Olen ringeten pelaamisen lopettanut 20-vuotias tyttö, jota kuitenkin kiinnostaisi jatkaa pelaamista ns. harrastejoukkueessa joka treenaisi n. kerran viikossa eikä kuuluisi mihinkään sarjaan, vaan pelailisi silloin tällöin ystävyysotteluita tai kävisi joissakin turnauksissa. Joukkueen olisi hyvä koostua pelaajista, jotka ovat aikanaan pelanneet ja lopettaneet ja myöhemmin aloittaneet uudestaan tms. jotta olisi jonkin moinen pelitaito... Ei kiinnosta joukkue, joka koostuu ladyista, jotka ovat juuri aloittaneet pelaamisen aikuisiällä, eivätkä ole koskaan ennen pelanneet. Onkohan tällaista joukkuetta tulossa tai on jo pk-seudulla???
pk-seudun ringettejoukkueet
6
2401
Vastaukset
- minä
Mun tietääkseni ainakin EKSillä ja Helsinki ringetellä on lady-joukkueet. Seurojen nettisivuilta löytyy yhteystiedot.
- Janinah
sanoi ettei ladyt kiinnosta. EKSin kautta voi ainakin kysellä niitä harraste jengejä, luulis ainakin että ne ihmiset siellä tietää.. -Itse EKSissä pelannut ja ringeten lopettanut-
- Liinu
Voisit kysellä esim. Walapaisin tai Helsinki Ringeten B/N- joukkueista, jos niistä löytyisi sen tasoinen joukkue jota haet. Yleensä B/N on kerääntynyt eri ikäluokan pelaajia, jotka ovat
halunneet jatkaa harrastusta harrastuksena työn tai koulun ohella, eikä ottaa asiaa niin vakavasti, mutta kuitenkin niin, että pelatessa löytyy haastetta.- Ent. Huoltaja
EKS:ssä toimii ns. Lady Ringette. Ovat lähes kaikki entisiä aktiivipelaajia. Otappa yhteyttä. Kysely ei maksa mitään! Kasaavat nyt juuri joukkuetta!
- kokeilunhaluinen espoosta
Ent. Huoltaja kirjoitti:
EKS:ssä toimii ns. Lady Ringette. Ovat lähes kaikki entisiä aktiivipelaajia. Otappa yhteyttä. Kysely ei maksa mitään! Kasaavat nyt juuri joukkuetta!
Hei, sattuisiko kukaan tietämään kuinka voisi aloittaa ringeten? Olen 20-vuotias enkä ole aikaisemmin pelannut, mutta kiinostaisi kovasti aloittaa laji harrastusmielessä.
- justisz
kokeilunhaluinen espoosta kirjoitti:
Hei, sattuisiko kukaan tietämään kuinka voisi aloittaa ringeten? Olen 20-vuotias enkä ole aikaisemmin pelannut, mutta kiinostaisi kovasti aloittaa laji harrastusmielessä.
Voit varmasti aloittaa ringeten seurojen lady-joukkueissa vaikket ennen olekaan pelannun. Nyt tietysti riippuu missä asut, että mihin sinut voi neuvoa. Mutta katso vaikka www.tuusularingette.fi ja sieltä linkit niin löydät varmaan kaikki suomen seurat, joilla on kotisivut, joten selaappa lähimpien seurojen sivut niin löydät varmasti yhteydetottohenkilön kyseisiin joukkueisiin! :)
tervetuloa hyvän harrastuksen pariin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875