vaikuttaa siltä että flaksi käy ja panomiehen arvonimi on oikeutettu?
Ps. modelli-vaarin ei tarvitse vaivautua esittämään tähän ketjuun
Ketkä palstamiehet
17
67
Vastaukset
- ..
Genio.Mente ainakin.
- ...
Alamittainen puoliryssä ei kuulu joukkoon, valitan gentsu.
- Miksi?
... kirjoitti:
Alamittainen puoliryssä ei kuulu joukkoon, valitan gentsu.
Kai joku hobittikin voi olla panomies. Tai vaikka apina. Syksy saa, te ette.
- KirpeIa
Miksi? kirjoitti:
Kai joku hobittikin voi olla panomies. Tai vaikka apina. Syksy saa, te ette.
Eikä genio.
- Ojalan laskuopilla
laskin..oikein
Kyllä minä tiedän oikeuteni! Lähes kaikki perusoikeudet kuuluvat kaikille ihmisille. Poikkeuksena on liikkumisvapaus, joka on Suomen kansalaisilla laajempi kuin ulkomaalaisilla.
Joo tällä palstalla tuskin ketään ;)) Mut eipä täällä erityisemmin kukaa niistä asioista huutelekaan, et luoja tietää.
- ANTI-GENIO
genion kalsarit haissee nyt vahvemmin
puliukko ON PUSKASSA
- paskalisko
Eiköhän se genio.monte ole pannut puoli palstaa eli olkoon hän Vuoden Panomies
En mä olis tulullut muutenkaan tähän ketjuun esittämään mitään.
MinäMinä! Mutta en tee siitä minkäänlaista numeroa. Kell' pano on, se panon kätkeköön eikä siitä pidä tehdä mitään johtopäätelmiä että on palstalla parhaaseen panoaikaan :p
Mettis.
Tää on totta. Hällä taitaa olla pian jo puolen tusinaa jälkeläistä todisteena? Montako lie vielä ennen ehkäisyn käyttöönottoa. Mutta ansiokasta toimintaa, mettiksen lapset maksaa veroja siihen aikaan kun nykypalstalaiset on terminaalivaiheessa ja tarvii kalliita sos- ja terveyspalveluja.
bravo.bravi kirjoitti:
Tää on totta. Hällä taitaa olla pian jo puolen tusinaa jälkeläistä todisteena? Montako lie vielä ennen ehkäisyn käyttöönottoa. Mutta ansiokasta toimintaa, mettiksen lapset maksaa veroja siihen aikaan kun nykypalstalaiset on terminaalivaiheessa ja tarvii kalliita sos- ja terveyspalveluja.
Pitäisköhän itekin alkaa profiloitumaan jollain tavalla The Palstalla- jos vaikka sittenkin? Joku puska...? Joku ees...?? ??
- Ei millään pahalla
PlatosMorbidDust kirjoitti:
Pitäisköhän itekin alkaa profiloitumaan jollain tavalla The Palstalla- jos vaikka sittenkin? Joku puska...? Joku ees...?? ??
mutta olet runontajan jälkeen palstan tylsin henkilö.
PlatosMorbidDust kirjoitti:
Palstasosiaalisen statuksen nostamiseksi ei mikään ponnistus ole liikaa. Rupea jonkun salarakkaaksi niin että suhdetta käsitellään täällä aamusta iltaan.
bravo.bravi kirjoitti:
Palstasosiaalisen statuksen nostamiseksi ei mikään ponnistus ole liikaa. Rupea jonkun salarakkaaksi niin että suhdetta käsitellään täällä aamusta iltaan.
No siis mähän olen jo moninkertaisesti, mutta niin salaisesti, että sitä ei ole huomattu. Tai sitten mä oon vaan niin "tylsä", että ketään ei kiinnosta. Hmm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131667
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947