suhteutettuna määrään? eli toistan, missä karkeissa/makeisissa/sipseissä/popcorneissa on vähiten kaloreita? :D
makeiset jossa vähän kaloreita..?
8
4611
Vastaukset
- Panhandle
Energiapitoisuudeltaan kevyimpiä makeisia ovat sellaiset, joissa ei ole rasvaa, esimerkiksi lakritsa, marmeladi ja hedelmämakeiset. Kaikista näistä on saatavissa myös vähäsokerisempia vaihtoehtoja.
Tavallisten sipsien sijaan kannattaa kokeilla ruissipsejä. Ne ovat vähän kuin maustettuja hapankorppupaloja, rasvaa on, mutta ei läheskään yhtä paljon kuin perunalastuissa. Niitä ei pysty syömään yhtä paljon, koska ne ovat paljon täyttävämpiä.- Panhandle
Ai niin: ruissipsit on piilotettu näkkileipähyllyyn, sipsihyllyltä niitä ei löydä.
Parempaa naposteltavaa kuin sipsit ja pop corinit ovat pähkinät. Niiden sisältämä rasva on hyvälaatuista (= sellaista, jota pitääkin saada) ja niiden proteiini auttaa pitämään nälän loitolla pitempään. Niitäkään ei pysty syömään liikaa, koska ne ovat niin täyttäviä. - Anonyymi
Ruissipsit etenkin juustonmakuiset oli hyviä ja tarjouksessa siedettävän huntaisia, kunnes koronan tekosyyllä nostivat hintaa. Näillä hinnoilla en ole ostanut kertaakaan enkä osta.
- qoweituq847n
Läkerol-sokerittomat pastillit; Pirkan sokerittomat salmiakit; Nellis-Dellies-karkit (sokerittomia, kuitua melko paljon); 85-prosenttinen suklaa; aprikoosit; ksylitol-purkka.
- örmyliini
No, kaikkein kevyimpiä ovat tietenkin makeutusainein makeutetut karkit, kuten läkerolit. 100 grammaa tämmöisiä saattaa sisältää alle 150 kilokaloria. Pirkalla on satagrammainen salmiakkipussi, joka sisältää muistaakseni 110 kcal.
Niin, onhan nuo kaloreissa kevyitä, mutta silti kannattaa syödä kohtuudella. Ihan siksikin, että saattaapi massukka mennä sekaisin ja toisekseen siksi, ettei ole järkevää vetää itseään ihan täyteen näitä keinomakeuttimia. :)- Anonyymi
Hyvä ketju ja hyviä vinkkejä. Mutta makeutusaineiden kanssa on tosiaan syytä olla varovainen, on todettu nyt 10 vuotta myöhemmin.
- Ells1
http://gettinglifehealthier.blogspot.fi/
20-vuotias sohvaperuna opettelemassa terveellisempään elämään! Ruokaohjeita, vinkkejä ja urheilukokemuksiani. Kommentoikaa ja kertokaa mitä olette tähän asti mieltä :)- Anonyymi
Mitä ruokaa tuosta piskistä teit? Näyttää aika vähärasvaiselta, mutta ei ole paljon lihaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391579En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271568Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131363Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121018
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7911- 71836