?
Mikä on lempisananlaskusi
51
531
Vastaukset
- voopotin.
Se on: Pataan tulee Kyöstix. :)
Mitä enemmän pataan, sitä Kyöstix.
- Kyöstix
pata kattilaa soimaa..
- Mimosa.
...musta kylki kummallakin.
- ...
Mimosa. kirjoitti:
...musta kylki kummallakin.
musta silmä kummallakin
- modelli.
Joka ei nuorena työtä tee, se vanhana kerjää
Vanhassa vara parempi
Ei vanha koira uusia temppuja opi
Vanha suola janottaa
Vuosi vanhan vanhentaa, kaksi lapsen kasvattaa
Vanha konsti on parempi kuin pussillinen uusia
Joka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään
:DHehee heheheheh...........hhehehehehehhhehe...............................heheehehehehhehhehehehehehhehehe.................................. he! Itku pitkästä ilosta.
"Opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt
ettet ehdi tehdä kaikkia virheitä itse."
- voopotin off
ase (etä)miestä myöten
auta (etä)miestä mäessä, älä mäen alla
ei kala (etä)miestä hae, ellei (etä)mies kalaa
ei ne kaikki (etä)miehiä ole jotka pöksyjä kantavat
ei nimi (etä)miestä pahenna, jos ei (etä)mies nimeä
ei sota yhtä (etä)miestä kaipaa
kaino (etä)mies ei saa kaunista akkaa
Siksees... - Ms. positive
Paistaa se päivä vielä risukassaankin. :-)
Mikä ei tapa, ahdistaa
- Sitä saa mitä tilaa:
.
Sitä saa mitä tilaa
Har!
. - shakyshake
se parhaiten nauraa, joka toiselle kuoppaa kaivaa ;)
- Milkyshake:.!1#%#?+
.
"Shake your moneymaker"
Har!
.
- määmy
"Tartu hetkeen."
- Peruskarjalainen
Niitä on kaksi.
1. Pitää miehen mieli pitää.
2. Mitä ei voi estää, se täytyy kestää. No tykkäsin aina, kun mummoni lasketteli laskujaan. Yksi aika kauhea todellisuudessa oli tämmöinen. Mummo oli tehnyt lihakastitketta ja keittänyt perunoita, hän on siis elänyt sota-ajan itsekin.1917 syntynyt. Mutta hän aina huikkasi, tulkaa syömään perunaa ja kastiketta. Lihaakin on kastikkeessa, kuin raatteentiellä.
Se oli aika raju, mutta sai aina naurahtamaan.
Nämä on kans jäänyt omaankin käyttööni, niin makaa kuin petaa. Sitä niittää, mitä kylvää. Kun kuuseen kurkottaa, katajaan kapsahtaa. Ei se ota, jos ei annakkaan. Kerran se vain kirpaisoo.Sieltä se sairas huumorintaju tulee, mummolta peruina. Mustahuumori ja puujalkavitsit. Elämän vastoinkäymisten ei annettu lannistaa, nille jopa naurettiin.
Että, jos on oma pää ovenvälissä kun itse vielä vetää ovea kiinni samaan aikaan, niin sille voi ihan huoleti nauraa. Ei se ole niin vakavaa. :)- Vielä yks:.!1%#+?!?1
voopotin kirjoitti:
Sieltä se sairas huumorintaju tulee, mummolta peruina. Mustahuumori ja puujalkavitsit. Elämän vastoinkäymisten ei annettu lannistaa, nille jopa naurettiin.
Että, jos on oma pää ovenvälissä kun itse vielä vetää ovea kiinni samaan aikaan, niin sille voi ihan huoleti nauraa. Ei se ole niin vakavaa. :).
"Kukaan ei voi sinua auttaa"
"Jumala sinua auttakoon"
Har!
. - tuima voopotin
voopotin kirjoitti:
Sieltä se sairas huumorintaju tulee, mummolta peruina. Mustahuumori ja puujalkavitsit. Elämän vastoinkäymisten ei annettu lannistaa, nille jopa naurettiin.
Että, jos on oma pää ovenvälissä kun itse vielä vetää ovea kiinni samaan aikaan, niin sille voi ihan huoleti nauraa. Ei se ole niin vakavaa. :)heh-miskakulaatorille omistan tän vihjeen:
Edellispäivän tulit voopolaa eilen
eilen tulit voopolaan tänään
jos huomenna tulet voopolaan vasta ylihuomenna
löydät pöydaltä lapun jossa lukee
Lähdin turkulasen seilorim luokse jo edellispäivänä
- harmaa eminenssi
"Jos antaa ymmärtää, pitää myös ymmärtää antaa."
"Kun minä olin nuori, piti tytöiltä raottaa pikkuhousuja että näki pepun. Nyt pitää raottaa peppua jos tahtoo nähdä pikkuhousut" - Vikuroiva kotirouva
Konstit on monet, sano akka kun ukolla pöytää pyyhki, eläimiä ei meillä rääkätä.
Arvo se on verottomallakin.
Poispäin käy pettäjän tie, alaspäin se moraalin vie.
Ota kiinni mistä saat - se huutaa armoa vasta sitten.
Pelastautukoon ken voi!
Loppu hyvin kaikki hyvin.
Maailma pelastuu unohtamalla kiväärin himaan. - ...
"kysyvä ei tieltä eksy, se on jo eksynyt"
- Peräseinäjojella:.!1
.
"Älä huiro"
"Ota offia"
.
Jos on hirveän vahva, pitää olla myös hirveän kiltti. -Peppi Pitkätossu.
Muumilaakson lausahduksia:
"Miten voi olla jano, jos on juonut koko yön?" (Muumipeikko)
"Kultaseni, sinä olet aasi." (Muumimamma Muumipapalle)
"Katastrofien ei pitäisi kestää näin kauan, haluan aamiaista!" (Muumipappa )
"Tänään satun olemaan täällä - Huomenna jossakin toisessa paikassa. Minä kuljen kulkemistani, ja kun löydän hauskan paikan, pystytän telttani ja soitan huuliharppua." (Nuuskamuikkunen)
"Minä tiedän. Kaikki muuttuu vaikeaksi jos haluaa omistaa esineitä, kantaa niitä mukanaan ja pitää ominaan. Minä vain katselen niitä - ja kun lähden tieheni, ovat ne minulla päässäni. Minusta se on hauskempaa kuin matkalaukkujen raahaaminen." (Nuuskamuikkunen)
"Pienuuttani minä kompensoin ilkeydellä." (Pikku Myy)
"Vakiintunut elämä ei tarjoa mitään jännityksiä." (Pikku Myy)
'"Hän ei osaa suuttua, se hänessä on vikana." (Pikku Myy)
"Pikkuleipiä tässä tilanteessa? No ehkä yksi..." (Piisamirotta)
"Kuinka minä, joka olen niin järkevä, voin olla niin vähä-älyinen!" (Niisku )
"Se on psykosomaattista. Yläpää ei tunne pelkoa mutta jalat tutisevat." (Nipsu)- dontlie
Rehellisyys maan perii.
- Äly hoi, älä jätä
- Autuaita ovat puupäät sillä he eivät huku
- Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää
- Hulluilla on halvat huvit
ja lopuksi kaikkein realistisin... - Viedään kuin pässiä narussa. ;)- macchoomies
Tulin, näin ja koitin
Pannaan leipään puolet petäjäistä. Veihän naapurimme touon halla.
Voi rakkaus teirän kans.
- kihf6fjmnnjjoöooö887
ei ole
heh heh - S EtäRatikkakuski
Raha ei haise
ihalemani älykkö Hullu-Anselmi kylläkin kertoi vain yhedn tapauksen, jossa
raha oikeasti haisi kakkalta----Typeräksi osoittaunut Hullu-Anselmi smugglasi
sadan dollarin seteleitä ns, köntässä l. setelit kostutettuna kortsun sisällä anuksessaan ja kerranikn joutui puhdistamaan dollarinsa kakkahajun vuoksi, joka
absordoituu ohuen kortsun lävtse......
Kokeilkaa arvisat palstaäämät montako seteliä pystyytte piiloittamaan tullilta vaginassanne-------------on tehty.....naiset ovat ylivoimaisesti miestä mahtavampia
-----------viäiden vuoden keskipalkka mahtuu JEEEEEEEEE
apurinaset - SLi.
Life is hard then you die. Niin se vain menee.
- kylä näi o
.
"Life Sucks"
"Then you die"
Har!
. kylä näi o kirjoitti:
.
"Life Sucks"
"Then you die"
Har!
.Life is alcohol and then you have drunk.
Röyh!
- sananlasku tai ei,
mutta tämä on hyvä:
"Aina kun tekee vaikutuksen johonkin niin saa heti uuden vihollisen. Vain keskinkertainen henkilö voi olla todella suosittu."- Ei sananlasku:.!1%#+
.
Tämä ei ole sananlasku vaan Wiidakon Totuus:
"Kun yhdestä riesasta pääsee eroon tulee heti tilalle toinen"
Har!
. - tai sitten tämä:
Ei sananlasku:.!1%#+ kirjoitti:
.
Tämä ei ole sananlasku vaan Wiidakon Totuus:
"Kun yhdestä riesasta pääsee eroon tulee heti tilalle toinen"
Har!
."Isänmaallisuus on ilkeämielisten hyve"
- Sillo joskus
Tukka takana, elämä edessä
- optimisti aina
pahinkin päivä on huomenna ohitse:)
- S Etämies
Mexicolainen sanonta, jolla monte järejsti minulle bannin
" Yo llamo Pedro y mato por plata, pero tu eres amig mio aci yo te mata sin plata"
Nimeni on Pedro ja murhaan rahasta, mutta olet ystäväni ja tapan sinut ilmaiseksi
- ....
Autuaita ovat lahopäät sillä he imevät vettä sisäänsä ja vettyneinä painuvat pohjamutiin.
- Yakov& pappi Serpico
Iankkaikkisen sielun elämä alkaa Uuden Jerusaliemin loiston kirkkaudessa
:D - Pastori Fukov:.
Yakov& pappi Serpico kirjoitti:
Iankkaikkisen sielun elämä alkaa Uuden Jerusaliemin loiston kirkkaudessa
:D.
"Fuck off"
Har!
.
- koti-ihminen1
Borta bra men hemma best.
- ikimuistoinen1
Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
- buskeödlan
tunna buskerna bulraar mest
- Troijan Helena
"Amor vincit omnia"
Mielestäni paras on "Tyhmän eväät syödään ensin."
Muita hyviä
"Rapatessa roiskuu."
"Pelkuri ei kaunista naista saa."
"Leikki ei leivässä pidä eikä elämä laiskoja ruoki."
"Ei vara venettä kaada."
"Hyvä kello kauas kalkattaa, paha kahta kauemmas."
"Joka kerran keksitään sitä aina epäillään.""tää on huono musaketju"
- näin o
"Ihan paska!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2022133
- 1341178
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa22824- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 9532