Kuinka sinä kokkaisit kuhafileet kun sain kaverilta niitä pari kappaletta. Vastaa nopeasti kun ystäväni tulee torstaina niitä perhana soikoon syömään!
Stadin Tepolle kysymys!
5
140
Vastaukset
- kevätkesä...
.. huoohh.. surkea yritys .
jotkut ne vaan jaksaa jauhaa samaa skeidaa. - tuksu-teppo
Jotkut sotaveteraanit sotivat vieläkin juoksuhaudoissaan, mutta tämä teppo on juuttunut omiin uniinsa.
Kuuluunee nykyään tähän Tuksujen perässähiihtäjiin. - unohti itsensä
Tepon ansioksi voi laskea sen, että karkoitti narsistiset tyypit, crudon ja vanhan kokin pois täältä, mutta pitkä miinus kun ei huomannut itse lähteä mukana.
- Vanha kokki
Kyllähän olen täällä vielä, en vaan saanut ohjetta kuhafileitä varten joten jouduin heittämään ne roskikseen, perhana soikoon!
- Stadin hauki
Juu, kyllä ne kuhafileet on jo pilalla, jos oot jo kolmatta päivää päivystäny tietokoneen vieressä kuhafileiden kanssa.
Oot varmaan musitanu tuulettaa huoneen kuhafileiden poistutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472