kasvaako revenneet hiukset takaisin?

nunnunnu

minulta on revennyt iiiso tumppu hiuksia takaraivolta ihan kokonaan irti, juuriltaan lähti melkeen kaikki.mietin et kasvaako ne takaisin koskaan? :O en tosiaan tahdo 26 vuotiaana alkaa pitää peruukkia :( näyttää pahalle.vaikee peittää ku muutenki ohuet hiukset..

9

9596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milton..

saanen kysyä kuinka sulta niitä hiuksia repesi, ihan yllättäen?
      Onhan toi ikävä juttu, etenkin takaraivo alueella, jonkun aikaa saattaa mennä ennenkuin kasvaa sänkeä.

• 16 10

Kyllä ne yleensä sieltä takaisin kasvaa...toki "repeäminen" voi olla hyvin erilaista, jos iho on arpeutunut, voi olla, että hiuksetkin on menetetty. Oliko repeämistilanteen jälkeen rupia/haavoja?
      Karvan elinkaari on kuitenkin pitkä, ja ennenkuin karvatuppi taas alkaa uutta hiusta tunkea esiin, aikaa kuluu. Hius myös kasvaa keskimäärin n. 1 cm kuukaudessa. Normaalissa hiuksen irtoamisessa hiustupen lepovaihe kestää jopa neljäkin kuukautta, "repäistynä" saattaa viedä kauemminkin, ennenkuin hiustuppi alkaa uutta karvaa kasvattamaan. Uskoisin kuitenkin, että puolen vuoden päästä on jo lyhyttä tukkaa näkyvissä.

• Kulmakarvatkin

kasvaa takas, vaikka ne revitään juurineen irti.

• kokemusta on

Kampaajatkin osaa repiä tosi hyvin.

• 16 10

Tuli nyt mieleen;
      "Juurinen" irtoava, eli se irti nykäisty karva, jossa saattaa näkyä "juuressa" se pieni pallukka, tilalle kasvaa siis uusi hius takaisin. Ajan kanssa :)
      Jos hiukset on revenneet irti niin, että ihoa on revennyt mukana (esim. jossain onnettomuudessa) ja hiuspohjassa on verestävä haava, aukile, tai miksi ikinä sitä kutsutaankaan, iho arpeutuu, eikä karva enää siihen kasva. Karva ei siis myöskään kasva esim. kauneusleikkausten jälkeisiin arpiin, tai muihin kirurgisten toimenpiteiden jälkeisiin arpiin, jotka ovat hiuspohjassa.

Kun ei tästä hiusten "repeämisestä" ollut sen tarkempia taustoja, missä, miten, on vaikea muuta sanoa, kuin ympäripyöreästi, että kasvaa, jos haavoja, arpikuvosta ei ole.

• lynderpix

britney pearsin hiusskandaali http://www.youtube.com/watch?v=_Y1xlsyLYHI&feature=plcp

• nunnunnu

päänahka on kunnossa siis ei ole arpia tai jälkiä :) hiuksia vaan lähtenyt ja naisella se ei ole helppo paikka :/ en nyt jaksa syitä tässä alkaa selostaa tulisi liiankin pitkä tarina mutta tuli kohellettua hieman.itte pää on kumminkin kunnossa mutta n.5 sentin alueella on hiukset lähteneet kokonaan :( arpia onneks ei ole.ois maailman loppu jos en sais hiuksiani takaisin! :( juuri kun ovat niin hyvin voineet minun hiukset tässä raskauden aikana.

• apua!!!

Moikka! Mulla kävi onnettomuus, ja sain n2€ kolikon kokoisen alueen asfaltti-ihottumaa päähäni. Tukka lähti alueelta. En usko että jää arpi kun on ns pintaraapaisu mutta pelottaa että ei kasva enää tukkaa takaisin...? Aluksi oli verillä ja nyt on tilalla rupi.... Onko kellään kokemusta?

• Anonyymi

Multa revittiin juurineen hiukset päälaelta.kasvaakohan ikinä takasi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2490
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      200
      1181
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      91