Ehdokkaita on 65. Kaksikymmentäyksi valitaan. Edellisen valtuuston jäseniä on arvosteltu. Uusille valtuutetuille käy samoin. Nostan pipoani uusille ehdokkaille, samoin kuin " konkareille " .Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee".
Kunnallispolitiikkaa Pellossa hieman seuranneena on monta hyvää valtuutettua ja mikä hienointa, nuoria on lähtenyt mukaan ehdokkaaksi. Epävarmoille äänestäjille voin pienenä vinkkinä esittää numeroita 45 ja 46 . Numerot eivät ole mainoksia.
Ps. no:45 nuori.
Pellon kuntavaaliehdokkat
14
559
Vastaukset
- ennakkoon
Koirat haukkuu mutta karavaani kulkee, vinkkinä 26-40
- Retviisiläinen
Eipä sitä tälläkään vaalikaudella paljoa saatu aikaan,.Aika olemattomia oli päättäjät kehittään pelloa,monta tärkeetä rakennusta kerkesi homehtua neljässä vuodessa mitä perukorjattiin ja työntekijät pantiin omaan kastiin ettei kunta ole velvollinen heistä enään,siitä kiitos päättäjille jos vielä kehtaatte alkaa ehokkaaksi,ja se uusipuoluekkaan saanu mitään saanu aikaan,vaan takin käänsivät kolmannen kokouksen jälkeen
- ylistaloo
Totta viserät. Ei paljon kyllä ootettu. Saatas Ylitalo johtaan kuntaa vois olla jotain vielä pelastettavaa. On luppailu jos paikka vapautuu. Varmaan Ylitalon ahkerat haukkujat lähtis sitte lätkiin.
- ggggfff
Kunnanjohtajat toimivat valtuuston ja hallituksen alla.
- vikurit
Kyllä taitaas olla Pellossa nyh just toispäin, veinaan!
- Eepinpuolesta
Eero ehottomasti johtoon,tietää ainaki miten pello johdetaan oikeaan suuntaan ja pitää pahimmat valtuutetut kurissa,ettei kaikkea tarvi uskoa mitä paremmat valtuutetut veinaa.Kyllä uskon että se vapautuu ensi valtuustokaudella,ja aletaan eleleen niinkö pellossa elellään edellisellä vaalikaudella
- nivanpäästä
Ei hakenu Pellon kunnanjohtajaksi kun paikka oli auki. Omat sorsi
- ihan_muuten_vaan
kysykää Ylitalon suosituksia Nordin koulutuskeskuksesta Matarengistä
- Oikeaatietoa
Kyllä kestää kysyä. Kepulaisten keksintöä koko juttu, jotta saivat pudotettua pois valtuuston pj:n paikalta. Jos tuo paskapuhe olisi ollut totta, niin ei varmaan kaveria olisi palkittu Nordin kultakellolla neljä vuotta sitten Nordin 40 vuotisjuhlassa. Junttapulju onnistui silloin ja tulee varmaan pitämään huolen että Eero voi palata Pellon vasta kun nauttii korkeasta kunnanjohtajan eläkkeestä. Silloin varmaan on tervetullut jopa Metsäkeskuksen ja Nivanpään porukoille. Kepu pettää aina!
- ihan_muuten_taas
jaa, vai sai kultakellon. Varmaan pitkästä palvelusta, ei ainakaan hyvästä työstä
- Nordinopiskelija
Kyllähän Eero oli mies paikallaan nordissa,ja hallitsi työn,ei varmaan nyky valtuutetuista olis ollu siihen hommaan kykeneviä joka osas ottaa kaikki huomioon,kun siellä oli monen maan opiskelijoita.
- Rajansaseonkaikella
Olin oppilaana kalottikoulussa silloin kun Eero oli sielä johtajana. Kyllä oli ehdoton ykkönen siellä. Piti maanmiesten puolta ja järjesti erilaisia tapahtumia siellä koululla. Olimme Luulajan käsityömessuilla monena vuonna ja silloin toella koulu ja erityisesti käsityöalat näkyivät. Eipä ole Pellon maaseutunäyttelyssäkään nähty puun, nahka ja seppätöiden taitajia sen koommin. Eeron aikana näkyi. Mutta kateushan täytyy ansaita, ja Eero sen kyllä on saanut tuntea kun omat puukottaa.
- Kamuvain
Rajansaseonkaikella kirjoitti:
Olin oppilaana kalottikoulussa silloin kun Eero oli sielä johtajana. Kyllä oli ehdoton ykkönen siellä. Piti maanmiesten puolta ja järjesti erilaisia tapahtumia siellä koululla. Olimme Luulajan käsityömessuilla monena vuonna ja silloin toella koulu ja erityisesti käsityöalat näkyivät. Eipä ole Pellon maaseutunäyttelyssäkään nähty puun, nahka ja seppätöiden taitajia sen koommin. Eeron aikana näkyi. Mutta kateushan täytyy ansaita, ja Eero sen kyllä on saanut tuntea kun omat puukottaa.
Annama Eeron olla rauhassa, mukava mies.
- Srr
No en ainakaan kepulaista äänestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576