Olen suomi24 treffeissä törmännyt miehissä tälläiseen ilmiöön ensin viestillään sitten sovitaan treffit ja nähdään. Mies kertookin,että on vasta eronnut ja ei ole valmis uuteen parisuhteeseen.
Miksi sitten pitää laittaa suomi24 treffeihin ilmoitus jos ei olekkaan valmis heti uuteen suhteeseen!
ei valmis parisuhteeseen?
9
250
Vastaukset
- ..........
Kuka nyt edes laastariksi haluaisikaan. Välttelen miehiä jotka ovat vasta eronneet.
- Amorin nuoli
Vasta eronneetkin miehet haluavat piparia. Ei tuossa mitään ihmeellistä ole minun mielestäni.
Jos itse etsii jotain vakavaa, niin varmaan kannattaa valita joku vähän pidempään sinkkuna ollut. :) Miten olet aina päätynyt treffeille juuri eronneen kanssa?
- mahdoton ajatus
On nitäkin, jotka haluaa heti vaan uuteen suhteeseen, kun edellisestä
irti päässyt..Tapaamani mies oli ollut 2 kertaa naimisissa ja etsi uutta
vaimoketta tukkaputkella, kuin se olisi suurenluokan saavutus konsanaan.
Tuollaisessa tuuliviiri menossa, on jotain pielessä pahemmankerran.
Nämä miehet kierrän kyllä kaukaa. Olikin hyvä, kun tuli selväksi ensitreffeillä jo,
että missäpäin mennään ja kuinka lujaa... - Eronnut mies
Eikö tuo ole ihan reilua lyödä faktat tiskiin heti alussa? Tuntuu siltä että eronneen miehen pitäisi tyytyä osaansa ja jäädä yksin neljän seinän sisään hukuttamaan suruaan kossupulloon tai etsiä seuraa korkeintaan baarien narikkajonoista valomerkin jälkeen. Jos miehenä etsit läheisyyttä, seksiä ja hyvää keskustelukumppania tai haluat vain tutustua uusiin ihmisiin liian pian eron jälkeen, haet aina naisten mielestä vain laastaria. Hassuahan koko hommassa on se, että nämä naiset jotka etsivät sitä parisuhdetta netistä, haluavat täsmälleen samoja asioita elämäänsä.
- Mutta miksi
tälläiset miehet ottavat yhteyttä niihin naisiin, joiden profiilissa lukee, että he etsivät elämänkumppania/parisuhdetta???
Tottakai saa hakea läheisyyttä, seksiä ja hyvää keskustelukumppania! Se vain pitää ilmaista jo omassa profiilissa tai viestissä jolla naista lähestyy.
- 555555
Kyllä nämä vastaeronet ovat riesa kenelle tahansa, paitsi vastaavassa tilanteessa olevalle naiselle.
- Eronnut mies
Olen selaillut noita naisten deitti-ilmoituksia ja lähes kaikillahan siellä lukee että haussa on elämänkumppani/parisuhde. Joten vastaus kysymykseen miksi eronnut mies ottaa yhteyttä tälläisiin naisiin on, että valinnanvaraa ei juuri ole. Tottakai minäkin haluan löytää uuden elämänkumppanin, mutta lähinnä ahdistaa tuollaiset hetimullekaikki-naiset, jotka etsivät unelmien prinssiä, yhteistä asuntolainaa ja labradorinnoutajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433443- 362064
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301779- 161547
- 231518
- 101420
- 241397
- 141247
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781175- 221122