Siis, mitkä oletat olevan suurimmat syyt parisuhteettomuuteesi.
omani ovat.
-ei mikään maailman kaunein ulkonäkö
- varautuneisuus, vähäpuheisuus ja ujous vieraassa seurassa.
- Enkä myöskään katso miehiä ylöspäin. siis tyyliin, että heittäytyisin typeräksi kikattelijaksi joka esittää tyhmää ja pitää kaikkea miehen sanomaa tai tekemää ihmeellisenä suuren viisauden osoituksena. Tai että nauraisin jollekin ääliömäisille vitseille ja jutuille (siis silloin toki nauran, kun jutut on oikeasti hyviä.)
tuo viimeinen on suurin epäilykseni, sillä olen huomannut aika monen muuten täysjärkisen naisen heittäytyvän täydellisiksi ääliöiksi miesten seurassa. (Eräskin tuntemani kolmekymppinen nainen lässyttää ja puhuu kuin pikkulapsi uudelle miehelleen.) Ja ilmeisesti miehet vielä kaiken lisäksi pitävät tällaisesta teeskentelystä.
miksi olet (iki)sinkku ?
54
846
Vastaukset
- Tervanevan kutsu
Nämä nyt ainakin:
-statuksen puute
-pieni muna
-en halua lapsia
Selvähän se on, ettei tällainen mies ole muodissa. - Jabbabajajajajaj
Synnynnäinen sairaus ja siitä seuranneet leikkaukset, vihaan vartaloani, enkä näyttäydy miesten seurassa alasti. En todellakaan tykkää katsoa itteäni peilistä. Kai mä olisin tarvinnut jo nuorempana vertaistukea, psykologia jne. Ei kiinnosta enää suhteet.
N-27. - gtrh
- en liiku baareissa enkä muissa riennoissa joista miehiä ilmeisesti tulisi etsiä
- ujous
- enkä ole muutenkaa aktiivisesti etsinyt ketään, pärjätty on tähänkin asti yksin
tosin ikisinkuksi en vielä julistaudu, ikää vasta 20, mutta toisaalta en odota muutoksia - rumamies
Ruma naama ja 12 kg ylipainoa. Olen vaan niin ällöttävä et en kelpaa naisille.
- fake it till you mak
Tuo ääliöksi heittäytyminen saattaa johtua jostain muustakin kuin siitä ainaisesta parjatusta teeskentelystä. Mistähän johtuu, että ikisinkuilla on usein hyvin vahvoja mielipiteitä pariutuneiden teennäisyydestä ja teeskentelystä?
- aika säälittävä
Ruma finniarpinen naamataulu
vähäpuheisuus
pieni kalu
toinen kives poistettu
todella surkea itsetunto
Olis vielä muitakin mutta nuo nyt on suurimmat vaikuttajat.. - frm single to lp
- traumatisoituminen väkivaltaisessa avoliitossa (ennen tuota olin ihmisiin luottavainen, perushuoleton jne, nyt kaiken "entisen minän" vastakohta, eniten sinkkuuteen vaikuttanee, että pelkään miehiä)
- vielä hoitamattomia tikkiarpia kaunistamassa kasvoja, eikä kasvot muutenkaan hehkeimmästä päästä- Sameoldstory
Miksi valitsit mieheksesi väkivaltaisen paskan? Ihan oma vikasi.
- frm single to lp
Sameoldstory kirjoitti:
Miksi valitsit mieheksesi väkivaltaisen paskan? Ihan oma vikasi.
Jaa-a. En minä väkivaltaista miestä valinnut, vaan sen kiltin ja rauhallisen miehen. Ei kai kukaan väkivaltaista miestä valitse?
Eikä fyysinen väkivalta useinkaan ala ennen kuin henkisellä väkivallalla on ensin nujerrettu. Sitten onkin helposti loukussa suhteessa: monille vaarallisin aika alkaa vasta eron jälkeen, lähellä uhkaa siihen kuvittelee pystyvänsä varautumaan.
Mutta niinkuin totesin aikaisemmin, olin ennen ihmisiin luottavainen - ehkä liiankin. Nyt epäilenkin sitten jokaisen "kiltteyttä".
Mutta tämän ketju aihe taisi olla sinkkuuden syyt ja siihen kommentoin omalta osaltani. Ei muuta. - Sameoldstory
frm single to lp kirjoitti:
Jaa-a. En minä väkivaltaista miestä valinnut, vaan sen kiltin ja rauhallisen miehen. Ei kai kukaan väkivaltaista miestä valitse?
Eikä fyysinen väkivalta useinkaan ala ennen kuin henkisellä väkivallalla on ensin nujerrettu. Sitten onkin helposti loukussa suhteessa: monille vaarallisin aika alkaa vasta eron jälkeen, lähellä uhkaa siihen kuvittelee pystyvänsä varautumaan.
Mutta niinkuin totesin aikaisemmin, olin ennen ihmisiin luottavainen - ehkä liiankin. Nyt epäilenkin sitten jokaisen "kiltteyttä".
Mutta tämän ketju aihe taisi olla sinkkuuden syyt ja siihen kommentoin omalta osaltani. Ei muuta.Moni nainen valitsee, koska väkivaltainen mies kiihottaa naisia. Breivik on pohjoismaiden tavoitelluin poikamies jne.
Ujous ja siitä johtuva lähestymisyritysten puute.
- Johnny ATM
Koska muuten joutuisin luopumaan taiteilijanimestäni.
- ruma, köyhä ja ujo
- Ulkonäöltä tylsän ruma tavis.
- Patologinen ujous, en ole koskaan tehnyt aloitteita.
- Työttömyys.
- Enkä tykkää suomalaisia köyhiä vihaavista punavihreistä maailmanhalaajista, mikä sulkee feministi kukkahatut pois. -En onnistunut luomaan ns. normaalia pohjaa seurustelulle teini-iässä, ja siksi olen vielä parikymppisenä neitsyt. 11-13 vuotiaana olin tyttöjen kiinnostuksen kohde, mutta torjuin kaikki automaattisesti sen enempää miettimättä. Se oli elämäni suurin virhe, sillä pian sen jälkeen alkoi aknen/masennuksen/kiusaamisen noidankehä ja niistä selvittyä juna olikin jo mennyt ohi pahemman kerran.
- Edelliskohtaan viitaten: Kelpuutan vain neitsyen kumppanikseni, mutta Suomessa sellaisen löytäminen on haastavaa ellei sekaannu ala-asteikäisiin
-Olen kohtuu varakas ja hyvästä suvusta, joten en kelpuuta kaikenmaailman white trash -naisia elämääni
-En tupakoi enkä käytä alkoholia, joten suuri osa naisista näkee minut tylsänä tiukkapipona- xh<fhhhj
Olen kohtuu varakas ja hyvästä suvusta, joten en kelpuuta kaikenmaailman white trash -naisia elämääni
No, ehkä siinä on se syy miksi olet yksinäinen.
- Petri Malja
Kotiseutu
- syitäpäsyitä
Liikaa painoa noin viisi kiloa. Tämä ei siis ole ylipainoa, paino on normaali, mutta keskimäärin viisi kiloa pitäisi olla miesten mielestä laihempi, jotta olisi hyväksyttävä. Tai ne viisi kiloa pitäisi sijaita toisin, tisseissä.
Ei mikään kaunis naamataulu, ei ylirumakaan, mutta peruspirkon naama vähän liikapainolla (ei ylipainolla), hiukan ei-raflaavalla tylsällä luonteella, se ei kiinnosta ketään. Toisaalta luonteella ei ole varsinaisesti merkitystä, jos on muut asiat kunnossa.
Edellisistä johtuen parisuhteilut tai "jutut" ei ole tietenkään kuuluneet minulle koskaan vaan laihemmille kauniimmille suosituimmille. Ensin oli "liian nuori", eikä suhteita pitänyt murehtia. Sitten piti keskittyä elämään, opiskeluun ja sinkkuuteen ja vapauteen, näinhän sitä aina ajatellaan, että nuoruudesta pitää nauttia, eikä suhteita kannata kaivata, se oikea tulee kun on tullakseen. Todellisuudessa en saanut enkä jälkeenpäin ymmärettynä olisi voinutkaan saada paria millään. Sitten olikin jo liian myöhäistä ja nykyään ei ole enää sellaista ympäristöä, että siellä olisi enää vapaita, ihmisiksi eläviä normaaleja vaihtoehtojakaan ja tällä hetkellä ei enää vaikuta mikään panostus, pitäisi olla niitä kohteita, mutta ennen seuraavaa erokierrosta ei niitä edes tule enää. Sellaisia syitä.
Jos eläisin uudestaan panostaisin kaiken energiani ulkonäköön ja laihtumiseen kaikin keinoin, ostaisin silikonitissit ja tekisin rasvaimun, tekisin älyttömiä ja tyhmiä raflaavia temppuja, joilla saisin luonnetta ja mainetta. En välittäisi velvollisuuksista, kuten opiskelu ja keskittyisin ensin hommaamaan miehen ja kersoja, ja toteuttaisin itseäni toisen kustannuksella. Hihkuisin ja hymyilisin vaikka teeskennellen positiivisesti asioille, jotka ovat päin seiniä, koska positiivisuus on plussaa, vaikka mitä tapahtuisi ja kaiken järjen vastaisesti ihmisen pitäisi olla kaikkea muuta kuin iloinen joistain syistä.
Enkä valehtelisi enkä tsemppaisi ketään tavallisen näköistä nuorta tylsää naista, että kyllä se vielä tärppää. Vaan valmentaisin oikeasti tajuamaan, että sattumalla ja luonteen arvostamisella ei ole suhteen muodostamisen kannalta mitään merkitystä.- kysymys
miksi miinusta? Tosi elämää tuo vain on.
- jaaditijaah
Juttusi oli alkuun ok. Mutta siinä vaiheessa kun ulkonäöstä tulikin jonkinlainen keskipiste juttu romahti.
Ulkonäkö ei ole mikään syy.
Itsetunto on, ja jos on hyvä itsetunto voi olla vaikka susiruma ja läski niin kyllä kelpaa. Voi saada jopa kivan ja hauskankin miehen.
Kaunis, hoikka ym. taas ei kelpaa kuin satunnaispanoiksi taikak niin tyhmille miehille ettei se muijakaan jaksa niitä kattoa ja lähtee vieraisiin - kun itsetunto kohoaa ja tajuaa että saakin miestä. - ei suinkaan
jaaditijaah kirjoitti:
Juttusi oli alkuun ok. Mutta siinä vaiheessa kun ulkonäöstä tulikin jonkinlainen keskipiste juttu romahti.
Ulkonäkö ei ole mikään syy.
Itsetunto on, ja jos on hyvä itsetunto voi olla vaikka susiruma ja läski niin kyllä kelpaa. Voi saada jopa kivan ja hauskankin miehen.
Kaunis, hoikka ym. taas ei kelpaa kuin satunnaispanoiksi taikak niin tyhmille miehille ettei se muijakaan jaksa niitä kattoa ja lähtee vieraisiin - kun itsetunto kohoaa ja tajuaa että saakin miestä.Sinun kommenttisi on aika absurdi. Ideaalimaailmassasi varmaan noin voi olla, että ulkonäkö ei merkitsisi. Todellisuudessa näin vain ei ole. Kauheinta onkin se, että nuorillekin yritetään selittää että luonne olisi ratkaiseva ja että kiinnostava ihminen on kiinnostava, vaikka ennemmin kannattaisi opettaa ulkonäön hoitamista ja jättää tekopyhät jorinat sikseen.
Ehheh. Tietenkin ulkonäkö on yksi syy, on muitakin, mutta ei sitä voi kieltää etteikö olisi. Ulkonäkö ei ole keskipiste siinä mielessä että ei saa näyttää siltä että se olisi, vaikka olisi tehnyt töitä sen eteen kuinka paljon tahansa. Olennaista ei ole se, paljonko panostat, vaan lopputulos että olet kaunis, muttet tällätyn näköinen vaan ikäänkuin luonnostaan fressi ja kivannäköinen kiinnostava ihminen vaikka väsäisit esim. sitä huoletonta kivaa kampausta tai nudemeikkiä tunnin, jotta se näyttäisi hyvältä mutta ei liian laitetulta. Tää ei näy ulospäin tietenkään.
Miehet ei tajua eroa erittäin kauniin, melko kauniin tai tavallisen kauniin välillä. Ne tajuu vain eron kiinnostava kaunis tai ei kiinnosta-näköinen. Mut ääneen ei voi puhua tietenkään siitä, et ulkonäkö olis vaikuttava tekijä, vaikka se on. Jos olet susiruma läski täydellisellä itsetunnolla kukaan ei edes oleta et sun itsetunto vois olla edes ok. Ei susirumilla läskeillä ole vientiä. Jos olet kaunis ei itsetunnolla ole väliä, luultavasti se onkin lähtökohtaisesti muutenkin parempi. Tutkimustenkin mukaan paremmannäköiset saavat parempaa kohtelua, isompaa palkkaa, enemmän ihmissuhteita, helpommin menestystä jne. Moni mieltää et ulkonäkö=itsetunto. Ulkonäkö=sosiaaliset taidot, ulkonäkö=oletko hyvä vai huono tyyppi. Susirumasta läskistä ei tule mieleen, että ompas ihana ihminen, hyvä tyyppi ja kiinnostava. Näin ei vain käy.
Ulkonäkö ei ole keskipiste, mutta tavallisen tai ruman näköisen ihmisen saaminen siedettävän kauniiksi vaatii asian eteen tekemistä ja töitä. Ja koska kauniin vastaavan ei tarvitse tehdä niitä töitä, sitten mielletään että ulkonäkö olisi pinnallisuutta tai keskipistettä. Eipä sitä arvaa se äijä, joka ei tajua miten paljon joku voi joutua stailaamaan, meikkaamaan ,laittamaan kuontaloaan, taistelemaan karvojen, arpien, ihonsa tai kokonsa kanssa ollakseen edes siedettävän, vaikkakaan ei laitetun näköinen, jos vieressä on luonnonkaunis naikkonen, jonka EI tarvitse tehdä ulkonäkönsä eteen mitään.
- hdkdkhdllz
Itsestänihän se tietysti johtuu. Vähän selkärangaton ja alistuva luonne, erittäin korkea kynnys lähestyä naisia, huono itsetunto ja itsevarmuus nimenomaan naisasioissa. Huonosti toimeen tuleminen itselle täysin vieraiden ihmisten kanssa. Todennäköisesti tavallista alhaisempi sukupuolivietti (kyllä kai se luonto ajaisi muuten yrittämään). Jne. Kaikesta tästä huolimatta en kuulu tämän palstan atm-porukkaan, vaikka heidän retkeillään varmasti joukkoonsa kuuluisinkin. Itsellä ei vaan ole tarve sen enempää lutkitella naisia kuin lokeroida itseäni.
- nainen30+
Köyhyys, en käy baareissa kuin hyvin harvoin (en juo paljoa), muihin menemisiin ei ole varaa, ulkonäkö ei ole kuin mallilla vaikka riittävä muuten. Miesten vaatimukset ovat yleensä urheilullinen, kaunis, laitettu, laiha, korkeastikoulutettu, hyvä perhetausta, hyvä työpaikka, luonne alistuva, kiltti perhetyttö... se ei vain toimi niin. Liikunnalla on rajansa, en ole laiha -eikö saa olla normaali, olen älykäs (miehet ehkä pelkäävät sitä), korkeakoulutusta ei ole mutta koulutuksia on ja luettu on opuksia. Perhetausta on pieni tai sitä ei ole, elämänkokemusta on kuitenkin. En ole enää alistuva, en kestäisi henkistä/fyysistä väkivaltaa, vaan haluan päättää itsekin elämästä ja asioistani. Olen ehkä liian kiltti ja ystävllinen ollut aiemmin (pakotettu siihen), josta on tullut väärä kuva luonteestani. En ole ylipinnallinen, jotkut miehet ovat.
Eräs mies halusi minua kauniimpia ja työelämässä menestyneitä naisia (raha puhuu), huomasin sen. Ja että nainen vaatii häneltä jotain, oikealla tavalla -ei ole helposti saatava. Oma menestys on vasta tulossa, mutta olen kiva luonne muuten. Sopivaa miestä ei kohtaa helpolla, kun tietää mitä haluaa jo tässä iässä. Netissä on vaan tullut ikäviä juttuja vastaan aiemmin. -En ole isossa firmassa, jossa kohtaisi uusia ihmisiä koko ajan. En ole liikuntalajikerhoissa (miehet usein ovat) koska en ole joukkueihminen, vaan yksilölajit kiinnostavat. Miehet menevät autolla aina joka paikkaan, eivätkä kai haluakaan olla tavoitettavissa. Nuoret naiset kiinnostavat enemmän kuin ikäisensä? Sille en voi mitään. Parhaani yritin. Yksi mies (tai monta) aiheutti minulle traumoja käytöksillään, enää ei kiinnostakaan hakea - kun netissä ainakin on käytöstavat hukassa täysin. Jos tulee niin tulee, mutta etsimällä en löytänyt koskaan niitä hyviä. Tuolla niitä menee ulkona tavoittamattomissa, heillä on jo joku, tai ei ole tietoa haluavatko olla tavoitettavissa. Netissä heitä ei näy yhteyksiä ottamassa ainakaan. Työelämä on ainoa paikka, koti ja liikuntaharrastus, kai he käyvät kerran kesässä jossain tapahtumassa.- nainen30+
Myönnän ettei ole vielä varaa kaikkiin vaatteisiin, kenkiin ja kodin laittamiseen mitä pitäisi olla (kun vertaa muihin). Mutta ehkä sekin on sitten este suhteelle. Makuni ei ole kuitenkaan huono meikin ja vaatteiden suhteen, jos on mahdollisuus hankkia.
Haluatko itse korkeakoulutetun miehen? Ei kai muut miehet, kuin itse korkeakoulutetut, vaadi naiselta korkeakoulutusta.
Olen:
-Ruma
-Ujo- 31.
- ei niin viehättävä ulkonäkö
- erakkoluonne johtuen pettymyksistä ja häpeästä
- ei niin mainittava työ
- huono palkka
- kokemattomuus seksi/suhde saralla
- sosiaalinen kömpelyys
- haaveileva luonne
- arkuus
- ujous
- epäluuloisuus
ja kaipa on muutama liikakilokin nykyajan mittapuulla mitattuna, laihuus naisessa on in
ja kaipa olen jo liian vanhakin edes kelvatakseni omanikäisilleni miehille, pappaikäiset saattaisivat vielä kelpuuttaa..ehkä. - Kolme viivaa
- Epäsosiaalisuus ja huonot sosiaaliset taidot
- Huono itsetunto
- Ulkonäkö - Roska silmässä
- ei mikään kaunotar
- ujo (varsinkin ihastuneena), ujo
- "vasta" opiskelija
- haaveileva, unelmoija
- en usko, jos joku tunnustaa olevansa esim. kiinnostunut
Vaikka oonkin kohta 19v, niin sinkuksi julistaudun - vaikken ihan vielä ikisinkuksi...- tuttua..
Minäkin olen ihastuessa ujo, tai sanon jotain hassua jos hermostuttaa.
- nainen -83
Traumatisoituminen kahdesta väkivaltaisesta suhteesta, neljän lapsen yh, kaksi lapsista kehitysvammaista kromosomi viasta johtuen, elikkä sairaus ei kenenkään syytä. Itselläni on nivelreuma. En kumartele enää ketään, en tarvitse ketään, pärjään omillani. Ulkonäköni on ilmeiseti ihan ok, painoon olen tyytyväinen. Yhteydenottoja miehiltä on jokunen tullut, mutta tuntemattomiin en luota, enkä oikein tuttuihinkaan. Jatkuva kiire ja väsymys, energia ei vain riitä suhteisiin. Paska mäihä mutta ei voi mitään.
- mies 86
Huono itsetunto.
- Citynainen
Syy sinkkuuteeni on se etten ole saanut saalista haaviini. En tiedä kauanko tilanne kestää:/ Olen mielestäni OK. Työssä en voi flirttailla enkä iskeä ketään koska vaivaantunutta toimintaa sellainen. Mitä muuta vaihtoehtoja jää kuin ehkä nettideitin hakeminen.
- Citynainen
J.Twang kirjoitti:
Mikset vois töissä flirttailla? Emmää näe siinä mitään vaivaannusta. :)
On se vaivaannuttavaa. Olen sen kokenut mutta ehkä väärien ihmisten kanssa. Varmempi sanoa ettei se kuulu toimenkuvaani. Palkkaa siitä ei makseta enkä ole huomannut muutakaan hyötyä. Rikkaita miehiä voisi yrittää pokata..kohtuu palkan lisäksi;)
Citynainen kirjoitti:
On se vaivaannuttavaa. Olen sen kokenut mutta ehkä väärien ihmisten kanssa. Varmempi sanoa ettei se kuulu toimenkuvaani. Palkkaa siitä ei makseta enkä ole huomannut muutakaan hyötyä. Rikkaita miehiä voisi yrittää pokata..kohtuu palkan lisäksi;)
Njoo. Kyllä varmaan tosiaan alakin vaikuttaa tuohon.
Mää voisin kyllä flirttailla työn lomassa, mutta vastakkaisen sukupuolen edustajia on harvemmin huoltohallin puolella poikkeamassa. Kyllä mää ennemmin ottaisin hemaisevan naisen niskapokaksi, kuin karvaisen miehen. xD
- tapoihinsa pinttynyt
En oleta vaan tiedän. En jaksa parisuhdekiemuroita. Ihastuminen loppuu aikanaan kummaltakin. Olen jo vähän vanhempi nainen joten kokemusta on jopa avioliitosta.
Klisee: kaikki naiset haluaa miesten huomiota ja kaikki naiset pitää siitä.
Väärin. Minä en kuulu kaikkiin. On kiva joskus naida, mutta siinä vaiheessa kun mies "kiinnostuu" ne alkaa takertumaan ja esittämään vaatimuksia, ja kuvittelemaan että olen heitä varten. Byebye.
Kotini on linnani ja sitä ei mies tule sotkemaan. Ei sottapytty eikä himohygienisti. Kaikenlaisia on nähty. Mies on kiva niin kauan kun on väritön hajuton mauton ja äänetön, mutta kun alkaa tulla poikkiteloin vastaan, saa lähteä. Jättää jonkinlaista sotkua jälkeensä taikka vaatii minulta oman tyylinsä siisteyttä. Enhän minäkään heidän kotejaan arvostele. En tosin mene toiste jos on sottasta. Enkä kyllä vaadi avotakan keskiaukeamaakaan. Jokaisella on omansa näköinen koti ja se on hyvä.
Puhumattakaan että minulla on koira, mistä monilla miehillä on "mielipiteitä". Evvk.
Parisuhteessa pitää aina muuttua jotenkin. Se on itsestään selvää jos haluaa elää parisuhteessa, eikä siinä pahaa ole. Minulla ei ole mitään hinkua parisuhteeseen joten en muutu kenenkään miehen takia.
Näin ollen olen loppuelämäni sinkku :)- kaukainen ajoitus
Yllättävän nopeasti vuodet vierii sinkkuna(kin).
Montako askelta parisuhteeseen tästä päivästä 30.10.2012 alkaen. Huh. osaako edes laskea. - kannustan.
Tuo himohygienisti on hauska termi. :-D Minunkin kotonani kävi joskus sellainen. Kauhistui varmaan yhtä pölyhiukkasta. Toisaalta tahallaan sotkevakaan ei ole kiva... jos ei ehdi muuta kuin siivota. Tai jos mies vaatii kaikkea, mitä ei voi toteuttaa.
- trskele
-rankat mielipiteet tietyistä asioista
-erilainen huumorintaju
-en kauhean hyvin osaa olla kahdestaan jonkun toisen seurassa. Kehittää mukavan paradoksin, kun ei ole mahdollisuutta oppia.- lost cause
Ujous ja huono itsetunto johtuen vuosien koulukiusaamisesta
- everydayisadayalone
EN TIEDÄ! tietäisinpä.
ehkä ainakin:
-mielipiteet
-se että en osaa iskeä ja flirttailla
-ujous
-olen liian kiltti
-olen ihan nätti ja hoikka mutta on kai monet vielä nätimpiä ja hoikempia..
-ehkä mussa on joku sellanen juttu, jota en itse tiedosta - Hunky Man
Näytän aivan David Beckhamilta ja ÄO:ni on 152, mutta en kelpaa tasoisilleni hottiksille, koska olen liian kunnollinen ja naisia kunnioittava.
-en liiku ihmisten parissa, joten en tapaa uusia ihmisiä
-en ole vuosiin ollut ihastunut keneenkään
-en osaa olla ihmisten kanssa- cathies
Ikisinkku en ole, mutta tällä hetkellä sinkku, koska:
- Tuli siipeen sen verran viimeksi, ettei kiinnosta ottaa seuraavaa erää ainakaan vielä
- Aloitin juuri opiskelut uudessa ympäristössä, haluan mennä ja nauttia täysillä. - Kalevi Karvaperse
Karvainen perse varmaankin vaikuttaa asiaan. Varsinkaan kun en osaa pitää asiaa omana tietonani niin kauan että pääsen pimeässä takaapäin vetäisemään ja näytän perseeni naiselle vasta sitten kun liemet on jo heitetty. Päin vastoin, täräytän sen heti alkuun: "Hyvää päivää, perseeni on karvainen."
- .. ..
En löytänyt miestä (tai löysin yhden mutta opiskelut vei toiselle suunnalle), joka
-haluaisi tustua suht hitaasti, ihan rauhassa
-olisi samalla aaltopituudella, jotta ainakin humoritajut menisivät yksiin,
-olisi luotettava. Eli ei kilju meidän asioita pitkin kaveripiiriä ja nettiä.
-jolla olisi elämän perusarvot suht samanlaiset
-samankaltaiset tulevaisuuden tavoitteet
-jos mennessä kokemuspohjassa on jotain samaa, niin ymmärtäisi toista paremmin
Ulkonäkö ja sopiva ikä ei olisi pahitteeksi. Kunhan ei ole pelottavan komea.
Siitä voisi kasvaa rakkaus - ----
En käytä viinaksia,tupakkaa ja liika työnteko.Aika harvakseen tärähtää kohalle sopivia ehokkaita ja kohtalon oikkuilu on aina kieroillut vastaan.Nykyisin ikä.
- M311
Koska naiset eivät ole iskeneet minua.
- itsenainen
Omasta valinnasta.
- Syy mun hymyyn
A) Koska mulle ei riitä kukavaan
B) Koska mää en aiolla kenelleekään joku kukavaan.
Siinä ne. - Hyvä ihminen
Ujous ja huonot lähipiirin parisuhteet varmaan. Naisia kyllä olisi tarjolla. Huomattu on. Ehkä vielä jonain päivänä.
Olen lyhyt, paksu, työtön, köyhä mut pärjään omillani, ruma, tavis, tylsä, vinot hampaat, ei ole yhtään ystävää, ei ole vanhempia, yksinäisyys. No tuossahan ne pahimmat syyt.
- Ikisinkku nupullaan
Saanko mäkin vastata, vaikka olenkin ollut sinkku vasta reilu 3 vuotta.
Suhde eksään on liian tiivis. Meillä on yhteinen lapsi, ja eron alussa mies vieraili 2 vuotta alkoholismin ihmemaassa, ei lapsen voinut antaa yksin kyläillä isän luona. Sittemmin... Ollaan vähän löydetty toisemme uudelleen, mutta silti ei enää pysty heittäytymään täysillä tähän suhteeseen. Liikaa on tullut väliin, ja sitoutuminen tähän tuntuu näköalattomalle. Mistä tässä enää haaveiltaisiin?
Pysytään siis erillään.
Uuttakaan ei osaa ottaa. En edes osaa elää sinkkuelämää ja nauttia miesten huomiosta baareissa yms. Jokin mussa seurustelee edelleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433703- 362404
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321955- 191709
- 171669
- 231588
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai971499- 241447
- 221399
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko921332