Voiko ohut hiuksinen olla ikinä platinablondi!?!?

nainen23v

http://4.bp.blogspot.com/-2IErhFRRCHw/Tq05W8xQofI/AAAAAAAAAZc/Vk_cr03B7ck/s1600/kkhkhkhk 033-3.JPG

tuollaisista kuvassa olevista hiuksista haaveilen minä.

olen itseasiassa haaveillut jo 4 vuotta.

oma lapsuuden värini oli aika lähelle tuota, mutta nyt iän kanssa se väri on päässyt sitten tummumaan "maantie harmaaksi".

laitan kampaajalla aina hiukseni, siis tarkoitan että hoidan siellä värjäys puolen.

..... mutta kukaan kampaajista ei ole ikinä kunnolla tajunnut että tuon väriset hiukset haluan vaikka olen koittanut kyllä suoraan sanoa tai sitten ne ei jostain syystä vaan suostu pistämään mulle tuollaista väriä päähän!! pitää ottaa enskerralla ihan kuva mukaan jotta tajuaisivat.

nytkin jäi viimesestä kampaamokäynnistä suoraan sanottuna paskanmaku suuhun, kun tämä tukan väri on nyt jotenkin "tunkkainen" vaalea ja se mikä tästä tekee tunkkaisen omaan makuuni niin juuri se että sinne jää tuota lämmintä keltaista sävyä mikä saa minut ennemmin oksentamaan kuin iloitsemaan. :( haluaisin että ne olisivat tuollaiset RAIKKAAN vaaleat kuin lumi !

mietin vaan et onko tässä ongelmana se että tukkani on hyvin ohutta laatua ja sen takia tuo jääpi vain haaveeksi kun ei voi vaalentaa niin paljon tai muuten tuloksena se että tukka lähteepi päästä... sekö tässä niinku on??

hitto kun tekis mieli ite koko ajan iskeä kaupan platinablondi väri päähän mut en mie uskalla.....

any help here? mielellään kampaajalta.

2

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valkotukkainen

Moi!
      Itse olen kyllä elävä todiste siitä että ohut ja hentohiuksinen voi olla platinablondi :)
      Mietin kyllä aikoinani myös että kannattaako mun alkaa ees värjäämään sellaiseksi koska helppoa se ei ole ja pelkäsin myös ohuiden hiukseni ohentuvan entisestään. Nyt kuitenkin jopa mieheni (joka ei muuten huomaa juurikaan mitään, niinkuin miehet yleensä) on sanonut että minulla on paljon paksummat hiukset nyt, kuin tavatessamme. Ja silloin minulla oli mustat.
      Olen kyllä samaa mieltä, jotenkin hiukseni ovat parantuneet ja paksuuntuneet vaikka pelkäsinkin ihan päinvastaista.

Mutta tuosta vaaleentamisesta nyt sitten. Itse taistelin kauan kun en suostunut alkujaan tajuamaan että värillä värjäämällä en saa platinaksi vaan täytyy saada hius vaaleaksi värinpoistoilla. Kun sitten viimein raaskin ja sain kutakuinkin erittäin vaaleat hiukset, mitkä eivät vieläkään minulle riittäneet mutta en uskonut että värinpoisto enää saisi hiuksistani yhtään vaaleammat niin lampsin kauppaan ostin hopeashampoon. Kun sitten sitä käytin ja annoin ensimmäisellä pesulla vaikuttaa 5 minuuttia (ei tarvitse jatkossa, mutta jos on tosi kellertävät hiukset niin parempi pitää sen verran sinä kertana) ja johan tuli niin valkoiset hiukset kuin olla ja vaan voi :)
      Nyt olen tosi tyytyväinen ja värjäilen vain tyvikasvua aina piiloon ja pesen silloin tällöin hopeashampoolla ja tukka ei rasitu ja kasvaa ihan mukavaa tahtia :)

Tietty ihmisil käy eri taval näitten blondaamisien kans. En ymmärrä miks mut joskus nuorempana kun yritin niin tukka meni aika hamppuseks ja huonokuntoseks. Tosin en tohtinut silloin pitämään mitään isompia taukoja vaaleennuksien välillä...

Sulla nyt kuitenki kirjotuksesta päätellen on jo suht blondit hiukset niin mun neuvoni tosiaan on et muutaman kerran värinpoistoja päähän ja sit hankit hopeashampoon.
      Onnea projektiin, toivottavasti onnistut :)

• nainen23v

moikka!

kiitos sulle erittäin mukavasta ja paljon asiaa sisältävästä vastauksesta. :)

joo tota, mullakin on joskus ollut tummat hiukset, siis ihan ruskeat ja mustat. niin sitten kun on halunnut takaisin vaalean värin, niin ei siitä tietenkään olla ilman värinpoistoa selvitty. olen värinpoiston tehnyt aikoinaan 2 kertaa elämässäni hiuksiini ja voin sanoa, että oli kyllä sellasia kokemuksia etten mielellään tee enää uudestaan... minusta tukkani meni todella huonoon kuntoon siitä.

nyt mulla on ihan kampaamosta nuo saadut tuotteet myöskin vaalennetulle tukalle. niin mulle siis ei tehty nyt värinpoistoa kun ei tarvinnut kun oli jo niin vaalea hius muutenkin, vaikka minusta se tuntui tosi tummalta, mutta kampaaja sanoi sitä hyvin vaaleaksi. niin mulle pystyttiin pistämään sitten suoraan väri ja sitten hän pisti myöskin vielä sävytteen siihen lisäksi. ne tuotteet mitkä mulla kuitenkin on niin ovat joicon shamppoo ja hoitoaine. ja en tiedä onko tuo hoitoaine vähän niinkun sellanen mitä hopeashamppoo on eli taittamaan sitä keltaisuutta.. tuossa purkissa lukee näin että " color endure, violet condmoner " ja se purnukka on violetin värinen ja se hoitoaine on myöskin itsessään violetin väristä niin en tiedä et onks sillä sit vähän sama vaikutus kun niillä hopeatuotteilla tai et kuuluuks toi ees niihin... mut jos kuuluu, niin sillon mulla on nyt sellanen tuote sit käytössä.

ja tosiaan ihan hyvä vinkki on kanssa se et värjää aina vaan sen juurikasvun pois. koska mitäpä sitä koko tukkaa värjäämään jos siihen ei tarvetta ole. näin tosiaan myöskin säästää sitä omaa hiustaan ja etenkin kun vaalennuksesta on kyse, niin se on varmasti vaan mitä parempi et mitä enemmän sä pystyt olemaan sitä tukkaa "vahingoittamatta". :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1783
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      359
      1196
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1188
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1058
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      63
      848
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      821
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      774
    8. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      141
      723
    9. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      716
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      690
    Aihe