Koska olen laiska innovatiivinen ihmisolento ja minua ärsyttää suuresti kun menee se 10 sekunttia liikaa lämmittäessä ruokaa mikrossa ja sitten se on niin kuumaa että joutuu kieli suupielessä ja kuolatessa odottamaan ruan jäähtymistä. Mikroaaltouuni joka tavalla tai toisella mittaisi ruan ytimestä sopivan lämpötilan. Ei enää säädettäisi mikrossa olo aikaa vaan säädettäisiin haluttu lämpötila, toki pitäisi olla valitsin myös lämmitysteholle hidasta sulatusta varten.
Mikroaaltouuni
Vlrghghgh
4
331
Vastaukset
- suurtalouskokki2
hahhahhaa . että pitää olla isot ongelmat
- Tryben
Mikroon ei laiteta ruokaa vaan mättöä.
Ruuan pilaajan korvaaja.
http://www.severin.com/fi/Keittioe/Leivonta/Grilliuunit/Grilliuuni-TO-2021
https://www.dieta.fi/fi/tuotteet/valmistuslaitteet/valmistuksen-pienlaitteet/makkararollerit-ja-hoyrystimet/tuote/11364-annoshoyrystin-ms-250
https://www.dieta.fi/fi/tuotteet/valmistuslaitteet/valmistuksen-pienlaitteet/makkararollerit-ja-hoyrystimet/tuote/11365-annoshoyrystin-vs-200-adb - Lolol
Mikro tuottaa säteilyä. Ei lämpöä
- Glhggi
Mikro lämmittää ruuan säteilyllä ei lämmöllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731641
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 611110
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html188909- 43831
- 49750
- 68747
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533681- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79610