Ne ketkä noudattavat rakkauttaan tullaan tuntemaan onnellisina. Kaikki muut ovat joko rikkaita tai köyhiä. Nuoria tai vanhoja. Kauniita tai rumia. Pitkiä tai lyhyitä. Parempia tai huonompia. Älykkäitä tai tyhmempiä.
Rakkaus on usko jossa et pysty. Rakkaus on päätös uskoa johonkin. Rakkaus on korvike viisaudelle.
Minä lupaan teeskennellä rakkauttani sinuun jos sinä lupaat teeskennellä rakkautta minuun.
Minä olen rakkaus jonka mukaan käyttäydyt ja nyt et kyllä käyttäydy. Vaikka sinun pitäisi.
Nähdäksesi rakkauteen sinun täytyy olla rehellinen. Älä piiloudu. Näe, että olet täydellinen juuri sellaisena kuin olet. Tee rakkaudesta velvollisuutesi ja velvollisuudestasi onnellisuus.
Näetkö minut oikeasti vai näetko vain sen minkä haluat nähdä? Jos haluat kylvää rakkautta kirjoita sanoja rakkaudesta.
[email protected]
Älä myönnä rakkauttasi sillä eihän kukaan tee niin
Näetkö minuun
2
379
Vastaukset 2
- Silhuetta
Parhaimmillaan rakastumisen tunne muuttuu kiintymykseksi kumppania kohtaan.l
- Kaipuu
Teidän kirjoituksistatulee tippalinssiin,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä35013892 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk66798- 54783
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä185776- 38745
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28725- 53675
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa64664- 60649
- 57648