Mittani ovat suunnilleen 172/68. Olen suht. hoikka kropaltani, rasvaa on lähinnä kertynyt sisäreisille ja hieman lantiolle. Ikää ei ole vielä viittätoista vuotta enempää.
Huomasin, että lähinnä pakaroihin ja reisiin on kerääntynyt ensimmäisen asteen selluliittia. Se ei siis näy muuten, mutta kun jännittää pakaralihakset tai puristaa ihoa kämmenien väliin, muhkurat tulee esille.
Voikohan tämä johtua siitä, että tässä yhdessä vaiheessa pidin jatkuvasti todella tiukkoja farkkuja? (nyt olen tästä selluliittisyystä vaihtanut löysempiin collegeihin.)
Olen aloittanut syömään terveellisemmin ja juomaan vettä päivittäin n. 1,5 litraa. Liikun jonkin verran koulupäivien aikana, ja vapaa-ajallani käytän kavereiden kanssa vaeltelemiseen n. 1-4 tuntia, jonka lasken liikunnaksi.
Osaatteko sanoa, miten tästä pääsisi eroon ettei se ehtisi kehittyä pahemmaksi ja missä aikavälissä?
Eroon ensimmäisen asteen selluliitista kotikonstein?
-----
0
292
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid149974En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44697Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23628Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124619- 67595
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää154530Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni33520Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518