Millä tavoin venytätte selkäänne?

buzum

Eli tarvitsisin vinkkejä selän venyttämiseen, jotta saisin sen notkeammaksi. Kertokaas teiän hyvät selän venytys vinkit :)

4

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuntematon4

Minä itse käytän jumppapalloa! :D *lol*

• stretcher

Alaselkää venytän jumppapallon päällä ja tangosta roikkumalla. roikkuminen muuten lisää käsien puristusvoimaa kaupan päälle.

ylempää selkää saan venytettyä seuraavasti: selälleen lattialle, polvet koukkuun, nosta lantio irti maasta ja kiepauta niin että polvet tulevat lähelle kasvoja tai niin että pää jää polvien väliin.

yläselkää ja kaulan pieniä lihaksia venytän tehokkaimmin näin: sidon kaulaliinan pään ympäri, liinan toisen pään johonkin kiinteeseen pisteeseen ja vedän varovasti itteeni poispäin muutamia minuutteja lisäten venytystä. tällä kikalla saan päänsäryt ja yläselän säryt nopeasti lähtemään vaikka toi kuulostaaki aika omalaatuiselta.

• mä tiiän

helppo tapa aalloilla

• omomom

yksi tapa on esim. rytmissä kävely 1,2,3,4 (kävelet päkijöillä ja joka askeleella taivutat selkää taaksepäin kädet ylhäällä) ja 5,6,7,8 (juonka aikana lasket kädet alas selänpuolelta
      en tiedä tajusitko mutta toivottavasti:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2982
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1781
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1646
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      220
      1212
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      123
      945
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      93
      933
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      914
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      65
      897
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      815
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34
      790
    Aihe