Hei, kampanjointi alkaa olla loppusuoralla. Yksi asia minkä olen kuntavaalikampanjamatkallani todennut on se että tulen tekemään kaikkeni että elinkeinoelämää, yritysten kasvua ja työllistämismahdollisuuksia hidastava kielteinen viranomaistoiminta tullaan kyseenalaistamaan.
Se on järjetöntä toimintaa nykysuomessa, jossa jokainen työllistävä,verovaroja tuottava yritys ja sen työpaikka on tärkeä. Tällä voidaan vaikuttaa mm. nuorisotyöllisyyteen.
Julkinen päätöksenteko perustuu yhä 100 vuotta vanhoihin rakenteisiin.
Ne ovat toimineet aikanaan, mutta ajan ovat muuttuneet.
Valitse valtuustoon uutta päätösvoimaa.
Valitse 188, niin takaan että tulet kuulemaan minusta.
Terveisin
Matti Henttunen 188
www.mattihenttunen.fi
Uutta päätösvoimaa. Vanhat rakenteet ovat toimineet aikansa.
19
334
Vastaukset
Tänään Su. vaalipäivä.
Ei kun joukolla äänestämään ja valitsemaan uutta toimintakykyisempää valtuustoa Rovaniemelle.
Itse olen vaalipäivän vaalityöntekijänä Nivanvaaran koulun äänestyspisteessä. On tiedossa pitkä päivä aamu klo 8 ilta klo 20 asti. Toki pitää välillä käydä kotiväen kanssa äänestämässä Rantsulla.
Kaikille mukavaa vaalipäivää...
Terveisin Matti 188- Ääänestäjä
*ituttaako ku jäät rannalle?
- Matti 188
Toki se harmittaa jos näin käy, mutta sitten pulinat pois. Kansa on puhunut kuten eräät ovat asian ilmaisseet.
T. Matti 188 - *ituttaako ku ..
Matti pääsi ?
- Kiitos Teille. Matti
*ituttaako ku .. kirjoitti:
Matti pääsi ?
KIITOS, KIITOS, KIITOS..!
Kiitos antamastanne tuesta kuntavaaleissa. Lähtökohtaisesti ääntenne ansiosta en mene valtuustoon politisoimaan vaan ajamaan Teidän kuntalaisten asiaa...
Jos tämä minulta unohtuu jossain vaiheessa niin voitte siitä minua huomauttaa...
Eräät "vanhat konkari" kertoivat minulle että tulen pettymään valtuustotoimintaan sen saamattomuuden vuoksi, mutta se sitten jää nähtäväksi...
Kiitos Teille...
Matti Henttunen
0405096020
www.mattihenttunen.fi - No niin Matti,
Kiitos Teille. Matti kirjoitti:
KIITOS, KIITOS, KIITOS..!
Kiitos antamastanne tuesta kuntavaaleissa. Lähtökohtaisesti ääntenne ansiosta en mene valtuustoon politisoimaan vaan ajamaan Teidän kuntalaisten asiaa...
Jos tämä minulta unohtuu jossain vaiheessa niin voitte siitä minua huomauttaa...
Eräät "vanhat konkari" kertoivat minulle että tulen pettymään valtuustotoimintaan sen saamattomuuden vuoksi, mutta se sitten jää nähtäväksi...
Kiitos Teille...
Matti Henttunen
0405096020
www.mattihenttunen.fiKoitappa laittaa kaavoitusasiat kuntoon ja heitä kaikki turhat riitelijät hevonvitunhelvettiin kaavoituksesta.
Kansa on oikeassa, virkakoneet väärässä. Niin se menee ja on aina mennyt.
Jos et heitä, olet samanlainen tumpelo kuin kaikki muutkin poliitikot. - Konsensus
No niin Matti, kirjoitti:
Koitappa laittaa kaavoitusasiat kuntoon ja heitä kaikki turhat riitelijät hevonvitunhelvettiin kaavoituksesta.
Kansa on oikeassa, virkakoneet väärässä. Niin se menee ja on aina mennyt.
Jos et heitä, olet samanlainen tumpelo kuin kaikki muutkin poliitikot.Henttus-Masalta erittäin rohkeaa,ja kunnioittavaa olla täällä palstalla,jossa usein sataa lokaa niskaan.
Mutta sehän vain osoittaa kirjoittajan sivistyneisyyden,ja siitä ei kannata välittää.
Mielenkiintoista seurata masan toimia,aloitteita,jne uudessa valtuustossa.
Itse en kannata kokoomuksen arvoja,mutta nyt on aika unohtaa politiikka,ja tehtävä yhteistyötä yli puoluerajojen,että saadaan hommat pelaan.
Töitä,töitä,töitä,Vuotos,Ounasjoki. - Matti Henttunen
Konsensus kirjoitti:
Henttus-Masalta erittäin rohkeaa,ja kunnioittavaa olla täällä palstalla,jossa usein sataa lokaa niskaan.
Mutta sehän vain osoittaa kirjoittajan sivistyneisyyden,ja siitä ei kannata välittää.
Mielenkiintoista seurata masan toimia,aloitteita,jne uudessa valtuustossa.
Itse en kannata kokoomuksen arvoja,mutta nyt on aika unohtaa politiikka,ja tehtävä yhteistyötä yli puoluerajojen,että saadaan hommat pelaan.
Töitä,töitä,töitä,Vuotos,Ounasjoki.Terve,
Näin aluksi voinen sanoa että politisoimaan en valtuustoon mene vaan ajamaan meidän yhteisiä asioita. Vaalityötä tehdessäni lordiaukiolla ihmiset kertoivat mm. On väärä puolue tai se ja se on väärässä puolueessa...
Kerroin heille mielipiteeni sitä ettei väärää puoluetta olekkaan vaan kaikki ovat tavallaan oikeassa koska yhtaeisiä asioitahan me siellä ajamme. Oli sitten oikealta,keskustassa tai vasemmalta... Kuntavaalit ovat mielestäni pitkälle henkilövaalit. Jos henkilön asenne on nöyrästi hoitaa kaupunkilaisten asiaa niin se on oikea oli se sitten mistä puolueesta tahansa.
Vanhat konkarit kertoivat minulle että tulen pettymään valtuuston aikaansaamattomuutta asioiden hoidossa... Saapii sitten nähdä miten äijän käy kun päivääkään en siellä ole vielä istunut, mutta tahtotila yhteisten asioiden hoitamiselle yhteistyössä muiden kanssa on.
Tänäiltana vanhan valtuustoryhmän kanssa lähdemme me uudetkin pohtimaan ensivuoden kaupungin budjettia. Siinähän sitä saapi alkumakua tulevasta.
Lopuksi voitte varmasti ottaa yhteyttä minuun jos siltä tuntuu. Olen yleensä päivittän Oluthuoneella sorvinääressä josta minut tavoitat tai sitten puhelimella.... Sähköposti on hyvä väline yhteydenpidossa.
Näillä eväillä jatketaan ja Kiitos saamastani luottamuksesta.
Terveisin
Matti Henttunen - 1.TOIVE;
Matti Henttunen kirjoitti:
Terve,
Näin aluksi voinen sanoa että politisoimaan en valtuustoon mene vaan ajamaan meidän yhteisiä asioita. Vaalityötä tehdessäni lordiaukiolla ihmiset kertoivat mm. On väärä puolue tai se ja se on väärässä puolueessa...
Kerroin heille mielipiteeni sitä ettei väärää puoluetta olekkaan vaan kaikki ovat tavallaan oikeassa koska yhtaeisiä asioitahan me siellä ajamme. Oli sitten oikealta,keskustassa tai vasemmalta... Kuntavaalit ovat mielestäni pitkälle henkilövaalit. Jos henkilön asenne on nöyrästi hoitaa kaupunkilaisten asiaa niin se on oikea oli se sitten mistä puolueesta tahansa.
Vanhat konkarit kertoivat minulle että tulen pettymään valtuuston aikaansaamattomuutta asioiden hoidossa... Saapii sitten nähdä miten äijän käy kun päivääkään en siellä ole vielä istunut, mutta tahtotila yhteisten asioiden hoitamiselle yhteistyössä muiden kanssa on.
Tänäiltana vanhan valtuustoryhmän kanssa lähdemme me uudetkin pohtimaan ensivuoden kaupungin budjettia. Siinähän sitä saapi alkumakua tulevasta.
Lopuksi voitte varmasti ottaa yhteyttä minuun jos siltä tuntuu. Olen yleensä päivittän Oluthuoneella sorvinääressä josta minut tavoitat tai sitten puhelimella.... Sähköposti on hyvä väline yhteydenpidossa.
Näillä eväillä jatketaan ja Kiitos saamastani luottamuksesta.
Terveisin
Matti Henttunen- Rehellisten ihmisten verotusta pitää pienentää.
- sossuloisten asemaa pitää kiristää, ei rehellisiltä ihmisiltä voida enää vaatia enempää tukiaisia laiskoille pummeille.
Ja muista Matti se että et ole suurimman ryhmän jäsen. Suurin ryhmä oli politiikkaan kyllästyneet ihmiset, joita politiikot kiusaavat vain jatkuvilla suurenevilla veroilla. Heitä oli jo 44,1% kansalaisista. Kokoomus sai tällä tavalla laskien vain n.10% kansalaisten ääniä. Kansa on tympääntynyt poliitikkojen kieroiluun. Politiikkaan tympääntyneitä on jo 4 x enemmän kuin kokoomuslaisia.
Laitappa asiat kuntoon.
- Matti Henttunen
Hei, olet oikeassa, pyrin tekemään voitavani... Istunnot alkaa tammikuussa... Asioita on paljon, mutta niistä tuonnempana kun ajankohtaisiksi.
Mielestäni kaupungin taloutta voidaan kohentaa joustavalla kaavoitus ja maankäyttö politiikalla... Annetaan rakentajien ja yrittäjien rakentaa ja sitä kautta luoda työllistämismahdollisuuksia kaupunkiimme ja kaikki, korostan kaikki elinkeinoelämälle, yritysten kasvulle ja työllistämismahdollisuuksien luomiselle kielteinen viranomaspäätöksenteko on kyseenalaistava.
Antakaa yrittäjien yrittää ja yritysten tehdä sitä missä ne ovat hyviä ja työllistää...
Tässäkin oiva toimintamalli...
Tällä tavalla saataisiin kaupungin tulopuolelle kipeästi tarvittavia euroja. Toinen vaihtoehto on ettei tehdä mitään ja otetaan velkaa ja eletään kuin Pellossa...
Terveisin
Matti- vanhajäärä
Meni huumorin puolelle pello isolla Peellä
- Matti Henttunen
No pieni kauneusvirhe sine tänne...
T. Matti - Anonyymi
Muistakaa äänestää!
- Anonyymi
Ensi kunta- ja aluevaaleissa Rollon ykkösnimi on tietenkin Henttunen, mutta mitä muita hyviä ehdokkaita on?
Asettaako eläkeläisyhdistys omaa ehdokaslistaa?- Anonyymi
Persua emme kylläkään äänestä joten?
- Anonyymi
Matti lataa kovaa asiaa! Kuunnelkaa video, jossa Matti kertoo totuuden yritysalan kehittämisestä ja byrokratiasta!
https://www.youtube.com/watch?v=eeAFWi6hXsg&t=475s
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434889- 662829
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2851844Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611756Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151679Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531246Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951219- 701162
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801127