Eksienne kanssa kahvilla tmv?
KÄYTTEKÖ
9
60
Vastaukset
Joo ihan vatsahaavaan asti ja pyydän vielä, että ottavat uuden miesystävänsä mukaan.
No ei mutta ollaan kyllä käyty vaimon kanssa yhdessä ex-vaimon luona kahvilla pariin otteeseen. Ja ollaa me käyty vaimonkin exän luona kahvilla.
- Rajoitus kahvilassa:
.
"Vain viisi exää kerrallaan kahvilaan"
Har!
. - määmy
Mä en nää tarpeelliseks toimii siten.
En käy.
Noup. Lasten äidin kanssa on monenmoista yhteydenpitoa lapsiin liittyen. Yksi kaukainen ex lähettää aina joulukirjeen, en kyllä tiedä miksi.
En käy. Joskus kyllä satun kotiväelle samaan aikaan, kun exä on siellä kahvilla. Jos mä tiiän että siellä exä on, niin en vasiten silloin ole menossa kylään. Siirrän menoa yleensä toiseen kertaan.
LaRito kirjoitti:
mitä ihmettä sun eksäs tekee porukoillas kahvilla?!? :D minä ainaki nostaisin metakan!
Ovat säilyttäneet välinsä. Eipä se mua kyllä haittaa, kun en riidoissa ole itsekkään eronnut. Mutta kieltämättä joskus tuntuu ettei huvita olla samaan aikaan samassa paikassa. Ei ole välttis kivaa, jos joku exä urkkii mun tämän päiväisiä asioita minulta, kun paikalle satun.
Jollain tavalla se häiritseekin siis. Vaikka toki käsitän, ettei siltoja tarvi polttaa takanaan, vaikka eroaakin. Mut on siinä sekin, että jos se exä tuppaa olemaan useinkin nurkissa se alkaa kyllä kyrsimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2801694Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle411631- 231518
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71228Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101067Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43911- 32910