Ne ketkä noudattavat rakkauttaan tullaan tuntemaan onnellisina. Kaikki muut ovat joko rikkaita tai köyhiä. Nuoria tai vanhoja. Kauniita tai rumia. Pitkiä tai lyhyitä. Parempia tai huonompia. Älykkäitä tai tyhmempiä.
Rakkaus on usko jossa et pysty. Rakkaus on päätös uskoa johonkin. Rakkaus on korvike viisaudelle.
Minä lupaan teeskennellä rakkauttani sinuun jos sinä lupaat teeskennellä rakkautta minuun.
Minä olen rakkaus jonka mukaan käyttäydyt ja nyt et kyllä käyttäydy. Vaikka sinun pitäisi.
Nähdäksesi rakkauteen sinun täytyy olla rehellinen. Älä piiloudu. Näe, että olet täydellinen juuri sellaisena kuin olet. Tee rakkaudesta velvollisuutesi ja velvollisuudestasi onnellisuus.
Näetkö minut oikeasti vai näetko vain sen minkä haluat nähdä? Jos haluat kylvää rakkautta kirjoita sanoja rakkaudesta.
[email protected]
Älä myönnä rakkauttasi sillä eihän kukaan tee niin
Näetkö minuun
2
379
Vastaukset 2
- Silhuetta
Parhaimmillaan rakastumisen tunne muuttuu kiintymykseksi kumppania kohtaan.l
- Kaipuu
Teidän kirjoituksistatulee tippalinssiin,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1381520- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69936Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi270766- 68733
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37619
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7581Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33561- 60557