Kuka uskaltaa sanoa pitävänsä siitä ja jos näin, niin miten siitä voisi saada jotain ihmisravinnoksi kelpaavaa? Tuli viljeltyä sitä tänä kesänä ja sadosta tuli turhankin runsas - oikeastaan ainoa kasvis, mikä menestyi. Olen yrittänyt valmistaa sitä eri tavoin, mutta ruoaksi siitä ei minun mielestäni ole - ei tosin ole kelvannut edes etanoille tai muillekaan tuholaisille.
Lehtikaali
4
105
Vastaukset
- Hyväähän se on
Siitähän sanotaan että se on todella terveellistä. Itse olen vain yhden kerran sitä syönyt, tein lehtikaalisipsejä, mutta oli se semmosenaankin hyvää :) ..
- hpatetua
kokonan hapateanimen mtrotunnneli Heugen orientaalcenter ent lootusfood T tu kali-hekku a
- neiti_herkkusieni
rakastan lehtikaalia!! oikeasti!
se on hyvä miso keitoissa ohuina suikelina tai pad thaissa siis riisinuudeleitten kanssa! (ja inkivääriä, limettiä, chilliä, porkkanaa, herkkusieniä, tofua maapähkinä kastiketta = NAM)
helpoin on ehkä laittaa kaalista sipsejä. Siis 'päälystää' kaali öljyllä ja eri mausteilla ja paistaa uunissa (noin 10 min 175 asteessa)
tai sitten voit lähettää koko kaikki kaalit mulle :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214