Alkoholi paljastaa todellisen luonteen

pieleen meni

sekä miehen että naisen. Nainen voi olla tosi mukava selvinpäin mut sitten kun juo alkoholia ja humaltuu nii alkaa se vit.tuilu ja ilkeä luonne näkyä. Tapailin yhtä naista meinaan vähän aikaan. Kännissä sen luonne muuttui totaalisesti.

Flirttaili jokaiselle miehelle baarissa ja kielenkäyttökään ei ollut kovin hyvää. Joten mä sit lemppasin muijan. Sit se ihmetteli viel et miks mä sen lemppasin. Koitin selittää mut ei se mitään tajunnut vaan sanoi olevansa sellainen kuin on, eli kännissä se oli bitch ja selvinpäin se oli kuin ala-asteen opettaja.

43

3581

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisensuusta

Alkoholi muuttaa ihmisen persoonaa, toisten enemmän ja toisten vähemmän. Alkoholi poistaa estoja, heikentää arviointikykyä ja lisää seksuaalista käytöstä (liittyen just noihin kahteen). Koskaan ei pidä arvioida toisen luonnetta, kun hän on humalassa, sillä eihän humala ole kenenkään normaali tila vaan se on myrkytystila, jossa ihminen ei ole oma itsensä.
      Toisista tulee humalassa agressiivisia, vaikka eivät selvinpäin olisikaan. Mun mielestä aika naurettava syy pistää peli poikki tai ainakin noi perusteet. Ihan ymmärrettävää, että et pitänyt tämän naisen käytöksestä, mutta tostakin asiasta olisitte voineet rakentavasti keskustella (ei siis mitään syyttäviä sanamuotoja, ettei toiselle heti tule puolustusreaktiota).

Ja ihminen ei pysty kontrolloimaan toimintaansa humalassa. Jonkin verran joo, mutta kun ei se arviointikyky pelaa, niin....
      Eriasia tietysti, jos tää kyseinen nainen juo useinkin, niin sittenhän se käytös on ongelma.

• Suvaitsen olla kanssasi eri mieltä. Minä en ainakaan suosittelisi kenellekään seurustelua itseni kanssa, joka ei kestä minua humalassa. Minä kun tykkään viikonloppuiltaisin juoda kaljaa. Jos toinen ei kestäsi käytöstäni, olisimme harva se viikonloppu riitatilanteessa ja mitä sellaisesta suhteesta tulisi? No ei mitään.

Tosin eipä tuo ole juuri kellekään koskaan ole ollut ongelma. Minun velkani tosin muuttuvat kännissä saataviksi ja maailmoja syleilevä luonteeni tulee esiin. Arkena kun vituttaa ylensä paljon enemmän. Monille käy juuri päinvastoin.

• Kaido eestist

Eräässä tutkimuksessa todettiin niiden alkoholisoituvan helpommin, joilla persoonaallisuus muuttuu enemmän humalassa.

Millainen mies olisikaan juoppo-lalli narkkari Genio ilman päihdehistoriaansa?
        Hirveän ruma , mutta sitä kiltimpi jos naisen saisi.

• Paatero on soitettu
        Ratikkakuski kirjoitti:

Suvaitsen olla kanssasi eri mieltä. Minä en ainakaan suosittelisi kenellekään seurustelua itseni kanssa, joka ei kestä minua humalassa. Minä kun tykkään viikonloppuiltaisin juoda kaljaa. Jos toinen ei kestäsi käytöstäni, olisimme harva se viikonloppu riitatilanteessa ja mitä sellaisesta suhteesta tulisi? No ei mitään.

Tosin eipä tuo ole juuri kellekään koskaan ole ollut ongelma. Minun velkani tosin muuttuvat kännissä saataviksi ja maailmoja syleilevä luonteeni tulee esiin. Arkena kun vituttaa ylensä paljon enemmän. Monille käy juuri päinvastoin.

Koudumme aina lähettämään mellakkaryhmän ratikkakuskien pikkujoujuhliin
        Siksi kokoomus lakkauttakin poliisitoimen ja joudmme pyytämään merivoimien SEAL osaston valvomaan ja ampumaan kumiluoteja ratikan massiiviseen pyllyyn

• Voimakas luonteen muuttuminen alkoholin ansiosta viittaisi persoonallisuushäiriöön, tai psykopatiaan. Onhan se tietysti niin, että luonne vapautuu kaikilla alkoholia juotuaan, mutta on tapauksia, missä vaikkapa sosiopaatti mies on suhteellisen mukava ja ystävällinen selvinpäin, mutta viinaa saatuaan voi tappaa jonkun satunnaisen vastaantulevan ja työntää sormia naisten sisään baarissa jne. Eli muuttuu päällepäin kunnollisesta ihmisestä sellaiseksi pahikseksi, mikä se todellisuudessa on. Kulissit kaatuu, tai jotain.

Luonteen muuttuminen alkoholin vaikutuksen alaisena kuuluu mm. psykopatian diagnosointikriteereihin.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Suvaitsen olla kanssasi eri mieltä. Minä en ainakaan suosittelisi kenellekään seurustelua itseni kanssa, joka ei kestä minua humalassa. Minä kun tykkään viikonloppuiltaisin juoda kaljaa. Jos toinen ei kestäsi käytöstäni, olisimme harva se viikonloppu riitatilanteessa ja mitä sellaisesta suhteesta tulisi? No ei mitään.

Mulla tuo menee myös niin, että alkoholia juotua on yleensä kivaa, ei toisinpäin. Kertaakaan en ole tullut äreäksi, tai muuten ikäväksi kännissä.

• dazu=zisel:DDDD
        dazu kirjoitti:

Voimakas luonteen muuttuminen alkoholin ansiosta viittaisi persoonallisuushäiriöön, tai psykopatiaan. Onhan se tietysti niin, että luonne vapautuu kaikilla alkoholia juotuaan, mutta on tapauksia, missä vaikkapa sosiopaatti mies on suhteellisen mukava ja ystävällinen selvinpäin, mutta viinaa saatuaan voi tappaa jonkun satunnaisen vastaantulevan ja työntää sormia naisten sisään baarissa jne. Eli muuttuu päällepäin kunnollisesta ihmisestä sellaiseksi pahikseksi, mikä se todellisuudessa on. Kulissit kaatuu, tai jotain.

Luonteen muuttuminen alkoholin vaikutuksen alaisena kuuluu mm. psykopatian diagnosointikriteereihin.

Kerrankin dazu selittää tutkittua totuutta selvällä suomenkielellä

• dazu kirjoitti:

Voimakas luonteen muuttuminen alkoholin ansiosta viittaisi persoonallisuushäiriöön, tai psykopatiaan. Onhan se tietysti niin, että luonne vapautuu kaikilla alkoholia juotuaan, mutta on tapauksia, missä vaikkapa sosiopaatti mies on suhteellisen mukava ja ystävällinen selvinpäin, mutta viinaa saatuaan voi tappaa jonkun satunnaisen vastaantulevan ja työntää sormia naisten sisään baarissa jne. Eli muuttuu päällepäin kunnollisesta ihmisestä sellaiseksi pahikseksi, mikä se todellisuudessa on. Kulissit kaatuu, tai jotain.

Eikö riittävästi stressaantunut ja ahdistunutkin ihminen (olematta sosiopaatti tai psykopaatti) voi ratketa riehumaan humalassa. Vetäessään viinaa ahdinkoonsa?

Ts. ahdistava henkinen olotila plus humalatila voi räjäyttää potin.

• Häh?
        Kaido eestist kirjoitti:

Eräässä tutkimuksessa todettiin niiden alkoholisoituvan helpommin, joilla persoonaallisuus muuttuu enemmän humalassa.

Millainen mies olisikaan juoppo-lalli narkkari Genio ilman päihdehistoriaansa?
        Hirveän ruma , mutta sitä kiltimpi jos naisen saisi.

Genio olisi varmaan ilman päihdehistoriaansa(?) harras katolilainen tai kokomuuslainen jeejee-tyyppi.

• voopotin kirjoitti:

Eikö riittävästi stressaantunut ja ahdistunutkin ihminen (olematta sosiopaatti tai psykopaatti) voi ratketa riehumaan humalassa. Vetäessään viinaa ahdinkoonsa?

Ts. ahdistava henkinen olotila plus humalatila voi räjäyttää potin.

• Paatero on soitettu kirjoitti:

Koudumme aina lähettämään mellakkaryhmän ratikkakuskien pikkujoujuhliin
        Siksi kokoomus lakkauttakin poliisitoimen ja joudmme pyytämään merivoimien SEAL osaston valvomaan ja ampumaan kumiluoteja ratikan massiiviseen pyllyyn

Ihan uteliaisuudesta: Miten sinä sen teet suljetulta käsin? Noin muuten meillä päin ei yksikään "seilori" tai muu kylähullu kävele häläreiden ohi... ;-)

• dazu kirjoitti:

Mulla tuo menee myös niin, että alkoholia juotua on yleensä kivaa, ei toisinpäin. Kertaakaan en ole tullut äreäksi, tai muuten ikäväksi kännissä.

Nyt ei auta kuin ihmetellä.

Kaveripiirini vanha vitsi kun kertoo, että jokainen on kännissä kaveri, mutta humalassa huippujätkä.

Eli lopputulema on... ;-)

Ps. Rentut saavat ja muut ihmettelevät, että miksi ihmessä...

• dazu kirjoitti:

Onko sinulla minkäälaista kokemusta yhdestäkään lusivasta vangista?

Nyt ei auta kuin ihmetellä.

Kaveripiirini vanha vitsi kun kertoo, että jokainen on kännissä kaveri, mutta humalassa huippujätkä.

Eli lopputulema on... ;-)

Ps. Rentut saavat ja muut ihmettelevät, että miksi ihmessä...

En tiedä, mitä meinasit, mutta mä koitin sanoa vaan sen, etten ole kännispäissäni koskaan koskaan haastanut riitaa, tai alkanut väkivaltaiseksi. Ei ole myöskään iskenyt mitään v*tutusta päälle, vaan melkein aina olen ollut iloinen alkoholia juotuani. Jos en ole ollut erityisen iloinen, olen ollut väsynyt, mutta silloinkaan en ole koskaan ollut pahalla päällä.

Onko sinulla minkäälaista kokemusta yhdestäkään lusivasta vangista?

Miten tuo kysymys liittyy viestiini? Muuttuvatko diagnosointikriteerit kritisoimalla minua jollain maagisella jutulla?

• ei tolkkua
        dazu kirjoitti:

En tiedä, mitä meinasit, mutta mä koitin sanoa vaan sen, etten ole kännispäissäni koskaan koskaan haastanut riitaa, tai alkanut väkivaltaiseksi. Ei ole myöskään iskenyt mitään v*tutusta päälle, vaan melkein aina olen ollut iloinen alkoholia juotuani. Jos en ole ollut erityisen iloinen, olen ollut väsynyt, mutta silloinkaan en ole koskaan ollut pahalla päällä.

Ratikka kirjoitellut taas tuhannen päissään

• mä vaan

No minun luonnetta alkoholi ei muuta. Olen ihan samanlainen mukava kiva itseni kännissä ja selvinpäin. Jos joku alkaa riitelee kännissä niin mä ainakin vaihdan maisemaa. Mä en jaksa katsoa humalaisten riitelyä yhtään.

• .Ihminen ei tee tutkimusten mukaan humalassa mitään sellaista, mitä sen moraali ei ollenkaan hyväksy, edes teoriassa. Eli känni ei ole tekosyy tai selitys töppäilyille, kokonaan erilaiseksi ihmiseksi humala ei tee.

Ehkä mun on helppo sanoa. En muutu humalassa mitenkään radikaalisti toisenlaiseksi ja harvoin, jos koskaan on tullut nykyisen kumppanin kanssa aiheesta riitoja. Pitää valita sellainen kumppani, joka pitää myös omasta humalakäyttäytymisestä ja jonka humalakäyttäytymisestä itse pitää.Jos humalassa pitää ylipäätään joskus olla. Eihän se pakollista ole..

• tul Saramäkkee höynä

BBUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAAAA

• No tuo on sinussa vain terveen merkki. Mieleltään sairas ihminen voi kuitenkin muuttua käytökseltään humalassa.

Tosin, jos huomioidaan se, että ajattelu on sähkökemiallista toimintaa johon voi vaikuttaa kemiallisesti kuten lääkkeillä tai alkoholilla on ehkä mahdollista, että joku todella muuttuu todellisesta minästään toisenlaiseksi. Mutta oli miten oli niin kaikille viina ei sovi.

• Kuulostaa normimeiningiltä. Mutta entäs jos joku pipipää päättäisi järkyttää pihapiiriänne? Joku kaappaa lapsesi ja sinä vain yrität puhua itsesi pois tilanteesta... Extremestähän tässä oli kysymys.

Kuulostaa normimeiningiltä. Mutta entäs jos joku pipipää päättäisi järkyttää pihapiiriänne? Joku kaappaa lapsesi ja sinä vain yrität puhua itsesi pois tilanteesta... Extremestähän tässä oli kysymys.

Oliko tää mulle?? En ymmärtänyt miten tää liittyy alkoholikäyttäytymiseen..

• marjamaat7 kirjoitti:

No tuo on sinussa vain terveen merkki. Mieleltään sairas ihminen voi kuitenkin muuttua käytökseltään humalassa.

Tosin, jos huomioidaan se, että ajattelu on sähkökemiallista toimintaa johon voi vaikuttaa kemiallisesti kuten lääkkeillä tai alkoholilla on ehkä mahdollista, että joku todella muuttuu todellisesta minästään toisenlaiseksi. Mutta oli miten oli niin kaikille viina ei sovi.

No varmaan näin.Kyllä jotkut tietysti voi muuttua aivan hulluiksi, saada psykoosin jne. Tarkoitin kuitenkin suht tervettä ihmistä.

Siis itsekin tietysti olen mokaillut kännissä, mutta jos myöhemmin olen asiaa ajatellut täysin rehellisesti ja syvällisesti, en ole voinut puolustella sitä sillä, että muutuin ihan oudoksi, kaikki oli kännin syytä. Kyllä minä oikeasti olen kuitenkin tavallaan halunnut tehdä tai sanoa niin, mitä olen mokaillut. Sanoa suorat sanat tai tehdä jotain hölmöä. Olisi itsepetosta väittää muuta.

• Joo no itellä kans nuorempana vähän käytös muuttui humaltuneena. Selvinpäin olin mahrottoman ujo ja pidättyväinen ja humalassa taas avoin ja ylivilkas.

Nykyään tuskin tapahtus muuta, kun tulis uni silmään ja zzzzz.

• mahotelma

Viime kesän voopska kävi Heppamattilan baarissa ja tilasi 20 viskipaukkua riviin tiskille ja hulautti kaikki heti-------kaatui sammuneena ja 10maajussia raiskasi

Sama toistui kolme päivää ja vooposka tuli taas paukuille ja tilasikin konjakkia nyt

baarimikko:"Eikö viski maistukaan tänään?"
        vooposka:" Ei, shiit tulloo pimppa nii kippeex"

• mahotelma kirjoitti:

Viime kesän voopska kävi Heppamattilan baarissa ja tilasi 20 viskipaukkua riviin tiskille ja hulautti kaikki heti-------kaatui sammuneena ja 10maajussia raiskasi

Sama toistui kolme päivää ja vooposka tuli taas paukuille ja tilasikin konjakkia nyt

baarimikko:"Eikö viski maistukaan tänään?"
        vooposka:" Ei, shiit tulloo pimppa nii kippeex"

Heh, en oo kyllä Olassa (baarissa) ryypännyt sitten juuri kahdenkymmenen täytettyäni. Oonkohan ollut ees kahtakymmentä, kun viimeksi olen Olassa käynyt baarissa juomassa. Jaano olenhan mä vanhassa Tankkibaarissa ottanut kännit, mutten keskustan kippoloissa. :)

• herra isopenis

Olit varmaan ihan huono sägyssä. Tämä on yleisin syy naisten sekoiluihin. Otan osaa.

• Sen on

oivaltanut jo muinaiset persialaiset. Ne juottivat vieraansa humalaan ennen kun alkoivat tekemään kauppoja. Se humalatila karsii valheet ja valehtelun pois.

• Alkoholi voi nostaa esiin alkoholipsykoosin! Ihmisen todellinen luonne ei tule humalassa näkyviin.

• ...avaahakas

Alkoholi saa kielenkannat irtoamaan, ihmiset jotka panttaavat tunteitaan (neg. ja /tai posit) heidän hieman todellisempi ajattelumaailma ehkä avautuu selkeämmin muille niin hyvässä kuin pahassa:)

• joku mies

Naiset on vit.tumaisia kännissä. Niitä ei kestä mitenkään kun ne alkaa läyhäämään heti

• 2323333

Yleensä miehet sekoaa kun ne juo.. Tulee se hullunkiilto silmiin ja alkavat selittämään pseudofilosofisia paskajuttujaan. Tai sitten vittuilevat kaikille ja haastavat riitaa. Monesti olen tämän todistanut, ei tietenkään koske kaikkia miehiä.
      Naiset sattaa muuttua kännissä huoraaviksi, mutta joo.. Eipä liikuta minua kun en juo itseäni siihen kuntoon.

• No tuskin todellista luonnetta, mutta sen se kyllä paljastaa mitä joku ei selvinpäin pysty/uskalla esittää, vaikka mieli tekisi tai luonto kutsuisi. Sehän se kai on osittain alkoholin tarkoitus, vähentää estoja.

Voisin kuvitella että ns. luonnon kansoilla on jonnin verran vähemmän tarvetta viinaksille kun ei yhteiskunta aseta niin tiukkoja normeja olemiselle. Sen kun vapaasti olet mitä olet, käyttäytdyt miten hyvältä tuntuu, kunhan kunnioitat muita.

Meillähän ei "arkena" saa/voi olla miten huvittaa, kännissä se sitten menee helposti jo ylikin, eikä useimmat kunnioita toisia mainittavammin, ei selvänä saati kännissä. Ainoa mitä kunnioitetaan on laki tai vahvemman laki.

Musta viina tuo esille ihmisestä ne puolet mitä se ei muuten välttämättä uskalla tuoda esille, omista syistään, mutta ei se todellista luonnetta kyllä paljasta, vain yhden osan siitä sillä hetkellä.

• sxth

Juu näin on. Kännissä ihmisen huonoimmat puolet tulevat esiin. (hikh*) Munkin tekee mieli jutella jonkun kanssa, vaikka kukaan mun solkotuksesta välitä :P

• Ei kaikilla tule esiin vain huonoja piirteitä, voi tulla parempiakin piirteitä.

• Viisas mies ;-)
        dazu kirjoitti:

Ei kaikilla tule esiin vain huonoja piirteitä, voi tulla parempiakin piirteitä.

Viina on viisasten juoma----------siideri käy blondeillekin

• seitsemäs päivä
        dazu kirjoitti:

Ei kaikilla tule esiin vain huonoja piirteitä, voi tulla parempiakin piirteitä.

Mitkähän ne piirteet sun tapauksessa olisivat?

• Viisas mies
        seitsemäs päivä kirjoitti:

Ei ole ollut tarvetta analysoida koskaan

• seitsemäs päivä kirjoitti:

Älykkyyteni kasvaa huippulukemiin. Viimeksi ratkaisin Riemannin zeetafunktion nollakohdat.

• En kuulema muutu kännissä

• S Etämies

De är bra de:) Hönasutra är nästan nykterist.
        Juoppo nainen tekee minut impotentiksi--mutta jos äämä tajua itse ottaneensa liikaa bränvin ja pahoittelee tilaansa, on se hellyttävää ja kuken står som fan
        hönasutran korkkaaminen tulee olemaan valtava kliimaksi

• S Etämies kirjoitti:

De är bra de:) Hönasutra är nästan nykterist.
        Juoppo nainen tekee minut impotentiksi--mutta jos äämä tajua itse ottaneensa liikaa bränvin ja pahoittelee tilaansa, on se hellyttävää ja kuken står som fan
        hönasutran korkkaaminen tulee olemaan valtava kliimaksi

Mistä päättelit, että abso olisin? ;)

Ja kuukenit voit pitää itselläsi ;) och i din rumpa vet du..

• Mitens sellaset niin'ko minä joka olen aina juubassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      4054
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      46
      2777
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2745
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2473
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2465
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      315
      2306
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2009
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1702
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1653
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1507
    Aihe