelkästään miehiin kohdistuvat pakkosterilisaatiot ole enemmänkin juuri sitä feminismiä ja feministisen yhteiskunnan tunnusmerkkejä?

        Miksei myös sinkkunaisiin voisi samalla kohdistaa jotain vastaavia toimenpiteitä?

        Mutta jos nyt oikeasti tosissaan tästä asiasta puhutaan, niin ensimmäinen vaikeus siinä kastrointihommassa olisi se kun olisi mahdotonta tietää, että keitä miehiä kuuluisi tai saisi alkaa kastroimaan, sillä aina kuitenkin kaikilla miehillä on mahdollisuus saada naisia ja/tai päästä siihen parisuhteeseen myös vanhemmalla iällä.

        Ei kai sitä mikään estä jos naisasialuuserit ja kumppanit päättäisivät yhtäkkiä mennä vaikka yli neljäkymppisinä Tallinnassa maksullisiin naisiin:)

        Eli siinä mielessä on siis turha alkaa luokittelemaan miehiä jo heti parikymppisinä näihin ATM ja YTM-luokkiin kun niihin on aina mahdollisuus saada muutoksia, jotka ovat myös hyvin paljon itsestään kiinni.

        Mitenkäs tuo pallien poisto estää naisissa käynnin?


      • Anonyymi
        mies32 kirjoitti:

        Minä taas en tiedä oletko sinä tosissasi noiden juttujesi kanssa vai vitsailetko vain?

        Tuossa onkin hyvä idea: pakkosterilointia miehille ja naisille. Vielä ennen leikkauspöytää tarjottaisiin steriloitavalle miehelle steriloitavaa naista kumppaniksi viimeisenä tilaisuutena. Jos ei kelpaisi, niin nips-naps pallit veks.
        Tosin jos nuoria miehiä on enemmän kuin nuoria naisia, niin kaikille miehille ei olisi mahdollisuutta tarjota steriloitavaa naista.

        Riittää terävät sakset.


    • 416

      Alkaa hihityttämään heti kun näkee tän otsikon ja kirjoituksen

      :DDDD

      • 123123

        Onpas lapsellinen kommentti... itse tulin lueskelemaan tätä, koska olen seksiaddikti, ja se alkaa tässä 27v ikäisenä jo riittämään.... tekisi välillä mieli vetää jopa naru kaulaan. Mielummin kyseinen leikkaus kuin järjen menettäminen sen takia että elää puutteessa ja on vieläpä seksiaddikti.


      • joooooogi
        123123 kirjoitti:

        Onpas lapsellinen kommentti... itse tulin lueskelemaan tätä, koska olen seksiaddikti, ja se alkaa tässä 27v ikäisenä jo riittämään.... tekisi välillä mieli vetää jopa naru kaulaan. Mielummin kyseinen leikkaus kuin järjen menettäminen sen takia että elää puutteessa ja on vieläpä seksiaddikti.

        Vaikea sanoa, kuka tässä lapsellinen on. Mutta ennen tällaista järjetöntä operaatiota kannattaa tietenkin tutustua lukuisiin lääkehoitoihin, joita seksiaddiktioon on olemassa. Äläkä unohda terapiaa tai erilaisia hengitysharjoituksia. Pelkillä hengitysharjoituksilla (tarkemmin, hengityksen "kuolettamisella") voi saada aikaan massiivisen muutoksen mielentilassa.


      • Anonyymi
        joooooogi kirjoitti:

        Vaikea sanoa, kuka tässä lapsellinen on. Mutta ennen tällaista järjetöntä operaatiota kannattaa tietenkin tutustua lukuisiin lääkehoitoihin, joita seksiaddiktioon on olemassa. Äläkä unohda terapiaa tai erilaisia hengitysharjoituksia. Pelkillä hengitysharjoituksilla (tarkemmin, hengityksen "kuolettamisella") voi saada aikaan massiivisen muutoksen mielentilassa.

        No onhan se penis komeampi ilman kiveksiä,vanhemmalla iällä ainakin


      • Anonyymi
        joooooogi kirjoitti:

        Vaikea sanoa, kuka tässä lapsellinen on. Mutta ennen tällaista järjetöntä operaatiota kannattaa tietenkin tutustua lukuisiin lääkehoitoihin, joita seksiaddiktioon on olemassa. Äläkä unohda terapiaa tai erilaisia hengitysharjoituksia. Pelkillä hengitysharjoituksilla (tarkemmin, hengityksen "kuolettamisella") voi saada aikaan massiivisen muutoksen mielentilassa.

        Uskosta myös voi löytyä apua "& parasta apua" seksiaddiktioon😉


      • Anonyymi
        123123 kirjoitti:

        Onpas lapsellinen kommentti... itse tulin lueskelemaan tätä, koska olen seksiaddikti, ja se alkaa tässä 27v ikäisenä jo riittämään.... tekisi välillä mieli vetää jopa naru kaulaan. Mielummin kyseinen leikkaus kuin järjen menettäminen sen takia että elää puutteessa ja on vieläpä seksiaddikti.

        Kokeile magnesiumia. Se on luonnon rauhoittava aine. Kyllä se vähän rauhoittaa haluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskosta myös voi löytyä apua "& parasta apua" seksiaddiktioon😉

        Usko ei auta mitään tunteisiin.


    • Mies1985

      Joidenkin tutkimuksien mukaan alhainen testosteroni on yhteydessä alhaisempaan elinikään tai ainakin sydänvaivoihin ja/tai muihin vakaviin terveyshaittoihin. Ehkä elää pidempään mutta se elämänlaatu on kovin kiistanalainen. Keho tulee olemaan näivettynyt ja hauras.

      Jo peruskoululaiset tietävät että testosteroni ja siittiöt ovat eri asia. Siemeniään voi siis tallentaa käyttöä varten ennen tuollaista operaatiota.

      • ei ongelma...

        Alhainen testosteroni juu, mutta ei testosteronin täydellinen puutos. Testosteroni on myrkkyä sekä liian suurina että pieninä määrinä. Ei sen täydellisestä puutoksesta mitään haittaa ole seksuaalisestikaan, koska halut poistuvat sen puutoksessa eikä tarvetta lisääntymiseenkään silloin ole.


      • Mies1985
        ei ongelma... kirjoitti:

        Alhainen testosteroni juu, mutta ei testosteronin täydellinen puutos. Testosteroni on myrkkyä sekä liian suurina että pieninä määrinä. Ei sen täydellisestä puutoksesta mitään haittaa ole seksuaalisestikaan, koska halut poistuvat sen puutoksessa eikä tarvetta lisääntymiseenkään silloin ole.

        Testosteroni ei ole myrkkyä sen enempää kuin melatoniini, estrogeeni tai joku muu luonnollisesti esiintyvä hormoni. Sekoitat nyt pseudotieteelliset uskon asiat ja faktat.

        Monet ihmiset vastustavat jopa koirien leikkausta, siis myös narttujen leikkaamista, koska he kokevat että leikkaamisella on useita negatiivisia terveysvaikutuksia. Puhumattakaan sitten siitä minkälaista on ihmisellä.

        Ja miehen aivot eivät sijaitse kiveksissä vaan siellä kallon sisällä ja sieltä päin tulevat funtsinnat siitä kuten että "haluaisinko minä lapsia?" Aivot myös muistavat sellaiset asiat kuten ruumiinosien menettämisen ja kyllä melkein jokainen mies olisi hyvin katkera jos tulisi kastroiduksi eikä tosiaankaan yhtäkkiä unohtaisi sitä millaista olisi harrastaa seksiä, olla vahva ja rohkea tai saada lapsia. Tuollaisella logiikalla myöskään pakkosterilisoitu nainen (siis jolta raa'asti poistettaisiin kohtu ja/tai munasarjat eikä tehtäisi mitään peruttavissa olevaa operaatiota) jäisi myhäilemään tyytyväisenä vaikka olisi ennen unelmoinut äitiydestä.

        On esimerkkejä miehistä jotka on kastroitu jo pikkuvauvana sukupuolen 'vaihtamiseksi' mutta he ovat aikuisena pitäneet itseään tiukasti miehenä ja etsineet tyttöystävää. Eräs tällainen julkkistapaus teki itsemurhan joitakin vuosia sitten.


      • habla.
        ei ongelma... kirjoitti:

        Alhainen testosteroni juu, mutta ei testosteronin täydellinen puutos. Testosteroni on myrkkyä sekä liian suurina että pieninä määrinä. Ei sen täydellisestä puutoksesta mitään haittaa ole seksuaalisestikaan, koska halut poistuvat sen puutoksessa eikä tarvetta lisääntymiseenkään silloin ole.

        Vittu kun olet tyhmä idiootti.


      • Anonyymi
        habla. kirjoitti:

        Vittu kun olet tyhmä idiootti.

        kui


    • __&%

      Onko merkitystä pidemmällä eliniällä, jos siitä poistetaan ilonaiheita? Seksiä voi harrastaa itsekseenkin. Ei siihen naista tarvita. Jos naisen puute on pakahduttava, niin rahalla sitä saa tai sitten voi hakea naisen thaikkulandiasta, josta saat kenet vaan, kunhan rahaa löytyy.

      Kivekset tuottavat myös hormoneita, joiden avulla mies pysyy miesmäisenä. Jos kivekset otettaisi pois, niiden tuottamat hormonit pitäisi korvata keinotekoisesti (kuten esim. syöpätapauksissa tehtäisi). Tällaisia ei kuitenkaan Kela korvaa, vaan näitä hormoneja pitäisi sitten syödä loppuikänsä.

      • Viisi pistettä

        Sooloseksi masentaa jos se on ainoa tapa mitä seksiä on koskaan harrastanut tai todennäköisesti pääsee koskaan harrastamaan.


      • Anonyymi
        Viisi pistettä kirjoitti:

        Sooloseksi masentaa jos se on ainoa tapa mitä seksiä on koskaan harrastanut tai todennäköisesti pääsee koskaan harrastamaan.

        Yritä päästä selibaatin elämän makuun vähän kerrassaan, himo on lähtöisin ajatuksista, pitäisi kait koittaa miettiä muita asioita🤔


    • tietäjän paluu

      Parempi idea olisi kehittää sellainen aine, joka poistaa miehen seksuaaliset halut naista kohtaan. Se pitäisi olla sellainen aine, joka säilyttää testosteronin suotuisat vaikutukset, mutta seksihalut ovat poissa. Tätä ainetta voisi käyttää aina halutessan, jolloin ei tarvitsisi tyytyä mihinkään kivesten poistamiseen. Saisit kokea sekä kiveksettömän että kiveksellisen elämän niin sanotusti. Tietysti tästä aineesta voitaisiin kehittää "lopullinen versio", joka vie kaikki seksihalut kerralla, jos joku näin haluaa.

      • k923

        Käsittääkseni tällaisia aineita on, joita käytetään esim. pedofiilien himojen taltuttamiseen, jotta eivät voi uusia rikoksiaan.


      • ghgjfgksgjhgkjghfgfj

        Joo, se on esim lääkettä nimeltä ANDROCUR.

        Tosin ne seksuaalirikolliset EI sitä halua, ja kemiallinen kastraatio voidaan suorittaa nykyisen lain puitteissa vain vapaaehtoisesti. Se kyllä pitäisi saada pakolliseksi heille "rikoksen tekovälineen menettäminen/pakkolunastus valtiolle"-hengessä.


    • Reipas Mies

      Kyllä kemiallinen "jarru" olisi aine jos mikä jolle on tulevaisuudessa kysyntää. Viagrahan toi pelikentille puhtinsa menettäneet miehet joten se keksintö ei parantanut ikisinkkumiesten play-aikaa kentillä naisten kanssa.

      Uskallan väittää että mies on myös biologisten viettiensä armoilla, vaikka nykyajan ympäristö niitä viettejä tukahduttaa määrittein mikä on soveliasta ja mitä ei. Eli moraaliset säännökset vaikuttavat, vaikka esim. rikolliset ottavat omaa vapautta niistä.

      Asiaa ei ole varmasti tutkittu suuren yleisön keskuudessa miten miehen seksuaalisten halut salpaava kemiallinen tuote toisi lisää onnellisuutta miehelle jolla naisflaksi ei riitä siihen että halut tyydyttäytyisivät kuten vaikka parisuhteessa on tilanne.

      Lainaan: "Ei kai sitä mikään estä jos naisasialuuserit ja kumppanit päättäisivät yhtäkkiä mennä vaikka yli neljäkymppisinä Tallinnassa maksullisiin naisiin:)

      Eli siinä mielessä on siis turha alkaa luokittelemaan miehiä jo heti parikymppisinä näihin ATM ja YTM-luokkiin kun niihin on aina mahdollisuus saada muutoksia, jotka ovat myös hyvin paljon itsestään kiinni. "

      - Taustalla pyörii ajatus että miehen P/S-kehitys lähtee yleensä noin "mopoikäisenä" käyntiin, viimeistään ajokortti-iässä. Kuitenkin totaalinen naiskokemattomuus miehellä on riivaava taakka joka alkaa saada myyttisiä piirteitä kun kaikki menee poikuuden syyksi kun elämä ei onnaa. Viimeistään Tallinnan ilotyttö-reissu romuttaa sen utopian vaikka saaminen tekisikin itsetunnon kohotus boostin.

      Primitiivi-biossissa kun miehellä tikittää halu seksiin, sitä ei masturbointi korvaa eikä kuminuket- joskin välineillä voi siirtää panettamisen tunnetta tilapäisesti.

      Jotta tuntisin ymmärrystä pallien poistoon, minun täytyy ihmetellä miksi Suomalainen mies on joku uhri, jolle ei ole naisseuraa mahdollista mistään saada? Saahan sitä yksin elää. Jos joku on niin paatunut yksinäinen susi ettei siedä ihmisiä, niin viisainta on leikkauttaa pallit pois ja elää takametsässä yksin mökillään perunoita kasvattaen .

      • jos tosiaan

        Juupa juu, jälleen samoja juttuja reipas mies täällä toistelee.

        Kyllä sitä on miehellä aina vaan mahdollisuus saada naisia ja päästä parisuhteisiin, vaikka sitä naiskokemusta ei olisikaan tullut vielä joskus teini-ikäisenä tai 18v täytettyään. Tuossa mopoiässä sitä ollaan vielä aika pentuja, joten se miten elämä menee siinä iässä, ei merkitse mitään että miten se menee joskus aikuisiällä.

        Sulla varmaan ei itselläsi ollut koskaan tyttöystäviä teini-ikäisenä tai parikymppisenä ja sitten olet luultavasti jäänyt kokonaan ilman, niin tämän takia sitten oletat että kaikilla muillakin miehillä se elämä olisi samanlaista mitä sulla on ollut.

        Niin ja miksi ne naisasialuuserit eivät mene sinne Tallinnaan maksullisiin naisiin, kun valittavat jatkuvasti siitä naisen puutteesta ja siitä mitä se heidän mielenterveydelleen tekee?


      • Viisi pistettä
        jos tosiaan kirjoitti:

        Juupa juu, jälleen samoja juttuja reipas mies täällä toistelee.

        Kyllä sitä on miehellä aina vaan mahdollisuus saada naisia ja päästä parisuhteisiin, vaikka sitä naiskokemusta ei olisikaan tullut vielä joskus teini-ikäisenä tai 18v täytettyään. Tuossa mopoiässä sitä ollaan vielä aika pentuja, joten se miten elämä menee siinä iässä, ei merkitse mitään että miten se menee joskus aikuisiällä.

        Sulla varmaan ei itselläsi ollut koskaan tyttöystäviä teini-ikäisenä tai parikymppisenä ja sitten olet luultavasti jäänyt kokonaan ilman, niin tämän takia sitten oletat että kaikilla muillakin miehillä se elämä olisi samanlaista mitä sulla on ollut.

        Niin ja miksi ne naisasialuuserit eivät mene sinne Tallinnaan maksullisiin naisiin, kun valittavat jatkuvasti siitä naisen puutteesta ja siitä mitä se heidän mielenterveydelleen tekee?

        Eihän Reipas Mies sanonut että kaikilla miehillä olisi naiseton elämä. Aloittikin viestinsä sanomalla "Viagrahan toi pelikentille puhtinsa menettäneet miehet joten se keksintö ei parantanut ikisinkkumiesten play-aikaa kentillä naisten kanssa" eli selvästi Reipas tunnustaa että on miehiä jotka naisia saavat, ja miehiä jotka eivät saa.

        Itse puolestasi "aina" naisia saaneena ja parisuhteeseen pääseenä oletat, että kaikilla miehillä on siihen mahdollisuus. No ei ole, ei kaikilla. Ehkä parikymppisenä on vielä toivoa, mutta kun ensin täyttyy 30 ja sitten 40 ilman että yhtään naissuhdetta on elämään osunut niin aika epätoivoista se siinä vaiheessa alkaa olemaan. Eivät toisella kierroksella olevat naisetkaan halua miestä, joilla on keski-ikäisen fysiikka ja kokemattoman teinin taidot ja kokemus parisuhteista.

        Ja minä olen jo aiemminkin monesti väittänyt, että mielenterveyden kannalta tässä seksittömyydessä on kyse enemmän siitä ettei pääse tuntemaan itseään hyväksytyksi kun varsinaisesta seksin puutteesta. Fysiologisessa mielessä asian voi hoitaa itsetyydytykselläkin.


    • transistorikori

      Tuolla transsukupuoliset-palstalla varmasti tuon kokeneita, joten kannattanee kysästä siellä...

    • Pillu motivoi

      Ilman haavetta pillusta en jaksaisi elää. Joka aamu nousen vuoteestani haaveissani pillun saanti. Jos en voisi edes unelmoida pillusta enää, niin en tiedä miksi jatkaisin elämistä.

      • Pidä pillu mielessä

        Ei pillusta unelmoimiseen palleja tarvita, sanoi jo mummovainaa.


      • Viisi pistettä
        Pidä pillu mielessä kirjoitti:

        Ei pillusta unelmoimiseen palleja tarvita, sanoi jo mummovainaa.

        Historian monet eunukitkin ovat tämän todeksi osoittaneet.


      • Anonyymi
        Pidä pillu mielessä kirjoitti:

        Ei pillusta unelmoimiseen palleja tarvita, sanoi jo mummovainaa.

        hyväääää


    • kannatetaaaan

      Siis onko todella samantekevää millainen ihminen sen pillun omistaa ja pitääkö hän sinusta vai inhoaako?

      Minusta hyvä idea tämä pallinpoisto. Ruunahevonenkin on ahkera ja rauhallinen eikä kilju muna pystyssä vaikka tammoja on lähellä.

      naisena ottaisin mielelläni vaikka elämänkumppaniksi tällaisen kiltin ruuna-miehen. Minulle on tärkeintä kiintymys ja kunnioitus. En kaipaa mitään panosessioita ainakaan pelkkänä palveluksena hammasta purren. sitähän se avioliitto usein on. Se on vaikeaa naiselle ellei ole kiihottunut ja kiihottuminen taas vaatii sen rakastumisen tunteen...eli tuhoon tuomittua sekin huuma.

      • habla.

        On tullut jonkinverran tavattua naisia jotka kiihottuvat oikeinkin kovasti ilman rakastumisen tunnetta. Yksikin nainen otti suihin ja kohta sillä oli pillu niin kiimassa että nesteet valu solkenaan. En usko,että ihan sillä sekunnilla kuitenkaan rakkautta oli ilmassa. Eläimellistä kiimaa se oli.

        Mikset sitten pyydä vaikka lordia treffeille jos se noin on?


    • reality check

      Maailma on täynnä miehiä joilla on pallit tallella ja kyky ja halu harrastaa seksiä mutta jotka siitä huolimatta ovat kilttejä ja rauhallisia.

      Koko tämä ketju on aika lailla irti reaalimaailmasta.

      • 123123

        ... NOT.


      • Anonyymi

        Mulla kiva ja hyvä Nukke riittää.


    • manboobs1

      Helppoahan se on, leikkaat vain saksilla koko pussit veks !

      • Anonyymi

        Ei onnistu ihan noin. Varmaan ensin pitää estää verenkierto niissä, niin kauan että iho kasvaa kiinni. Muuten tulee verenhukka ja kiire sairaalaan.
        Eräs tuttavani poistatti kivekset Virossa, mutta nykyään sielläkään se ei ole laissa sallittu.
        Thaimaassa se tietääkseni voisi onnistua?


    • munkki7

      Kyllä näitä kemiallisia aineita pitäisi olla saatavilla ja ehkä leikkauksiakin, tämä olisi suuri helpotus monelle miehelle.

      Itse olen pannut tarpeeksi ja saisin naisia mutta en niitä keitä oikeasti haluan joten tämä munkki elämäntapa pitäis olla mahdollista sitä haluaville

      Huorissa käynti pitäisi olla laillista mutta itse pidän typeränä palkita naisia rahalla, eikö senkin voisi käyttää lääkkeisiin?

    • Eutanasiamies

      Samalla pitäisi laillistaa eutanasia, jokaisella on oikeus arvokkaaseen kuolemaan ja poistumiseen!

      Miksi mies joka haluaa kumppanin ja perheen mutta ei niitä koskaan tule saamaan kävisi töissä ja maksaisi veroja?

      Toki monella on muutakin sisältöä elämässä mutta monelle noiden puute aiheuttaa kaiken muunkin mielenkiinnon katoamisen ja se olisi muiden hyväksyttävä.

    • JärkyttynytNainen

      Onko joillain miehillä näin paha olla???

      • henki.poijes

        On.
        Suomi harrastaa valtiona kidutusta, koska :

        - se ei salli huoratalojen perustamista eikä pyörittämistä.

        - elatusmaksujen vaatiminen. (joutuu elareiden pelossa kieltäytymään seksistä ja parisuhteista)

        - aseiden saatavuuden rajoitukset. (joutuu kärsimään ja kitumaan, kun ei saa päivien päätös-välineitä käyttöön)

        - se ei salli eutanasiaa. (joutuu kärsimään ja kitumaan pilluttomuudessa)

        - se ei salli Suicide Booth- tyyppisiä hotelli helpotuksia.

        - ei rakenna pitkien suorien päähän betonisia itsenirhaus seiniä.


    • Puhdas vesi

      Mitä paskaa täällä oikein jauhetaan. Hyi vittu!!!! Minne moraali, kunnioitus, usko ja elämä on kadonnut?? Ne ihmiset jotka tänne on kirjoittanut että pallien poisto olisi hyvästä niin ovat tuhonneet maapallon ja jos ei vielä niin kohta. Ne ihmiset ovat häiriintyneitä ja heikkoja paskaläjiä jotka sekottavat rauhan ja pahuuden. Ihminen on tarkoitettu ylittämään halunsa. Ohjeeksi kuihtuneille älkää kompastuko kuoppaan vaan päästäkää pahuus pois sisältänne. Se mikä tulee ulkoa ei tee teille mitään mutta se mikä tulee sisältä niin voin sanoa että se tuhoAAA ja PAHASTI!!!!

      • Pena2018

        Tää on just niin tätä "keskustelua". Luin pitkään ja ajattelin, että on hyvin mielenkiintoista juttua ja hyviä näkökantoja. Sitten tulee taas tämä keskustelupalstojen mölyapina yksiniittisine mielipiteineen ja pitää raukka niitä ainoina oikeina ja siksi katsoo oikeudekseen muiden teilaamisen. Tämän ketjun alkupäässä oli puhetta siitä, että testosteronin määrä voisi vähentää aggressiivisuutta ja lisätä laupeutta. Kannattaisiko harkita?

        Mutta asiaan; kyllä minäkin olen monesti miettinyt, että seksihaluista olisi kiva päästä eroon. Tässä on ollut muutama puheenvuoro niiltä, jotka uskovat ikisinkun olevan onnellisempi ilman seksihaluja. Eräs mainitsi, että parisuhteessa seksin saanti ja seksihalut eivät välttämättä kohtaa. Usein eivät kohtaa ja nimenomaan parisuhteessa elävänä pallien poisto voisikin olla ratkaisu siihen "kohtaanto-ongelmaan". Seksihalujen loppuminen varmasti parantaisi elämänlaatua. Ai pitäisi vaimoa vaihtaa? Kyllä varmasti mutta sitten jäisi myös lapset.


    • Hyvä ihminen

      Reps!

    • Enueunukki

      Vai että eunukiksi?

      Hakeudu sitten saman tien sopraanoksi opperaan tai Modern Talkingin taustalaulajaksi.

    • Halu syntyy aivoissa

      Minun halut naisena halut hävitti sydämen totaalinen särkyminen.
      Haluni herättää vasta -tunne ja ehkä rakastuminen, mutta koska se käsitys on nyt hajotettu, enkä halua herättää sitä uudelleen, en myöskään katso/ajattele miestä enää haluttavana kohteena.

      Mies on vain mies. Napuurissa ja jossain muualla -kaukana. Siitä tuli aika neutraali ja minulle punastuvat miehet ovat nyt ällöttäviä. Samalla lakkasin antamasta anteeksi miehen yksinkertaista tyhmyyttä ja julmuutta. Voin toki katsella kaunista miestä, mutta en halua sitä, en toivo siitä mitään.

      Niin, syyhän on tietysti minussa. Käsitin väärin käsitteen "mies" ja otin koko härpäkkeen liian vakavasti. Jos nyt lähtisin miehelään, ottaisin kypärän mukaan ja asenne olisi pelkästään huumori.

      Miehille halujen sammutus taitaa olla vaikeampaa, panettaa kaikesta huolimatta. Siihen ei kai tarvita tunnetta, vaan pelkkä ajatus ja jotain kaunista katseltavaa?

    • testosteronittomuus

      No, onko kokemuksia?

    • metroseksuaali1

      Metroseksuaalisena seksuaalisesti ylaktiivisena hippinä ajattelin ensiksi ruveta kapinalliseksi, sen jälkeen öykkäriksi ja sitten vaan yksinkertaiseksi juopoksi. Sen jälkeen ajattelin ruveta puhumaan naisseikkailuistani sinkkupalstalla.

      Tosiasiassa naiset eivät ole kyllä sanoneet minulle oikeastaan mitään muuta kuin että:

      "Tolta jätkältä pitäisi leikata munat pois"

      • Anonyymi

        Saksilla niistä nips


      • Anonyymi

        Munat litskuun selvää tulee äijälle


    • no mikset

      No mikset leikkaa niitä muniasi pois. Tuskin sitä sinkkupalstalla kannattaa kysellä. Säästäisit ainakin perheesi monelta vaivalta !!!!

      • mikä jottei

        Fiskarsit vaan keittiön hyllyltä ja nips naps kassit roskikseen. Sitten haava umpeen vaikka jeesusteipillä.


    • Entinen mies

      Ajattelen myös kivesten poistoa. Itselläni löydettiin eurauhassyöpä 46-vuotiaana ja koko eturauhanen poistettiin. Leikkauksen jälkeen on sellainen outo olo että kivekset ovat isompia enkä orgasmia enää saa eikä siemennestettä tulee vaikka syöpä saatin pois. Masentava tilanne. Silti parempi kun olisin kuollut eturauhassyöpään jo lähiaikoina...

      • ???

        Seisooko sulla vielä mulkku sitten?


      • mulkkupois

      • KiveksetRasittavat

        No ei varmasti seiso, kun kivekset poistetaan. Samalla voidaan kivespussikin poistaa, aivan turha kötystys.
        MeToo vouhottajat ainakin ovat mielissään aina, kun yhdeltäkin poistetaan kivekset.
        Saavat naiset olla rauhassa, kun kiveksittömiä miehiä eivät naiset kiinnosta pätkän vertaa ja vähenee naisten seksuaaliset ahdistelut.

        Se olisi helpotus myös rumille miehille, jotka eivät naisille kelpaa.
        Miettikää nyt, vapautuisivat seksuaalisuuden halujen piinasta, kun kivekset on pois.
        Se on hirvittävän raskasta elämää, kun naista tekee mieli, eikä ole minkäänlaisia mahdollisuuksia saada sitä naista.
        Helpottaisi ruman miehen elämää tosi paljon.


      • turhakapistus

        Helpottaisko jos poistaisi miehen ja jättäisi vaan kivekset? Mieshän ajattelee muutenkin alapäällään.


      • VetäsVellit
        KiveksetRasittavat kirjoitti:

        No ei varmasti seiso, kun kivekset poistetaan. Samalla voidaan kivespussikin poistaa, aivan turha kötystys.
        MeToo vouhottajat ainakin ovat mielissään aina, kun yhdeltäkin poistetaan kivekset.
        Saavat naiset olla rauhassa, kun kiveksittömiä miehiä eivät naiset kiinnosta pätkän vertaa ja vähenee naisten seksuaaliset ahdistelut.

        Se olisi helpotus myös rumille miehille, jotka eivät naisille kelpaa.
        Miettikää nyt, vapautuisivat seksuaalisuuden halujen piinasta, kun kivekset on pois.
        Se on hirvittävän raskasta elämää, kun naista tekee mieli, eikä ole minkäänlaisia mahdollisuuksia saada sitä naista.
        Helpottaisi ruman miehen elämää tosi paljon.

        Yleensä ATM suorittaa kastraation viinalla ja tupakalla.
        Tietää ettei naisia saa kumminkaan, keskittyy 4 seinän sisällä votukin vetämiseen.
        Samalla nuppi lahoaa lapsen tasolle, krapula-aamuna eunukki herää paskat housussa.


    • Jos itse olisin kyseiseen operaatioon päätynyt, niin valitsisin "luomu" menetelmän.

      • pallitveks

        Eli kuminauha kivesten ympärille, siinähän surkastuvat ja tipahtavat pois?


    • Ruuna2017

      Kivesten poisto lopettaa kaksi asiaa, siittiöiden ja testosteroiinin tuotannon. Testosteroiini voidaan korvata antamalla korvaus hoitoa eli testosteroiinia injektiona tai geelinä. Silloin ei oikeastaan mikään muutu seksihalujen tai kykyjen suhteen.

    • Kivekset

      Hei, olen poistamassa kivekseni. Syy on, että haluan olla mahdollisimman naismainen ja lauhkeasti palvella voimakkaita naisia. Elämäni paranee ja hymyilen!

      • Anonyymi

        Missä?


    • Pieni

      Olen jo kauvan miettiny että pitäs poistattaa kun on toi pippeli aivan kun prinse nakki eikä se ole edes koskaan siitä heränny vaikka naisetkin on sitä koittanu herättää ja on ollu noita halujakin.Mutta ei tolla nakilla saa mitään aikaseks. olis varmaan helponpaa olla ilman noita pallia niin ei olis niitä halujakaan ! Naisia vähän naurattaa toi nakki.

      • viisvee

        aikansa kutakin ikähaitarissa halut laskee automaatisesti keskiijällä niin tyytyy jo osaansa sinkkuna,


      • Anonyymi

        Kyllä ne naiset on samaa mieltä poistata me pallit kun sun nakis ei ole mihkään vaikka ne sitä tykkää hipelöidä kun se on niin pieni ja pettyyvät sitten kun siitä ei ole mihkään. Toiset naiset on sitä mieltä että poistata kaikki ja rupea Naiseksi sekin helponpaa kun voit sitten kokea miltä se se tuntuu naisena se mitä sulla ei ollu !!


    • Ne kasvaa takas... :D

      • viisvee

        niihän jotkut tilanteet voi muuttua uudesta kipinästäkin,


    • Qwqwqwqwqqwqwqwqw

      Yritän oikeasti auttaa, joten pyydän että luet viestin loppuun saakka. Yritän vastata parhaani mukaan.

      Jos olet tämä sama kirjoittaja, joka on aikaisemmin kirjoittanut pedofiilisista ajatuksista ja niiden hallitsimisen vaikeudesta, minusta kuullostaa että sinulla on pakkoajatuksia. On olemassa lääkkeitä, jotka hillitsevät pakkoajatuksia. On olemassa myös lääkkeitä, jotka hillitsevät seksuaalista halua. Suosittelisin myös psykiatrista apua. En pyri sanomaan, että olisit hullu. Monet tarvitsevat keskusteluapua elämänsä aikana.

      Mitä tahansa teetkin, elä mene itse yrittämään operaatiota. Ihmisiä on kuollut siihen. Jos ei itse operaatioon, niin jälkitulehduksiin. Tulehdukset ovat myös suuri uhka ulkomailla tehtyjen operaatioiden yhteydessä.

      Vaikka saisitkin kiveksesi poistatettua, elämä ilman kiveksiä ei todennäköisesti vastaisi oletuksia. Testosteronin puute aiheuttaa omat vaikeutensa elämässä.

    • huuhaapuhetta

      toinen kives poistettu,ei vaikuta mitään seksihaluihin, yhtä kovat kuin aina ennenkin. Tänä iltanakin taas menossa naisen päälle, neljäs nainen kuukauden sisällä.

    • Mitäsannoolääkäri

      No helkatti.... ei varmaan huono juttu ollenkaan, jos on varma asiasta! 😁👍

      Varmasti vois nostaa monen ihmisen elämänlaatua kummasti. Kyllä vietit on monelle miehelle tuoneet sellaisen kasan ongelmia, että vois toimiakin hyvin.

      Mahtaakohan lääketiede suositella miten tuollaista?

      • Anonyymi

        Olen kanssasi samaa mieltä! Tyttöystäväni (49v) on kertonut mulle että niitä on olemassa ihan teollisesti valmistettuja kivesten leikkureita 1900-luvulla englannissa!! Miksi sellaisisia ei valmisteta nykyisin enää? Ainakaan en ole nähnyt sellaisia olevan myytävänä, en missään!!! Pitääkö sellaisia alkaa teettämään yksityisesti??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä! Tyttöystäväni (49v) on kertonut mulle että niitä on olemassa ihan teollisesti valmistettuja kivesten leikkureita 1900-luvulla englannissa!! Miksi sellaisisia ei valmisteta nykyisin enää? Ainakaan en ole nähnyt sellaisia olevan myytävänä, en missään!!! Pitääkö sellaisia alkaa teettämään yksityisesti??

        Ok (tyttö 49v) Jos leikkaatte multa kivekset pois niin kasvaako netajaisin kuten hailla hampaat? Miutunko jotenkin toisenlaiseksi? Kestääkö toimenpide pitkään ja onk8 se kivuliasta? Olen toki lukenut montakin mielipidettä mutta jos sinä otat ne minulta pois niin haluan rehellisen vastauksesi asiasta! Paljonko veloitat?


    • Anonyymi

      No en usko kenenkään haluavan oikeesti pois munistaan? Haluaisitko sinä eroon klitoriksestas 😉

    • Anonyymi

      Eikö teiille munaluovuttajille kelpaa sellainen että teidän kullienne karvat kävisi leikkaamassa vaikka pari kertaa kuukaudessa joku "munaleikkaaja"?

    • Anonyymi

      Eikös testosteronin puuttuminen nimenomaan aiheuta näitä mies vaivoja "puhti on poissa" "väsymys" "mielialan heitto....kisvesten poistoa ei millään testomaxeilla enää korvata🤔

    • Anonyymi

      tuollainen on kyllä aika hasssua jos tulee tuollsainen hikks-uuyyu jodds hikkssy sins oikrin kobssn äänrrn bsdyudysmsyomsdyi diyy5rn

      muyyus yuollsidrdys pstsnr kyllä helpoisti.

      mutyta hassua jos tulee bähän bäliä kobssn äänrrn HIK

    • Anonyymi

      Laita pallit litskuun tulee tohjoa

    • Anonyymi

      Kivessyöpä?

    • Anonyymi

      Vihje: kakkosnelosen pätkät käsiin, haara-asento,
      silmät kii, kädet yhteen lyö. Edullista.

    • Anonyymi

      Hyvä sinä. Turhakkeet. Pampulat miehillä jalkojen välissä ja naisilla käsien.

    • Anonyymi

      Sitä kuitenkin aina aatteelee, jos sieltä vielä tulis muksu. Vaikka ei niitä tällä iällä enää saa.

    • Anonyymi

      Vaikuttaako toi pallien poisto seisomiseen? Että miehen seisokki laskee kesken aktin ja yhtäkkiä taas ponnaa?

    • Anonyymi

      Vaikuttaako toi poisto suorittamiseen? Aika kypsää touhua jos vähän väliä se laskee?

      • Anonyymi

        Ei ainakaan naisena tunnu kivalta. Enkä sit halua sellaista miestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan naisena tunnu kivalta. Enkä sit halua sellaista miestä

        Ei missään tapauksessa pois, sieltä syntyy vauva.


    • Anonyymi

      Älkää nyt tähän maailmaan enää lapsia tehkö.

      • Anonyymi

        Kun hallitus vaihtuu voin harkita.


    • Anonyymi

      Kiven päälle ja pudotat 10 kg punnuksen päälle se on siinä

    • Anonyymi

      Vanhalla Venäjällä oli joku uskonlahko, jonka miehet kuohitsivat itsensä. Muistaako joku lahkon nimen ja löytyykö siitä muita tietoja?

    • Anonyymi

      Lyö tiiliskivillä kerran kunnolla.Homppeli LOL.

    • Anonyymi

      Terävät Fiskars sakset ja nips vaan roskiin

    • Anonyymi

      Ei onnistu paikallis puudutuksessa tehdään spinaalipuudutuksessa

    • Anonyymi
      UUSI

      Minun sisko tekee sen ilolla. Hänellä on kokemusta. Hän istui vankilassa poikakaverinsa kiveksen poistamisesta. Mutta hänet vapautettiin muutaman viikon päästä koska poika sanoi että hän oli suorastaan vastinut

    • Anonyymi
      UUSI

      Hei, Olen Arja ja olisin halukas ottamaan sulta munat. Mutta niin että et näe kasvojani ja teemme sen jossain "piilossa" esimerkiksi metsässä mutta lähellä keskustaa kuitenkin! Se vielä että en ole tätä juttua tekemässä ilmaiseksi! Jos siis haluat hyvän ja laadukkaan leikkauksen niin sinun on myös maksettava siitä korkea hinta. En minä ole kuitenkaan kallis koska olen spesialisti!

    • UUSI

      Ei niitä tarvitse poistaa... pari tiiliskivrä vaan kassien molemmille puolen ja pam!

      Reinikainen ehdottti pässien kuohitsemiseksi sitä Juhanalle.... Juhana väitti, että koskee, mutta Reinikainen sanoi topakasti, ettei koske, jos ei jätä peukaloita väliin...

      Joten onnea! Ja rehtiä asennetta. 😃

    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvältä tuntuisi että joku ottaa munat!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe