Valmistin ohjeen mukaan ja ajattelin, että ei helvetti, mitä myrkkyä! Sitten aloin improvisoimaan ja laitoin vain puolet ohjeessa annetusta määrästä, puoli sokeripalaa ja rasvatonta maitua päälle. Heti maistui paremmalle!
Nyt ei kaduta ostos, koska usein riittää kupillinen kahvia. Kahvinkeittimen kanssa tulee usein juotua pannu tyhjäksi vaikka ei niin haluttaisikaan! Säästösyistä.
Ostin lidlistä espressoa
20
81
Vastaukset
- Lidl vakkari
Aina kannattaa ohjetta hiukan sorvata. Taidettu tehdä jonkun "eurooppalaisen" maun mukaan.
- voi minua
Teinkin siis 4x laimeampaa kuin ohjeessa neuvottiin.
Ohje: 1 pussi, ½ dl vettä
Minä: ½ pussia 1dl vettä
- kaikkee löytyy
Lidl on ruokaostajan paratiisi
Litukassa on parhaat kortsut, myös kokoa "koripallon pelaaja" kuulema...itte en käytä....käytä siksi etteikö sieltä löytyisi kokoa "Formula kuski" vaan en käytä, kun ei huvita.
- sxth
modelli kirjoitti:
Litukassa on parhaat kortsut, myös kokoa "koripallon pelaaja" kuulema...itte en käytä....käytä siksi etteikö sieltä löytyisi kokoa "Formula kuski" vaan en käytä, kun ei huvita.
Mikä on koko formula-kuski? Ajatko sinä oikeasti formulaa?
- sxth
sxth kirjoitti:
Mulla on käsilaukussa kumeja, mut parasta ennen päivä taitaa olla jo mennyttä. Varastin ne mun exältä. Niissä on tunnearvoa, vaan ei käyttöarvoa :)
- juopon ääni
sxth kirjoitti:
Mulla on käsilaukussa kumeja, mut parasta ennen päivä taitaa olla jo mennyttä. Varastin ne mun exältä. Niissä on tunnearvoa, vaan ei käyttöarvoa :)
Mitäs sitä kumilla...pyyhekumi paras kumi
sxth kirjoitti:
Joo olen yhtä nopea. Sisään ulos ja pit stop jääkaapilla ja sitten paariin tai uusi kierros jos lähtö meni sörsselix.
- juopon ääni
modelli kirjoitti:
Joo olen yhtä nopea. Sisään ulos ja pit stop jääkaapilla ja sitten paariin tai uusi kierros jos lähtö meni sörsselix.
Formuloihin on ikärja heh heh
juopon ääni kirjoitti:
Formuloihin on ikärja heh heh
Kuulen hyttysen ininää....ei sentää, raja se on ininälläkin.
- -or
sxth kirjoitti:
muiden nushima emakkoon rinnastettava tapaus olet. iljettävä tussu, moni sitä nusshinut.
- juopon ääni
modelli kirjoitti:
Kuulen hyttysen ininää....ei sentää, raja se on ininälläkin.
Kuulos huonontunu iän myötä..otan osaa suruun
- loisto kuulo
juopon ääni kirjoitti:
Kuulos huonontunu iän myötä..otan osaa suruun
Mitä sanoit?
- juopon ääni
loisto kuulo kirjoitti:
Mitä sanoit?
Lue huulilta...
- päivän paras
juopon ääni kirjoitti:
Lue huulilta...
hehee..
- juopon ääni
päivän paras kirjoitti:
hehee..
53 min menny tätä päivää
- juopon ääni
juopon ääni kirjoitti:
53 min menny tätä päivää
Lidlis on hyvää ja halpaa olutta...
En tykkää sen enempää espressosta kuin Lidlistäkään, mutta onnittelut luovuudesta. Tunteella huippukokitkin sörsseliensä ainekset sekottaa.
- Hehee...
" Tunteella huippukokitkin sörsseliensä ainekset sekottaa. "
Niin sä luulet. Hehee... kirjoitti:
" Tunteella huippukokitkin sörsseliensä ainekset sekottaa. "
Niin sä luulet.Tarkoitin itseäni. Rotisseurs Chevalier-käädyt kaulassa keitän nuudelitkin mittaamatta vettä kattilaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322073
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471986Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3091799- 961326
- 301322
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71278Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141196Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101127Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661016- 381009