Stadin Tepolle kysymys!

Vanha kokki

Kuinka sinä kokkaisit kuhafileet kun sain kaverilta niitä pari kappaletta. Vastaa nopeasti kun ystäväni tulee torstaina niitä perhana soikoon syömään!

5

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevätkesä...

.. huoohh.. surkea yritys .
      jotkut ne vaan jaksaa jauhaa samaa skeidaa.

• tuksu-teppo

Jotkut sotaveteraanit sotivat vieläkin juoksuhaudoissaan, mutta tämä teppo on juuttunut omiin uniinsa.

Kuuluunee nykyään tähän Tuksujen perässähiihtäjiin.

• unohti itsensä

Tepon ansioksi voi laskea sen, että karkoitti narsistiset tyypit, crudon ja vanhan kokin pois täältä, mutta pitkä miinus kun ei huomannut itse lähteä mukana.

• Vanha kokki

Kyllähän olen täällä vielä, en vaan saanut ohjetta kuhafileitä varten joten jouduin heittämään ne roskikseen, perhana soikoon!

• Stadin hauki

Juu, kyllä ne kuhafileet on jo pilalla, jos oot jo kolmatta päivää päivystäny tietokoneen vieressä kuhafileiden kanssa.
        Oot varmaan musitanu tuulettaa huoneen kuhafileiden poistutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      333
      2575
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      116
      1413
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1320
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      56
      917
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      844
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      24
      832
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      147
      801
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      77
      771
    9. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      197
      764
    10. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      57
      755
    Aihe