Tietääkö kukaan mikä biisi tuossa kyseisessä mainoksessa soi?? ohessa linkki mainokseen jos joku sitä ei ole sattunut näkemään. http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/kidsing/uutiset?1628535
Mtv3 KIDsing mainoksen musiikki
30
1328
Vastaukset
- kyselijäinen
hei nyt joltakin vastaus tähän!
- alluk3
joku versio tai remix aviciin levelsistä
- rgfhxgfhfg
en usko, en ainakaan itse löytänyt vaikka kuinka etsin. Anyone else????
- haluun tietää
Sama biisi oli myös Supermarjossa, kun Blaze -ryhmä tanssi:
http://www.livtv.fi/ohjelmat/supermarjo-ja-tytöt-2/etusivu/video/supermarjo-ja-tytöt-2-kausi-2-jakso-8-0 , alkaa kohdassa 35:12 - ETTETETEW
MIKÄ SE ON??E
- seppo12311
pakko saada tietää!
- gdgdsdg
No niin pitäisi, mutta miksi kukaan ei tiedä?!
- ei teitooo silti
joku mainos biisi varmaan..
- tuottajatietääkysy
- Superfani
Kertokaa pliis kiltit ihmiset
- haluun tietää
Moi! Lähetin palautetta tuotantoyhtiölle ja kysyttiin kappaleen nimeä :) He eivät kuitenkaan vastaa kaikkiin viesteihin, vaikka lukevatkin ne. Saataisiin varmaan lisää volyymiä tälle, jos tekin kysyisitte. Ehkä he sitten vastaisivat, kun useampi jaksaisi viestittää.
- no3
Se on Aviciin Levels kuten joku jo tossa alussa mainitsi.
- l,ujyf
ei ole laita vaikka linkki nii uskon !:P
- dinz
Vois laittaa viestii toi on nii hyvä biisi tosiaa! :P
- ggsggdgds
Laittakaa ihmeessä, saatas ainaki tietää:)!
- joko2
Joko on tullut tietoa tuotantoyhtiöltä?
- <rsh
ei oo vielä ku siel sanottiin et kaikkiin viesteihin ei vastata mut laittakaa teki mtv 3 viestiä niin voidaan ehkä vastata
- xhcj kb
Miks ihmeessä pitäisi laittaa, kun vastaus on jo kerrottu tässä ketjussa. Ei voi olla noin vaikeeta.
- dv<
no ei ole avicii levels laita vaikka linkki ja ei ole!
- rtjdxgf
Osaat varmaan ihan itse käydä youtubesta sen etsimässä. On.
- d<sg
no sovitaan etten osaa niin laita linkkiä mut se ei oo avicii levels !
- Juuh
Ei tarvii kiittää
http://www.youtube.com/watch?v=tsSmm6CtKyU - KIITOS!!!!!!!!!!!!!!
Juuh, no en sitte kiitä ;)
- kiitos
kiitoksiiii
- kiitoooooooooossssss
kiitos vaiks ei saanu kiittää oot mahtava mistä tiesit!!!???!!!
- haluun tietää
Kiitos kiitos kiito kiitos PALJON HYVIN PALJON!!!!
- moro
jeeeeeeee!! :))) tänkstänkstänks tarvii kiittää:D
- jasku tietää
se on avicii levels, kuunnelkaa vaikka
- ddh7
"Juuh" ISO KIITOS!
- winningline
Se on toi Winning Line
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894