Eli otsikossa tulikin kysymys. Tekemällä mustasukkaiseksi vai ...?
Miten mies testaa onko nainen kiinnostunut?
46
7221
Vastaukset
- Sherlock Etämies
Mene tarpeeksi lähelle naista ja lue kehonkielen ele
Kiinnostunut nainen vaistomaisesti kädellään kokskettaa sinua johonkin
yleensä käteen, olkapäähän tai suoristaa kravattiasi
Tutkijat ovat havainneet ilmön simpansseja tarkkailemalla
Yx hoitsu osoitti mielenkiin6ta laajentuneilla pupilleilla..Kun äämä oli ottanut verinäytteen kyynärtaipeesta, sanoin, että taidakin olla jo ruovaihminen.
Hoitsu ihmetteli, mistä niin päättelen?
---Shiit kun napitit molemmat hihat, vaikka ne olivat tarkoituksella kääritty ylös ;-)
ps. En heti hokannut ehdotta spermanäytteen ottoa:D Kiinnostunut nainen on yhteydenpidossa vastavuoroinen ja halukas lihallisiin iloitteluihin. Mustasukkaiseksi ei kannata tehdä, sen seuraukset ylensä löytää jälkeenpäin edestään.
- Jos naista
täytyy testata, nainen ei ole kiinnostunut. Tai sitten mies on sokea.
- maikki
Tai olisko niin, että nainen ei ole varma tunteistaan (tai mies ei ole varma nasien tunteista) ja testaamalla sen saa selvitettyä.Naisethan perinteisesti tykkäävät esittää hiukan vaikeasti tavoiteltavaa. Kyllä siinä suhteessa pitää olla se pieni kipinä jonka terve mustasukkaisuus suhteen alkuvaiheessa aiheuttaa.
- Ei ole.
maikki kirjoitti:
Tai olisko niin, että nainen ei ole varma tunteistaan (tai mies ei ole varma nasien tunteista) ja testaamalla sen saa selvitettyä.Naisethan perinteisesti tykkäävät esittää hiukan vaikeasti tavoiteltavaa. Kyllä siinä suhteessa pitää olla se pieni kipinä jonka terve mustasukkaisuus suhteen alkuvaiheessa aiheuttaa.
Jos naista täytyy testata, naista kiinnostaa enemmän oma kiinnostavuus kuin miehen kiinnostavuus. Sellainen nainen ei ole kiinnostava.
Onko miehen ja naisen logiikka vaihtaneet paikkaa?
Tuli muuten mieleen, et naiset eivät etsi miestä, joka muistuttaa isäänsä ulkonaisesti. Miehet taas etsii naista, joka muistuttaa ulkonaisesti äitiään.
Minne mahtoi kadota se rakkaus tai ne perinnölliset tuoksut?
Aikanaan englannninkielinen testi laittoi naisen tiukkaan paikkaan. Hikeytyneiden pelipaidoista piti löytää miehensä käyttämä paita. Onnistui.runontaja kirjoitti:
Tuli muuten mieleen, et naiset eivät etsi miestä, joka muistuttaa isäänsä ulkonaisesti. Miehet taas etsii naista, joka muistuttaa ulkonaisesti äitiään.
Aikanaan englannninkielinen testi laittoi naisen tiukkaan paikkaan. Hikeytyneiden pelipaidoista piti löytää miehensä käyttämä paita. Onnistui.Aijaa, mä olen ihan eri näköinen kun mieheni äiti. Pituus täsmää, siinäpä se. :)
- ??
Miten niin ? "Miten mies käyttäytyy?" Mikä on miehen logiikka?" Tämä jos mikä on Miehen logiikkaan sopiva aloitus.
- trskele
runontaja kirjoitti:
Aikanaan englannninkielinen testi laittoi naisen tiukkaan paikkaan. Hikeytyneiden pelipaidoista piti löytää miehensä käyttämä paita. Onnistui.Äläs jätä puolta freudilaisesta ajattelusta pois. Joko nainen etsii isäänsä ja mies äitiänsä muistuttavaa tai sitten eivät. Tietysti jos jätettäisiin pois yleistykset ettei tarvitse fallos-symboliikkaan mennä.
- S Etämies
trskele kirjoitti:
Äläs jätä puolta freudilaisesta ajattelusta pois. Joko nainen etsii isäänsä ja mies äitiänsä muistuttavaa tai sitten eivät. Tietysti jos jätettäisiin pois yleistykset ettei tarvitse fallos-symboliikkaan mennä.
Tuo ei ole pelkkä teoria, vaan tutkittu todeksi ja lisäksi on evoluutio kehittänyt
sisäsiittoisuuden torjumiseksi stopin, ettei liian samannäköinen kiinnosta ollenkaan.
Näkyy surullisen kuuluisassa Heppamattilassakin, kun vooposka ei ole saanut kertaakaan miest heppamattilassa, mutta turkulaiset laskin väärin ja anzzy saavat pöksyt määrksi jo mesessä.
Puhumattakaan serpicosta, joka on näöltänsä epämuodostuneen Al Pacinon näköinen.pi4kkapipoinen (kaljun peitoksi) eläkeläis pappi, saa antavaiset sekivillikkonaiset hurmostilaan jo pelkällä privakirjeillänsä mm. erään yli metrin pidemmän Ratto-Riitan.
voop6ska ja hahmis, jotka muuten ovat hyvin suosittuja eivät voi sietää toisiaan, kun ovat sisarpuolia keskenään ja anzzy taas espnjalaisperäisenä hyvin kaukana savolaisista udmurteista käy suomiäämiin kuin häkä
Miksi mies testaa? Omaa epävarmuuttaan? On muakin joskus testailtu, mutta se on aina paljastunut miehen epävarmuudeksi minun tunteista häntä kohtaan. Joskus myös omista tunteistaan minua kohtaan.
Testailu on perin turhaa, jos homma oikeasti toimii.- 1h221hf231hf3
Miten voopin sinua testattu?
- Testaaja.
1h221hf231hf3 kirjoitti:
Erittäin hyvä kysymys.
1h221hf231hf3 kirjoitti:
Kokeiltu tehdä mustasukkaiseksi, liehittelemällä muita naisia, kähmimällä vieraita naisia yms. Käyttäytymällä välinpitämättömästi joissain tilanteissa ja suuttumalla, kun en ole alkanut meuhoamaan (selkeetä testaamista siis), vaikka mies olis ilahtunut pienestä kohtauksesta.
voopotin kirjoitti:
Kokeiltu tehdä mustasukkaiseksi, liehittelemällä muita naisia, kähmimällä vieraita naisia yms. Käyttäytymällä välinpitämättömästi joissain tilanteissa ja suuttumalla, kun en ole alkanut meuhoamaan (selkeetä testaamista siis), vaikka mies olis ilahtunut pienestä kohtauksesta.
Onpa sitten vastaavasti nähty leveä ja omahyväinen virne miehen naamalla, kun olenkin joskus ottanut nokkiini vaikkapa miehen flirttailusta muille naisille mun läsnäollessani. Jopa joku joskus kehdannut sanoa, että mä vaan testasin kuinka sä asiaan suhtaudut. Noniin...lapsellista.
- minävain.
voopotin kirjoitti:
Hävettää tunnustaa, mutta itse saan vastaavassa tilanteessa raivarit ja eikun vastaiskuun ;D
- ovela S Etämies
voopotin kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit, vooposka----------jos joku nainen alkaa kiinnostamaan
yx konsti --älä ole huomavinaankaan sitä äämää,mutta juttele muiden kanssa kiinnostuneena.
äämän itsetunto kärsii ja sen on pakko näyttää, että pystyy pokaamaan "välinpitämättömän miehen" minävain. kirjoitti:
Hävettää tunnustaa, mutta itse saan vastaavassa tilanteessa raivarit ja eikun vastaiskuun ;D
Oon minäkin joskus nuorena ärtynyt ja mustasukkaistunut herkästi. Alkanut räyhäämään ja mennyt ihan suoraan ripittämään naistakin, joka on vastannut miehen lirkutteluun kiehnäämällä takaisin ripset räpsyen.
Mutta jossain kohtaa sitten joku palikka putos mun päästä pois ja lakkasin olemasta mustasukkainen. Jotain naksahti vintissä ja päätin, että jos kerta muut kiinnostaa niin paljon, että tarttee mennä ja tehä asioita joita ei parisuhteessa olis hyvä tehdä, jos toinen ja toisen tunteet merkkaa, niin menköön. Tuleepahan selväksi mikä on miehiään ja kuinka helposti kääntää muijalleen selän, jos tilaisuus tulee.
Pahalle se tietysti aina tuntuu, jos joku loukkaa tunteita, muttei se enää nykyisin aiheuta mustasukkaisuutta. Tai kostonhalua tms. Vain sellaista, että mene pois ja pysy pois kerta et musta välitäkään tuon enempää.ovela S Etämies kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit, vooposka----------jos joku nainen alkaa kiinnostamaan
yx konsti --älä ole huomavinaankaan sitä äämää,mutta juttele muiden kanssa kiinnostuneena.
äämän itsetunto kärsii ja sen on pakko näyttää, että pystyy pokaamaan "välinpitämättömän miehen"http://www.youtube.com/watch?v=t3VxTjeNjZE&feature=related
:)- Etsivä S Etämies
voopotin kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=t3VxTjeNjZE&feature=related
:)http://www.youtube.com/watch?v=agwKg083Ej0
vooposka pokaa hahmiksen Etsivä S Etämies kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=agwKg083Ej0
vooposka pokaa hahmiksenMiksi sä sitä Hahmotelmaa mulle tuputat? Ei pahalla, mutta ei kiinnosta Hahmotelma eikä muutkaan ukkelit täällä pokatakseni heitä.
Ei ees leikisti. Saati oikeasti. :)
Moon omani jo "pokannut" ja olen enemmän kuin tyytyväinen onnistuneeseen valintaani. Miksei se kelpaa tälle saitille, vaan aina pitäs pokailla lisää ja lisää ja mitä ihmeellisempiä tyyppejä joiden kanssa ei haluis olla ees samassa huoneessa läpikulkumatkaa pidempään? :D- fsdåfoåsofåfo
voopotin kirjoitti:
Oon minäkin joskus nuorena ärtynyt ja mustasukkaistunut herkästi. Alkanut räyhäämään ja mennyt ihan suoraan ripittämään naistakin, joka on vastannut miehen lirkutteluun kiehnäämällä takaisin ripset räpsyen.
Mutta jossain kohtaa sitten joku palikka putos mun päästä pois ja lakkasin olemasta mustasukkainen. Jotain naksahti vintissä ja päätin, että jos kerta muut kiinnostaa niin paljon, että tarttee mennä ja tehä asioita joita ei parisuhteessa olis hyvä tehdä, jos toinen ja toisen tunteet merkkaa, niin menköön. Tuleepahan selväksi mikä on miehiään ja kuinka helposti kääntää muijalleen selän, jos tilaisuus tulee.
Pahalle se tietysti aina tuntuu, jos joku loukkaa tunteita, muttei se enää nykyisin aiheuta mustasukkaisuutta. Tai kostonhalua tms. Vain sellaista, että mene pois ja pysy pois kerta et musta välitäkään tuon enempää.Miten miehen logiikka toimii kun nainen loukkaantuu ja ottaa tuon " mene pois ja pysy pois kerta et musta välitäkään tuon enempää" asenteen? Herättääkö se ajatuksen siitä kuin tärkeä toinen oikeasti on vai kohottaako vain pelkästään omaa itse tuntoa?
Kiinnostuneisuuden näkee kyllä katseista ja kehon kielestä. Vaikeinta on selvittää, että missä mielessä.
- S Etämies
Vanha temppu ulkomailla naiselta on puhaltaa tupakan henkoset kohti miestä
kun mies katsoo muualle vinkkinä: Te nyh aloite komea poika S Etämies kirjoitti:
Vanha temppu ulkomailla naiselta on puhaltaa tupakan henkoset kohti miestä
kun mies katsoo muualle vinkkinä: Te nyh aloite komea poikaNo, minä kyllä huomaan muutenkin, ei mun takia tarvi aloittaa tupakoimaan ... vaikka jollain tavalla naisen aistikas tupakointi on aika sexyä. Siinä vaan on jotain viettelevää.
Kieltämättä, jos tupakoiva nainen tulee pyytämään tulta sytkäri kädessään, niin on aika selvää, että hän on kiinnostunut aivan muunlaisesta tulesta ;)
Joo olen vähän samoilla kannoilla vooposkan kanssa.
Miks pitää testaa, jos luottaa itteensä? Miks pitäs testaa, jos kunnioittaa itseään tarpeeksi? Toki pientä kissa-hiiri-leikkiä on varmaan aina...
Se on, että ei ehkä ensimmäisenä kannata räväyttää toisen kasvoille, että on umpirakastunut, jos ei edes tunne toista kunnolla. Mut on niitä lievempiäkin keinoja ilmaista kiinnostusta.. Kyseleminen, kuunteleminen, tekeminen...
Eleistä näkee hyvin paljon, jos osaa niitä lukea. Itseasiassa mua huvittaa (ja samalla kyllä pelottaa), kun näen päivittäin reaktioita, että mies pitää mua hyvännäköisenä/viehättävänä/whatsoever. Ne on pieniä juttuja ja kun niitä tarpeeksi "kyttää", niin sen huomaa hyvin nopeasti. Yleensä vaan onnistun sanomaan jotain, mikä tappaa kiinnostuksen. :DD Usein olen liian bimbo, liian helppo, joskus epämaskuloin miestä tai päden tai sanon jotain negatiivista. Sellanen kiva paketti, että oksat pois xD
En tiedä varsinaisen kiinnostuksen testaamisesta, mut sen mitä tiedän, että miehet haluavat olla naiselle "se yksi ja ainoa". Eli esim. koska mä flirttailen monille, se on joillekin kamalan suuri turnoff. Ehkä kai ajattelevat, että lähden jokaisen matkaan eikä tietyssä miehessä olisi minulle mitään "erikoista". Sen lisäks, että mies haluaa olla erityinen, mies yleensä haluaa tuntea saavuttaneensa jotain. Eli et saa naisen vaikka hyvälle tuulelle tai näin. Miehet on loppupeleissä hyvin "helppoja". Se miesten testaaminen yleensä liittyy siihen, että.. Hmm. Miten sen muotoilis. "Onko tää sitä miltä näyttää ja saanko mä pidettyä ton itselläni?"No sama pätee kyllä naisiinkin. Naiset ovat helppoja tai heidän kiinnostuksensa on helppo herättää. Mutta eihän jokainen ole kiinnostuntu jokaisesta, ei edes katseen luova mies, vaikka katsookin ottaakseen selvää. Jos tulee katsottua toista hieman hitaaammin ilman tarkoitusta silloin on parempi vetäytyä lintuja tutkailemaan tai olla "ylimielinen".
Mutta sitten on niitä ihania naisia, joiden kanssa voi flirttailla katseella ja pienillä sanasilla! Se ei tarkoita mitään muuta, mutta siitä tulee kiva ja isosti hyväksytty olo molemmille.- trskele
En lähtisi edes testaamaan koska en ymmärrä ihmisten pakkomieltä leikkiä jotain helvetin leikkiä. Pari kertaa olen tässä viime kertoina sanonut naiselle suoraan "olet hyvin viehättävä" tai "olen kiinnostunut sinusta" muttei siitä ole tullut mitään awkwardia. Nainen ei ole muuttanut kaverikäyttäytymistään minua kohtaan ollenkaan ja jos hän olisi itse kiinnostunut niin uskoisin että hän olisi sen sanonut tai jopa tehnyt jotain.
En myöskään ole täysin samaa mieltä tuon viimeisen osion kanssa.
- mies..
kysyy, että meille vai teille.
- S Etämies
Olen oikeasti kokeillut sanomalla vain kuin kelloa kysyisi:"Asun 50m päässä--mennääx panolle?"
Toimi liiankin hyvin--kun kaverit epäilvät sitä todistin kun yx läskiäämä meni pöydän ohi, kysäisin ja läskiäämä innostui niin, että rupesi vapisemaan ja sanoi, että pitää soitta kotiin myöhästymisestää....................piti häippästä karkuun sitä sexihullua
Kaverit naureskelivat myöhemmin kun äämä oli ruikuttanut mihin se panomies katosi?:DD - Tuutikki
No eihän siinä ehdi edes alkaa kiinnostumaan, jos heti pitää tietää.
- määmy
Jotkut tutut kundit ovat juorunneet "Venaan, et mimmi kilauttaa", vaihteleval menestyksel.
- S Etämies
Lähdex paneskelemaan?
- näppylähanska
S Etämies kirjoitti:
Lähdex paneskelemaan?
Tyydy hanskaas
- määmy
S Etämies kirjoitti:
Lähdex paneskelemaan?
Mä poden ny päänsärkyy. Kutemyös seuraaval kertaa ku innostut kysyy.
- Sinnikäs Etämies
määmy kirjoitti:
Mä poden ny päänsärkyy. Kutemyös seuraaval kertaa ku innostut kysyy.
Mullon asperiiniä, buranaa ja Pancodia mennäänx panemaan?
- määmy
Sinnikäs Etämies kirjoitti:
Mullon asperiiniä, buranaa ja Pancodia mennäänx panemaan?
27.08.2063 olis vapaata, jaksatsä venaa siis pari vuotta, ilman et halkeet?
- Tepatööri
määmy kirjoitti:
27.08.2063 olis vapaata, jaksatsä venaa siis pari vuotta, ilman et halkeet?
määmyllä ei sakset usein aukea. Hääyönä ja seuraavan kerran 2060-luvulla :-) Tosin vanha alve on silloin yli 130 vee joten senki voi perua
- määmy
Tepatööri kirjoitti:
määmyllä ei sakset usein aukea. Hääyönä ja seuraavan kerran 2060-luvulla :-) Tosin vanha alve on silloin yli 130 vee joten senki voi perua
Ai ni, kummimuksun synttärit on 27.8. Kaivat mut sit haudast... ai ni, haluun tuhkat tohon lampeen.
- S Etämies
määmy kirjoitti:
Ai ni, kummimuksun synttärit on 27.8. Kaivat mut sit haudast... ai ni, haluun tuhkat tohon lampeen.
Shit taitaa vasta manalassa määmy munaa saada--vanha Alve kun kuoli jo 1991
S Etämies kirjoitti:
Shit taitaa vasta manalassa määmy munaa saada--vanha Alve kun kuoli jo 1991
Tuskin se sinun panoistasi on poissa?
Köh. Miehet ei testaile, akkojen juttuja.
- yks ämmä
varmaan nussimal sitä?
- ei aina
Ei mies minusta kiinnostunut kun sitä teki, sillä oli jo avovaimo kiikarissa muualla.
- S Etämies
Yhden kovasti kiinnosuneen äämän huomaan ¨minun imitoinnista palstalla
Äämä lukee tekstejäni jniksen kokoinen vaahto sukkahousuissansa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107171Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009