On käsittämätön kuvanjakopalvelu jota en ainakaan itse koskaan aio käyttää enkä suosittele sitä kenellekään. Sen nimi on instagram.com. Se muuttaa kuvat jotenkin vanhahtaviksi tavalla jonka mikä tahansa kuvankäsittelyohjelma on voinut tehdä 10 vuoden ajan. Silti google osti sen miljardilla.
Miksi?!
Kertooko tämä sivilisaation rappiosta vaiko mistä?
Instagram kertoo jotain ideoiden kelvollisuudesta
4
100
Vastaukset
- 10+14
"Kertooko tämä sivilisaation rappiosta vaiko mistä? "
Ei. Se kertoo että toiset keksivät hyviä ideoita ja tekevät niillä rahaa. Ja siitä että toiset keksivät mitä ääliömäisempiä ideoita ja itkevät sitten kun omille ideoille nauretaan ja haukkuu taloudellisesti kannattavia idoita sivilisaation rappioksi.
Kannattaa hankkia peili, ja katsoa siihen pitkään. - Järviäkki
Miksi pitäisi suhtautua vakavasti idean ääliömäiseksi nimittäjään jos se mielipide perustui sille harhojen näkemiselle että jossain olisi muka neuvottu sammuttamaan valot valonvahvistimen käytön ajaksi?
Missään ei neuvottu sammuttamaan valoja, se on harhaa!
Jos oletetaan idean olevan todella huono, niin silti, kumpi on pahempi, huonot ideat joita heitellään keskustelupalstalla kaikkien tarkastettavaksi (huom. ei lähdetä toteuttamaan sitä hätäisesti) vai olemattoman tekstin näkeminen? Ideahan on loistava jos puolen miljoonan aloituspääomalla saa kahdessa vuodessa sata miljoonaa käyttäjää ja sitten myytyä koko lafkan miljardilla. Facebookille muuten, ei Googlelle.
Vähän aistin kateutta ilmassa...- pingpongbangarang
yää yää yää.
Mä en tykkää siitä. Yää yää yää. Miks muut tykkää. Yää yää yää.
Ihan epistä kun muut tykkää ja mä en tykkää. Muut ei saa tykätä ku mäkään en. Yää yää yää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346