En enää tiedä mitä tehdä. Tarvitsisin todella paljon fyysistä läheisyyttä toiseen ihmiseen mutta minulla ei ole keinoja lähestyä ketään! Eikä kukaan, josta olen kiinnostunut lähesty minua ja näin ollen olen aina yksin. Siitä on YLI VUOSI kun olen viimeksi harrastanut seksiä tai edes pussaillut ketään! Olen ahditunut tästä tilanteesta ja se haittaa arkipäivän rutiineitani.
Olen mukava ja ihan ok:n näköinen alle 30v naishenkilö, opiskelija. En mikään varsinainen kaunotar mutta ihan perus nätti mielestäni. Ei ole ylipainoa, sairautta, vammaa. Minulla on laaja kaveripiiri ja olen aktiivinen. Olen toki joskus seurustellut (epäonnisesti) ja saanut myös muutamia treffipyyntöjä ja tietenkin kaikenlaisia ehdotuksia esim. baareissa. En siis pidä itseäni minään epätoivoisena tapauksena. Olen melko valikoiva, en ulkonäön tai koulutuksen/omaisuuden suhteen vaan luonteen ja olemuksen ja tiettyjen mielipiteiden.
Ongelmana on siis se, että en IKINÄ onnistu saamaan henkilöä, josta olen kiinnostunut. Olen lopulta melko ujo ja minun on todella vaikea luontevasti lähestyä henkilöä, johon olen ihastunut, vaikka olenkin ulkoisesti ihan reipas. En ole teininä saanut harjaannusta tässä ja en ole koskaan oppinut. Olen kuitenkin koettanut lähiaikoina rohkaistua ja pakottanut itseni lähestymään tämänhetkistä kiinnostukseni kohdetta, ei niin, että olisin kertonut tunteistani, mutta mielestäni niin, että saa olla aika tyhmä, jos ei ymmärrä mitä ajattelen. Olemme tavanneet useaan kertaan kahdestaan sen tuloksena, että olemme sattumalta keksineet jonkin puuhan ja päättäneet tehdä sen yhdessä. Hän on vaikuttanut innokkaalta olemaan seurassani, hymyillyt, katsonut silmiin ja tarttunut ehdotuksiini. Toisaalta hän ei koskaan ota yhteyttä minuun tai ehdota mitään, aloittamani keskustelut netissä tyrehtyvät heti jollen aktiivisesti jatka niitä. En ole oikeasti yhtään rohkea ottamaan häneen yhteyttä ja panikoin sitä pitkään ennen kuin kykenen siihen. En enää tiedä miten minun pitäisi toimia. Jatkanko hänen lähestymistään ja miten? Vai tarkoittaako tämä sitä, että häntä ei kiinnosta? En haluaisi heti luovuttaa, koska yleensä teen sen heti, kun tunnen oloni epävarmaksi ja ehkä tästä syystä en ikinä saa ketään. Täytyisikö olla määrätietoinen ja jopa hieman röyhkeä vai koettaa hienovaraisesti lähestyä hiljalleen? Olen käyttänyt ainoastaan jälkimmäistä keinoa enkä koskaan ole saavuttanut mitään. Vai onko kyse vain siitä, että en ole kiinnostava.. En tiedä mitä tehdä, onko kellään neuvoa siitä, miten minun kannattaisi toimia? Ihan yleisesti, ei pelkästään tässä tapauksessa. Siis kuinka selkeästi kannattaa pokailla ja miten se käytännössä onnistuu?
En halua olla yksin, apua tähän tilanteeseen kiitos!!
12
186
Vastaukset
- let's jörnitään
Teet yksinkertaisesta asiasta turhan monimutkaisen. Jos seksi kiinnostaa, niin saat miehen siihen puuhaan ihan suoraan kysymällä: "pannaanko?"
- Vuosi vain
Lopetin lukemisen tuossa kohtaa kun sanoit, että yli VUOSI viime kerrasta. Nolla perään niin sitten voi alkaa tuntea sympatioita. Jos ei ylipainoa ole, kyllä saletisti heruu.
- Atm-on atm
Just niin! Tuo "vuosi ilman" on pelkkä vittuilua palstan koskaan saamattomille miehille.
- Koiran elämää
Atm-on atm kirjoitti:
Just niin! Tuo "vuosi ilman" on pelkkä vittuilua palstan koskaan saamattomille miehille.
Naisen vuosi ilman seksiä on samassa suhteessa ATM:n vuoteen, kuin koiran vuosi on suhteessa ihmisen vuoteen mitattuna eliniässä. Vuosi naisen seksitöntä elämää on sama kuin 7 vuotta koiran (lue: ATM:n) elämää.
Aloittaja, kuinka monen miehen käyttämä on huoranvittusi? Minkä ikäisenä meni 15 kumppanin raja rikki? Monellako niistä ähkijöistä oli tatuointeja tai rikostausta? Oletko käynyt Mäntyharjun panoverkostossa nussituttamassa itseäsi?
- retiisi
Mikä noista on pahin synti?
- Delight*
Ainoa keino, jolla voit varmistua siitä, mitä tämä ihastuksesi tuntee sinua kohtaa, on kysyä häneltä sitä. Ei välttämättä suoraan, mutta periaate on, että vain hän osaa vastata siihen.
Miehen puolelta oma-aloitteisuuden puute kyllä viittaa siihen, että hän ei ole kiinnostunut.
Rohkeasti vain. Pahinta, mitä kysymykselläsi voit saada aikaan on vahvistus siitä, että hän ei ole kiinnostunut. Et siis menetä mitään, mitä sinulla ei jo nyt olisi. - lalalalalaaa
En usko, että miestä kiinnostaa, kertomasi perusteella. Älä alennu olemaan epätoivoinen vaan etsi joku muu.
Tai sit kysyt kerran suht suoraan, pyydät esim. iltakahville, jos ei onnaa niin unohdat. - carambola87a
"Olen melko valikoiva, en ulkonäön tai koulutuksen/omaisuuden suhteen vaan luonteen ja olemuksen ja tiettyjen mielipiteiden."
Oma valintasi tuo yksinäisyys. Diagnoosi: olet nirso. "Siitä on YLI VUOSI kun olen viimeksi harrastanut seksiä tai edes pussaillut ketään!"
Eihän tuo mikään pitkä aika ole.- lifemocker
vink vink naisetkin voivat tehdä aloitteita!!
- numero uno
Opettele kiinnostumaan useammista henkilöistä. Et ole kuitenkaan itsekään erityinen lumihiutale.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433703- 362404
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321955- 191709
- 171669
- 231588
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai971499- 241447
- 221399
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko921332