Ne ketkä noudattavat rakkauttaan tullaan tuntemaan onnellisina. Kaikki muut ovat joko rikkaita tai köyhiä. Nuoria tai vanhoja. Kauniita tai rumia. Pitkiä tai lyhyitä. Parempia tai huonompia. Älykkäitä tai tyhmempiä.
Rakkaus on usko jossa et pysty. Rakkaus on päätös uskoa johonkin. Rakkaus on korvike viisaudelle.
Minä lupaan teeskennellä rakkauttani sinuun jos sinä lupaat teeskennellä rakkautta minuun.
Minä olen rakkaus jonka mukaan käyttäydyt ja nyt et kyllä käyttäydy. Vaikka sinun pitäisi.
Nähdäksesi rakkauteen sinun täytyy olla rehellinen. Älä piiloudu. Näe, että olet täydellinen juuri sellaisena kuin olet. Tee rakkaudesta velvollisuutesi ja velvollisuudestasi onnellisuus.
Näetkö minut oikeasti vai näetko vain sen minkä haluat nähdä? Jos haluat kylvää rakkautta kirjoita sanoja rakkaudesta.
[email protected]
Älä myönnä rakkauttasi sillä eihän kukaan tee niin
Näetkö minuun
2
333
Vastaukset
- Silhuetta
Parhaimmillaan rakastumisen tunne muuttuu kiintymykseksi kumppania kohtaan.l
- Kaipuu
Teidän kirjoituksistatulee tippalinssiin,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422462Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012034- 231852
- 241615
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241465- 431348
- 1001339
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391285Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371241- 361066