Pistoolijousi?

tietämätön

https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=10101&storeId=10551&categoryId=18123&langId=-11&parent_category_rn=18116&top_category=18116&pageView=&selectedTopCategory=18061&selectedSecondLevel=18052&selectedThirdLevel=18116&filter=showAll

Onko kokemuksia? Haluaisin aloittaa jousiammunnan ja olen jostain syystä erityisen kiinnostunut näistä pistoolijousista. Olen naispuolinen henkilö.
Taljajousenkin ajattelin hankkia mutta näin aluksi en mitään kalliita vaan omaksi huviksi ajattelin alkaa harrastelemaan. Muutamia kertoja taljajousella ampunut ja innostuin hommasta kovasti. :)

Vinkkejä, kokemuksia ym! Minkälaisella kannattaisi aloittaa jotta jaksan varmasti 'venyttää' jousta? Kokeilin kerran mies puolisen ystäväni metsästys käyttöön tarkoitettua jousta ja en saanut 'lankaa' venymään juuri mihinkään. :D

Vinkkejä myös nuolivalintoihin kiitos. :)

4

1752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keppishepulis

No jaa,on mulla tollanen tuolla autotallissa.
      Ja onhan se aika lelu.

• pistooli_jousi

Perfect Line MX-80 pistoolijousi on ihan kiva pikku ase, Huolellisella käytöllä ja aseen hoidolla ,kestää kyllä käyttöä !aseöljyä liikkuviin osiin silloin tällöin niin kestää paremmin! jännevahaa ja varajänne kannattaa ostaa myös varalle! Zhaoshi pistooli jalkajousen nuoli ,on ehkä paras tällä hetkellä olevista pistooli nuolista!

• Alkuasukas.

Erätukutsta saa muutamalla, parilla kolmella kympillä pistoolijousen, on sillä ihan kiva takoa napakymppejä,mutta itse tykään pullusputkesta jolla voi ampua sisällä tikkatauluun illan ratoksi.

• jousimies4

Erätukussa ja Kärkkäisen eräosastolla myytiin ennen joulua tarjouksessa 80 lbs pistoolivarsijousta, joka on samalta tehtaalta peräisin eli MX-80.Pienestä koostaan huolimatta tehokas ja ei mikään lelu, teräväkärkinen alumiininuoli tappaa talossa ja puutarhassa varmasti oikeaan kohtaan osuessaan. eli K-18 kampe. Ajattelin kokeillä kalastukseen kevällä tulvaojan partaalta,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      115
      10223
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5010
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2181
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2038
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1904
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1581
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1382
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      971
    9. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      953
    Aihe